Hoi dames, Hier is mn thempratuur nog steeds hoog met 37,2 en heb nog steeds het ongie gevoel heel erg. We hebben het vanochtend gedaan(niet om zwanger te raken hahah) kan dit misschien invloed hebben van als ik toch zwanger ben? Ik ben minder moe wel heel veel puistjes gekregen ben ik niet gewend....
dames hier ben ik weer met een kort berichtje, heb eigenlijk gezegd dat ik later ga testen maar kon weer niet wachten en heb het net gedaan en negatief!!! had ik al gedacht maar ik kon gewoon niet wachten......
Schatigkindje Wat spannend allemaal... Volgens mij ben jij gewoon lekker zwanger! ik voel me ook moe en heb ook ongie gevoel, mijn temp is vandaag 36,8.. Ben blij dat je ook geen innestellingsdip perse moet hebben!
@lynd, probeer je niet te druk te maken! Probeer te genieten van je zwangerschap! @luukske, hopelijk is het deze ronde raak! Zoniet, gun jezelf even de rust zodat je even kunt bijkomen van de 'Clomidtijd'. Wie weet komt het onverwachts! @melek & schattigkindje, is het zover?? @all, gister heel veel last gehad van buikpijn, vandaag minder, hoewel het nu weer meer wordt... Ik kan het niet meer plaatsen, is het nou m'n baarmoeder of m'n darmen..? Morgenchtend naar de anesthesist, ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben! Liefs Kimonootje
kimootje, ja bij mij is het nog niet ve hoor! ik mag pas zondag gaan testen, maar dat doe ik maandag denk ik! wel spannend, vancohtend had ik bij het afvegen wel wat geels op mijn onderbroek! en ook bij het afvegen!
@ luuske doe rustig aaan.. @ schattig kindje het zegt niks om nu te testen.. @ all ga morgen lekker weg met mijn gezin..ik neem mijn temp kaartje ook niet mee ik heb geen zin om op vakantie te tempen en wij vrijen gewoon om de dag.. 27 mei mag ik weer naar de gyn dan waarschijnlijk meer clomid en ook meer echo en hoef ik niet meer alleen aan te klooien
Hoi, heb nog een vraagje, we moeten dinsdag zaad inleveren voor een fertiliteitsonderzoek en daarna een belafspraak maken. Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie de uitslagen hadden??? Liefs
@joontje...ik had de uitslag al na 2 dagen. Wij hadden het op een dinsdag ingeleverd en donderdag hadden we de uitslag....dus lekker snel. @thamar.....veel plezier en geniet ervan. @luukske....ik duim voor je dat het deze ronder toch onverhoopt raak mag zijn @all.....nou hier weinig nieuws. Morgen weer een FM....ben erg benieuwd of er morgen wel wat te zien zal zijn. Ik zit dan inmiddels op dag 15 dus......Ik houd jullie op de hoogte
@ Luukske, jeetje meid dat is toch wel een heftige beslissing of niet?? Ga lekker op vakantie, geniet ervan. Hopen dat het deze maand raak mag zijn. Vakanties schijnen nogal eens wat moois te brengen dus wie weet! @ Lima, meid ik hoop dat je morgen een mooie meting hebt waar wat groeiende eitjes te zien zijn. Je hebt een lang cyclus dus het komt ook allemaal wat later in actie. Komt goed! @ All, nou meiden vanmorgen een zw-test gedaan helaas negatief. Normaal heb ik nu al wel tekenen van ongi maar daar is tot nu toe nog niets van te bekennen. Ik heb nog altijd een beetje hoop. Hoop echt van harte dat ik dan gewoon een late tester ben. We moeten afwachten. Er is van alles in mijn buik bezig maar dat heb ik toch ook alweer een lange tijd. We zullen het zien. Het is en blijft toch nog wel een beetje spannend. We hebben er allemaal een goed gevoel over maar aan de andere kant ben ik ook bang dat de ongi in aantocht is. Ik hou jullie op de hoogte!
@all die op het wachtbanje zitten succes! @marsim,ik hoop dat hij snel pos. wordt! @hier: geen bijzonderheden,weer ad clomid....
hey meiden ik ga deze gezellige topic verlaten gezien ons grootste probleem zich verplaatst heeft naar ICSI... bedankt voor alle lieve woorden en aan allemaal: een baby in 2010!
Hey Calani, Succes met de ICSI, hoop dat 2010 ook voor jullie een wolk van een baby in het verschiet heeft. Liefs
Dag lieve meiden, Afgelopen donderdag had ik gesprek bij de fertiliteitsarts. Hij nam heel lang de tijd. Ik vertelde dat ik erg last heb van de bijwerkingen van Clomid en dat ik na 8 rondes een beetje moedeloos begin te worden. Hij stelde voor om een diagnostische laparoscopie te doen en dan onder narcose ook een HSG (doorspuiten van de eileiders met contrastvloeistof en daar een rontgrenfoto van maken om te kijken of de eileiders toegankelijk zijn). Hij vertelde dat na het 'doorspuiten' van de eileiders de praktijk leert dat je de eerste paar maanden meer kans hebt op een zwangerschap. Hij vertelde me dat al mijn bloedwaardes, progesteron enzo, goed waren en ik dus een goede eisprong heb door Clomid. Wat mogelijk zou zijn, maar niet waarschijnlijk omdat ik al twee keer zwanger ben geweest, is dat mijn eileiders dicht zouden zitten, en mijn ei dus wel springt, maar niet bevrucht kan worden. Het is dus heel onwaarschijnlijk dat dit zo zou zijn, want ik ben 2 keer zwanger geweest, maar desondanks raadde hij mij wel aan de behandeling te doen, om die extra kans op zwangerschap naderhand dus. Ik ben er nu steeds over aan het nadenken, alle voor- en nadelen aan het afwegen. Je zou dan toch eigenlijk gaan snijden, terwijl het onwaarschijnlijk is dat daar het probleem ligt. Aan de andere kant is elke extra kans op zwangerschap natuurlijk welkom! Ook denk ik er over om na deze cyclus, als ik niet zwanger word (waar ik inmiddels al een beetje automatisch vanuit ga), een cyclus zonder Clomid te gaan doen. Lijkt me zo fijn om even van die hormonen verlost te zijn. Ik heb van mezelf wel een eisprong, maar cycli van 6 tot 8 weken. Dan zou ik dus mooi voor mijn eisprong die behandeling in kunnen plannen en dan gewoon in de relaxmode een lange cyclus afwachten. Kan ik altijd daarna weer beginnen met Clomid. Heeft iemand van jullie een soortgelijke operatie gehad of een HSG? Ik zou graag jullie ervaringen willen horen! Liefs, Marijn
Hoi dames, eigenlijk wil ik iets anders dan clomid, ik weet dat clomid bij mij niet helpt om zwanger te worden het maakt je zenuwachtiger dan je al bent en aan het eind toch geen resultaat!! Ik wil bellen om te vragen of ik de volgende stap mag doen.... En voel erge ongie steken en pijnlijke borsten voel dat mn duivels eraan komen...
hey schattigkindje jij zegt dat clomid bij jou niet helpt maar je hebt 1x50 ehad wat niet aansloeg en de 100 is nu goed aangeslagen, maar dit is pas de eerste ronde dan kun je toch nog helemaal niet zeggen dat et niet werkt???niet iedereen is de eerste ronde zwanger! calani veel suc6 met icsi!! lima jij veel suc6 met de fm!!! puk heb je nu wat anders gekregen dan vorige keer of hebben jullie het daar nog niet over gehad?? :all hier alles goed geen bijzonderheden, ga weer s werken blehhh geen zin xxx
hey meiden, hier even een kort berichtje van mij.... @calani, succes meid met de ICSI @all, meiden bedankt voor jullie lieve woordjes, hoop idd dat het toch nog een keer zo mag zijn.....maar ben gewoon die Clomid zat.... @schattigkindje, ik sluit me aan bij de andere meiden.....Clomid is geen wondermiddel waar je zo zwanger van bent, het helpt je tot een goeie eisprong.....en dan is het nog afwachten of het zaad bij het eitje komt, en bevrucht..... Clomid nemen sommigen, waaronder ik, echt wel langer dan 1-2 rondes.... dus heb geduld, ik weet is makkelijk gezegd, maar is wel zo.... je hebt 2 goeie eitjes gehad met de Clomid 100, geef dat eerst eens een klans!!! @all, voel mij ei echt goed, had vanochtend flink vruchtbaar slijm, dus zal morgen of overmorgen mijn ei hebben, en dan hopen dat het toch raak zal zijn!!!