Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Indian, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dag allemaal,

Weer eens een berichtje van mij. Veel sterkte voor de meiden die zich 'even terugtrekken'. Kan het me goed voorstellen. Blijf geloven in een wonder....

@ Melek: ontzettend spannend meid! Ben benieuwd, hoop het voor je! Was toch ook jouw eerste ronde Clomid?
    Ik zit nu op dag 14 van mijn cyclus, maar nog steeds negatieve ovu-testen. Hoe zat dat bij jou? Wanneer heb jij (denk je) ongeveer je eisprong gehad?
    Mijn temperatuur was de eerste week van mijn cyclus aan de hoge kant (37gr) en ik was snipverkouden. Nu is mijn temp weer 'normaal' - 36,6. Merkte jij ook echt een verhoging na je ei?

@all: Wat ik ook me afvraag: vanaf welke dag hadden jullie ongeveer je eisprong? Ik heb gelezen dat het tussen dag 11 en dag 22 is...
    En wanneer kun je dan testen????

Tips&tools welkom!!!

xxx juulz

PS
    Ik wil ook graag op de lijst! Pilstop: juli 2007 - mei 2009, 1e ronde Clomid 50mg.

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy

juulzon ik heb je ee paar pagina's terug al antwoord gegeven op je vraag haha.

schattigkindje spannend hoor, geen ongie is natuurlijk wel een goed teken he!!

melek spannend ik krijg om 11 de uitslag van me blod

@all:temp was vanmorgen veel hoger, 37.3 maar heb al 3 dagen last vsn me keel en verkouden dus denk dat t daardoor komt...
    straks uitslag van me bloed
    xxx

3. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Juulzon ja spannend, ik had dag 13 en 14 een positieve ovu testje gehad! :D

Ik hoop dat jij dat ook zsm krijg!

Anoniepje, vandaag om 8 uur bloed laten afnemen en vandaag om 12 uur word ik gebeld voor de uitslag! ben echt benieuwd! Ik hoop het zooo... vanochtend temp was 36,8.. Het is nog steeds best hoog!

Nog steeds steekjes en pijn bij mijn baarmoeder!

4. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hoi allemaal, ik heb vanmorgen mijn echo gehad en had nog steeds twee follikels 1 van 23 en 1 van 25 dus ze staan beide op springen. Mijn temp was nog niet gestegen dus ik had al een idee dat ze niet gesprongen waren. Nu ga ik vrijdag weer terug en HOOP dat ze dan gesprongen zijn, we zijn een beetje klus moe maar houden nog vol.
    fijne dag vandaag.

5. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Djaar hopelijk springen ze binnenkort meid!

Owww ik zit op mijn werk maar kan niet wachten tot 12 uur :(

6. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Anoniempje heb je al het uitslag???

Laat het effe weten!

7. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @all.....vandaga weer een FM gehad....en er waren 2 eitjes te zien. 17 x 12 en 16 x 13....dus ik ben helemaal blij :) . Ik was er bang voor dat clomid deze ronde weer niks voor mij deed...maar misschien dat het toch allemaal wel goed gaat komen.

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    al iemand hier met uitslagen ??!!

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemiddag meiden

ik kreeg geen berichten meer binnen dus heb ook niet alles bijgelezen
    las wel dat er meiden op een uitslag wachten

ik moet vrijdag bloed laten prikken voor progesteron
    fa had gezegd vorige week donderdag dat ei maximum 4 dagen later zou springen maar ik heb nog steeds geen posi ovutest gehad
    vanaf gisteren begint hij wel donkerder te worden
    als waardes te laag zijn van vrijdag laat ik nog eens bloed prikken aan de hand van de posi ovutest (als ik die al krijg)
    dat was even een update van mijn kant

10. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Ik had om 12 uur een telefonische afspraak met mijn arts, alleen had ik op dat moment geen bereik! IK BAAL HIERVAN!!

Hij belt mij vandaag nog terug als het goed is! ik hoop zsm ...

Ik ben zooo zenuwachtig!

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik hoop dat je vandaag nog de uitslag krijgt

12. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    ja ik heb ze gebeld hij belt mij tussen 16.30 en 17.00 uur!
    ik ben zoo zenuwachtig!

13. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    @Melek: en, en, en? Hoop het zo voor je!
    @Anoniempjuh: mmm heb kennelijk niet goed gelezen ;) ! Excusez... Overigens, ik had de eerste 8 dagen van mijn cyclus zo'n hoge temp. Dacht ik nog even hoopvol, zou ik dan misschien zwanger zijn... omdat de bloeding heel licht was, maar nee, het was echt de verkoudheid... Ik hoop écht dat het bij jou wel duidt op een zwangerschap... Immers, je temp is al hoger sinds de eisprong toch... Duim voor je!

@all: spannende tijden zo hé... Toch wel fijn om op deze manier elkaar te kunnen volgen, steunen en hoop uit te putten...

Voor mij nog steeds afwachten....Dag 14: nog geen positieve ovu-test en voel verder niks...

Succes allemaal! Hoop snel positieve berichtjes te lezen hier :)!

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy meiden

lima wauw super zeg!!waarom dacht je dan dat het weer niet zou aanslaan?nou nu flink aan de klus!!!

zuurtje bij mij duurde het deze keer ook erg lang, had dinsdag laatste echo, 18mm en zondags is ie pas gesprongen, normaal springt ie bij mij dan wel een dag hooguit 2 dagen erna, nog ff geduld, en anders bel je toch of je nog een echo mag??

juulzon maakt niet uit hoor haha lees ook weleens over dingen heen.
    Maar mijn temp is idd hoog vanaf eisprong maar denk dat ie vanmorgen wel zo extraam hoog was door hoe ik me vole pffff hoesten pijn aan me keel, spierpijn, dus zal echt een beetje verhoging zijn, hoop wel dat t snel over is anders weet ik niet hoe t nou zit met me temp...

melek ben benieuwddddd

@all:nou heb om 11 de gyn gebeld, kreeg een gyn aan de lyn die ik verder niet ken, dus ik vraag naar de uitslag:ja die is goed, je hebt een goede eisprong gehad.....
    dus ik vraag:eek:keej hoe hoog was de waarde dan, zegt ie weet je wat dat inhoud dan?ehhh nee maar kan nooit kwaad om te weten toch..nou zegt ie -62- voor wat het waard is!!!!!pfff wat een hork zeg, zo raar is toch niet dat ik dat vraag...maar goed heb iig een goeie eisprong gehad joepieee

xxx

15. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    Hi meiden!

Ik kom eventjes om de hoek kijken!
    Even weten hoe het met iedereen gaat? Zie dat er nog een paar wachten op de progestoron uitslag,succes!

@hier: vandaag laatste tabletje clomid weer genomen...nu maar weer afwachten!

Nou me4iden ik kom nog wel weer een keertje kijken succes!!!!

Liefs....

16. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Damesssss!!

:D Ik ben vandaag 16.45 gebeld door mijn arts! Volgens hem heb ik een goeie eisprong gehad! hij zei een waarde van 19... :D
    Ik weet natuurlijk niet of dit goed is maar volgens heb moest ik me niet zorgen maken! ik heb een goeie eisprong gehad! :D

Ik natuurlijk helemaal blij, nu moet gaan afwachten.. hoop dat ik natuurlijk niet ongesteld word! maar ik heb nog steeds last vansteekjes en ik heb sinds vandaag een zeurderige gevoel in mijn vagina :(
    Dit heb ik tot nu toe nooit gehad!
    Ik weet niet wat dit is???
    ik voel me vandaaag ook heel erg moe... temp was vandaag 36,8

owwwww
    en vanaf vandaag hoef ik mijn temp niet meer bij te houden! Dit was onnodig! :D

Volgens mij ben ik dan de enige die dit heeft gehoord! MAAR JA DAN MAAR NIET MEER TEMPEN, HET IS VEEL BETER VOOR MIJ...

OWWWWW MENSEN HOOP DAT IK ZWANGER BEN!! En hoop het ook voor iedereen...

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    melek een progesteronwaarde boven de 10 is altijd goed

anoniempjuh: de fa is op vakantie deze week dus ik kan niet gaan voor een extra echo
    ik laat vrijdag bloed prikken en dan na een posi ovu test ook nog eens (een weekje later maar nog net voor mijn vakantie dan)

18. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @anoniempjuh....afgelopen maand heeft clomid niks voor mij gedaan,,,,,dus vandaar dat ik er een beetje huiverig voor was. Maat zo zien slaat het nu wel bij mij aan. Ze moeten nog even doorgroeiren en dan kunnen ze bevrucht worden ;)

19. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Bij mij Slaat ie ook lekker aan! ben wel heel erg blij, IK BEN NOG VROLIJKER ALS IK NATUURLIJK ZWANGER BEN!!

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy melek
    gefeliciteerd meid, weet niet of je het gelezen had maar ik had ook een goeie uitslag, 62.
    Ik duim met je mee, en als ik jou was zou ik gewoon doortempen, krijg je beter inzicht in je eigen clyclus qua temp, kan nooit kwaad..

lima okeej ik snap het, en heb je nu dezelfde dosis als vorige keer of een hogere?had ik ook hoor 50mg sloeg niet meer aan en toen 100mg was er tot dag 19 niks, vanaf 19 begonnen ze pas te groeien, was toen ook echt bang dat het niet aansloeg.maar het ziet er nu goed uit voor je, dus ik duim voor je!!!

zuurtje das jammer tja dan idd alles bijhouden met je temp en ovutestjes!!suc6

schattigkindje hoe is hetop je nod???

xxx

Deel Deze Pagina