Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Indian, Aug 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Indian

Indian Actief lid

Dec 23, 2007
    204
    0
    0
    Oh Luukske spannend!
    Wanneer verwacht je je menstruatie?

Roosje, ik denki dat je die beter terug kunt brengen naar de apotheek. Is erg lief bedoeld, om ze door te willen geven, maar ik weet niet of artsen daar zo blij mee zijn.
    Je zou ook eens kunnen informeren bij je gn/verloskundige of je het ergens kunt "doneren".
    Ik weet dat dit wle gata met bevallingsmaterialen die ongebruikt zijn. (zoals matjes, inleggers etc)
    Oh en natuurlijk hartelijk gefeliciteerd!

Ja had mijn banner maar alvast aangepast, gaan toch van het positieve uit! De streep staat er echt, kunt hem niet missen!

Linda, duim voor je! Wanneer verwacht jij ongeveer je menstruatie? Oh zie het in je banner, over 8dgn!

2. Indian

Indian Actief lid

Dec 23, 2007
    204
    0
    0
    de streep op de foto is wel minder duidelijk als in het echie!
    Morgen nog eens testen, hopelijk is manlief dan ook over de streep. (hihi lollige woordspeling) Hij durft het nu nog niet te geloven!

3. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    Indian, mooie banner.....willen wij ook! ;)

omdat het voor mij nu weer de 1e ronde is, en ik uitga van mijn vorige cyclussen die rond de 35 dagen zitten, kan ik pas over een dag of 8-9 testen....dus is even gokken :oops:

ik weet dat het erg vroeg is, maar heb de vorige keer, toen ik wekelijkse comtroles kreeg, het pas doorgekregen dat ik zwander was, toen er vocht uit mijn tepels kwam.... :oops:
    ben toen niet misselijk geweest of iets dergelijks, ja toen ik een week of 8 was.....bijna 24 uur per dag slapen....haha....maar verder helemaal niks.... :D

hoop gewoon dat het raak is.....en dat ik binnenkort net zo'n mooie banner als jou mag plaatsen.... ;)

4. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Indian, ik ben jaloers op je banner! :) Geniet er maar lekker van meis! Laat even een foto zien als je een mooie test in handen hebt :D
    En hopelijk is manlief dan ook om ;) :)

Luuske, ik ben de vorige ronde ook maar nergens vanuit gegaan omdat je ook heel veel klachten door de Clomid kan hebben.. Heel irritant! Hoop zo dat het ook raak voor jou is!

Ik heb onwijze buikkrampen die doorstralen naar mijn liezen.. Weet niet wat ik ervan moet denken, maar het doet wel echt AUW! :( Ben benieuwd of ik een eisprong heb gehad! :)

5. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    indian gefeliciteerd meis! super!

verder niet veel nieuws... heb een beetje last van pijnlijke borsten, maar dat komt van de clomid. zit nu geloof ik een week na mn ei, dus verwacht dat ik ergens volgend weekend ongie moet worden (of niet natuurlijk) ik zie het wel. ben zooooo druk dat ik daar allemaal niet bij stil kan staan :oops:

6. Lina

Lina Fanatiek lid

Aug 23, 2005
    1,089
    0
    0
    Hallo meiden.

Heb niet alles teruggelezen. Daarvoor sorry. Maar wát zie ik bij Indian? Van harte meid. Gelukkig weer eentje weg hiero. Hopelijk mag het hier snel leeglopen.

Ik heb mijn tweede ronde Clomid er weer in zitten. Dinsdag word ik gebeld of de ontdooiing goed is gegaan en dan word er woensdag teruggeplaatst.

Ga mijn best doen om het hier weer op te pakken en jullie te volgen/steunen.

7. Indian

Indian Actief lid

Dec 23, 2007
    204
    0
    0
    Yes, effe snel, moet gaan werken. Maar weer een streep! Hopelijk geloofd man het nu ook!

Tot vanavond!

8. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi dames,

hier vanochtend en gisteravond weer wat duizelig, maar niet meer zo misselijk als afgelopen vrijdag.....blijf het maar raar vinden....

groetjes,

mirian

9. evitaaa1983

evitaaa1983 Actief lid

Dec 5, 2007
    397
    0
    0
    België - Lebbeke
    hoi meiden

ik ben nu 9 weken zwanger - op natuurlijke manier

en ik heb nog 1 doosje clomid + 20-tal ovu testen hier bij me thuis liggen... indien ik iemand hiermee plezier kan doen : let me know !

groetjes en allemaal veel succes !
    Evita

10. Indian

Indian Actief lid

Dec 23, 2007
    204
    0
    0
    Luukske, daar had en heb ik ook last van! Dus misschien ook goed niewus voor jou! Duim voor je!

11. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey Indian,

ik hoop het zo [-o< ....weet dat ik me er niet op moet fixeren, maar heb nu andere klachten dan toen ik van ons zoontje zwanger was, had daar vrij meteen veel last van pijnlijke borsten, en verder niks, en nu..... :(

moet nog een hele week wachten.... :pale:

12. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Hallo meiden!

@Evita; Wat goed meid! Zonder CLomid nog wel, klasse! :) Geniet er maar lekker van! Zou de ovutesten wel willen hebben, maar volgens mij wonen we niet bij elkaar in de buurt ;)

@Luuske; Voor jou wordt het ook spannend meid! Ik duim voor je!

@Indian; Ben je al helemaal overtuigd? En je manlief ook? Klim dan maar lekker op die roze wolk ;) :D GENIET! :D

Ik ben dit weekend ook helemaal niet lekker geweest.. Veel buikkrampen, maar het voelt meer als een cyste.. Hoop het niet! Ik wacht even mijn bloedtest af, ben heel erg benieuwd!

Heb wel gedroomd vannacht dat ik een positieve test in handen had, tot 3 keer aan toe! :) Was een leuke droom *zwijmel zwijmel*

13. Indian

Indian Actief lid

Dec 23, 2007
    204
    0
    0
    Dat die drom maar snel realiteit wordt!
    Heb je de uitslag al? (vandaag toch?)

14. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Nee, vandaag bloed wezen prikken en woensdag de uitslag! :)

Ik heb wel wat kwaaltjes, maar wil er eigenlijk nog niet over nadenken zolang ik nog geen uitslag heb.. Straks heb ik niet eens een eisprong gehad en zit ik me die kwaaltjes weer aan te praten.. ;)

Hoe voel jij je? Heb je je test al aan manlief laten zien?

15. Indian

Indian Actief lid

Dec 23, 2007
    204
    0
    0
    Ja had hem gister ochtend klaar gelegd voor hem! HIj belde mij op om te feliciteren, hij geloofde het nu echt!
    Ik had dat ook wel hoor, al wat vage klachten, maar dacht zolang ik geen positieve test heb geloof ik niks! Ben nu zo blij....kan het alleen nog met niemand delen behalve man en jullie en een ander forum waar ik al jaren schrijf. Best moeilijk soms!

16. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Goed zo meis! Geniet er maar lekker van!

Ik heb nog steeds die krampen in mijn liezen en zware bovenbenen, herkenbaar?

Ik ben nu net bezig met een andere baan en ander huisje, dus had me er eigenlijk al bij neergelegd dat de medicijnen deze ronde niet zijn aangeslagen.. Maar krijg steeds meer kwaaltjes en begin nu toch te twijfelen.. Ben gewoon een soort zenuwachtig!

17. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    indian gefeliciteerd en geniet ervan ik lees hier af en toe nog mee en toen ik het goede nieuws zag moest ik toch ff reageren

18. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Hallo minimuis!

Hoe is het met jou nu? Zit je nog aan de Clomid? Ben benieuwd!

X Lin

19. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi Linda,

ik heb dus ook dat gevoel van zware bovenbenen....erg raar....voor mij niet herkenbaar uit mijn eerdere zwangerschap.

hier dus ook vanaf vrijdag misselijk/duizelig, maar moet nog 1 week wachten voordat ik kan testen.

groetjes

20. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Luuske, dus jij hebt dat ook?! :) Ik ben ook licht misselijk, voelt meer als maagzuur.. Heb geen zere tepels zoals bij mijn andere rondes, wel af en toe wat pijnscheuten door mijn boobs (auwie) ;)

Maar ben zo bang dat het door de Clomid komt en ik mezelf gek zit te maken.. Weet het gewoon niet... Weet alleen dat ik wachten echt ERG vind! ;)

Share This Page