@all bedankt voor jullie reactie,dat geeft me weer een beetje moed.... @lynd: ik weet het niet misschien wel 100mg volgende x,ik moet woensdag weer...Hoe gaat het met jou? @djaar: dankje dat je voor me duimt! @kimonootje: ik moet idd wel weer pregnyl spuiten en daarna utrogestan inbrengen...maar weet dus niet of dat wel nodig is deze maand....Wat rot zeg last van je darmen,ik heb dat ook al een maand of 3/4 wordt er gek van....hoop voor je dat je snel een oproep krijgt. @zuurtje:wat balen zeg...wat gaan ze nu voor je doen dan? xxx
@maartje, wat een kutnieuws zeg... Hopelijk lukt het wel met iui! @puk, toevallig ook spastische darm..? Misschiem rare vraag... maar wat is nou precies een samenlevingstest? En wat is utrogestan? Liefs
@kimonootje: Niets is te raar om te vragen hoor...samelevingstest: dat betekent dat je moet vrijen met je partner en een dag later word het slijmvlies met sperma dmv een spuitje(zonder naald) uit je vagina gehaald en dit is om te kijken of jij en je partner samen matchen of je baarmoederslijmvlies niet te zuur is en het belangrijkste of er nog levende zaadjes aanwezig zijn... Utrogestan: is een soort kunstmatige progestoron wat je toegedient krijgt via capsules( zelf inbrengen) dit is om je lf (luteale fase) Fase tussen de eisprong en menstruatie te verlengen...deze moet nl minimaal 9 dagen zijn om een eitje te laten innestelen....Dit krijgt men meestal als je dit stofje zelf te weinig aanmaakt.... @ik heb colitus ulserosa chronische dikke darm ontsteking en kan dus heel slecht tegen clomid,maarja tis het een of het ander...heb jij spastische darmen? Dat is ook echt balen kan er ook nog wel bij,tja het valt niet mee.... XXX
Ik kom nog wel weer een xtje kijken,eerst woensdag maar afwachten of er al eitjes groeien [-o< Succes allen! Liefs...
ik weet nog niet wat er nu gaat gebeuren ik moet eerst ongi afwachten en dan een afspraak maken bij de fa dan gaan we bespreken hoe verder, hij wil ook eerst een aantal dingen onderzoeken en dan bekijken wat de mogelijkheden zijn
Hooi, vandaag contact gehad met de gyn. Het zaad van mn vriend is erg slecht, onze enige optie is IVF... Morgen nog opnieuw zaad inleveren en naar de uroloog. Ws is er een half jaar wachttijd in het ziekenhuis waar we straks heen moeten. We hopen nu dat we eerder mogen aangezien ik maar 1 eierstok heb met een teratoom erin.. Morgen begin ik weer met een kuur primolut en daarna heeft het eerst voor mij geen zin meer om hormonen te slikken. Ga nu eerst proberen het een beetje van me af te zetten. Dit forum is nu ook niet meer op mij van toepassing. Ik wens jullie allemaal veel succes en hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn. Liefs
@joontje.....wat verschrikkelijk balen mied. Maar ik hoop dat jullie het geluk vinden met IVF. Heel veel succes in de toekomst
Joontje, veel succes met IVF... Hopelijk word jij ook binnenkort zwanger! Kimoontje, ja goed he! maar ik wil nog zelf 5 a 8 kilo afvallen... Hopelijk gaat dat ook lukken Want ik weet dat ik heel erg was aangekomen, en dat ik hierdoor niet meer ongesteld werd.. Jeetje ik heb nu veel bloed verlies, dit had ik laatst 2 jaar geleden denk ik, dus dames overgewicht heeft wel invloed bij sommige dames.. 14 juni moet ik terug voor mijn gewicht, ze vroeg of ik nog onder controle wilde afvallen omdat ik al ruim 10 kilo ben afgevallen. Ik gaf aan dat ik nog een controle wou, omdat ik nog een paar kilos af wil. 14 juni moet ik dan weer terug, hoop dat ik dan niet ongesteld word... Want dan gaan we samen een zwangerschapstest doen, dat wilde ze graag voor mij gaan doen... Hopelijk mag ik mijn mannetje een leuke vaderdag kado geven!! [-o<
CLOMID CHICKS: anoniempjuh: -clomid 50mg 1ex zwanger met 9,5wk mk-daarna weer clomid 50mg weer 1ex zwanger, met 11,3wk mk.-daarna sloeg 50mg niet meer aan, nu voor de 2e keer met 100mg bezig. NOD 17mei, 1e wondertje Lima84: 5e ronde clomid 50mg, dec 07 gestopt met pil na trombosebeen. okt + nov 08 provera, Dec 08 provera + clomid jan + feb + maart clomid 50 mg, nu eerst provera en door met 100 mg clomid, 1ste wondertje Luukske: - zoontje van bijna 3,5 jaar(toen 3x Clomid 50, en 1x 100 mg) nu 7e ronde Clomid, eerst 100mg, en nu 150 mg, ronde 3 en 5 helaas VMK, 2e wondertje Kimonootje: juli'08 gestopt met pil, nov '08 Provera jan'09 Provera + Clomid 50mg, feb'09 Provera + Clomid 100mg, 4e ronde mrt'09 Provera + Clomid 150mg, 1e wondertje Lilyan: juni '08 gestopt met Diane35 pil. Jan: Provera + Clomid 50: niet aangeslagen. 2e ronde Feb: Primolut + Clomid 100: aangeslagen 3 eitjes, 1e wondertje Bloem24: aug '07 gestopt, ronde 2 clomid 50mg, 1e wondertje Marsab: na bevalling sept. '07 + BV t/m sept. '08 geen cyclus, 2e ronde clomid 50mg, 2e wondertje Visjes: na mola-zwangerschap+chemokuren sinds nov '08 weer gestopt met de pil, lange, onregelmatige cyclussen, 2e ronde clomid 50 mg, 1e wondertje Puk25: maart '08 gestopt,2e ronde clomid 50mg,1e wondertje Tante Mars: okt'05, 1e ronde met Clomid 50mg slaat aan!! 1 eitje1e wondertje September1909: juni '08 gestopt, pcos geconstateerd na 6 mnd, ronde clomid 50, geen ei, nu 2e ronde clomid 100 eindelijk een ei! , 1e wondertje Lynd: begonnen in september 2007, juni 2008 vmk, april 2009 1e ronde clomid 100 mg + Duphaston, zwanger! 1e wondertje zuurtje: 1 zoon 3.5j, dochter 1j (raak in 1e ronde clomid 50 mg), na bevalling begonnen in juli 2008, ronde 8, waarvan 5e ronde clomid 50 mg , 4e wondertje (2+1*) Mercedes: 1 zoon 8 j, daarna 4 MK sinds sept 2006, ronde zoveel met clomid 150mg Thamar:1 dochter 2 jaar, 2e ronde Clomid en duhpaston Djaar:juni '08 gestopt met pil, jan'09 naar gyn, februari Provera en Clomid 50 mg, maart Provera en Clomid 100, 2e ronde Clomid, 1e wondertje Puk25:3e ronde Clomid en Pregnyl, 1e wondertje Salima:dec 2007 gestopt met pil, januari 2009 vmk, 1e ronde Clomid Joontje:juli 2008 gestopt met pil, 1e ronde Clomid, 100 mg Melek:dec 2007 gestopt met pil, 1e ronde Clomid, 50 mg, 1e wondertje Schattigkindje: 2e ronde Clomid, 100 mg, 1e wondertje Marijn: 2x spontaan zwanger, 2x miskraam, daarna PCO, 8e ronde Clomid, 100 mg Calani:mei 2008 gestopt met pil, Clomid, 1e wondertje Zwangere Clomid Chicks: Indian, LindaS, Miracles, Weetjewel, Mamavyas, Salima, Lynd Afspraken/belangrijke data: 26-5Luukske NOD Kleurtjes behouden/ tekst toevoegen? Bericht quoten (knop rechts bovenin elk bericht), eigen tekst toevoegen, quote's boven en onder weghalen en klaar![/color[/quote] meiden, werken jullie zelf even de lijst bij.....moeten we wat vaker updaten, want heb zeker een 20 pagina's terug moeten zoeken...en zie dat de foto weg is [-X ....ga hem even zoeken
@zuurtje, heb je bijgewerkt! @all, meiden als jullie de lijst bijwerken en quoten, aub ook kijken dat de foto erbij staat, heb namelijk 60 pagina's terug moeten zoeken naar het plaatje....
Luukske; goed gedaan meid, heel knap!! Ik kan het dus helemaal niet ik raak altijd die plaatjes en kleurtjes kwijt. We lopen trouwens wederom bijna gelijk. Kunnen we weer samen wachten in het zonnige Limburg
@djaar, idd we lopen zo goed als gelijk.....hoe gaat het met je? heb je klachten? hier dadelijk zoonlief naar de creche brengen....op deze mooie zonnige dag!!
Dag meiden, wat een boel zorgen en slecht nieuws hier, wat rot. Volg jullie nog wel met een oog, ook omdat ik beetje bang ben dat als het mis gaat, ik hier weer terugkom... Met mij gaat het goed, ben vandaag 6 weken zwanger, wat best eng is, omdat ik in mijn vorige zwangerschap, 11 mnd geleden, precies met 6 weken een miskraam kreeg. Kimonootje, heb zwangerschapsverschijnselen, maar niks wereldbewegends, plas veel, opgezette darmen (dus dikke buik), slaap slecht, pijnlijke borsten, veel witte afscheiding, raar hongergevoel. Niet misselijk, en alhoewel ik soms stiekem hoop dat wel te zijn, als bevestiging. Ik ga op 2 juni weer voor een echo, dan zou er een hartje te zien moeten zijn, en als dat zo is is de kans op een miskraam weer kleiner geworden. @melek: goed van die kilo's!! Niet niks, hoor! @joontje: ik hoop dat jullie snel aan de beurt zijn en dat jullie snel goed nieuws krijgen!
@Lynd; meid het gaat goed met je en dat zal het ook blijven gaan de komende maanden. @Luukske; ik merk helemaal niets!! Ook best eng, maar misschien wel beter zo. Sta er deze keer weer anders in dan de vorige ronde. Lijkt wel iets rustiger te zijn. Wellicht dat dat komt door het feit dat mijn eisprong nu eindelijk eens op tijd was en het follikel ook mooi rond van vorm. Alleen om te cyste maak ik me een beetje zorgen, maar ik heb echt waar nergens last van. En jij ???
@all.....wat spannend weer voor iedereen.......Ik hoop dat we allemaal op roze mogen deze ronde Nou mijn ei is gesprongen .....mijn buikpijn is weg, dus ik mag op het wachtbankje plaats nemen.
@djaar, hier ook een hele andere ronde dan al die andere.... heb een sinds zondag flinke steekjes in mijn lies, en af en toe zeurend ongi gevoel..... voel me heel anders....heb nu ook al pijnlijke (.)(.), terwijl ik die andere rondes 2-3 dagen voor NOD kreeg(afgelopen ronde helemaal niet). Dit is onze laatste ronde voordat we een pauze inlassen, dus ik hoop dat het gewoon raak is....