@luukske.....mij duimen maken overuren .... ik zag het al, 5 pendels voor mei...Ik heb wel gevraagd of ze willen pendelen maar er heeft er maar 1 gereageerd. En die staat voor juni van een tweeling. En ik mag 1 juni officieel testen....... En ja.....afvallen, daar vertel je wat. Ik moet van de FA nog meer afvallen en ben er al 11 kwijt. Mijn bmi is nu 34,8 en dat is het maximum anders helpen ze mij niet verder. Maar ik duim (ja, weer die duimen ) dat we het mogen uitstellen
@melek: goed hoor, dank je wel! Onzeker, zoals je hebt kunnen lezen, maar waarschijnlijk hoort dat erbij. Tel de dagen, maar de 12 weken-grens lijkt nog eindeloos ver... @luukske en lima: zouden jullie mij uit willen leggen wat pendelen is? Heb geen idee wat jullie doen?
@melek: goed hoor, dank je wel! Onzeker, zoals je hebt kunnen lezen, maar waarschijnlijk hoort dat erbij. Tel de dagen, maar de 12 weken-grens lijkt nog eindeloos ver... @luukske en lima: zouden jullie mij uit willen leggen wat pendelen is? Heb geen idee wat jullie doen?
Hoi dames hier ben ik weer na een een korte tijd..wat leuk allemaal ik zie allemaal positieve dingen en eentje puk die is misschien zwanger wat leuk en geeft veel moed alweer.. alleen raar want je hebt toch gebloed heel veel?? Ik zit nu vandaag op dag 6 van mijn cyclus en moet morgen mn laatste pillen innemen en 28 mei een echo voor een fol meting....
@lima, ik ben juist door de Clomid weer bijgekomen, dus is een beetje tegenstrijdig....en ik ben een emo eter.... nou, als je goed voor elkaar duimen, moet het goed komen Als je wilt wil ik wel voor je pendelen, heb me op het forum afgemeld, maar wil het voor jou gerust doen.....kreeg zoveel aanvragen dat het een hele dagtaak werd, en zo was ik ook teveel met ZP bezig! @lynd, pendelen is met een pendel, of een draad met bv een ring, vragen stellen over anderen (aan de hand van de volledige naam en geboortedatum) zoals wanneer zwanger, hoeveel kids, wanneer bevallen, hoe bevallen of geslacht....
Hi ladies! Ik zie dat het hier spannend wordt! @puk, en?en?en?en? Al meer nieuws?? [-o< @luukske, en bij jou? Jij hebt ook wat 'kwaaltjes'? [-o< :sick: @all, ik ben vandaag gebeld door het zh, ik word dinsdag geholpen! Na het telefoontje begon ik gelijk al te huilen... Ik vind het zo eng! Ik ben echt gespannen en sta echt stijf van de stress... ale: Ik hoop dat ik er niet te veel last van ga hebben. Vrijdag heb ik namelijk nog een bruiloft... Spannend... Liefs Kimonootje
@kimonootje: meisje toch....Het zal vast allemaal goed gaan, en daarna wordt hopelijk alles makkelijker. Toch wel fijn dat je zo snel geholpen kan worden. Je mag wel gelijk weer naar huis daarna? Wat rustig hier?
@lima, ik PB je vanavond.... @kimonootje, spannend meid, maar je moet in je achterhoofd houden waarom het nodig is....ik zal aan je denken.... [-o<
Goedemorgen allemaal, Vandaag 4 de clomid ingeslikt, en heb sinds 8 uur heel erg last van mijn buik! Ongie is lekker voorbij, =D> Nu weer verder gan met klussen, en hopelijk is het dit keer raak [-o<
Meiden hier ben ik weer! Ik ben ZWANGER!!! JOEHOE!!! Kan het bijna niet geloven! Ben gister naar de gyn geweest en die bevestigde mn zwangerschap! Heb dus een fikse innestelingsbloeding gehad...van wel 4/5 dagen helder rood....Het kan dus allemaal! Ben echt heeeeel blij... Heb de 4e juni eerste echo..ben benieuwd?? Had nl 2 eitjes die gesprongen waren...ooooowww spannend! Ik voel helemaal niets,heb het alleen snel koud en ben moe,maar geen zere borsten e.d...Heb wel steekjes in mn baarmoeder,maar dat voelt precies hetzelfde dan groeiende folikels.... @lynd: Super zeg ben ik toch teglijk zwanger... Nu nog hopen dat alles goed blijft gaan! Liefs....
Puk25, GEFELICITEERD MEID!!! Dit geeft weer hoop! OWWWW WAT GOED, je dacht dat je gewoon ongesteld was? Hopelijk ben ik ook zoo blij als jij!
@melek:dankje! Hoe is het met jou? je bent alweer begonnen met clomid? Komt vast helemaal goed! Moed blijven houden meid! @ik krijg mn banner niet voor elkaar? Kon gister de hele dag ook al niet op dit forum is er storing ofzo? Liefs....
Ja met mij gaat het wel goed, maar ben zoo bang! Ik ben ongesteld geworden, maar denk dat ik zoo ook een testje wagen... voel me zooo moe.. ik denk niet dat ik zwanger ben maar zal ik het toch zoo doen? Begonnen met een nieuwe ronde, en hopelijk is het dit keer wel raak! Ja ze hebben hier een storing, het is allemaal zoo traag!
Ik heb de afgelopen weken meegelezen. Nu wil ik toch wel even wat tikken: Puk, super! Gefeliciteerd!! Geniet van je zwangerschap!
JOEHOEOEOEOE!! PUK!! Wat geweldig!!!! Eeeeecht super, ben zo blij voor je! Moest vaak aan je denken gisteren. Ik ben nu wel heel benieuwd naar je banner, we zijn dan ongeveer even ver? Kom je naar de Januari 2010 mama's? Oh, echt joh, wat geweldig, en zo zie je maar, alles kan. Die stomme zwangerschapsboeken moeten eens aangepast worden op basis van de ervaringen van vrouwen, die vaak heel anders zijn dan de artsen (al 50 jaar) denken. Ik ben doodmoe, maar hier word ik toch wel heel blij van Zet jezelf snel op de lijst met zwangere Clomid chicks!
@puk, jeetje meid, echt super!!! @rel, hoe gaat het met jou? @melek, goed klussen meid.... @all, hier blijft het spannend..... hubbie vroeg net of ik niet al moest gaan testen....ben namelijk 's avonds vroeg moe, en heb van die mega gevoelige (.)(.)....nou we duimen vrolijk verder!!
Puk25, gefeliciteerd!!! Echt heel gaaf dat je zwanger bent!!! Voor mij is het morgen 2 weken geleden dat ik bij de gyn ben geweest, en ook 2 weken geleden dat ik met Provera startte. Vandaag is het een week geleden dat ik mijn laatste Provera pil heb geslikt, dus vandaag is eigenlijk de laatste dag dat ik door de Provera ongesteld zou moeten worden. Had vanmorgen wel heeeeel klein beetje lichtbruin verlies bij het afvegen op het toilet, maar verder nog geen tekenen van ongesteldheid. Wel al een paar ochtenden misselijk en enorm veel puistjes en honger, dus ik ben benieuwd wat de gyn morgen zal zeggen. Ik weet niet of ik nu nog een ander medicijn krijg, of dat ik gewoon zo met Clomid moet beginnen, hoop dat morgen te horen .
@puk....super....GEFELICITEERD!!! @luuksek....ik zie je pb wel verschijnen. Heb je het trouwens vaak goed? @all....weinig nieuws hier. Ik kan niet goed tegen wachten. Maar het zal toch nog wel even moeten.