Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Indian, Aug 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    hoi linda nee ik ben niet meer aan de clomid het maakte niet zoveel uit vorige cyclus met clomid 20dagen en nu zonder 17dagen dus 3dagen langer volgende maand dan krijg ik andere medicijnen wat weet ik nog niet alleen dat mijn cyclus plat ga en dan door middel van med een eisprong nog een paar weken geduld hebben dus al is dat niet mijn sterkste kant en loop ik op dit moment ff met mijn ziel onder me arm :rolleyes: ;)

2. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Dat snap ik! :( Dat wachten is zo ontzettend beroerd.. :( Hopelijk gaan die andere medicijnen wel werken dan! Ik zal voor je duimen!

3. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi Linda,

van mijn vorige zwangerschap heb ik weinig last gehad met Clomid, dus is echt raar :( ....misselijkheid/duizeligheid :( .....

mijn man meende vrijdag al dat het zover was...haha....hoop het zo..... :D

nog even geduld meis.... :(

eind van je week kun je testen, en ik na het weekend..... ;)

we gaan van het positieve uit! ;)

4. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Inderdaad! We zullen wel zien! :) Eerst maar even mijn progesteron afwachten :)

Ik heb het trouwens ook ontzettend warm! Zit hier met gloeiwangen op kantoor! Ook herkenbaar?

5. Wat herkenbaar al die verschijnselen, had me ook zo voorgenomen laat je niet gek maar door je lichaam, maar nu heb ik het ook weer..
    misselijk duizelig enz..
    Luukske en LindaS, spannend hoor nog even en dan kunnen jullie testen, duim voor jullie en de rest van de meiden ook natuurlijk!
    Minimuis, vervelend dat de clomid niet helpt, hoop dat de volgende medicijnen wel goed aanslaan!

6. Indian

Indian Actief lid

Dec 23, 2007
    204
    0
    0
    Dankje Minimuis!

Sorrie Linda, dat is voor mij niet herkenbaar, maar iedere vrouw heeft andere klachten/kwaaltjes tijdens een zw. Dus hopelijk is dit een kwaaltje van jou. (die dan ook maar weer snel weg moet gaan, want lijkt mij niet prettig)

Linda en Luukske, duimen draaien hier ngo steeds overuren! (en stuurt wat zw hormonen die kant op, dat ze aan mogen slaan)

7. Indian

Indian Actief lid

Dec 23, 2007
    204
    0
    0
    Dat warm of juist heel koud herken ik wel!

Linda ik had en waarde van 22. (vind het nog wel grappig, zei hebben de ei-sprong gemist, wij gelukig niet!)

8. evitaaa1983

evitaaa1983 Actief lid

Dec 5, 2007
    397
    0
    0
    België - Lebbeke
    volgens mij bestaat er nog zoiets als de post ;)
    stuur me maar een pb !

groetjes
    Evita

9. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi hoi

was vanavond aan het werk, en kwam bij een pas bevallen vrouw.....was 1e 2 maanden duizelig, misselijk en had niet in de gaten dat ze zwanger was....

hoop het zo voor ons allemaal! :)

slaap lekker!

10. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Ola!

@Evita; Ik wacht nog heel even mijn bloeduitslag af, want misschien ben ik ook al zwanger ;) You never know! :D Maar anders stuur ik je snel een PB'tje! Want dan kan ik ze wel goed gebruiken :D

@Luuske; Ohhh, dat geeft ons weer hoop! :) We blijven duimen! :D

11. Indian

Indian Actief lid

Dec 23, 2007
    204
    0
    0
    duim nog steeds voor jullie!
    Linda nog 3 dagen! Spanend.

Lukkske, nog 7 dagen (die dan errug lang lijken te duren) Maar met al die klachten zou je dan toch denken dat je nu al ongesteld zou moeten worden?
    Je hebt 14dgn na je ei-sprong je menstruatie. Is dat bij jou dan nog maar 7dgn geleden?

12. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi Indian,

heb idd vorige week maandag mijn ei gehad..... :D
    heb een cyclus van 35 dagen! :cry:

vandaag weinig last, maar heb er wel een bepaald gevoel bij, hoop gewoon dat het gewoon raak is! ;)

hoe voel jij je nu?

geniet ervan!

en alle andere dames....wij zijn binnenkort ook aan de beurt!

13. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Shit, uitslag was nog niet binnen.. Had het voor alle zekerheid even geprobeerd (ben niet nieuwsgierig hoor ;)) Morgen weet ik meer! :D

Vind het wel weer spannend hoor! :)

14. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    linda,

SPANNENDDDDDDDD

15. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Probeer echt met man en macht mijn kwaaltjes te negeren.. Stel dat ik het me allemaal verbeeld... Arrgghhh, ik haat dit gewacht :(

Hoe voel jij je vandaag?

16. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    vandaag rustig, niet echt duizelig of misselijk..... :(:

maar kan eerlijk gezegd niet echt wachten tot volgende week, moet maar wat afleiding zoeken.... ;)

vrijdag en het weekend moet ik in ieder geval werken, dus dan gaat het iets sneller.... ;)

vanmiddag was onze zwangere buurvrouw op bezoek, is na 1 keer "proberen"zwanger van een 2-ling, en hebben een dochter van 2.... :)

lekker gebabbeld, maar als ik haar buikje zie, word ik stiekum toch een beetje jaloers.... :oops:

ze vertelde me dat onze overbuurvrouw ook sinds kort weet dat ze PCO heeft, dus hebben echt een PCO clubje in de straat, namelijk 3 meiden, waarvan ik zlef al een zoontje van 3 heb, de ander is komende week uitgeteld van bebje 1, en dan nu de andere buurvrouw....ik ben trouwens de enige die overgewicht heeft, die andere 2 hebben helemaal niks van uiterlijke symptomen.... :(: :(:

groetjes

17. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Hoi Luuske,

Wat een spanning he?! Jouw verhaal geeft me wel hoop gelukkig, af en toe geloof ik niet dat ik ooit zwanger zal worden..

Ik heb zelf ook geen overgewicht of andere symtonen.. Ik word alleen niet ongesteld...

Ik voel me nu eigenlijk ook wel goed.. Beetje brandende boobs, heel raar voelt dat.. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon door de Clomid komen! Alles wat ik voel kan door de Clomid komen.. Argghhhh!

18. Indian

Indian Actief lid

Dec 23, 2007
    204
    0
    0
    Spannend Linda en Luukske! Duim op een positief afloop!

19. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey Linda,

wanneer ga je testen?

Indian, alles goed? geen klachten?

vanavond weer wat oprispingen na het eten.....als de klachten zijn, waarvan ik hoop dat ze zijn, vind ik ze niet erg....haha....

van mij mag het al volgende week zijn...haha....

zou trouwens een leuk verjaardagskado zijn, word namelijk volgende week zondag 30!

20. Indian

Indian Actief lid

Dec 23, 2007
    204
    0
    0
    Alvast Proficiat Luukske!

Nee weinig klachten, af en toe wat weeig en borsten soms gevoelig. En moe, veel moe (zeker na een dagje werken)

Linda, ik duim voor je! Ga je vandaag testen?

Share This Page