Dank je, Marsim, met mij gaat het goed, hoor. Ben afentoe echt doodmoe door de zwangerschap, vreet me een slag in de rondte en moet al moeite doen om mijn buik (lees: mijn door progesteron ontspannen darmen) te verbergen. Maak me ook elke keer weer zorgen om pijntjes en steekjes en wisselende kwalen, maar goed, dat zal er wel bijhoren!
@puk: (we schreven tegelijk!): ja, ik heb ook (veel) meer afscheiding dan normaal, en ik heb ook minstens 2x per dag een paniekmoment dat ik er van OVERTUIGD ben dat er nu echt wat anders tussen mijn benen vandaan loopt dan afscheiding. Tot nu toe altijd loos alarm, maar och och, soms heb ik het niet meer als ik in de bus zit en opeens wat voel lopen. Ik denk dat dat normaal is, hoor...! Een vriendin van me, die op het punt staat te bevallen, zegt dat ze dat nu ook heeft, alleen denkt zij steeds dat het vruchtwater is en dat de bevalling gaat inzetten - maar nee, tot nu toe ook alleen nog maar afscheiding. Over een ienimienie hoeveelheid bloed echt geen zorgen maken, in 20-30% van de zwangerschappen komt in de eerste weken wat bloedverlies voor (je kan er zelf over meepraten, haha!). WAarschijnlijk gewoon adertje in baarmoedermond geknapt. Over baarmoedermond gesproken, die is bij mij sinds vanochtend erg aanwezig, zoals na uitstrijkje. Maak me daarover ook zorgen, maar probeer het van me af te zetten. Fijn dat je op vakantie gaat, dan gaat de tijd zoveel sneller! Smeer je wel goed in, want ik zag gisteren in de spiegel al een lichte bruine vlek op mijn gezicht waarvan ik vermoed dat het pigmentvlekken zijn (=zwangerschapsmasker). En dat terwijl ik nog geen 5 minuten in de zon had gezeten! Ik ga de deur dus echt niet meer uit zonder mijn gezicht in te smeren!
Puk25, ja meid nog heel even... Fijne vakantie alvast! Weet je wat het grappige is dames, gisteren zei mij nicht: BEN JE ZWANGER?? en vanochtend heb ik een klant gehad, die zei hoe lang moet je nog?? Dus ja vandaag heb ik zowiezoo en hele erge opgezette buik... Maar zijn dat voorgevoelens?? OWWW IK HOOP HET ALLEMAAL...
Hallo iedereen... Even een snel berichtje, want ik moet dadelijk nog aan de strijk (blegh) en heb verder ook weinig puf om hier te reageren. Heb gisteren dus weer bloed moeten laten prikken, en weer geen goede uitslag. Dus ik mag vrijdag weer bloed laten prikken, al heb ik deze ronde eigenlijk al afgeschreven, en denk ik niet dat Clomid 50mg veel doet. Ik heb gisteren ff zitten janken na deze uitslag. Ik weet wel dat het pas de eerste ronde is en dat het een wonder zou zijn als er iets zou gebeuren. Maar stiekem koester je toch hoop; hoop die nu de grond ingeboord is. Maar goed, genoeg gezeurd, tenslotte zijn er genoeg dames op dit forum die aangewezen zijn op IVF of ICSI, loop ik hier te zeuren over een slechte uitslag. Ik hoop snel weer wat vrolijker te kunnen meekletsen. *einde ego*
@ Puk ik heb nog steeds last van afscheiding, af en toe om gek van te worden. Ik heb ook al een schimmelinfectie gehad, nog nooit eerder last van gehad. Maar was na 2 dagen weer over. Net toen ik naar de dok wilde gaan, maar was dus al niet meer nodig Dat scheelt weer. @melek ik voelde me na elke ronde ook anders, ik had juist dat ik positief testte nergens last van op misselijkheid na, terwijl daarvoor ik de meeste vreemde klachten had. Succes all!
heyyy meiden ik ben weer terug!!!! Heb een heerlijke vakantie en trouwdag gehad!!! Jeetje wat is de pagina weer veranderd, kan ook niet alles teruglezen, alles goed met iedereen? Nou ik had op dag 10 een fm niks te zien, vervolgens ovutesten mee op vakantie, en op dag 13,16,19,21,22 een positieve test.gister op dag 23 een fm, niks geen ei te zien, alleen kleine en me baarmoederslijm was 8mm.het kon dus goed zijn dat ie al gesprongen is, maar ben bang van niet want me temp is echt heel laag, nog lager als ie normaal voor me ei is, dus ben bang dat t niet aanslaat, ba dan moet ik al 150mg pfffff is iedereen hier nog wel??? xxx
Hoi dames hier ben ik weer was een beetje aan het puzelen van mn onderschrift maar het lukt me niet...ben gister bloed gaan prikken en er kwam uit dat ik eisprong heb gehad en dat ik volgende maand maar 3 pilletjes moet gaan slikken dus ga maar weer aan de duphaston balen maar het is niet anders dames geduld is een schone zaak...
Schattigkindje, balen meid, we zouden samen gana testen... Wat vervelend, maar ja gewoon verder gaan met het volgende ronde... Het komt goed... Ik moest geen bloed laten prikken deze maand, ik heb nog 3 dagen en dan weet ik meer.... Als ik morgen geen bruine afscheiding krijg ga ik vrijdag ochtend testen... Succes allemaal...
ik hoop het voor je melek!!! want dan heb ik ook meer hoop..trouwens weet jij hoe ik mn nderschrift terug krijg...
Dag lieve meiden! Ben er ook weer na inlogproblemen en een weekje weg met de familie (waaronder 21 wk zwanger schoonzusje...). Was wel erg gezellig hoor! Soms even confornterend, maar niet minder leuk. Meer even zo'n struggle in jezelf, jullie kennen het wel... Heb niet alle berichten gelezen, maar las wel dat het de zwangeren onder ons goed vergaat: hoe fijn!!! Ga zo door ! Las dat Melek spannende dagen voor de boeg had... Hoop het voor je meid! Echter, die gevoelige tepels had ik vorige maand ook en mijn buik was ook opgezet... Maar helaas... Het was bij mij echt een reactie op de hormonen... Maarja, ik had vorige maand ook weer voor het eerst sinds jaren een eisprong! Dus ik hoop het voor je... Voor de anderen die (net als ik) toch een negatieve test hadden of een ander traject in moeten... balen hé... maar, we weten waar we het voor doen en blijven hopen!!! Anyway, even een updeetje van mijn wel en wee: zit nu op dag 15 van de clomid 50mg 2e ronde... Vorige maand heeft de clomid aangeslagen en heb ik volgens de gyn een eisprong gehad op dag 15 - kon ze zien aan de temp grafiek. Heb toen overigens slechts een heel licht streepje op de ovutest gehad en niet echt iets gevoeld.... Vanmorgen weer een heel licht streepje (en de testbijsluiter zegt dat het dan negatief is... wat mij ah twijfelen brengt: verhoogt mij LH dan niet? Hoe kan het dan dat ik vorige maand toch een eisprong gehad heb?! En hoe zit dat nu? Onzeker....) Vandaag voel ik wel wat steekjes onderin mijn buik en ik had het op de terugweg van mijn werk echt de hele tijd superwarm in de auto... We hebben vanmorgen (en de afgelopen dagen vanaf vrijdag) nog lekker geklust, morgenochtend maar weer . Hoop het, want woe tm vrijdag is vriendlief niet thuis ivm zijn werk en zie hem dus zaterdag pas weer... Hoop dus dat het maar weer rond dag 15 is... en wie weet, wie weet, wie weet... Ach, jullie weten precies wat ik bedoel!!! Nou lieverds, veel sterkte allemaal en we houden elkaar op de hoogte!!! Trusten en dikke knuf, Juulz
Hey meiden, @melek, spannend! Je gaat vrijdag testen?? @puk, ik weet niet precies hoe dik het is, hij zei alleen dat het dik was.. @anoniempjuh, gefeliciteerd met jullie huwelijk! In het buitenland getrouwd? @all, ben een beetje onrustig. Vanmiddag bellen voor de uitslag, hoop dattie binnen is!! (zou woensdag of donderdag binnen zijn) Ik heb nog steeds gevoelige tepels en affetoe steekje in mn buik. Liefs Kimonootje
Schattigkindje, je moet naar gebruikersinstellingen en daarna moet je een banner aanmaken, vervolgens knippen en plakken... Het gaat wel allemaal via handtekening. Kimoontje en juulzon, ja vrijdag of zaterdag word het testen... Dames vandaag was mijn temp 37,0 dus weer hoog! Ik heb me vandaag ook ziekgemeld, kon niet opstaan vanochtend, voel me zooooo moe... Ik was vanochtend ook misselijk maar nu is het over gelukkig! Ook veel steekjes in mijn onderbuik! Ik wil gaan testen maar durf het niet, ik ga het ook niet doen...
Hoi dames, Bedankt melek voor de aanwijzing en wat spannend voor jou deze 3 dagen gewoon lekker positief denken en het komt wel.. Heb vandaag gesprek gehad met de gyn en voor verdere stappen afspraken gemaakt ik moet nu wachten op mijn menstruatie en daarna met 3 pilletjes van clomid en dan ga ik vandaag percies over een maand op vakantie en we zien wel wat er dan van komt. Ik heb ook een pen meegekregen van puregon en dat ga ik na de vakantie spuiten als ik niet zwanger ben en voor verdere stappen ga ik mn eileiders inspuiten heb gehoord dat het pijn kan doen dus heb gevraagd of het na mn vakantie kan en dat was goed...Als het nog nietlukt met die spuit dan ga ik iui doen. Wel spannend allemaal maar ik zie het wel aan!! iedereen veel sterkte..
Schattigkindje, meid jeetjeee Je mag al gaan spuiten? omdat clomid niet aanslaat?? dat is toch de reden of niet?? Hopelijk ben je in juli zwanger, en hoef je niet verder te gaan! Ik hoop het meid, ja het nu echt spannend, ik ga om de uur naar de wc om te kijken of ik iets kan zien Mijn mannetjes is ook best zenuwachtig...
Hallo Allemaal. wij zijn bezig met de eerste ronde van clomid. we zijn vorige week zaterdag op dag 10 naar de gyn geweest en het zag er goed uit toen afgelopen dinsdag weer terug en toen was het eitje niet zo heel veel gegroeit... nu moet ik zaterdag weer terug komen is het nu zo dat de clomid niet goed aanslaat of kan het eitje zaterdag toch nog de juiste grote zijn??? iemand ervaring hiermee? Groetjes!
Hoi Kiet, een eitje groeit gemiddeld 2 mm per dag dus het kan nog alle kanten op...succes meid en het is nog maar je eerste ronde dus wees geduldig... Hier nog een beetje telleurgesteld over het gesprek en spuiten mag ik iets vragen wilde graag weten of iemand ervaring heeft met puregon spuiten???wil alles erover weten en ook over de eileiders door spuiten??? Melek en nog niks te zien ???
Hee Schattigkindje, bedankt voor je reactie het is toch fijn om te praten met vrouwen die in het zelfde schuitje zitten.. hoe lang zijn jullie al bezig? Groetjes,
schattigkindje, helemaal niks te zien nog... voel me nog steeds heel erg moe, alleen ik zat 2 uurtjes geleden op wc en moest gaan p**pen, maar dit ging heel moeilijk, vervolgens zag ik bij het afvegen piepklein bloed... kwam echt van achteren... Sorry voor dit vieze verhaal maar moest het effe kwijt! Ben erg zenuwachtig! Kijken wat er morgen gaat gebeuren??
Hoi kiet wij zijn al 2 jaar bezig en nog steeds niks.. en jullie?? Melek dat had ik ook wel eens meestal is er dan een klein adertje geknapt door de drukte....En ze zeggen dat als je menstruatie nadert je poepen ook heel moeilijk gaat dus het kan alle kanten op schatje gewoon geduldig blijven...