@ Luukske, zo dat is een tijd geleden. Hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad!! @ Juulz, snap best dat je er even stuk van bent dat is ook logisch. Je bent alweer positiever en dat heb je nodig om door te gaan. @ Djaar, meid ik duim voor je!! @ Anoniempjuh, ja idd alweer mijn 3e iui het gaat toch wel snel hoor. Ook wij hopen 3x is scheepsrecht! @ All, Gister mijn 3e iui gehad. Minder pijnlijk, wel weer wat bloedverlies maar dat is normaal bij mij omdat ze mijn baarmoedermond moeten vastpakken omdat hij wat naar achter is gekanteld. Nu maar afwachten en hopen op een mooi resultaat. Heb nu inmiddels alweer een week vrij. Mijn leidinggevende wilde me een week rust gunnen rond de iui omdat ik echt stresserig ben dan. Heb het gevoel dat dat goed heeft geholpen. Minder stress waardoor minder pijnlijk denk ik. Iedereen een heel fijn weekend!
@Marsim; klink best goed hoor de rust die je op je werk geboden krijgt en vooral dat je er zelf een goed gevoel bij hebt! @Luukske; welkom terug (ik had je toch gemist hoor). En hoe denk je dat je kansen zijn voor deze ronde? Morgen testen? @All; hier weinig verandering. Ik denk dat de temp ook met het warme weer zo hoog blijft. Ook ben ik vannacht bijna elk uur wakker geworden om te gaan plassen en vanmorgen had ik flink buikpijn (heel raar) dus ik begin het nu wel genoeg spanning te vinden en wil zo graag testen!!
@all: dank voor de lieve woorden! Luukske, fijn dat je er weer bent! Djaar en Schattigkindje, spannend, spannend, spannend... En voor de rest ook, slaat deze rond aan....??? Ben weer thuis (moe, maar zie straks mijn lief weer !). Soms schrijf ik graag en onderstaande schreef ik 'over ons'. Mijn manier om te zeggen hoe bijzonder ik het vind dat wij onderlinge onbekenden met dezelfde wens hier ons hart kunnen luchten en er voor elkaar kunnen zijn. Want dat is! ___________________________________________________ Een zeurderig en moe gevoel Hormonen houden huis Chagrijnig zonder reden Je voelt je in je lichaam niet thuis Die huishoudende hormonen Worden wel wat geholpen her en der Iedere maand hoop je op resultaat Maar onze droom lijkt nog zo ver Soms twijfel je zo aan je lichaam Waarom werkt het niet zoals het moet? Je leeft gezond, je bent gezond Waarom werkt het dan niet goed? Soms twijfel je dan weer aan iets anders Bestaat er een Lot van Het Bestaan? Als dat zo is, waar is dat op gebaseerd? Hoe beslist de natuur over Komen en Gaan? Iedere maand zijn er de dagen van wachten Word je wel of word je niet ongesteld…? Hoge temperatuur geeft hoop en vertrouwen Maar dan voel je… je wordt toch weer ongesteld Je voelt je soms eenzaam en dan weer verdrietig Emoties waar je soms even geen kant mee op kunt Een diepe zucht vol verlangende moederliefde Hopelijk is ons dat op een dag gegund Al internettend en googlend kom je erachter Wat zijn we toch eigenlijk met zijn velen Dank je wel dat wij hier herkennen en luisterend lezen Dat we hier onze gevoelens kunnen delen! xxxx, toitoitoi en knuffel, Juulz
heyy juulzzz wat mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wat kun jij dat goed zeg!!wauw precies de goeie woorden, dikke knuffel en ben je inmiddels alweer thuis? djaar spannend he, ik heb ook erg veel symptonen, heb vanaf 4-5 dagen na me ei krampjes, beetje ongiegevoel, dat had ik bij de 2e zwangerschap ook vanaf een week voor nod, af en toe steekjes in me liezen, moelijke stoelgang, dus heb ook best veel hoop, maar wil t eigenlijk helemaal niet want je zal zien het is weer niks deze ronde, wanneer ga je nou testen? schattigkindje kloote zeg dat je niet ongie word, misschien komt het nog, of misschien heb je toch nog een ei gehad, net als ik op dag 34!! luukske welkom terug!dach idd ook dsat je met clomid zou stoppen, toch nog maar een rondje??? xxx
@Juulzon; heel mooi hoor, inderdaad precies zoals het is @anoniempjuh; testen doe ik maandag. Zou graag zondag willen maar heb dan 2 verjaardagen (1 in mijn familie en 1 in mannetjes familie) dus dan is het vervelend om met een geheim te lopen of juist met een negatieve test en nog meer twijfel. Dus dan maandag maar.
hey meiden, ik schrijf af en toe gewoon nog met jullie mee, maar wil het rustig aan doen.... voor ons even geen Clomid, heb trouwens het recept wel gewoon gehaald, maar bewaar het even.....en ga proberen wat af te vallen, en daarna misschien nog eens Clomid proberen.....maar ik moet zeggen dat ik nu deze ronde erg rustig ben geworden, en het ook goed van me kan afzetten....mocht het niet lukken, tja jammer dan, we hebben een gezonde knul, en die zwangerschap heeft veeeeel van mij gevraagd, en de 1e 2 jaar na de bevalling waren niet makkelijk door ok's die ons zoontje moest ondergaan.... Ps. wordt morgen gewoon ongi, heb namelijk al roze verlies
ik vrees dat het voor mij weer niet zo mag zijn. mijn temp is duidelijk gedaald en iets in mij zegt dat het niet raak is deze keer. We wachten maar weer af
Hoi meiden, Ik heb een vraag en hoop dat jullie em kunnen beantwoorden. Dit is voor mij de eerste ronde clomid. Ik heb netjes een eisprong gehad dus daar ben ik al heel blij mee. Maar sinds mijn eisprong houd ik zo'n last van mijn linkereistok! Nu is het bijv al zo dat wanneer ik voorover buk als ik bijv op de bank zit, ik steken voel in mijn linkeronderbuik (volgens mij dus eistok). Is dat gewoon een soort spierpijn omdat ik nu sinds 9 maanden voor het eerst een goed ei heb? Verder een beetje een menstruatie/spierpijnachtig gevoel in mijn buik. Kennen jullie dat ook?
@ Nen87 fijn dat je een eisprong hebt gehad! nee ik zou het helaas niet weten ik ben met de tweede ronde clomid bezig bij de vorige ronde had ik geen eisprong helaas..... @ All ik ben nu met de 2e ronde bezig en moet donderdag naar de gyn ik hoop zo dat ik nu wel goede eitjes heb! ben zo benieuwd.
Luuske@ wat fijn dat je weer mee leest/schrijft. Ik heb je ook gemist haha. Ik denk dat als je het een plekje geeft dat je dan veel meer rust hebt. Ik heb heel vaak verhalen gelezen van dames die pauze hebben genomen, door de rust die is gekeerd zijn ze heel onverwachts zwanger geworden. Dus wie weet.
@Nen87: volgens mij zou dat best kunnen. Mijn eerste menstruatie met clomid ging ook met veel meer pijn en steken gepaard dan ik gewend was. En ik werd voor de clomid wel 'ongesteld' maar dat was dan dus geen 'verloren gegaan eitje', (slik clomid omdat mijn eitjes niet vanzelf sprongen). Sinds de clomid heb ik ineens 'echt alles wat bij ongesteld zijn' hoort - moodswing, gevoelige borsten, pijn in de onderrug, opgezet buikje. En de week ervoor ook echt last van steken zoals jij ze omschrijft. Wacht even af zou ik zeggen! Je moet nog een weekje voor je NOD? Houd je ook je temp bij? Voor hetzelfde geld is het zomaar de 1e keer raak . @Djaar: Wat bá-len meid.... Herken je gevoel... Maar, zoals jij zei - niet is zeker tot het echt doorbreekt... Houd ons op de hoogte. @ de rest: fijn weekend! Hier is het uitrusten van de jetlag en een beetje bijkomen van alles... Ben nog steeds een beetje uit mijn eigen doen, dus hou het lekker rustig dit weekend. Knuf, Juulz
nen87 ik heb t deze ronde ook een paar eer, gister in bed st ik ff snel op heb ik ook ineens echt een steek onderin, weet ook niet wat t is.. juulzz fijn dat je weer lekker thuis bent met je mannetje, op naar de volgende ronde meid!! @allheb er dit keer ook echt een goed gevoel over, meer als vorige keren. en net vroeg een vriendin van me schoonzusje, ben je nu niet zwanger???ik zeg weet ik niet, zie je dat dan, nee dat voeld ze, dan krijgt ze een apart gevoel....nou hoop echt dat ze gelijk heeft. want heb nu zoveel hoop dat als t niet waar is, ik het idd ook echt f uitjank... xxx
@ juulz, ik heb getempt, maar ben er een paar dagen na mn ei mee gestopt. Vond het teveel gedoe om mijn wekker steeds heel vroeg te moeten zetten haha. @ kiet, balen dat je geen eisprong had zeg. Heb je nu een hogere dosering?
@Maartje: balen............... Maar ben je al ongie? @Anoniempjuh: Ja, thuiskomen is altijd weer zo fijn! Was nu extra intens, omdat ik deze maand ook een goed gevoel had en had somehow het idee dat het misschien wel eens goed zou kunnen zitten... de teleurstelling in mijn eentje in VerWeg was dus best groot. Nu konden we het delen. En ik maak voor as dinsdag een vragenlijstje voor de gyn: hoe zit het met controles tussendoor? Is er bijvoorbeeld wel voldoende progestron? Is mijn slijm niet agressief? Rijpen de eitjes voldoende? Hoe lang gaan we op deze wijze verder? etc. Dus lief anoniempjuh, ik hoop oprecht dat jouw schoonzusje het goed gevoeld heeft... En anders.... Weet je, daar denken we nog even niet aan! Spannend weekje meid, houd ons op de hoogte hier! Voor de rest: als altijd sterkte en succes met de komende warme (werk)week.... xxx Juulz zzzzzzzzzzzzzzzzzz (ga nu slapen !)