hier nog steeds niks spectaculairs. Ben nu weer klaar met de clomid (gisteren laatste) en mijn temperatuur blijft mooi constant. Is misschien iets hoger dan anders voor ei maar daar geef ik het weer de schuld van! Woensdag naar de gyn om eens te praten over hoe nu verder, ik kan niet wachten tot het zover is. Verder helemaal niets nieuws onder de zon. Hopelijk komen er hier snel mensen met positieve berichten
@lima, balen meid, en ik hoop dat je voor een mogelijke ok zwanger raakt..... wat betreft het forum, ben ook ruim 1maand niet online geweest, vakantie en balen dat het weer niet gelukt was....dus ben ook veel minder online, gewoon om de afstand.... @all, ja meiden ik ben ook nieuwsgierig wat de gyn gaat zeggen ivm mijn menstruaties, want das echt niet normaal..... hopelijk (moet je mij nu horen) maken ze een inwendige ocho, want ik zal mijn ei hebben zo rond de controle afspraak, kan ik meteen kijken of er iets zit
Ha meiden, Hier ook even een update van mij. 1,5 week geleden heb ik mijn 3e iui gehad. Aankomende donderdag dus 2 weken geleden. De vrijdag na mijn iui had ik een afspraak bij mijn eigen gyn. We zouden na 3 iui's gaan kijken of dat het beleid aangepast ging worden. Ik dacht zelf dat ik over zou gaan op spuitmedicatie omdat ik al een lange tijd clomid gebruik. Het eerste wat ze zei nou dan gaan we toch maar opereren als het deze maand niet goed is. Als ik deze maand dus niet zwanger ben dan moet ik 17 juli geopereerd worden. Ik zie hier behoorlijk tegenop. Zit inmiddels nu voor mijn 3e week thuis. Ik heb het even gehad. Ik zit vol van alles wat de afgelopen 2 jaar is gebeurd en ik heb een adempauze nodig. Ik begon door de stress lichamelijke klachten te krijgen. Hartkloppingen enz. Dit was het moment om mijn rust te gaan zoeken. Ook omdat ik lichamelijk zwaar werk doe leek het mij beter om gewoon deze maand ook eens wat rust in te lassen. Kijken of dat dat werkt. Je moet alles geprobeerd hebben zeg ik maar. Ik hoop dus binnenkort een pos. test te krijgen anders kan ik niet meer onder die ok uit. Ik moet proberen mijn rust te houden maar met dit in mijn achterhoofd wordt dat zelfs moeilijk. Meiden ik hou jullie op de hoogte. Ik gun het iedereen hier maar soms zijn dingen te confronterend voor mij dus reageer daarom ook niet erg vaak.
@luukske.....ik hoop ook dat ik het geluk mag hebben om onder een eventuele ok uit te komen, maar dan moet het deze ronde raak zijn. Ik zit nu nog aan de duphaston (nu nog 7 dagen) en hoop snel ongesteld te worden zodat ik weer door kan met ronde 9 met clomid. En als 150 mg ook niks doet dan krijg ik een OK en ga dan over op spuiten. Ik krijg 17 augustus te horen hoe nu verder. Maar mocht tijdens de OK blijken dat alles dicht zit dan moeten we over op IVF..... Maar hoe is het verder met je buiten die hevige menstruatie om? Al iets resultaat met afvallen? Wel vreemd dat je zo in 1x zo hevig ongesteld bent. Ik ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen. @ marsim......ik ben zo benieuwd naar komende week.......ik zit heel hard voor jullie te duimen. Ik ga er gewoon vanuit dat die OK niet nodig zal zijn
@Indian: Meid van harte gefeliciteerd met je zoon!! Alles goed gegaan? Hoe is het nu met je colitus? @zuurtje: balen zeg ronde 10 alweer... @alle zwangeren heel veel geluk en succes!! @hier de 3 maand gepasseerd alweer joehoe!! Ben nu al wat geruster...mn borsten doen gelukkig ook minder pijn nu,maar wel heel erg gegroeid hihihi...nu mag mn buikje wel flink gaan groeien,kan niet wachten! Liefs....
Dames kom effe vertellen dat ik vanochtend een goeie echo heb gehad! Moest samen met mijn mannetje gaan huilen! Het hartje klopte gelukkig! Liefs Melek
@Indian, gefeliciteerd met jullie gezonde zoon! @Lima, hopelijk slaat 150mg aan! @Marsim, soms doet rust wonderen. Even je zinnen op iets anders zetten, even een weekendje/weekje ertussen uit piepen, en alleen proberen te relaxen! Lima & Marsim, mocht het toch tot een ok komen, probeer er zo nuchter mogelijk bij te blijven. Ik weet dat het makkelijker gezegt is dan gedaan. Ik kan wel zeggen dat het allemaal mee valt, maar dan zou ik liegen.. Ondanks dat ik er 3 dagen last van had ben ik erg blij dat ik het heb gedaan, omdat nu kans op een zwangerschap erg veel vergroot. Wat zijn dan 3 ongemakkelijke dagen..? Alsnog hoop ik dat het niet nodig is, en dat jullie snel een mooie test in handen krijgen! Liefs Kimonootje
Thanks lima en kimonootje. Ik hoop echt dat het niet nodig is. Ik zie erg tegen de ok op maar ook de uitslag. Ik weet dat sowieso 1 kant dicht zit en de andere konden ze moeilijk open krijgen ben dus erg bang dat ze beide dicht zitten en we gelijk door moeten voor ivf. Ik wil niet op de zaken vooruit lopen dus ik moet nog even geduld hebben.
@Melek: fijn meid! Goed nieuws! @Marsim: Dikke knuffel! @Luuske: hoe voel je je nu? @Djaar: ook weer even afwachten, know the feeling... Upeetje van hier: Moest vandaag dus naar de gyn, voor de samenlevingstest. Was dus erg benieuwd, want ik twijfelde of ik - gezien de hoge temp van de afgelopen - mijn ei niet al gehad had. Bovendien nog nix geen slijm.... Echter, vanmorgen was mijn temp ineens 36,4, dus dat gaf me weer moed....(in de zin van: mijn ei komt vast nog....heb hem niet gemist). Nou, gisteravond dus weer heerlijk geklust en vanmiddag na mijn werk naar het ziekenhuis. Een aardige gyn, al was het niet mijn eigen. Hij bestudeerde mijn dossier en ik lichtte hem mijn temperatuurverhaal toe. Ik vroeg of die hoge temp ook door de warmte van het weekend kon komen en dit bevestigde hij. Heel goed mogelijk, hij ging kijken.... Nou, hij konj dus haast geen slijm weghalen, omdat er haast nix was!!! Dus vroeg hij of hij even een inwendige echo mocht maken, zodat we konden kijken hoe het ervoor stond!!! Ik was superblij, want dit was nog eerder gebeurd. Hij liet me zien dat het baarmoederslijm nog niet dik genoeg was (was geloof ik 7,3 - kan dat?) en er waren 2 follikels te zien, links en rechts. Eentje was 14mm en een beetje en de andere 17mm en een beetje. Hij verwachtte dat ze ongeveer over 24 tot 48 uur zouden springen!!! Dus, hij adviseerde vanavond en morgenavond niets te doen en woensdag te vrijen... Moet donderdag terug voor de samenlevingstest!!! Nog even spannend dus... Vriendjelief baalde wel, hij had vanavond net zo'n zin . Maar, des te meer spannend (on both ways ) woensdagavond... Tot zover weer... Ga nu naar bed, weer veel te laat!!! Dikke knuf voor jullie allemaal!!! Juuulzzzzzzz zzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzz zzzzzzzz (slaap al half)
iemand ervaring met vaginale jeuk? Ik heb het nooit gehad tot een paar maanden geleden (nadat ik met clomid gestart ben). Heb toen een creme gekregen en men gebruikt geen gel meer bij de echo. Nu heb ik het alweer terug lijkt het wel. Het jeukt en het is branderig maar ik zie nog geen witte afscheiding?! Nu heb ik sterk het idee dat de clomid de kans op schimmel wel vergroot. Kan het zijn dat het slijmvlies daardoor minder/niet doorgankelijk wordt voor het zaad? Wellicht dat jullie het weten, ik ga het morgen bij de gyn uiteraard ook maar even vragen.
@djaar, ik heb wel eens gehoord dat Clomid het slijm kan aantasten. Maar ik ben gen arts, dus ik durf het ook niet met 100% zekerheid te zeggen. Staat het misschien in de bijsluiter?
volgens mij wordt de kans dat het baarmoederslijmvlies dunner wordt (dus niet dik genoeg voor innesteling) wel groter. Maar of dat dan ook betekent dat de zuurgraad veranderd?? zoals gezegd ik vraag het morgen na maar bedankt voor je snelle reactie.
Het cervixslijm kan aangetast worden. Dan wordt het ondoorgankelijk voor zaadjes. Of het bms ook dunner wordt, geen idee, daar heb ik nog niet van gehoord.
Ik heb dat dus ook maar ik had geen idee waar het van kwam nu ik dit lees zou dit best van de clomid kunnen zijn. Ik zal er eens naar vragen of dat mogelijk is
hoi meiden, hier alles rustig, ben benieuwd wat komende week uit het poli bezoek komt... ga vandaag wel even ovu testjes bestellen, zodat ik wel kan kijken wanneer mijn ei ongeveer komt, als het er al komt zonder Clomid. Ps. ben trouwens al 3 kilo afgevallen sinds afgelopen vrijdag(sonja bakker), heb nog een lange weg te gaan, maar dat motiveert wel....
@melek: super meid! Nu genieten! @luukske: knap hoor 3 kilo al...hopelijk heb je een eisprong van jezelf....Ik hoop het echt zooo voor je! Liefs..
Hier ook een clomidklantje, ik gebruik halfjes, momenteel zitten we in een rustperiode (ivm vakantie) na 2 IUI behandelingen... Werd vorig weekend na 42 dagen toch nog ongesteld, balen dus, maar nu verlies ik nogsteeds af en toe wat bloed en dat staat me niet zo aan eigenlijk...