ja, das ook belangrijk.... wij woonden net 2 maanden in ons nieuwe huisje toen ik zwanger werd, op de flat had ik dat minder prettig gevonden, want we hadden toen ook net 2 maanden een herder pup..... tja, en om dan met een grote hond, een kleine en 2 volwassenen op een klein flatje te zitten, was niet echt luxe geweest... ik zat trouwens toen ik zwanger werd ook net in de overgang met mijn nieuwe baan, dus jouw verhaal lijkt een beetje op dat van mij..... dus als de rest ook een beetje overeen komt, dan ben je binnenkort gewoon zwanger van een lief klein hummeltje , haha.... groetjes
ik heb sinds vandaag flinke bloeduitstortingen op mijn boobs, met name aan de buitenkant, zijn echt aan het groeien.... hoop gewoon dat het wat wordt, anders op naar een volgende ronde..... maar zolang die niet komen, hebben we hoop
goeiemorgen dames, @linda, hoe voel je je nu? @Indian, lekker genieten @iedereen: vanochtend weer iets misselijk, maar niet echt noemenswaardig... verder mijn gebruikelijke "klachten", en weer een dagje dichter bij die NOD/test dag
Dankje Luukske. Ik blijf zeker hier af en toe kijken! En blijf duimen, ookal zien jullie mij hier niet meer dagelijks!
Hey, mag ik er ook bij? Ik ben Bianca, 24 jaar en mama van Keano, 18 maand en geboren via keizersnede. Wij zijn sinds 10 juli bezig voor ons 2de kindje. Op 19 mei heb ik een kuising gehad omdat ik polliepen had in mijn baarmoeder. Vanaf dan geen regels meer gehad tot in augustus. Ik ben dan bij de gyn gegaan en die heeft mij een regelopwekker gegeven. Die deed zijn werk te goed want ik had constant tussentijdse bloedingen! Dus heb ik cyclocur gekregen om een gewone cyclus te krijgen. Ik was ook al onregelmatig toen we voor Keano aan het proberen waren. Heeft toen 18 maand geduurd eer ik zwanger was, maar wel natuurlijk! Maar de cyclocur gaf zo veel neveneffecten (hoofdpijn, vocht vasthouden, ...) en mijn eisprong was ook niet goed, daarom heeft mijn gyn mij gisteren Clomid voorgeschreven. Ik moet vanavond mijn laatste pilletje cyclocur nemen en dan mijn regels afwachten. Dan op de 5de dag van mijn regels Clomid starten. Ik heb nu 50 mg voorgeschreven gekregen. Hopelijk werkt het! Groetjes
hey Einad, hoelang gebruik jij nu Clomid en op welke dosis zit je....pure belangstelling hoor, omdat ik lees dat je in ronde 37 zit....
hoi luukske, ik slik nu voor de derde maand clomid, 2x dgs 50 mg dus 100 in totaal.. eigenlijk mocht ik in sep 07 al starten met clomid, maar toen bleek ik spontaan zwanger, helaas werd dit een mk. maar omdat ik wel spontaan zwanger kon worden duurde het heel lang voordat ik met clomid mocht beginnen, ze wilden liever dat ik zonder medicatie zwanger werd.. ik vind wel dat het in mijn ziekenhuis een beetje vaag regeld is. bij de eerste moest ik voor een echo, dat zag er ozich goed uit, de clomid deed zijn werk. vervolgens moet ik het 3 maanden zelf gaan proberen zonder enige controle. ze hebben ook nog nooit bloedgeprikt wat ik hier wel eens lees om te kijken of je ei is gesprongen. haha ondertussen is het een heel verhaal geworden. Ben jij al lang bezig ? Liefs, Einad
@einad, ik ben sept 2004 begonnen met Clomid nadat bij mij 1 jaar daarvoor PCO is vastgesteld. heb nog een ok gehad in jan-febr 2004 ivm veel cystes en een myoom(soort vleesboom). eind maart 2005 ben ik zwanger geraakt mbv Clomid 100, van een 2-ling, echter na bijna 8 weken een mk van 1 van de vruchtjes. ons zoontje, die is blijven zitten, is geboren na een zwangerschapsduur van 32 wkn, maar met een groeiachterstand van 5 weken, dus die was 1 kilo en 35 cm bij de geboorte. ik heb vanaf week 25-26 in het ziekenhuis gelegen, dus al een hele geschiedenis. nu willen we voor een 2e gaan, maar pas sinds deze maand echt "actief". hoop dat het geluk ons binnenkort toelacht! groetjes
goeiemorgen dames, hier weer een dag eraf, op naar maandag, dan zou mijn NOD moeten zijn. heb helemaal geen gevoel dat komt, en ben 's ochtends nog steeds een beetje misselijk. groetjes
hee luukske, het word echt spannend he.. nog vier dagen... ik hoop het echt zo voor je! je hebt echt al heel wat meegemaakt, wens je niemand toe. gaat het nu wel allemaal goed met je zoontje ? de vorige keren had ik veel buikpijn met de clomid en nu niet maar ja of dat een goed teken is? nog ruim een week dan kan ik ook testen, maar ga er vanuit dat het negatief is (tenminste ik probeer te denken dat hij negatief is dan kan het alleen maar meevallen) ben je soms ook niet in staat om zo'n hele lichte test te doen, die al een paar dagen voor je nod kan ? ik ga echt voor je duimen! liefs, einad
hoi Einad, ja het kriebelt idd wel een beetje, maar ben er ook een beetje huiverig voor aan het worden, want ja het is pas ronde 1, maar de kwaaltjes die ik nu heb kan ik niet terugplaatsen op eerder clomid gebruik of mijn eerdere zwangerschap. heb jij wel eens een eerdere test gedaan, bij je spontane zwangerschap? ik weet het niet, heb wel testen in huis, maar denk echt dat het aan de vroege kant is.... ik moet gelukkig komend weekend en vanavond werken, dus heb genoeg afleiding, en overdag ga ik mijn hubbie helpen met het klaarmaken van de zolder....wordt een 4e slaapkamer...haha....voorwerk aan het doen.... hoop voor jou dat het idd 3x scheepsrecht zal zijn
hee luukske, ik heb het nog nooit gedaan, eerder getest, wilde het wel vaak maar denk dat het juist meer onzekerheid geeft. en als hij negatief dan ben je ook een beetje down denk ik en nu kan je nog hopen... zo denk ik er tenminste een beetje over.. werk je ook in de zorg toevallig omdat je het hele weekend ook moet werken ? heb je trouwens altijd een cyclus van 36 of heb je er ook een paar dagen bijgesprokkeld? altijd fijn genoeg afleiding.. ik ga nu even lekker de stad in...
hoi hoi werk ook in de zorg, vandaar die avonddiensten.... jij ook? ik heb idd een lange cyclus, van minimaal 35-36 dagen. en wat betreft dat testen, heb ik dus ook, zodra die neg is, ben je vaak zo chaggie, en zolang die er niet zijn, heb je idd hoop.... weet bij mijn vorige zwangerschap had ik te vroeg getest, en pas 3-4 dagen later positief.... groetjes
Dames, Duim nog steeds voor jullie hoor! Ik heb zelf de hoop wel een beetje op gegeven.. Maargoed, heb samen met manlief toch maar besloten dat we verder gaan met de 100mg! Ik vind het best eng om nu pauze te nemen en niet te weten of de 100mg wel aan gaat slaan! Maar eerst ongi afwachten, hoop stiekem nog op een late eisprong hoor! @Luuske; Spannend meid! Nog een paar daagjes en dan weten we het! @Einad; Jij ook heel veel succes! Fijn weekend meiden! XXX
@ luukske ik werk ook in de zorg vandaag nog even vrij straks drie late diensten.. en idd zolang de ongi uitblijft is er nog hoop. de duimen draaien overuren @linda ik hoop met je mee op een late eisprong! als je voor de clomid 100 mg gaat he? is dat dan twee maal daags 50 mg ? iedereen fijn weekend!