Hallo allemaal! Was ik ook weer even. Ben nu een stuk rustiger eronder, kan nu toch niet meer doen dan me erbij neerleggen dat ook deze ronde niets wordt. Zie wel al op tegen de bijwerkingen van 150mg. Sjips, had ik net een heel stuk getypt, is het weer verdwenen! En ik had nog wel op iedereen gereageerd. Red het niet om weer opnieuw te gaan typen, moet zo gaan sporten. Tot gauw!
@yvy ik heb nu ook 150 mg..had ook meer last van de bijwerkingen @ juulz hoe is het nu?? @ luuske ja wanneer hoor je de uitslag?? @ all morgen fm toch hoop ik een klein beetje dat er misschien nu wat te zien is..maar ga nergens meer vanuit..
melek gefeliciteerd! rest van de meiden ik lees nog wel mee hoor, maar reageer niet altijd!! ik duim voor jullie allemaal!! xxx
@juulzon, jemig meid wat een &@^%#^dag... Zoals je vriend ook zegt: positief vertrouwen in een positief lot! Met dus een positieve test Keep your head up high, en op naar de volgende ronde! @melek, wat leuk nieuws! *zwaait terug naar je beebje* @marsim, wat fijn dat de laproscopie is meegevallen!! Hopelijk is het nu snel raak! Heb je last gehad van de luchtbellen? (daar had ik veel last van..) @luukske, keb ook een paar boekjes van sonja aan boord... Vind het alleen zo moelijk met de boodschappen altijd, .. (wij moeten altijd inslaan, soms zien we 2wk geen supermarkt!) dusja, wordt al gauw moelijker. Af en toe eens een receptje kan ik proberen, maar niet continu. Hopelijk heb je een goede bloedwaarde! @thamar, Ik duim voor je morgen! @anoniempjuh, morgen eerste echo, spannend! Hou ons op de hoogte! @all, vanmorgen getempt, was 34,3. (kon eerder niet echt tempen vanwege wisselde nachtrust) Het lijkt me zo laag? (of ben ik zo'n coole kikker?) Ik zal morgen ook wel tempen, mar ik weet niet of die goed zal zijn.. Het is inmiddels bijna 23.30, dus zal niet voor 00.00 zijn dat ik slaap, en morgen moeten we om 6.00 laden, dus 5.30 eruit... Verder weet ik niet wat ik nou voel. Ja af en toe steekjes in mijn buik. Maar ik kan niet meer plaatsen wat het nou is. Zijn het mijn darmen, mijn baarmoeder, groeiende eitjes, eisprong? Soms zou ik echt willen dat ik een man was... Wat hebben die toch een makkelijk leven he... Liefs Kimonootje
Dag lieve Forum-vriendinnetjes, Een druilerige regenavond, doch zwoel en zacht. De regen tikt haast romantisch zacht tegen het raam en er flakkert nog een kaarsje op de vensterbank. Vriendlief ligt reeds op bed en ik forum jullie nog even. Blij het fijn vinden om ieders verhaal te lezen - uiteraard met de goede hoop dat één van ons weer iets fijns en positiefs te melden heeft. We voelen ons allemaal machteloos in onze wens, maar gaan moedig en onverslagen door om er alles aan te doen onze droom uit te laten komen... En daar hebben we echt veel voor over en blijven we een soms onvoorstelbaar, haast onuitputtelijk geduld voor hebben... Nou ja, tuurlijk zijn we na iedere teleurstelling weer even uitgeput... Maar ik blijf het bewonderswaardig vinden hoe een ieder zich daar weer boven weet te zetten om door te gaan!!! Zo. Dat wilde ik even kwijt aan ons allemaal ! @Marsim: fijn je weer even te lezen! En wat een goed nieuws van de lapr. Kun je dat tenminste weer van de 'onzekerheden-lijst' schrappen! Kan me voorstellen dat dat oplucht! De komende rondes gaat het vást lukken... Ik straal bij deze geluk naar je toe @Djaar: Fijn dat het zonnetje vandaag voor je scheen. En laat de regen die je deze dagen hoort, gewoon druppeltjes geluk zijn! Dan is het helemaal fijn om natgeregend te worden . Voor jou / jullie dus spannende daagjes... Bij deze voor jou ook flinke dosis geluk! Hoop het zo voor je!!! @Luukske: tja, hier gaat het gaat wel weer hoor... Nieuwe ronde, nieuwe kans.. Je kent het wel . Vol goede moed we go on! Maar wat ben jij goed bezig met Bakkeren! Fijn dat Sonja Bakker goed bevalt! Nu ook nog maar hopen dat je dóór Sonja Bakker ook gáát bevallen ! Hoop dat je uitslag positief is! Ik leef met je mee!!! Mag morgen dus bellen voor mijn progesteronwaarde en ben benieuwd wat dit gaat zijn. Zal het wel een betrouwbaar resultaat zijn, zo 1 dag voor de menstruatie? Weet iemdan dit toevallig? Zeg maar de dag van roze en een beetje bruinverlies? Had 's ochtends nog wel een redelijk hoge temp.... Ik hoor het wel... Morgen weer mijn 1e clomidpil. Nog steeds 50mg, want zie de gyn dus pas 4 aug. Op dag 15 van de cyclus.... Hoop dat we volgende ronde ook die baarmoederfoto kunnen doen en hoop deze ronde (rond de 15e) alsnog een samenlevingstest... Blijft wel weer spannend. Warme geluksgroet voor iedereen, xxx Juulz
Haai meissies, De laatste paar dagen geen zin gehad om uitgebreid te gaan reageren, maar zal morgen weer ff teruglezen en op iedereen gaan reageren. Nu maar snal zo naar bedje toe, ben moe... xxx
@Juulzon; ongelooflijk hoe jij de mooie woorden en volzinnen telkens maar weer kan vinden. Echt knap. Zou willen dat het mij lukte. @All; hier nog steeds een mooie temperatuur maar verder geen piepjes en kraakjes of wat dan ook waardoor ik zou denken dat het raak is dit keer. Ik wacht maar af maar mijn geduld begint een beetje op te raken.
hey meiden, ik krijg 3 augustus pas de uitslag van het progestron, dus das maandag over 1 week....duurt erg lang vind ik..... wil jullie wel het goeie nieuws vertellen dat ik nu 7 kilo ben afgevallen, jippie!!! @anoniemjuh, spannend vandaag je 1e echo!!
@Luukske; dat duurt nog lang voor die uitslag binnen is, ik belde telkens gewoon na 3 dagen naar de poli en de assistent vertelde me dan de waarde wel. Knap hoor 7 kilo afgevallen, GEFELICITEERD en ga zo door!! (ik ben jalours)
@ luuske 7 kilo echt heel knap.. @anoniepmje veel plezier meet je eerste echo.. @ juulz die woorden van jou geven mij echt veel kracht @ all vanmiddag fm gisteravond wel buikpijn gehad maar toch ff geklust met mijn lieff waarschijnlijk moet ik een maandag weer en dan gaat hij ff mee ik ben heel erg negatief want ik weet haast wel zeker dat er nu ook niks is gebeurt en dan word het prikken maar dat maakt niet uit misschien is dat de uitkomst..
@thamar; buikpijn is bij mij meestal een ei dat op springen staat dus misschien een goed teken? Ik ben benieuwd
@thamar, hoop dat het voor de start met spuiten gewoon al raak is....en idd die buikpijn heb ik in aanloop naar mijn ei..... @djaar, ja ik denk dat ik ook even wat eerder bel.... enne dat afvallen, als dat mijn kansen vergroot om zwanger te raken, tja dan ben ik heeeeeel gemotiveerd!!
ik dacht ook dat dat mijn motivatie zou zijn maar helaas blijkt dat niet helemaal zo te werken. Ik doe mijn best en heb deze week al dagelijks 45 min gewandeld. Op mijn eten leten doe ik redelijk maar dat kan nog beter. Is de volgende stap. vanwege een psychische aanleg moet ik wel oppassen met dat soort dingen. Ik vlieg er vaak als een dolle in en als het dan niet lukt sla ik om als een blad aan een boom en wordt ook nog eens depressief (en niet te weinig). Maar ik ben weer op weg.
@ djaar ja ik weet het ook niet zo goed ben wel moe en heb af en toe pijnlijke borsten..maar kun je al op dag 10 buikpijn voelen?? ik wil echt niet positief gaan doen dat kan ik niet eens want dat ben ik niet... @ luuske je kan echt trots op jezelf zijn... @ all ben nu dus echt nerveus...wie heeft er ervaring mee dat als er op dag 10 niks te zien is dat het dan later toch wel wat te zien is??
@Thamar; die ervaring heb ik wel eens gehad hoor maar toen kwam er erg laat een heel klein ei. die cyclus werdt wel afgebroken
Even snel een tussendoor en ik HOOP ZO dat iemand een antwoord heeft... Heb dus op dag 27 vd cyclus (eisprong was dag 17 - ongie dag 28) bloed laten prikken ivm bepaling progesteronwaarde. Uitslag was 1,6.....??? Geen idee hoe ik dit moet interpreteren, maar als ik een beetje google kom ik overal op waardes van minstens 10 of veeeel meer uit.... Wie weet wat deze waarde in houdt? Moet ik het nog vermenigvuldigen met iets ofzo? Ben zo bang dat het echt veel en veel te laag is.... xxxx Juulz
ZIe dat er een rare knipoog staat bij mijn ongiedag - was dus dag 28... Inmiddels op dag 3, dus 1e clomid maar weer geslikt.... Hoop dat iemand een antwoord weet.... xxx
@ juulz ik heb geen idee.. waarom bel je niet nog een keer en zeg je dat je het niet goed begrijpt en anders bel je je gyn ff voor een telefonische afspraak??want dit maakt wel onzeker
@ djaar als het nu niks is wil ik ook snel beginnen met prikken maar ja zou je dan ook zo vaak naar het ziekenhuis moeten??en is dat prikken dan een in combinatie met clomid??