Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Indian, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    nou meiden ik heb hier aardig de zenuwen voor mijn gesprek kan ik zeggen. Ik heb nog steeds niet het idee dat ik ongi ga worden maar het komt wel vaker zonder waarschuwing ineens opzetten.

Zodra ik thuis ben laat ik weten hoe het gegaan is.

2. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    @djaar: succes! weet je al meer??

@thamar: nu snap ik het,je krijgt geen pregnyl maar een ander medicijn die eerst je folikels moeten stimuleren...en moeten rijpen....Dit moet je waarschijnlijk een aantal dagen achter elkaar spuiten....
    Pregnyl is er alleen voor dat een eitje springt als die groot genoeg is...pregnyl zorgt er niet voor dat je eitjes groeien e.d.
    .....

@hier: ben helemaal gelukkig...had vandaag controle bij mn eigen gyn...en heb meteen een echo gehad!!! zag er zoooo mooi uit!! Hij/zij zat rechtop en draaide zich ook al en alles zat er duidelijk op en aan....echt een wondertje!!

Liefs....

3. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    daar ben ik weer. Ik was binnen 5 minuten weer buiten (als mijn baas dat eens wist hihi)
    Gyn ging niet eens in op mijn twijfelachtige test. Hij gaat er gewoon (net als ik) vanuit dat ik nu ergens ongesteld ga worden. Ik heb clomid meegekregen voor de komende ronde. Zodra ik ongesteld word moet ik een afspraak gaan maken voor een hsg. Daarna moet ik voor de volgende cyclus (ivm vakanties vwb iui) weer een afspraak met gyn maken om het spuiten (puregon) en de procedures voor iui door te nemen.
    En dat allemaal in 5 minuten. Ik moet nog even wennen, maar kijk er wel naar uit (hoe vervelend een aantal zaken ook zullen zijn).

Samengevat lijkt het erop dat ergens in september wij aan iui gaan beginnen. Moet dit nog wel even goed met Djaarman doornemen. Hij is er bezorgd om het feit dat we nu weer een stap gaan nemen waardoor we ingrijpen in de natuur.

En toch..... mijn temp is nog hoog en nog steeds geen ongi dus..... maar testen doe ik voorlopig niet meer (of ik moet zondag nog steeds niet ongi zijn)

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    djaar

jammer is dat he als de gyns zo gehaast zijn, dan sta je meestal zo perplex dat je ook niet echt meer weet wat te zeggen, teminste ik wel haha.
    Maar wat je zegt komt me bekend voor, wanneer ik een stap verder zou moeten zou ik dat ook heel rustig met me man moeten overleggen want die is daar wel een beetje huiverig voor, maar ja uiteindelijk alles voor het goeie doel, teminste is mijn mening haha.
    ennuh misschien is dat allemaal wel helemaal niet meer nodig......

xxx

5. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ik heb mijn mannetje via de telefoon bijgepraat. Hij blijft natuurlijk voornamelijk hangen bij 'het zaad is niet goed'. Waarschijnlijk als ik hem vanavond spreek (na 23.00) wordt het wat duidelijker voor hem. Mijn plan is voor mij helemaal duidelijk. Hij moet natuurlijk ook even wennen aan het idee.

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @All; mijn temp is gedaald (exact 14 dpo) en de eerste bruine spotting heeft zich ook laten zien. Dus het zal wel door gaan zetten. Dat betekend dat ik vandaag of morgen moet gaan bellen voor een afspraak voor de HSG voor volgende week woensdag of donderdag. En dat vindt ik toch wel een beetje eng. En als het dan in augustus (met clomid) weer niet lukt dan gaan we in september puregon spuiten en voor de 1ste IUI

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy

he djaar balen meid!!!je blijft toch hopen he.....
    maar kan me voorstellen dat je dat spannend vind zo'n hsg, zou ik ook vinden hoor!!!!en weer een stapje verder als clomid, tis ook allemaal niet niks he, nou meid veel suc6 alvast!!

xxx

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    thnx, ik verwacht dat ik ook stilletjes aan het clubje hier zal gaan verruilen voor de club "puregon na clomid", maar vrees niet voorlopig blijf ik nog even zweven tussen beide.

9. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    @djaar: he wat shit zeg! had het zo voor je gehoopt!

10. thamar

thamar Actief lid

7 mrt 2009
    302
    0
    0
    @puk

kun je dan beide krijgen??
    dat zou misschien voor mij wel de oplossing zijn heb nu lang genoeg gewacht..
    hoe is het verder??

@ all

wachten tot het maandag word om bloed te prikken...hoop snel weer te beginnen als is het nu wel ff lekker een weekje geen pilletjes...

11. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Djaar, wat balen zeg.... :( Blijf gewoon nog maar even pendelen tussen dit en het andere forum hoor... Hoeven we je hier nog niet te missen ;)

Puk, fijn en lief dat je nog zo mee leest met ons allemaal!

Thamar, kan me voorstellen dat even zo'n periode hormoonvrij wel lekker voelt! Ben benieuwd naar volgende wk meid!

Anoniempjuh, hoe voel jij je inmiddels? Blijf het wel zo'n mooi verhaal vinden, als ik dan je trouwfoto zo zie :) Mend to be! Fijn ook dat jij nog meeleest met ons.

Hier nu dag 11, morgenavond mogen vriendlief en ik het héél gezellig maken ;) en vrijdagochtend samenlevingstest en echo (FM). Alleen mijn temp doet echt raar. Gisterochtend 36,5, vandaag 37. Heb ik normaal pas in 2e helft vd cyclus.... Strange... Ook nog geen enkel spoortje slijm dus het zal me benieuwen allemaal...

Dikke knuf en trusten voor all!!!

Juulz

12. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Nou meiden, gisterochtend en gisteravond dus wat bruine spotting. Vannacht werd ik wakker van de buikkrampen (echter niet echt aan de darmen geloof ik) echt heel vreemd. Nu vanmorgen was mijn temp weer 37,1 (net boven de coverline) en heb ik een vage veeg bruin gespot met een beetje bruin slijmpropje (sorry voor details). En dat was het dan ook.
    De laatste keren heb ik telkens de dag voor of de dag van ongi wat diarree of lichte ontlasting gehad, maar ook nu nog niet.
    Shit zeg wat baal ik hiervan. Aan een kant zeg ik van zet door wordt ongi en dan kan ik de hsg gaan plannen en aan de andere kant blijf ik maar hopen op......

13. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Hoe is het met jullie allemaal?

Ik lees vaak mee maar reageer niet zoo vaak.

14. thamar

thamar Actief lid

7 mrt 2009
    302
    0
    0
    @ djaar

klote dat het dan gewoon niet doorzet..
    je blijft toch onzeker..

@ juulz

succes morgen denk aan je..

@ all

oke het mag nu wel weer woensdag worden dat ik weer kan beginnen..
    maar gister een gesprek gehad met een vriendin die heeft weer een hoop positieve dingen gezegd wat me goed heeft gedaan
    en heb nu weer goede moed met de spuiten

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

hier goed nieuws.....heb een cyclus van 32 dagen, ben vannacht ongi geworden, gisteravond al krampen....echter niet zo'n bloedbad als afgelopen ronde....jippie....

hopelijk maandag een mooie uitslag van het progesteron, en dan een HSG plannen....

ben inmiddels ook al 9,1 kilo kwijt!!!! jippie jippie jippie

16. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Luukske; jammer van de ongi maar super van de kilo's !!! zet'm op

17. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hier is op dit moment geen bruin meer te vinden!! Heb net met Djaarman afgesproken dat ik morgenvroeg even naar het ziekenhuis ga. Wel heb ik voor mezelf besloten dat ik nu niets meer eet of drink tot ik thuis ben (17.00) en dan nog even een kv-test waag, mits.........

18. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Djaar, spannend joh!!! Hoop het echt echt echt echt!!! Duim hard voor je!
    Luukske, wow! Bijna al 10 eraf! Wat moet dat een heerlijk gevoel geven!!!! Super meid! Nu hopen op een goede waarde vd progesteron (ga ik volgende week weer horen..)
    Thamar, thnx!
    Melek: fijn ook dat je meeleest... één van ons allen (misschien djaar wel :)) gaat vast de volgende zijn....

Middagknuffel,

Juulz

19. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    letwel; Djaar denkt van niet maar hoopt nog wel. Om 17.00 verwacht ik weer een update te kunnen geven.

20. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    ik duim voor je Djaar! :) laat het gelijk weten...

Deel Deze Pagina