hoi hoi hier weinig klachten, alleen beginnen mijn tepels iets gevoelig te worden, maar weet het niet meer hoor....voor het zelfde geld komen de hoop dat een test komende week uitsluitsel geeft , maar af en toe kan ik niet eens van die cyclus van 35 uitgaan, heb af en toe een uitschieter..... we zien het dus wel! groetjes
spannend zeg luukske! ik duim voor je en voor de andere meiden! tis heel erg maar weet niet precies wanneer mn nod is hihi. ben er ook totaal niet mee bezig eigenlijk. maar heb wel pijnlijke borsten nog steeds. tja.. afwachten maar.
hier nog steeds wat gevoelige boobs, maar verder bijna geen klachten maar, zoals misselijk/duizelig, maar wel nog een opgeblazen gevoel.... weet ook niet 100% zeker dat morgen mijn nod is, maar ga uit van een 35 daagse cyclus, kan echter wat langer uitvallen, dus wrs ga ik ook pas later testen..... heb namelijk sinds 2 dagen flink wat puistjes, en heb ik normaal niet zo.....
@ patje20 weet je ook nie meer waarneer je voor het laatst je menstruatie had ? @ luukske, wat een onzekerheid he pff. Als je een uitschieter hebt hoe lang duurt je cyclus dan ? Ik ben bij mij gewoon bang dat mijn clomid niet heeft gewerkt want ik had er eerst zoveel buikpijn van en nu niks..
das het rare, voel nu ook bijna niks, alleen die gevoelige tepels....misselijkheid en duizeligheid zijn weg, en die had ik rond de tijd dat eigenlijk de innesteling zou moeten zijn....dus ja.... ik wens iedereen een fijne zondag, en natuurlijk binnekort een mooie 2e streep op de testen! groetjes
hoi Indian, ik weet het even niet, maar denk dat ik pas test als ik echt overtijd ben, want 100% zeker van die 35 dagen ben ik niet helemaal, dus wrs eind van de week (volgende week zondag ben ik jarig, dus wrs vrijdag of zaterdag....mits die verdomde er niet zijn...haha...). heb bijna geen klachten meer, dus vind het gewoon raar.....vorige week wel van alles, maar nu..... hoe gaat het met jou? groetjes
Luukske, nou ik duim voor je dat je toch gewoon zw bent, ookal weinig tot geen kalchten. Hier alles goed. Nu 5 weken en 1 dag! Jippie. Ook weinig klachten, wel heel erg moe, moe en moe. Af en toe weeig.
hoi Indian, ik hoop het ook, heb bij mijn vorige zwangerschap ook alleen die moeheids klachten gehad, verder helemaal niks.....ja toen ik een maand of 3 was, kon ik geen tomatensaus meer ruiken.... merk dat mijn litteken van de keizersnede af en toe wat trekt, alsof ik een dikkere buik heb gekregen door een opgezette baarmoeder, maar kan me natuurlijk van alles in mijn hoofd halen....haha....
einad, ja dat weet ik wel hoor, dat was 20 sept. dus mn nod is een deze dagen, maar ik weet niet precies wanneer. had op zaterdag 4 oktober om 12 uur een posi.ovu test, dus ga er vanuit dat ie dan zondags is gesprongen. dan kom ik uit op morgen? en komt het morgen niet, dan overmorgen enz enz. ga er anders mee om dan toen we net waren begonnen met de clomid vorig jaar, we zitten nu ook precies 2 jaar in de mmm.
@ luukske duim voor je! @patje20, je zit ook al lang in de mmm.. ik hoop en duim voor je dat het raak is. vind het echt knap van je dat je er zo mee om kan gaan. maar ja dat komt vast ook wel door de vele ervaringen.. ik kan helaas nog niet zo denken, bij alles wat ik voel denk ik ook zou het nu dan weer zo zijn! slaap lekker allemaal!
goeimorgen dames, weer een dag voorbij...haha.... ik voel nog steeds geen ongi pijn, dus er is hoop.... ben heel benieuwd deze week, want als ik niet positief test, en ik vertrouw het zelf niet, dan ga ik vrijdag ofzo even bij de ha langs..... dan zou ik iets van een bloedtest willen krijgen of zoiets, om toch te kijken hoe en wat, want ik ga niet zomaar weer een kuurtje provera nemen om mijn ongi op te wekken..... jullie veel succes, nieuwe week nieuwe kansen, en voor alle andere die al zwanger zijn...geniet ervan!
Ola! Hoe is het hier? Ik ben weer een beetje blij Heb opeens weer gevoelige tepels, zeg maar gerust pijnlijke! AUW! En dat betekende nog elke keer dat ik een eisprong heb gehad! Dus ik denk toch een late eisprong! Ze zeggen dan vaak dat hij minder van kwaliteit is, maar het gaat er mij om dat de medicijnen toch hebben gewerkt en ik met een gerust hart aan die 100mg kan beginnen straks! Wel wacht ik even tot december of januari, want mijn lichaam heeft even rust nodig! Toch nog een lichtpuntje! @Luuske; Spannend meid, bijna testen! Ik ben voor je aan het duimen hoor! Hopelijk knallen de strepen er straks af! @Indian; 5 weken, dat gaat hard he?! Heb je veel klachten? @Einad; Dat heb ik ook hoor! Bij elk pijntje en krampje vraag je je af wat het kan zijn.. Om gek van te worden! Succes meis! @Patje; En en en? Ben je ongi geworden? Hopelijk niet! Ik hoop ook dat het voor jou snel raak is! DUIM DUIM DUIM! Succes girls! XXX
hoi hoi ik ben vanochtend even bij onze ha geweest, moest namelijk kijken wanneer ik een uitsrtijkje kon laten maken, omdat ik binnenkort een 30-er word.... heb haar verteld over mijn NOD, gevoelde eisprong, en klachten rond de innestelingsdag, en nu mijn gevoelige tepels en boeren(wat een klachten zeg) en zij meende dat ik eind van de week eens kon testen omdat ik idd ook een langere cyclus heb, en mijn klachten kunnen wijzen op een innesteling die goed/niet goed kan zijn.... mocht ik deze maand niet ongi worden, en geen positieve test in handen krijgen, dan wil ze me toch een keer een ronde provera voorschrijven.... maar ik wacht eerst maar eens lekker af, voel nog niets van die op de loer liggende
Geen bloed geeft moed, Luuske! Gewoon nog even afwachten hoor! Ik heb goede moed voor je! Het kunnen net zo goed zw-kwaaltjes zijn, want die krijg je zodra je HCG aan gaat maken! Een innesteling hoef je niet eens te voelen! Ik ga voor zwanger! Succes meis!
@ Linda, ik hoop met je mee op een late eisprong! @ Luukske, lekkere ha heb je ik vind dat ze je onnodig nog meer onzeker maakt! Hopen dat ik deze week lekker wat extra kan werken, heb ik afleiding Allemaal succes dames en hopen dat we snel allemaal een test mogen hebben met twee mooie strepen!
Daar heb je helemaal gelijk in! Ik kon me er het eerste half jaar ook bij neerleggen, want ze zeggen dat er een jaar voor staat.. Maar een half jaar niet ongi worden maakt het nog moeilijker.. En dan nog een schoonzus hebben die de eerste ronde zwanger is, ooohhhh, wat was ik jaloers zeg! Hopelijk is het voor ons ook snel raak! Wij zullen in elk geval wel beseffen dat het een wonder is om zwanger te raken! Sommigen vergeten dat nog weleens!
ja dat is echt frustrerend he, dat sommige er zo makkelijk overdenken.. zo dat lijkt me echt moeilijk, toen je schoonzusje zo snel zwanger was. ik heb een schoonzusje die wil er ook voor gaan maar bij haar lukt het ook niet zo, dat is aan de ene kant wel fijn want dat kan je er goed over praten.