Hai schattigkindje! Wat vervelend zeg die cystes. Ik ken het mijn schoonzusje heeft het ook zo groot als tennisballen elke keer,ze knappen bij haar vanzelf. doet ook onwijs pijn! Het is zo dat het moeilijker kan zijn om zwanger te raken volgens haar gyn,maar niet dat je zo meer kans hebt op tweelingen hoor. Hoop voor je dat het raak is! ik duim voor je! Liefs...
@melek: wat goed zeg dat je hem haar ook al voelt! Dan ben je echt een uitzondering hoor...geniet er maar lekker van! Liefs....
Hoi Puk, Bij mij was het zo dat ik te veel hormonen slikte en had ergens ook gelezen dat je toch zwanger kan zijn met een cyste ik voel nu van alles in mn buik maar dat is altijd verschillend wat ik wel opvallend heb is pijn aan mn tepels en vaak moe...
jaaaa echt bijzonder! heb nu echt last van maagzuur! oww puk weet je al wat word?? Of willen jullie het niet weten?
Hallo allemaal! Had net een reactie op iedereen getypt, wil ik het posten, weg! Balen, maar heb te weinig tijd om op iedereen te reageren. even uit mijn blote hoofd: @Melek en Puk: geniet van de bewegingen van jullie kleintjes! Lijkt me zo mooi om mee te maken! @Luukske: inmiddels al een ei kunnen spotten? De motivatie om af te vallen is inderdaad wel groter sinds de diagnose PCO gesteld werd, toch een extra stok achter de deur. @Schattigkindje: hoe was het in Parijs? @Juulzon: jij ook succes met wachten. Hier inmiddels weer enigszins bedaard, kan toch niet meer doen dan afwachten. Morgen weer bloed laten prikken en dan zien we wel verder. Zat maandag op CD 13, nu maar hopen dat het oestradiol gestegen is en er misschien toch nog een laat eitje rijpt.
hey meiden, hier op cd 15 inmiddels weer, en verwacht mijn ei een dezer dagen, had vandaag weer wat vruchtbaar slijm, en de ovu testjes zijn vrij donker, maar nog niet positief.....
Luukse, bij mij waren ze ook niet echt positief! wel donker dus meid denk dat je ei dr aan komt! dus goed klussen! en als de zaad van je man goed is moet je dit elke dag doen! onze gyn zei dat wij om de dag moesten doen, dit heb ik met de eerste ronde gedaan maar de tweede ronde elke dag... en ja zie ben zwanger!
Schattigkindje, bonsoir! Alors, Paris... c'est la ville de l'amour.... Misschien heeft bij jou een vakantie wel een goede nawerking ! Hoop dat het raak is! Ik weet maandag (uiterlijk dinsdag) of ik ongie wordt of niet. Had de vorige rondes iedere keer echt gevoelige tepels! Nu niet echt, maar ben de laatste dagen wel veel misselijk wat ik dus echt NOOOOOOIT ben.... Maar goed, ik ga dit keer echt er vanuit dat ik ongie wordt. Voorgevoel. Maar als ik jouw verhaal lees... wie weet is het wel raak! Zou een réaction positif zijn na je Franse avontuur! De rest, ook weer toi toi toi! En voor de baby's in de buiken van Melek en Puk: groeigroeigroei! En Luukske, spannend joh! En Yvi, sterkte!!! xxxxxxxx Juulz xxxx
Anoniempjuh!!!!!!!!!!!! Ha ha, natuuuurlijk ook groeigrotergroeigezondgroei voor jouw beebje!!! Was je niet vergeten hoor, had je al even niet gezien hier ! Hoe is het met jou? Alles goed? Hoe voel je je? Hoe was de 4e echo? Hoop zo dat ik jullie gauw achterna ga .... Truste! xxx Juulz
Hoi dames even een kort berichtje zit op dag 19 en heb hevig buikpijn denk dat het door die cystes komt en nog steeds last van mn tepels en vaak plassen het blijft nog spannend..
@All; vanmorgen begon ik mijn ei te voelen geloof ik. Mijn temp was wat hoger vanmorgen maar ik geloof niet dat mijn eisprong al geweest is. Toch hebben we woensdag nog geklust en staat vanavond al gepland hihi, dus maar hopen dat dat goed gaat.
@djaar, we lopen weer gelijk op....hier ook eipijn, maar ei is nog niet gesprongen, heb nog geen overtuigende pos ovu test....wrs vandaag, dus morgen of zondag mijn ei.... zoonlief gaat het weekend naar oma, dus we hebben alle tijd om ons eens lekker te ontspannen....
Luukske, Djaar: Have fun ! Naar van die pijn, maar.... laat maar springen dat ei!!! Schattigkindje, jij dag 19... spannend.. Ik dus dag 25 vandaag. Normaal op dag 27 of dag 28 1e bruin verlies en dag 29 echt ongie.... Dus maandag of dinsdag.... Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn bloeduitslag was 24, wat volgens de gyn goed was: er is dus een eisprong geweest! Normaal moet de waarde tussen de 15 en 60 zijn. Niet overtuigend hoog, maar wel voldoende. Ik bereid me maar op mijn ongie voor. Vandaag niet meer echt misselijk, zoals de afgelopen dagen. Had vanmorgen (foei Juulz, je had nog zo tegen jezelf gezegd dat je dat NIET zou doen!!!)wel stiekem een sensitestje gedaan (kan je 4 dagen voor je nod doen), maar die bleef maagdelijk wit.... Vandaar dat ik me gewoon voorbereid op mijn ongie en de baarmoederfoto na de ongie.... Succes allemaal! xxxxxxxxxxxxxxxx Juulz
Juulzon misschien is het toch wel raak en je moet weten geen ongie is altijd goed nieuws. Heb nu enorm last van mn onderbuik maak me echt zorgen over de cystes in mn eierstok het maakt me voor mn gevoel ook erg moe heb gebeld net met gyn maar moest me geen zorgen maken volgens haar.....
juulz bedankt hahahahahah.toch spannend hoor voor je, tis nu natuurlijk ook nog erg vroeg voor te testen he!!!ga voor je duimen meid, je verdiend het!!net als de rest natuurlijk schattigkindje vervelend die pijn!!maar je zit nu toch pas 4-5dgn na je ei?dan zou t wel vroeg zijn voor zwangerschapskwalen, maar het zou best kunnen hoor... duim ook voor jou! luukske en djaar suc6 met jullie eieren, dat ze maar snel mogen springen haha. hier alles goed, gister 4e echo en alles was gelukkig nog goed!!!!nog 2 weekjes en dan ben ik over de 12wk grnes heen oefffff. xxx
@melek: hey meid dat wou ik jou net vragen? of je het ook wilt weten ? Wij wel hoor,maar het maakt me niets uit wat ben al dolgelukkig!~ @had wel een minder leuke dag vandaag! Werd wakker vanmorgen en toen ik naar de wc ging om te pklassen kwam er vers bloed mee! best wel veel...schrok me wezenloos en mijn man ook...dus gelijk gyn gebeld en moest idd snel komen voor echo en onderzoeken! ....wij snel naar het ziekenhuis en eenmaal daar zo erg zenuwachtig,maar alles was goed hartje kloptje en hij/zij was erg beweegelijk! PFFF ben ik blij zeg! Maar nu.....gingengen ze verder met mn baarmoedermond inwendig te bekijken er kwamen 3 artsen bij en ze hebben een stukje( biopt) weggenomen en gaan nu kijken of het geen verkeerde cellen zijn...volgens mijn arts was er waarschijnlijk niets aan de hand...het deed onwijs pijn en heeft flink gebloed...mocht naar huis met een mega plak gaas in mn vagina er kwam geen eind aan toen ik het vanmiddag moest verwijderen...het huilen stond me nabij in het ziekenhuis was zo emotioneel....heb het vandaag rustig aan moeten doen en voel me gelukkig weer een beetje de oude... Ze konden helaas nog niet zien wat het werd hij/zij had de beentjes bij elkaar..... Ben zo blij dat het goed afgelopen is met de baby ...over 2 weken krijg ik de uitslag van het uitstrijkje en het stukje weefsel...ben niet echt zenuwachtig denk dat het wel goed zit! @luukske: hoop dat het bij jou deze keer snel raak mag zijn,ook bij mij klopte die test ovutest niet altijd.. @schattigkindje:Ik had er nog niet bij verklapt dat ondanks die cystes van mn schoonzusje ze in 1 keer zwanger was!! @all Succes ik duim voor jullie allemaal!! Liefs...