Ha lieve meiden, Even snel een berichtje van mij. Vanmorgen tijdens het werk flinke buikpijn dat ik er misselijk van werd. Ik dacht ach ik moet toch zo naar de gyn. Ga van te voren naar de wc heb ik bloedverlies. Op de poli hebben ze een inwendige echo gemaakt en daarop is te zien dat de cyste HELEMAAL weg is. Die is waarschijnlijk dus toch geknapt. Nu ben ik gelijk ongesteld dus ik mag over 2 dagen beginnen met spuiten. Ik ben zo opgelucht en blij. Verder zag alles er netjes en schoon uit. Heb een goed gevoel nu ook over deze ronde. Dus 4e iui here we come!! Tot snel meiden! Knuffel van hier. Zal morgen of vanavond nog even op jullie reageren.
Eerst even heel erg ego... Het houdt nog niet op met het slechte nieuws... Helaas bleek uit de bloeduitslag van vandaag dat het oestradiol niet meer gestegen was, dus dat betekent helaas ook deze cyclus weer afbreken. Gelukkig heb ik wel al snel een afspraak bij de gynaecoloog hoe verder, ik kan donderdagmorgen al terecht. Mijn gevoel was dus weer helemaal goed, helaas. Ik verwacht dat het Puregon spuiten gaat worden. Ik ben er wel nog redelijk kalm onder, omdat ik de bui al had zien hangen na de slechte echo en bloeduitslagen van vorige week. Ach, een voordeel zit er wel aan: geen Clomid meer en vooral geen bijwerkingen meer! @Djaar: nu maar hopen dat die goede timing jullie een mooi resultaat brengt, alvast succes in de wachtweken! @Kimonootje: heel herkenbaar die frustraties, niet alleen wordt zo langzamerhand iedereen uit onze vriendkring en familie zwanger, ook op straat lijkt het wel of ik steeds meer dikke buiken zie. Alvast veel succes met klussen, fijn dat er in elk geval groeiende follikels te zien zijn. @einad: succes bij de FM! Lees nu net iets verder, sjips, niets te zien, hopelijk donderdag dan wel. @Thamar: kijk, dat is fijn om te lezen dat het spuiten geen pijn doet. Zal je waarschijnlijk binnenkort volgen naar het Puregon-topic. @Marsim: en, was de cyste al gekrompen? Ah, lees net dat hij helemaal weg is, hele opluchting, zeker? @Juulzon: fijn, dat je al zo snel voor een HSG kunt gaan, hopelijk is bij het onderzoek alles goed, en ben je daarna gauw zwanger! Veel plezier op het congres, als je dit nog leest! @Luukske: ook al zo mooi getimed! Hopelijk helpt je vader van boven mee voor een mooie zwangerschap! jij ook succes met wachten!
@marsim, gelukkig is die cyste helemaal weg! Succes in de 4de ronde iui! *duimduim* @yvy, wat balen zeg dat de uitslag niet goed was! Hopelijk gaat het met Puregon beter! @all, vandaag te horen gekregen dat een kennis ook zwanger is!Vanaf zaterdag dus al 3 nieuwe zwangerschaps-berichten!! Ik ben echt zo blij voor ze! Maar vanbinnen knaagt het... De een stopt met de pil en is zwanger, terwijl wij zo veel moeite moeten doen... Begrijp me niet verkeerd, ik gun het ze heel erg, maar ik gun het ons ook.. Nouja, ik blijf hoop houden, voor ons allen Liefs Kimonootje
@ ALL thanx lieve meiden voor de woorden.... net vanavond 2e dosis gezet en het ging goed vond het toch wel spannend maar het is goed gegaan... @ yvy 30 het valt echt reuze mee ,,, @ all ik blijf hier ook mee schrijven hoor
Ben ik weer! Nu manlief weg is en ik een paar dagen vrij heb, kan ik wat vaker komen kijken. Vind het niet zo gezellig voor manlief als ik achter de PC zit de hele avond terwijl ik hem de hele dag niet heb gezien, dus meld me hier voornamelijk aan het begin van de avond of soms overdag, nu kan ik ook 's avonds hier komen kijken. @kimonootje: heel herkenbare frustraties, en wat je zegt, we moeten toch hoop blijven houden, ooit zal het voor ons ook zo ver zijn! @Thamar: fijn om te horen dat het spuiten meevalt. Zag er eerst erg tegenop, maar door alle geruststellende verhalen begint dat nu wat te zakken.
@ yvy weet je wat het ook een beetje is??het gaat tegen de natuur in je zelf spuiten met die zooi hahah maar het is voor een goed doel dus je doet het gewoon ik heb dat ook tegen mezelf gezegd : gewoon doen!!!
nou meiden hier een duidelijke eisprong te vinden in mijn kaartje (mijn gevoel schijnt dus goed te zijn geweest). Nu maar wachten............. en hopen dat ik niet hoef te spuiten in september.
hoi meiden, ik lees met jullie mee, maar heb een vervangende pc(mijn eigen is naar de pc-dokter, hahaha) en die doet niet alles wat ik wil.... hoop dat mijn berichtje nu wel blijft staan, had gisteren namelijk op iedereen gereageerd, en het werd niet geplaatst......balen..... @alle wachtbank meiden, heel veel succes in die 2 weken @alle meiden die hun ei krijgen, heel veel succes en natuurlijk plezier met klussen @all, merk dat ik de laatste tijd wat lekkerder in mijn vel zit, wrs door het afvallen en het hormoonloze lichaam..... we hebben lekker geklust, en zien wel wat het deze maand wordt....
Meiden, ik lees af en toe nog steeds met jullie mee.. Wil jullie allemaal nog veel succes en hormoontjes wensen. Liefs!
Hoi allemaal! Vandaag even lekker mijn gedachten verzet; ben een dagje wezen shoppen, en ben daarna gaan sporten, en zit nu gedouched en wel achter de PC. Alhoewel ik de zweetdruppeltjes nu weer langs mijn rug voel lopen, gets, wat is het benauwd hier binnen. Helaas kan ik niet naar buiten vluchten, want onze tuin moet nog aangelegd worden, en zo gezellig vind ik het niet om op een zandvlakte te zitten. Gelukkig nog geen zenuwen voor morgen, al zal dat ongetwijfeld nog wel komen op het moment dat ik in de wachtkamer zit. @Thamar: dat goede doel is ook wat me steeds weer door laat gaan, want de kinderwens wordt er mettertijd niet minder op, integendeel. Dus ik laat het morgen maar gewoon over me heen komen, alle hormonen en onderzoeken. @Djaar: ik hoop met je mee dat jij niet hoeft te gaan spuiten. @Luukske: fijn te horen dat je ondanks alle ellende van afgelopen tijd toch weer lekkerder in je vel zit. @Melek en Weetjewel: bedankt!
Zo de eerste spuit puregon is gezet. Nu moet ik 27 augustus voor een fm. Ben erg benieuwd of dat ik een beetje reageer. Ik moet nog even geduld hebben.
goeiemorgen meiden, ik wilde jullie heel even iets raars vertellen..... ik heb vorige week een (zo goed als) positieve ovu test gehad, was dus echt al heel vroeg.....op cd14-15, daarna was de test eigenlijk helemaal wit..... omdat ik normaal gesproken mijn ei rond cd 17-19 heb, met een enkele uitschieter omlaag en omhoog, heb ik deze week dus ook zitten testen met die ovu testjes.....afgelopen maandag, dinsdag, woensdag en vandaag(vandaag is de eerste keer dat ik 's ochtends heb getest, maar wel niet met ochtendurine) dus echt positieve testen, dus echt duidelijkere strepen dan de controle streep......4e dag op rij!! heb altijd de testjes van babyboomshop, want dat zijn voor mij de meest betrouwbare(ivm PCO), die geven altijd 1 dag positief en daarna gewoon negatief..... wat denken jullie hier nu van? ik heb trouwens dat hele volle gevoel dat ik normaal rond mijn ei heb, al ruim een week niet meer.......
oh ja, afgelopen ronde heb ik dus ook mijn ei gemist met de ovu testjes.....heb aan de hand van de buikpijn mijn NOD berekend, en die klopte.....
luukske moeilijk te zeggen hoor 4 dagen op een rij heb ik nog nooit gehoord misschien eens een zwangerschapstestje doen om zeker te zijn en anders eens bij een gyn navraag doen
maar in je onderschrift staat progesteron uitslag 03/08 was dat van in de vorige ronde of van deze ronde?
@yvy30: Dankje. @marsim: fijn zeg dat de cyste verdwenen is vast een hele opluchting! Vindt het zooo spannend om hier jullie te volgen hoop elke keer dat er weer een zwangere bij is gekomen! Meiden succes!! XXXX
Hey meiden, Ik had me al eens eerder voorgesteld, maar doe het nogmaals even. Ik vroeg me af of ik gezellig met jullie mag meepraten? Ik loop zelf al echt jaren bij de gyn. Eigenlijk al sinds me 15e. Ik heb altijd onregelmatige cyclussen gehad, mijn lichaam stootte in feite alle anticonceptie af waardoor ik vrijwel 365 dagen per jaar ongesteld was. Uiteindelijk hebben mijn hubbie en ik besloten om te stoppen met de pil, nou ja eigenlijk werden we gedwongen. Mijn huisarts weigerde nog de pil o.i.d. voor te schrijven. We zijn dus een goed gesprek aangegaan en mijn hubbie wilde dus heel graag een kindje. Helaas kwam er bij mij maar geen menstruatie en geen menstruatie en geen menstruatie. Uiteindelijk heeft mijn huisarts de menstruatie na 58 dagen met een Primolut kuur opgewekt. Dit was ook omdat ik gewoonweg ziek was van het niet menstrueren. Ik had zulke ernstige krampen in mijn buik dat ik mezelf ziek moest melden op het werk. Eindelijk kwam mijn menstruatie met hulp van de Primolut. Volgens mijn huisarts zou mijn menstruatie dus weer goed gaan lopen. Na 48 dagen was ik nog niet ongesteld en ben ik maar doorgestuurd naar de gyn. Ik heb daar heel veel bloedonderzoeken gehad, ben voor meerdere inwendige echo's geweest, er zijn diverse uitstrijkjes afgenomen en uiteindelijk konden ze maar tot 1 conclusie komen. Mijn lichaam maakte zelf geen eitjes meer aan. Zodoende hebben ze mijn menstruatie weer met een Primolut kuur opgewekt en nog 1 ronde afgewacht of er echt geen eitje ging groeien, maar helaas. Uiteindelijk is mijn menstruatie weer met een Primolut kuur opgewekt en moest ik starten met Clomid 50 MG. Op CD10 moest ik terugkomen voor een follikelmeting. Er groeiden 2 eitjes bij me. 1 was zo klein dat de gyn ervanuit ging dat die niet zou knappen, de ander was al 12mm. Volgens de gyn zou ik het weekend me eisprong hebben. Het weekend was er geen eisprong en op CD20 mocht ik terugkomen. Helaas was me eitje gestopt met groeien bij 16 mm. Mijn menstruatie zou weer opgewekt worden met een Primolut kuur en ik moest starten op CD3 t/m CD7 met Clomid 100 MG. Morgen is dan eindelijk de dag dat ik me laatste pilletje Clomid 100 MG inneem. En nu maar hopen dat het werkt. Op 25 augustus moet ik terug naar de gyn, mijn eitje zou dan tussen de 14-16 mm moeten zijn, want dat is voor mij dan CD12. Ik heb zelf een super lieve gynaecoloog die echt een hart voor zijn patiënt heeft, hij neemt echt de tijd voor je! Ik vraag me af wanneer jullie gemiddeld jullie eisprong krijgen? Las in een ander topic dat de meiden hem rond CD14 krijgen, maar dacht bij Clomid dat je dan later zou zijn? Liefs, Kim
goeiemorgen meiden, ik wilde jullie heel even iets raars vertellen..... ik heb vorige week een (zo goed als) positieve ovu test gehad, was dus echt al heel vroeg.....op cd14-15, daarna was de test eigenlijk helemaal wit..... omdat ik normaal gesproken mijn ei rond cd 17-19 heb, met een enkele uitschieter omlaag en omhoog, heb ik deze week dus ook zitten testen met die ovu testjes.....afgelopen maandag, dinsdag, woensdag en vandaag(vandaag is de eerste keer dat ik 's ochtends heb getest, maar wel niet met ochtendurine) dus echt positieve testen, dus echt duidelijkere strepen dan de controle streep......4e dag op rij!! heb altijd de testjes van babyboomshop, want dat zijn voor mij de meest betrouwbare(ivm PCO), die geven altijd 1 dag positief en daarna gewoon negatief..... wat denken jullie hier nu van? ik heb trouwens dat hele volle gevoel dat ik normaal rond mijn ei heb, al ruim een week niet meer.......