hoi hoi hier ook, de zwangeren om mij heen zijn niet op 2 handen te tellen, in mijn vrienden/familiekring 17 zwangeren.....waarvan de meeste gewoon, pats boem raak hebben.... word er soms een beetje jaloers van, maar ik weet ook wel dat het tijd nodig heeft...alleen als je zo graag wilt, duurt het zo lang! hier niks van een mogelijke ongesteldheid te merken.
had net een paar flinke steken aan de zijkant van mijn borst, en flink maagbranden.... dames, we komen er wel.....
nou hier geen goed nieuws, kreeg vanmiddag buikkrampen en niet lang daarna, ongie. dus volgende ronde... morgen ff zh bellen voor nog een dosis clomid. daarna ff afspraak maken om mn bandje te laten bijspuiten, nu weet ik zeker dat ik heeeeeeel veel nog wil afvallen, ik baal hiervan. had best goed gevoel. maar toch eerst zien.. hihi snappen jullie het nog?
ja is zeker balen, maar gaan vol goede moed door met de volgende ronde! luukske, van jou wel een positieve uitslag hoor?
hier vanochtend geen positieve uitslag , maar ook geen ben bang dat als het deze week uitblijft en ik geen op bezoek krijg dat ik helaas weer een ronde provera zal moeten nemen. heb ook helemaal geen verdachte klachten meer
Aaaaaaaaahhhhh Luuske, jij maakt het echt spannend hoor! Ik duim als een malle hier! Einad; Onze tijd komt ook nog wel! We geven de moed niet op! Patje; Balen... Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen! Kop op meis! Hier gaat het goed hoor, ontzettende pijnlijke tepels, maar hoop dat dit goed is!
Baen Luukske, hopelijk heeft de test het mis, en test je later alsnog positief. Linda, kom meid, ook jij moet positief testen!
hee luukske, dat is echt verwarrend he :s zou je niet gewoon ook een late eisprong hebben gehad en dat het nu nog te vroeg is voor te testen ? ik voel ook nog helemaal niks.... ga er maar vanuit dat het deze ronde ook niks gaat worden... linda, hoop dat het een goed teken is van je tepels
Hallo meiden! (En Luukske ) Ik ben net terug van de Fert arts, waar ik gelukkig positief nieuws te horen heb gekregen, namelijk dat mn bloedonderzoek helemaal goed was en de zwemmertjes van mn hubbie ook goed hun best hebben gedaan en dit dus ook goed bleek te zijn! Ik ben trouwens bij de Fert arts onder behandeling, omdat ik een te korte Luteale Fase heb. Ben eigenlijk dus gewoon veel te snel na mn eisprong weer ongi... Nu moet ik de komende cyclus dus ook gaan starten met clomid 50 mg, om mn eisprong te vervroegen (heb ik normaal tussen dag 21 en 26) en dan hopen we dat mn LF dan vanzelf langer word. Ook gaat ze de komende cyclus nog mn progesteron waarde na de eisprong controleren, om te kijken of dat misschien ook nog een probleem is. Verder krijgen we ook nog een samenlevingstest deze ronde... Er staat dus veel op het programma de komende tijd, maar heb voor t eerst het gevoel dat we nu misschien ook eens een kansje hebben komende maand! Groetjes Miracles
hoi dames, ik weet het niet hoor, hier een rare krampjes, lijken op ongi krampjes, maar trekken ook weer weg...raar dus....(.)(.) zijn nog wel gevoelig.... hoop van de ene kant dat mijn ongi gaat doorzitten en dat ik door naar de volgende ronde kan, en van de andere kant.....kan idd een iets latere eisprong zijn geweest....
hey Miracles, leuk om je hier te zien.... hoop dat jullie binnenkort een beebje mogen verwachten.....
Ola! @Luuske; Meid, hopelijk heb je gewoon te vroeg getest en een wat latere eisprong gehad! Geen bloed geeft moed hoor @Miracles; Wat fijn dat alle uitslagen goed waren! Dat is dan weer een positief punt voor ons wachtende dames Een druk programma zie ik! Hopelijk voor jullie ook snel raak Ik zal ervoor duimen! Dames, hou geen duimen meer over met jullie Ik heb zelf zo'n idee dat mijn eisprong later is geweest, ik heb namelijk het idee dat ik hem gevoeld heb! Ik heb de keren hiervoor mijn eisprong ook gevoeld, dus hopelijk heb ik gelijk en word ik vrijdag ongi! Zou toch wel fijn zijn als ik in elk geval weet dat de medicijnen wel werken bij mij! Was zo bang dat ik er ressistent voor was geworden en dan heeft de 100mg ook weinig zin! Ik duim dus ook voor mezelf
Ik heb PCO Ik heb geen overgewicht of acne o.i.d. dus dat was wel even schrikken! Ga binnenkort beginnen met ronde nr 3 (denk ik) met 100mg! Ben benieuwd!
ik gebruik clomid omdat ik zelf geen goede cyclus had. ga zo lekker zwemmen beetje afleiding... hoe gaat het met jullie vandaag ?