nou meiden hier een duidelijke game over. Woensdag zal ik gaan beginnen met spuiten. Ik ga dan ook dit groepje verlaten. Ik kan het niet meer bijhouden hoor al die verschillende groepjes. Ik wens jullie veel suc6 !! *KNUFFELS* van Djaar
@ djaar, dat is ... dat je ongesteld bent geworden. Heel veel succes met spuiten en met de iui. Ik duim voor je!
hey meiden, hier even een weekend geen internet gebruikt, lekker ontspannen.... @djaar, balen meid, had het zo voor je gehoopt!! @lima, fijn meis dat alles netjes is....zoals gezegd, niks staat jullie in de weg.... @all, reageer even niet op iedereen is me wat te veel.... heb wel alles netjes bijgelezen.... hier sinds 2 dagen bruinverlies, en ik weet dus niet of ik mijn ongi moet krijgen of dat mijn eisprong pas vorig weekend is geweest(klote ovu testjes toch). heb in ieder geval nog geen buikpijn, dit krijg ik meestal wel rond mijn ongi....dus maar rustig afwachten.... ben inmiddels wel al 15 kilo afgevallen in 8 weken!!
@zuurtje, nou ik kan je wel zeggen dat ik me stukken beter voel....wil nog wel meer afvallen, maar dat komt allemaal wel. ik ben nu 8 weken Sonja Bakker online aan het volgen, en het gaat als een trein. verder sport ik 2-3 keer per week, kan mijn zoontje daar naar de opvang brengen, dus dan ga je ook makkelijker.
mag je daarbij alles eten of zijn er bepaalde dingen die je moet laten ik ben nu met ww bezig en tot nu toe gaat het goed (maar zoals bij velen soms niet vlug genoeg)
ik mag en kan eigenlijk alles eten, krijg van die aangepaste menu's waarin alleen dingen staan die ik lekker vind.... ik moet 6 keer per dag eten, wel veel fruit, maarja das wel gezond....en ik vind bij mezelf 15 kilo in 8 weken echt netjes....
@kimza, naar mijn weten verhoogt een leo niet de kans op verklevingen. Als ze dit zien verhelpen ze juist dit volgens mij! @thamar, helaas bekende gedachtes... Toevallig gister ook zo'n baaldag gehad.. Even alles eruit gooien! Hoe was je fm vanmorgen? @suzie, helaas welkom hier.. Heb je je gyn al gebeld? Eventueel gevraagt of je nog een echo mag? En bloedprikken voor je prog. waarde? @schattigkindje, hopelijk is die cyste weg, ik duim voor je! @djaar, K*t dat het game over is voor deze ronde! Jammer dat je ons gaat verlaten. Heel veel succes met spuiten, en als er grote veranderingen zijn: Hou ons op de hoogte! *knuff* @luukske, spannend! Ik duim hard voor je!! En 15kg... wauw! Echt knap! Hier gaat het zo hard niet, deze maand begonnen met 'shaken', wel bijna 4kg minder. Nog 10 te gaan... Liefs Kimonootje
@ kimzaa vandaag weer geweest het is nu dag 17 en een eitje van 11 mm maar ze moest zo hard op mijn buik drukken om de eierstok tevinden dat ik haast door de grond ging....ook heb ik bloed geprikt om te kijken of het allemaal wel ok daar mee is nu moet ik vanavond en morgenavond 125 prikken en dan woensdag weer terug komen...zo vaak terug komen breekt mee ook wel op.. ben wel weer een beetje bijgekomen van gister.. @ suzie welkom !!!
@ Thamar, jeetje meid het groeit niet snel he Pfff snap dat je er dan af en toe doorheen zit hoor. Met hoeveel is je dosis niet verhoogt en tot hoe hoog kunnen ze gaan? En jeetje dat ze zo hard op je buik moesten drukken Niet fijn nee... De bezoeken aan het ziekenhuis breken mij ook op... Morgen moet ik weer....
@ kimzaa het is nu verhoogd tot 125 en dan moet ik woensdag weer terug komen... nee dat op mijn buik drukken was niet fijn dat deed erg pijn.. mijn doorzettingsvermogen is momenteel nul... maar ik probeer toch positief te blijven alleen nou moet ik een woensdag al weer en je bent toch zo een uur tot anderhalf uur onderweg
@ Luukske, balen meid! Dat afvallen gaat je goed af lekker doorgaan hoor, heel knap! @ Djaar, balen dat het toch is door gekomen. Succes verder! @ Thamar, ik ken je gevoelens heel goed. De bijwerkingen van de puregon helaas ook. Ook ik ben nu meer gaan spuiten zit nu op 75 want zondag was er nog niks te zien. Ook ik moet woensdag weer voor een fm dus hopen dat er dan wat meer actie is want hoe meer je spuit hoe meer pijn het doet, althans dat vind ik. Heel veel succes woensdag! Ik hoop dat hij lekker is door gegroeid.
Hallo allemaal! @Lima: fijn dat de operatie mee is gevallen, en dat alles goed was. @LEO: hier wil de FA er nog even mee wachten, juist omdat het toch een operatie is, en er inderdaad het risico van verklevingen meespeelt. @Suzie: wat een onzekerheid, overtijd en toch een negatieve test. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. @schattigkindje: lekker weekendje weg gehad? Hopelijk is de cyste woensdag verdwenen, en mag je ook beginnen met spuiten. @Djaar: he bah, toch ongi, verdorie! Zie je waarschijnlijk weer in het spuitgroepje weer terug. @Luukske: wauw, het afvallen gaat echt als een trein bij jou! Knap zeg! He balen, toch ongi dus... @Thamar: hmm, er lijkt toch zo langerzamerhand dus toch wat te groeien bij jou, hopelijk een mooier resultaat woensdag... @hier: zaterdag ongi gestart, dus vandaag dag 3. Vanochtend meteen de poli gebeld, en mocht meteen komen voor de echo. Gelukkig was deze helemaal goed, dus dadelijk gaat de eerste Fostimon-spuit erin! Vind het erg spannend, maar heb er vreemd genoeg ook zin in, en heb hier een goed gevoel over. Mag volgende week maandag dan weer bloed laten prikken voor de oestradiol-waarde, is dit goed, dan volgt een echo.
Hey meiden.... Ben ik weer met een vraag. Als jullie gek van me worden, gewoon zeggen hoor Komt ie: In December ben ik gestopt met de pil (microgynon 30). Ik heb toen 3 maanden lang een nette cyclus van 28 dagen gehad. In februari besloten manlief en ik na overleg met de HA toch maar voor een eenmalige shot prikpil te gaan. Volgens mijn ha zou ik daarna weer een normale cyclus krijgen. Met 12 weken zou die prikpil uitgewerkt zijn, dit zou geweest zijn rond 15 mei zou het uitgewerkt zijn. Er kwam maar geen menstruatie en geen menstruatie. Aangezien er bij mij wel haast bij is voor me kinderwens (* i.v.m. een baarmoeder die er voor me 25e uitmoet) heeft mijn gyn me geholpen. Als ik Clomid zou gebruiken zou de kans groot zijn dat er een eitje ging groeien. Tegendeel is bewezen. 50 MG en 100 MG sloegen niet aan, gyn ziet er weinig hoop in dat de 150 MG wel aanslaat, dus wil die gaan spuiten. Nu vroeg ik me af... Hoor veel meiden over een HSG onderzoek e/o LEO onderzoek. Zou dit ook evt. kunnen helpen bij mij? Aangezien ik aan een eenmalige prikpil heb gezeten. Dat daarna mijn menstruatie dus weer zelf komt (zoals bij velen). Lijkt mij dat er toch geen verstopping kan zitten door de prikpil? Sorry voor me ego bericht... Liefs, Kim
Hey thamar, IUI is dat de zaadjes van je mannetje in je baarmoeder worden gebracht ik denk dat ze dan eerst wachten op de eisprong en daarna de zaadjes erin brengen.
@ schattig kindje oke dan maar is dat dan als het zaad slecht is?? @ marsim ok voor ons dus allebei spannend.... @ yvy ik hoop het maar het gaat wel heel erg langzaam en 11 sept ga ik ook nog eens op vakantie dus hoop dan wel dat ik alles achter de rug heb @ all net 125 gezet deed wel meer pijn voel meteen de hoofdpijn opkomen en lage rugpijn.. laat er nu aub wat te zien zijn, ik weet niet hoeveel teleurstellingen ik nog aan kan