Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Indian, Aug 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Ohh lekker zwemmen, HEERLIJK! :)

Met mij gaat het goed hoor, voel vrij weinig op mijn pijnlijke tepels na dan! :) Als mijn gevoel klopt, zou ik vrijdag ongi moeten worden, dus ben benieuwd of ik gelijk ga krijgen! :D

2. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    heb pco, incl. alles wat er bij hoort helaas

3. Indian

Indian Actief lid

Dec 23, 2007
    204
    0
    0
    Dankje!

4. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi dames,

bij mij PCO

hier vanochtend niet getest, gistermiddag/avond meende ik dat ik ongesteld ging worden, buikklachten leken daarop... maar hier niks roods te bespeuren, dus ja....

vrijdag ga ik nogmaals testen, als ik niet mijn ongi heb gekregen....anders volgende week starten met provera.

groetjes

5. hee luukske,

ik heb ook het gevoel dat ik ongesteld ga worden..
    heb erg last van mijn tepels..
    ik zoek maar even zoveel mogelijk afleiding om de laatste dagen nog door te komen...

ik duim voor je vrijdag...

liefs

6. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi dames,

hier niks meer te merken van evt ongi klachten...raar maar waar..... helaas ook geen positieve test, dus wrs na het weekend maar beginnen met een rondje provera!

hoe is het bij jullie?

7. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hallo,

mag ik er ook bij? Ik ben sinds gisteren begonnen met Clomid. Heb geen PCO maar gewoon af en toe geen eisprong of tussentijdse bloedingen of helemaal geen bloeding. Dus heeft de gyn besloten om met Clomid te starten.
    Ben benieuwd!
    Ik had al enkele dagen bruinverlies maar mijn temp bleef hoog, dus heeft de gyn gisteren een bloedafnamen gedaan maar die was negatief. Hij wou dat ik direct starte met Clomid maar nu heb ik vandaag eindelijk mijn regels gekregen!

Ben benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen!

Groetjes

8. Indian

Indian Actief lid

Dec 23, 2007
    204
    0
    0
    Oh Luukske, wat balen. Duim nog steeds voor je!

Linda en hoe is het bij jou? Al getest?

9. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Hallo meiden,

Wou nog wat vragen over het gebruik van clomid:

-wanneer slikken jullie de tablet, gewoon s'morgens of sávonds?

-hebben jullie veel klachten?

Iedereen gebruikt de clomid dus bijna voor iets anders!
    Maar goed dat zo'n medicatie toch bestaat, hopelijk hebben we allemaal snel effect! ;)

X Miracles

10. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik neem het 's avonds in.
    Vergeet ik niet dan. Keano in zijn bed en dan mijn pilletje nemen!

11. Miss Mommy

Nou, net de clomid opgehaald bij de apotheek.
    Ben eens benieuwd deze ronde, wel spannend!

Verwacht al weer snel ongi te worden als ik die gemene steekjes voel... en dan maar hopen op een goed resultaat de volgende ronde! ;)

12. nijmelijntje

Jun 30, 2008
    54
    0
    0
    Commercieel mederwerkster Servicedesk
    Gouda
    Hoi allemaal,
    Nou ik had gisteren dus eindelijk mijn afspraak bij de Gyn. Ik was echt super zenuwachtig! Dit was uiteindelijk nergens voor nodig want het is echt een hele lieve vrouw. We hebben afgesproken dat ik eerst moet afwachten of ik ongesteld wordt, maar omdat ik zo onregelmatig ben moet ik, als ik 9 november nog niet ongesteld ben (9 oktober ineens spontaan na 85 dagen ongesteld geworden) beginnen met Duphaston om het op te wekken. En dan ga ik dus de hele molen in met op dag 3 bloedprikken en dag 21 en in de eerste week van mn cyclus krijg ik een echo. Verder moet mijn man ook nog een potje inleveren, voor de zekerheid. Maar de Gyn wist eigenlijk wel zeker dat ik PCO heb. Verder wil de Gyn dat ik probeer om een paar kilo af te vallen, dit viel wel even tegen. Maar als ik op 80 kilo zit (nu 86) wil ze me wel gaan behandelen met hormonen, als ik ondertussen natuurlijk nog niet zwanger ben! HIHI.
    Voor jullie is dit natuurlijk allemaal heel vanzelfsprekend, maar ik wilde het even van me afschrijven!
    Ik hoop dat we binnenkort allemaal een positieve test in handen hebben!
    Voor de meiden die nu aan het afwachten zijn, heel veel sterkte!

Groetjes Willemijn

13. hoi allemaal,
    ik slik ze altijd twee keer per dag, een 's ochtens en een 's avonds..
    nog geen ongi klachten.

14. Miss Mommy

Bedankt voor jullie antwoord!

De meesten slikken ze volgens mij sávonds wat ik ook zo op internet terug kon vinden, maar vraag me dan af, omdat ik dus op dag 3 moet starten, of dat dan s'vonds niet te laat is :(:

15. Indian

Indian Actief lid

Dec 23, 2007
    204
    0
    0
    En Luukske en Linda.........

16. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Ola!

Hier nog geen ongi, maar ook niet getest.. Heb gewoonweg geen tijd, haha! Ik verwacht er ook niet veel van, dus wacht het nog lekker af tot volgende week! :) Als ik dan nog niet ongi ben, ga ik testen :)

Miracles; Ik nam maar 1 tablet en die nam ik voordat ik ging slapen! Had er overdag heel veel last van!

Luuske; Weet je al wat meer? Spannend!

Succes meiden!

XXX

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kon Lina niet testen vandaag?

18. Miss Mommy

Hallo meiden,

Ik zit vandaag op 7 DPO, vanaf eergisteren al gemene steekjes en gisteravond zo'n krampjes erbij gehad, dat ik mn spieren niet eens meer kon ontspannen voor te plassen... :oops:
    Vanmorgen was mn temp in 1x gestegen met 0,4 graden, heb ik eigenlijk nog nooit gehad, meestal zakt ie rond deze tijd al, omdat ik dan weer ongi word.
    Maar ga eigenlijk nergens vanuit, want mn lichaam heeft me wel al eens eerder gefopt, dus t kan alle kanten op, wie weet ben ik morgen zelfs wel weer ongi (wat ik wel verwacht eigenlijk)! :(

X Miracles

19. Hier al wel krampjes maar nog geen duiveltjes in aantocht..
    Aan de ene kant geeft het wel hoop, maar aan de andere kant veel twijfel..
    Toch wacht ik nog maar even met testen denk ik...
    Ben benieuwd hoe het met de anderen is ?
    Liefs,
    Einad

20. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi hoi

hier weer een berichtje van mij....geen ongi te bespeuren, zal maandag nog een testje wagen, en anders wordt het een ronde provera! balen dus! :cry:

miracles: 's avonds heb je minder merkbare bijwerkingen dan overdag..... ;)

linda hoe gaat ie bij jou?

aan alle anderen: succes!

Share This Page