Echt heel verschillend. De eerste keer 3 dagen, daarna 3 dagen, daarna 4, daarna 5, daarna 5 en nu???? Dus het kan nog hoor, maar dan verwacht ik hem morgen. Maar ben gewoon als de dood dat het bloed daarbinnen op is (zeker omdat er geen eitjes groeide). En er dus niks om te bloeden is .
@kimza, lijkt me sterk dat eitjes op zijn. Hoe het precies zit weet ik niet, maar ontrekkingsbloed krijg je volgens mij zoiezo, daar hoeft ook niet perse een eisprong bij te zijn volgens mij. Maar het beste kun je dit navragen aan de gyn, die zal het wel precies weten!
hallokes iedereen , een jaar geleden dat ik hier nog geweest ben. ben nu in november twee jaar gestopt met de pil en sinds 3 maanden in behandeling met clomid en pregnyl spuitjes , maar tot hiertoe slaat het niet aan volgende week dinsdag men NOD hopelijk is het deze keer gelukt. anders moet ik een test laten doen op 28 september om te zien of men eileiders wel helemaal doorganklijk zijn + moet men vriend zen zaadjes binnen doen om te kijken of ze in orde zijn. hopelijk is dit laatste allemaal niet nodig en is het deze keer gelukt!! men moed zakt me soms wel in de schoenen groetjes melanietje
kimonootje wauwwww wat geweldig!!!!!!!!!!!ben heel blij voor je gefeliciteerd meid!!! juulz pff balen zeg, wel fijn dat je waardes goed waren maja dan toch weer die rotongie, dikke knuff van mij voor jou!! xxx
Nou bedoelde niet zo zeer dat me eitjes op zijn, maar de Clomid 100 MG daarbij groeide echt niks. En daarvoor zat er een eitje van 16 mm die stopte met groeien. Ben gewoon bang doordat hij al 6x achter elkaar opgewekt is dat er niks meer is om te bloeden. Het is alweer dag 4 en loop hem nu dus te knijpen ... Maar goed aangezien ie de afgelopen maanden op dag 5 kwam hoop ik dat het er morgen komt. Voel overigens wel al 3 dagen van alles in me buik . Maar geen bloeding helaas. Sorry voor me gezeur hoor, maar wordt nu echt onzeker . Liefs
Nou dag 5 na de Primolut, maar nog geen menstruatie. Ik snap er werkelijk waar niks van. Als het er vanmiddag rond 15.00 uur nog niet is dan bel ik toch even mijn gyn.
Verdorie, dat heb ik weer hoor. Had even gebeld naar het ziekenhuis, want ben na 5 dagen na de Primolut nog niet ongesteld. Word ik net teruggebeld door mijn gyn. Hij zegt lieve Kim ik begrjjp je zo goed, maar het volgende gaat gebeuren: Ik moet donderdag een zwangerschapstest doen, indien die negatief is (wat ie zal zijn zegt ie, want zonder ei wordt je niet zwanger). Start ik as vrijdag met Clomid. Ik weet dus begod niet welke CD dat dan is aangezien ik normaliter op CD3 moet starten met Clomid tot CD5. Waarom wek je die menstruatie in hemelsnaam op als het zonder die takke Primolut ook kan :x Hij zegt dat het dan eerder zal aanslaan. En moet op CD10 voor een FM, maar wat is me CD als ik start met Clomid ... Wat baal ik van dit rot lichaam! Zit er helemaal doorheen .
hey kimzaa he wat een rotsituatie, kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Maar is het niet slim om ze nog even op te bellen met alle vragen die je nog hebt?want lijkt me wel handig als je die dingen weet. En nu ga je 150mg slikken?nou meid ga heel hard voor je duimen dat die zijn werk goed gaat doen!! dikke knuffel
Nou ik heb dus gebeld en hij zegt dat ik een zwangerschapstest moet doen die negatief is (heb net getest). En dat ik daarna met Clomid kon starten. Moest even met de assistente bellen voor een FM. Zij zou weten hoe of wat. Hij geeft aan dat je wel een ei kan krijgen d.m.v. Clomid zonder een menstruatie te hebben gehad, maar dat het beter is als er een menstruatie is geweest. Ik moet inderdaad me laatste poging 150 MG doen... Daarna wordt het een soort van kijkoperatie die meiden hier hebben gehad, schijtn dat je dan bloed en daarna spuiten. Laten we hopen dat die 150 MG toch ze best doet Liefs
@ kimzaa, zie dat je je naam hebt veranderd.. wat zit het toch ook allemaal niet mee he. hoop echt zo voor je dat je de clomid 150 aanslaat. @ all, ik ben nu aan het wachten op mijn ongi maar dat kan nog wel een week duren, dan ga ik starten met clomid 150 en me laten doorverwijzen naar het ziekenhuis is roosendaal, ik twijfel aan zo erg of ik er wel goed aan doe... tis toch een uur reistijd maar je moet er iets voor over hebben.
Hey Einad, Ja klopt, had even gezeur (mensen herkenden me naam prive) en dacht laat ik dat ff voor me houden. Velen weten niet dat we bezig zijn. Vraag me af of Clomid wel kan aanslaan zonder dat je een menstruatie hebt gehad. Moet namelijk gewoon gaan starten met Clomid 150 MG zonder menstruatie.... Maar meid, moet jij zelf wachten op een menstruatie of heb je een kuur? Poe zeg... Ben echt heel beneiuwd en jij ook al aan de 150.... Werd al gek bij 50 MG daarna 100 MG en nu 150... Had zoveel bijwerkingen . Jij dan?
@kimza, dat had ik ook! In juni was ik spontaan ongie (3weken na die operatie) Daarna in juli voor fm, bleek ik weer terug bij af te zijn, en dat er niets groeide. Moest gelijk aan de Clomid50mg, zonder ongie eerst op te wekken. In augustus weer ongie geworden, cd3/cd7 weer Clomid100mg, en nu zwanger! Misschien heb je die Primolut ook niet nodig om ongie te worden, en is Clomid nu voldoende. @einad, niet geschoten is altijd mis, misschien heb je toch een betere arts in Roosendaal! En een uur reistijd, je went eraan Wij zijn schippers, we zitten dus overal in NL, maar weten nooit van te voren waar we zijn. Heb al een paar keer bijna 3 uur in de auto gezeten voor een zhbezoekje.. Maar het is het allemaal waard geweest, ik duim voor je dat het voor jou ook waard is!! Sterkte en succes!! (En als je daar toch bent, kun je misschien een dagje shoppen eraan plakken ) @all, pff, wist niet dat een mens zoveel behoefte kan hebben aan slaap! Ook begin ik pijn te krijgen aan mn borsten.. Schijnt erbij te horen! Hopelijk groeien mn borsten niet verder, ik heb al een F en dat is eigelijk al te veel Liefs Kimonootje
Ja, maar je moet toch starten met Clomid als je ongesteld bent? De Primolut heeft dus ditmaal geen menstruatie verzorgt, dus er is geen bloed. En toch moet ik starten met Clomid. Helpt de Clomid dan wel een eitje te verzorgen? Of moet je echt perse een menstruatie hebben gehad? Want als ik perse een menstruatie moet hebben gehad snap ik niet waarom de gyn zegt, begin er toch maar aan! Liefs
Dat vroeg ik ook aan mijn gyn, of ik niet eerst ongie moest zijn. Hij vond dat 'tijdverspilling' dus ik moest diezelfde dag nog beginnen met Clomid50mg. Dat was op 10 juli, en 8 aug werd ik wel ongie. Clomid zorgt er voor dat je eitje groeit en dus springt. Maar ik moet zeggen, mijn gyn heeft er ook geen gras over laten groeien! Ik heb geen 1x hetzelfde gehad! Provera+Clomid50mg, P+C100mg, P+C150mg, toen leo, C50mg, C100mg, nu zwanger! Na die leo hoefde ik dus geen provera meer. Wel was de bedoeling, als ik nu niet zwanger zou zijn, dan ik weer C100mg zou krijgen. Eerste keer dat ik dus hetzelfde zou krijgen (wat dus gelukkig niet nodig bleek te zijn ) Liefs
Klopt, maar ik had al geen reactie bij de 50 MG en toen is ie weer opgewekt om te beginnen met de 100 mG en daar was ook geen reactie op... Waarom wekken ze het dan op om te beginnen met Clomid als het ook zonder kan? Die LEO hoe heet die gehele operatie? Ben benieud of het dezelfde is . Is hij pijnlijk? Zou hem zelf krijgen als de 150 niet aanslaat, dan kan ik beginnen met spuiten...
Wat is het rustig hier meiden Mis jullie hihi... Oke ik heb weer een banner aangemaakt. Volgens mijn gyn moet ik doen alsof ik gisteren ben gaan menstrueren. Dus gisteren was CD1 en vandaag CD2. Morgen moet ik met Clomid 150 MG starten. Op het doosje staat 3x per dag. Moet ik ze nou echt 3x per dag innemen of kan het allemaal tegelijk? Of gaat het dan weer verkeerd met het effect ervan? Liefs, Kim
hoi dames, heb alles een beetje bijgelezen en zie veel nieuwe, veel succes en sterkte. Hier nu op dag 21 en ik voel helemaal niks wel gevoelige tepels maar dat zegt niks , kimoontje wil weten hoe je afscheiding er nu uitziet???
Hoe bedoel je deze...? @ babii, eerlijk is eerlijk, er zijn leukere dingen dan een laparoscopie... Ik heb er zo'n 3dagen last van gehad. 3de dag had ik er een stuk minder last van. Ik heb vooral last gehad van het gas wat er in is gespoten. Die 'luchtbellen' voel je echt zitten in je buik/onder ribbenkast tot schouders. Ligt eraan hoe je staan/zit/ligt. Maar het is het allemaal waard geweest! Als ik het weer zou moeten doen om in de toekomst weer zwanger te worden, doe ik het zo weer! En wat de Clomid betreft, je kan er gewoon 3tegelijk innemen. De behandeling wordt trouwens vergoed (tenminste, ik heb nooit een rekening gezien!) Liefs xxx