Dank je wel weer Kimonoontje, wat moet ik toch zonder je antwoorden... Iemand zei tegen mij dat als ik er 3 tegelijk inneem het niet aanslaat ... Omdat het eitje dan niet kan groeien en ze raadde me aan het 3x per dag te doen Kan je hem ook het beste op een bepaald tijdstip innemen?
@babii, Daar is dit forum toch voor Toen ik hier net kwam kijken heeft ook iedereen me erg geholpen met anwtoorden! En als ik nu vragen kan beantwoorden, doe ik het graag! Ik heb de Clomid na het avondeten ingenomen. De gyn zei ook tegen me dat ik ze tegelijk kan innemen, dus heb ik ook gedaan. En het werkte, eitjes groeiden er ook van! Liefs
Ja, hoe je ze inneemt boeit volgens mij niet Als je ze maar inneemt Lief dat jullie er voor me zijn. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren zonder menstruatie, kunnen er dan wel eitjes gaan groeien? Kwamen ze bij jou wel die eitjes? En was je cyclus er niet langer door aangezien je zonder menstruatie het innam?
Zonder die clomid zouden mijn eitjes niet groeien. Dus geen eisprong, geen menstruatie... En of mijn cyclus langer of korter is weet ik niet precies,omdat ik geen idee had hoelang die moest zijn bij mij... 10juli moest ik gewoon beginnen, en 8aug werd ik ongie, cyclus van 31dagen. 10aug weer begonnen met clomid, dacht toen ook een cylus van 31 dagen te hebben, maar dat weet ik dus niet zeker omdat het toen dus raak was! Maar als je gyn zegt dat je gelijk moet beginnen met clomid zonder dat je ongie bent, zou ik er gewoon op vertrouwen! Liefs
Kimonootje, Gefeliciteerd Ik heb 25 mei LEO gehad en jij 26 mei en kijk ook nog tegelijk pregnant hoe is het mogelijk zeg. Indd bij een ieder is een laparscopie anders, ik ben de volgende dag weer opgenomen omdat ik echt niet kon zitten staan of liggen, kon geen adem meer krijgen maar er bleek een spiertje klem te zitten in het middenrif poeh poeh poeh, heb totaal een week plat gelegen zo'n pijn had ik aan dat ding bah, Van de wonden e.d geen last gehad.
>schattigkindje: heb je andere afscheiding? Dat had ik toen nl wel....wat dikker en veel meer... >tante mars: lees dat je zwanger bent!! gefeliciteerd! Zie ook dat je geen internet thuis hebt...maar je zult het vast wel een x lezen...fijne zwangerschap gewenst!! xxx
@tante mars, jij ook gefeliciteerd! Wel grappig dat we bijna op dezelfde dag die leo hadden, en nu gelijk lopen! @puk, hoe voel je je nu? Wat is hier het trouwens rustig de laatste tijd... Waar is Luukske, Melek, Anoniempjuh, Juulz, Thamar, Marsim enz.? Liefs
HAHA, hier ben ik hoor!! Ik heb 4 nachtdiensten gehad dus het was even druk. Ook zijn we bezig met de voorbereidingen voor het trouwen van mijn zusje. Gaat volgende week trouwen. Hier gaat het goed. We gaan waarschijnlijk donderdag een testje wagen. Mensen vragen al of dat ik wat voel en dan zeg ik: Ik voel al meer dan 2 jaar elke maand wat dus daar kan ik niet echt meer op vertrouwen. Het is dus even afwachten. Laat het jullie zsm weten maar we zijn gewoon erg druk. @ Tante mars, van harte gefeliciteerd! @ Kimonootje, hoe is het met jou meid?? @ All, verder alles goed met iedereen. Gaan er nog mensen leuke dingen doen dit weekend?? Ik ben heerlijk 10 dagen vrij nu, hmmmmmmmmmmmm.
Heyy Marsim!!! Jaa het was zooooo stil de laatste dagen en ik had zoveel vragen Zoals je kan lezen haha... Hier gaat het wel, weer aan de Clomid begonnen en hopen dat het ditmaal wel aanslaat. Ben wel gestart zonder menstruatie, wnat me lichaam had geen zin meer hem op et wekken... Zit nu 8 dagen na me primolut maar nog geen menstruatie, vandaar de start (moest van me gyn). Wat is de officiele naam van LEO operatie? Wauww zeg 10 dagen vrij... HEERLIJK! Ben jaloers
Morning ladies,, Nou hier is me temp gewoon al 4 dagen me standaard lichaamstemperatuur. Merk wel dat ik niet ongesteld ben geworden, normaal schommelt hij dan. Ik heb al 4 dagen 36.90... Hoop dat hij zo stabiel blijft. He meiden, voelen jullie je eitje ook groeien? Zo ja, vanaf welke CD ongeveer? Liefs
hoi dames, terug van vakantie heb het heerlijk gehad een maandag ga ik weer naar zeeland voor een paar dagen.. verder rustig hier wachten tot 6 nov tot ik naar de fertiliteits arts ga dus wij klussen gewoon verder en wachten op een wonder xx
Fijn dat je het lekker heb gehad Thamar en dan nog een paar daagjes weg... HEERLIJK!! Wat is het verschil tussen een feritileitsarts en een gyn? Mijn gyn zei al ik weet dat je niet je leven lang onvruchtbaar bent, maar dat dit een nasleep is van die eenmalige prikpil. Daarom heb ik je niet doorgestuurd. Maar ik weet dus echt niet wat het verschil is
nou wat mijn verteld is , is dat die arts nog meer weet en meer kan doen qua medicatie enz de verpleegkundige zei dat hij de man was dus
Hoi mijn afscheiding is meer wittig en glanst haha en soms wat gelig en dik maar zeker niet veel. Had gister ongelooflijk veel kramp dat ik opgenomen moest worden en de gyn zei dat het mogelijk door de cystes kwam. Heb nu echt heel zwaar onderin mn buik ze hebben een zwangerschapstest gedaan maar het is nog te vroeg en duid ook negatief.(bloedtest) dag 23 is het vandaag.....
<hey meid tjee opgenomen das ook niet niks...gaat het nu alweer wat beter? en hoe dik was je bmslv? Ik had toen ook een soort gelige afscheiding(raar om te zeggen).. heb je ook nog cystes? wanneer mag/ga je testen? kimonootje:idd erg rustig hier..maar wel mooi bij te houden hahah...weet ook niet waar luukske gebleven is? met mij gaat het prima hoor...voel de baby met de week duidelijker bewegen echt helemaal super...heb wel een beetje last van mn keel...hoop dus dat ik niet ziek word! Hoe voel jij je? al last van kwaaltjes? XXX xxx
Ja ben nu weer thuis en het gaat we; beter alleen mn buik voelt zwaar aan. als het goed is mag ik over 1 week testen....maar verwacht gewoon dat ik ongie wordt..kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben...
Dag lieve Forum-vriendinnetjes! Fijn dat 'wij-afwezigen' gemist worden als we niet gezellig meekletsen ! Ik ben vannacht (vandaar dit nachtelijk tijdstip) geland en nu weer lekker thuis. Kan nog niet slapen, dus even bijgelezen wat jullie geschreven hebben. Nogmaals, fijn om te lezen dat we weer een (of twee) zwangeren in ons midden hebben!!! Echt Kimonootje, fijn voor je! Wel goed dat jouw gyn iedere keer wat anders voorschreef, heeft kennelijk wel je lichaam goed 'geprikkeld'. Hoe voel je je nu? En Schattigkindje, hoest met jou??? Nog wachtende...? Enne, Babii, moest even goed terug lezen 'wie je was' - ben benieuwd hoe het deze maand gaat met je, spannend! Hier inmiddels dag 6 gehad, dus morgen (eeeeh, zondag dus!) het laatste pilletje Clomid weer.... Ik zit inmiddels in ronde 7 met IEDERE keer Clomid 50mg. Tot nu toe blijk ik iedere keer een eisprong gehad te hebben, dus ze verhogen niet. Vraag me af of het met 100 mg niet ineens wél zal aanslaan... Maar goed, de gyn zegt dat je 12 mnd clomid kunt gebruiken en dat ze danw eer verder gaan kijken... Overigens, we zijn al wel veel langer bezig, maar omdat we het eerste jaar dachten dat het aan de naweeen van mijn pil-slikken lag en we het het jaar daarna 'maar moesten proberen' ben ik dus pas in februari dit jaar naar de gyn gestuurd. We zijn dus al ... een kleine 3 jaar bezig nu.... Anyway, laten we hopen dat het afgelopen weekje vakantie ons dusdanig goed heeft gedaan dat we de komende week lekker kunnen oefenen, om vanaf dag 14 weer actief aan de slag te kunnen gaan mét hópelijk deze maand resultaat!!! Hope so.... Voor de rest: geniet nog even van de zondag / nazomer-september... Enne, ik ben er weer dus zal weer wat vaker reageren.... Oh ja, weet niet meer wie van die afscheidings-vraagjes had, maar ik had deze maand dus ook een hele dikke afscheiding... En ben superhelaas ongie geworden... Maar hoop dat het in jouw geval wel duidt op een zwangerschap.... Het mensenlijk (vooral het vrouwelijk!!!) lichaam zit ook zo ingewikkeld in elkaar.... Duim voor iedereen en een nachtelijke vakantiegroet vol nazomerse zonneschijn voor iedereen! xxxx Juulz
@ Juulz, heey meid van dat je weer terug bent. Super om te horen dat je een fijne vakantie hebt gehad. Dus ook alweer een kleine 3 jaar bezig. Wat gaat de tijd snel he! Hoop dat het voor jullie eens snel raak mag zijn. @ Babii, ik voel mijn ei ook altijd groeien meestal vanaf dag 13 ofzo. Had voordat ik ging spuiten altijd netjes een cyclus van 28 dagen. Nu ivm instellen heeft deze iets langer geduurd dus heb mijn eitjes ook wat later gevoeld. @ All, hier eigenlijk weinig nieuws. Heb wat klachtjes maar ach dat kan van alles wezen. We hebben nog goede hoop en willen ongeveer donderdag een test gaan doen. Het is dus nog even een paar dagen afwachten. Wat is dat toch altijd slopend die wachtweken!!
@marsim, ik duim voor je dat je donderdag een posi test in handen krijgt!! Hier is alles ok, wel veel moe, en al bijna 2 weken gevoel dat ik ongie moet worden. Schjnt bandenpijn te zijn, en normaal te zijn @babii, LEO= Laparoscopische Elektrocoagulatie van de Ovaria (Tijdens een kijkoperatie (laparoscopie) brandt de gynaecoloog met een laserstraal of elektrisch een aantal kleine follikels aan de rand van de eierstokken weg) @thamar, fijn dat je het heerlijk heb gehad, en dat je nog naar Zeeland gaat. Waar ga je in Zeeland? Volgens je banner ben je 9dagen overtijd?? @schattigkindje, Jemig, das niet niks! Hoe is het nu met je? @puk, wauw, lijkt me zo bijzonder als je die kleine voelt bewegen!! Kwaaltjes..? Zoo energieloos, slaperig, zere boobs, veel honger, maar ook snel vol... buikkrampjes... Word er letterlijk moe van haha! @juulz, al 7rondes 50mg! In de bijsluiter staat zelfs dat je het maximaal 6x mag herhalen! Heb je de mogelijkheid om over te stappen naar een andere gyn/zh? Zoja, dan zou ik er toch over nadenken.. Desnoods om alleen te informeren/second opinion! Liefs Kimonootje