Hey meiden, Ik ga over een paar dagen ook beginnen met Clomid. En ik lees graag met jullie mee. Hebben er veel meiden goed ervaringen mee??? Ben er nog niet zo in thuis. Heb al een kleine...maar die kwam vanzelf...nu aan de medicijnen. Vandaar de vragen..
Hoi, Ik zit nu in mijn laatste "wacht" week in mijn 2e cyclum met Clomid. Ik heb er weer een dubbel gevoel bij. Vorige cyclus had ik direct na mijn ei zeer gevoelige tepels en nu 6 dangen voor NOD helemaal nergens geen last van .... Kan het zijn dat je iedere cyclus iets wat andere symptomen hebt? of kan het een goed teken zijn? Ik heb echt geen idee.... Bedankt!
Ik zit in elisabeth. Ik heb al een paar dagen bruin, maar niet in mn broekje, gewoon van binnen, maar t zet niks door helaas. xxxxx
@Einad: Fijn je weer even te lezen. Je slikt nu weer clomid of...? Fijn ook dat je je weer wat beter voelt. Houd de moed erin hoor, dat geeft je kracht! Sterkte! @Babii: Tja, klussen op commando gaat het dan haast lijken hé.. Wat dat betreft is het voor ons 'makkelijker'... Hoewel, ik heb gelezen dat klaarkomen voor ons vrouwen ook een functie heeft... Door het samentrekken van de baarmoeder (wat dus gebeurt bij het klaarkomen) worden de zaadjes als het ware naar boven ingetrokken (richting eitje)... . Hopelijk lukt het klussen komende daagjes. Verleid je lief anders met eh.... Zal mijn 'dirty detail' eens vertellen ... Had mijn vriendje afgelopen maandag toen hij uit zijn werk kwam opgewacht met (ouderwets) kaarslicht op de slaapkamer, zachte muziek aan en... massageolie... Heb hem mijn zwart zijde oogmaskertje (voor in het vliegtuig, je weet wel) voorgedaan en ben hem uitgebreid gaan masseren.... Afsluitend met een veertje op gevoelige plekjes gestreeld... Het werkte... Inclusief de dagen erna (tot vanmorgen aan toe)... Succes meid! @Schattigkindje: Goed nieuws meid!!! Hopelijk groeien ze goed! Duim voor je! @Ny81: Welkom (helaas...)... Goede ervaringen, helaas nog niet dé ervaring waar we allemaal op hopen. Maar, er zijn inmiddels in de 7 maanden dat ik nu ad clomid zit, al best wat zwangeren hoor. Ik wacht nog steeds af, vol goede hoop... De clomid geeft me in ieder geval een kans, want nature maak ik niet genoeg hormonen aan. Lees maar eens terug op dit onderwerp, dan lees je snel genoeg Positieve verhalen! Veel succes meid, hopelijk word je snel zwanger! @Manonmonde: Spannend hé, dat wachten die laatste week... Heel herkenbaar. Moet zeggen, na 7 rondes (nou ja, 6, zit nu in 7) heb ik wel iedere keer andere symptonen. De ene keer hele gevoelige tepels (toen dacht ik ook, zou het...) maar helaas... De andere keer amper wat. Wel herken ik het echt aan bruinverlies op de dag voor mijn NOD, al is het maar een beetje (dan hoop je nog de 1e keer dat het de innesteling is, maar helaas...). Ook merk ik meestal wel meer witverlies.. Maarja, er zijn ook verhalen van meiden die dat hadden en juist wel zwanger waren. Lastig te zeggen dus. Maar laten we gewoon hopen dat het bij jou positieve dingen zijn!!! Veel succes meid, laat ons weten hoe het gaat!!!! @all - kort ego-berichtje: vandaag de sleutel van ons nieuwe huis gehad (moet mijn huis nog verkopen). Mijn temp is slechts een beetje gestegen vanmorgen, als het goed is dus morgen hogere temp, dan weet ik (zeker...)dat ik een eisprong heb gehad.... Deze ronde dus geen controles, dus het is wat meer gissen. Anyway, nu wachten tot 12/13 okt, is mijn NOD (en is mijn schoonzusje uitgerekend ...). Een dubbele dag dus... Trusten en liefs4all! Juulzz
Haha dank je Juulzon Het is gelukt hoor, alleen met mega veel moeite. Weet dat mijn mannetje niet op commando kan seksen, meneer wil altijd dat alles spontaan gaat. Vanochtend weer een positieve ovu test, maar aan beide kanten van me buik mega pijn . Een drukkend gevoel... Haha, wil manlief best opwachten uit het werk, maar hij is altijd eerder thuis + zit altijd onder het stof en verf van het schilderen . Hij is schilder . Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje!! WAUWWWWW!!!!!!!!!!
@ Manonmonde, Normaal had ik ook altijd meteen zere boobies en tepels, buikpijn misselijk bla bla bla. En toen ik zwanger bleek had ik nergens last van Het is mogelijk
Trouwens. Iemand enig idee hoelang je een positieve ovu test houdt na het spuiten van ovitrelle? Dit was om een eisprong op te wekken... Is nu de 2e dag en nog een knaltest!
hey meiden, hier helaas nog niks nieuws zie ik....balen.... @all, vanavond flinke ongi pijn....baal er elke keer weer van...
@Luukske: *dikke knuffel* Balen, balen, balen... blijft het iedere keer hé.... Sterkte meis! Ik zit in de wachtweken.... Fijn weekend allemaal! xxx
Even een korte verslag, Donderdag bij de gyn geweest voor een uitgangsecho en die zag er heel mooi uit, de cyste was opgelost. mijn slijm was mooi dun, en ben nu 2 dagen aan de clomid, donderdag eerste gahd die moet ik gebruiken tot aan de 7e cyclus dag waneer moet ik dan stoppen? zondag of maandag ik geloof dat je het 5 dagen mag gebruiken he pofff de gyn heeft het allemaal uitgelegd hoor maar vergeet het zo snel weer kunnen jullie het nog eens zeggen? en waneer moet ik stoppen? Groetjes Wilma
@ Wilma, super dat je cyste weg is . Dat is goed nieuws! Clomid moet je slikken van CD3 tot CD7. @ Luuske, meis wat balen zeg! Dikke digi knuffel van mij voor je . Volgens mij zijn mijn eitjes geknapt: Mijn temperatuur vanochtend was heel raar. Schoot om 5 uur wakker en dacht temp even (normaal om 6 uur). Temp was 37.02. Weer gaan slapen, om 6 uur gaat de temperatuur wekker 36.98. Toen ben ik weer heel diep in slaap gedonderd en me temp was 37.17! Eitje is dus echt geweest. Maar welke temp moet ik nu aanhouden???
hier al een week elke dag wat bruinverlies en af en toe wat rood na 1,5 jaar niet ongi te zijn geweest weet ik niet wat dit is wat denken jullie??moet ik naar de ha gaan?? groetjes
Hé Thamar, kan me voorstellen dat je twijfelt. Loop je (nog) niet bij de gyn? Ik zou nog even het weekend afwachten. Het kan misschien best zo zijn dat - omdat je zo lang geen menstruatie hebt gehad - het nu wat langer duurt. In principe zeggen ze dat bruinverlies, oud bloed is en rood nieuw. Bestaat er een kans dat je zwanger bent trouwen? Bij twijfel gewoon een afspraak maken met de ha, wellicht kun je een doorverwijzing vragen voor de gyn? Sterkte meid! Babii, wat goed dat je eitje is gesprongen! Je temperatuurverschil is niet zo heel groot. Het gaat de gyn erom dat je temp minstens 0,3 hoger is in de 2e helft dan in de 1e helft. Aan de hand daarvan zou je kunnen constateren dat er een eisprong is geweest. Houd 37,1 aan zou ik zeggen... Overigens, vorige maand, toen mijn bloed ook gestest is, had ik in de 2 helft ook af en toe niet een heel veel hogere temp dan de 1e helft en toch bleek ik een eisprong gehad te hebben (progesteronbepaling)... Maar jij hebt er gewoon een gehad. Spannend hé, nu afwachten. Ik wacht ook af, de 12e is mijn NOD.... Succes meid! Dikke knuf en fijn weekend voor iedereen, Juulz
Oh ja, gisteren weer een zwangerschapsberichtje gehad. Een van mijn beste vriendinnetjes is (in 1x!) zwanger van de derde...! Ze bracht het superlief, wat ik alleen al fijn vond. Hoop nu dat ik ook gauw zwanger wordt, hebben we in ieder geval 1 kindje in dezelfde leeftijd, dat zou wel fijn zijn. Toen zij haar 2e kreeg, waren wij ook al bezig... Tijd gaat snel en langzaam (wachten...) tegelijk... xxx
@ juulz ik loop niet meer bij de gyn maar ik moet 6 nov naar de fertiliteitsarts dus ja ik denk dat ik dan maar ff naar de huisarts ga.. ik heb mijn laatste puregon gezet op 6 sept en had toen 7 sept een fm..maar toen was mijn eitje op dag 24 maar 12 mm de cyclus is toen stopgezet en ben doorgestuurd... dus of mijn eigen ongi komt weer op gang wat dan best fijn zou zijn...of ik ben misschien zwanger maar dat zou een wonder wezen want zou dan een eisprong van mijzelf gehad hebben maar zo is mijn eerste ook tot stand gekomen gestopt met de pil niet ongi worden voor 5 maanden en ineens zwanger echt een wonder dus ja ik weet het ook ff niet meer
Hoi dames! Ik zit vandaag op dag 10 en moet maandag naar de gyn voor een echo... Maar nu voel ik sinds deze middag een "steek" zo'n 5 cm rechts onder m'n navel... vorige keer was m'n ei aan de linkerkant. Zou dit m'n ei al kunnen zijn? En ben ik dan deze keer alweer te laat? Vorige keer was m'n ei op dag 14 een cycte geworden...
Heey ladies, ik ben vandaag ongi geworden, maandag dus beginnen met clomid. Op dag 12 bloedprikken, 14 oktober. Maar wanneer komt mijn eisprong (als ie met de clomid komt) ongeveer? xxxxxxxxx
@ Brabantse, balen dat je ongi bent geworden! Succes met de volgende ronde. @ Juulz, van harte met jullie nieuwe huis. Nu maar hopen dat je ons komt verblijden met goed nieuws 12/13 okt. Ik duim voor je meid! @ Luukske, is toch altijd weer balen he die ongi. Met die pijn wordt je er altijd nog even extra aan herinnerd vind ik altijd. @ All, ik heb gister mijn echo gehad op dag 10. Goed nieuws de cyste is weg. Wat ik al een beetje had verwacht want ik heb hem wederom voelen knappen volgens mij. Baarmoederslijmvlies is weer wat dikker aan het worden verder wat kleine eitjes. Moet maandag weer terug maar ben in ieder geval ontzettend opgelucht dat die rot cyste weer weg is. We hoeven deze ronde dus niet af te breken en hebben gewoon weer een kans deze maand.