hoi dames, hier echt helemaal geen klachten meer, ook geen ongi klachten.....raaar he! ik kan vandaag de deur niet uit, omdat we vandaag een nieuwe auto krijgen, dus kan geen test halen.... morgen dus even testje halen, en even testen....ik verwacht er niks van, anders morgen meteen een rondje provera, want anders duurt deze cyclus me gewoon te lang..... hoe gaat het met einad en linda? indian, jeetje al 6 weken en 2 dagen, wanneer krijg je de 1e echo?
Hallo meiden! @Luuske; Jeetje, het blijft spannend bij jou! Dat je geen klachten hebt, zegt niets hoor! Niet elke zwangere heeft klachten! Ik blijf voor je duimen! @einad; Heb je inmiddels al getest? Spannend! Ik duim! @Miracles; Mijn duimen draaien overuren! Ik ben nog niet ongi! Heb net even in mijn berichtjes terug gelezen en zie dat ik elke keer mijn pijnlijke tepels VOOR mijn eisprong kreeg.. Ik ben dus bang dat ik nog 2 weekjes moet afwachten op eventuele ongi! Ik geef mijn lichaam nog 2 weekjes en dan ga ik ook aan de Duphaston om ongi op te wekken!
hoi hoi hier is het idd wel raar, bij mijn vorige zwangerschap had ik ook niet echt klachten, tot ik een week of 8 was, toen kon ik hele dagen slapen.... heb echter nooit met provera en clomid gehad dat een volgende menstruatie uitbleef.... maar ja alles kan.... hebben jullie trouwens vernomen dat het kan dat we gaan verhuizen, dat de site vernieuwd wordt?
Hallo Dames.. Nou ik heb vanochtend een testje gewaagd, deze was negatief Heb ook nog niet echt ongi klachten, voel me behoorlijk verward en snap het niet zo... @ luukske, vreemd hoor zou er iets in de lucht hangen ? @ Linda, pfff is ook wel spannend hoop dat je gewoon een erg late eisprong hebt en dat het raak is!
dames wat spannend hier zeg! ik duim heel hard voor jullie hoor! ben met de 15e ronde clomid begonnen, nu maar hopen dat het wel werkt. heb trouwens een vermoeden dat ik vorige ronde een vmk heb gehad. kreeg ineens hele erge buikkrampen, en pas een paar uur daarna kwam mijn ongie los. heb ik nog nooit gehad met clomid. maar ja daar kom je nooit meer achter he.
@einad, hier dus ook geen klachten, raar he..... hopen dat er toch nog wat moois uitkomt! @patje, hoeveel clomid slik je, en welke doseringen heb je eerst gehad, als je al aan ronde 15 met clomid zit.....
hoi Dames, @all, ik kijk of ik vandaag test, en anders even het recept bij de apotheek ophalen voor een nieuwe ronde provera en clomid
Goeiemorgen meiden! Nou, heb vanmorgen mn record verbroken, tot nog toe heb ik t nog nooit langer gered dan op 10 DPO s'morgens ongi te zijn als ik wakker word en vanmorgen,nog niks! Mn temp was ook nog hoog, dus verwacht t vandaag ook nog niet eigenlijk. Wat vinden jullie trouwens van mn temp kaartje, staat in mn album! (ik heb mn ei trouwens wel 1 dag later gehad dan dat FF aangeeft) X Miracles
@luukske, ik slik 100. maar moet er wel bij zeggen dat ik in maart-april al wel gespoten heb hoor. ben in de tussen tijd 10 kilo afgevallen, dus vandaar dat we het weer proberen met clomid. @miracles, je kaartje ziet er goed uit hoor! ik duim voor je
@patje, nu snap ik hem, want anders zouden ze je wel erg lang aan het lijntje houden met 1 medicijn..... @miracles, ik heb de folium gehaald
Hey dames, Ik heb even een vraagje voor jullie: Toen jullie met clomid begonnen, hoeveel dagen werd jullie cyclus bij de eerste ronde ongeveer korter? Ik begin namelijk deze ronde met clomid50 omdat mijn cyclus steeds langer wordt, en ik ben benieuwd wat ik er van kan verwachten. Ik ben benieuwd! X
@ meisje0123, mijn eerste ronde was 27, toen 30 en nu zit ik op 36, lijkt wel of de clomid niet meer aanslaat. gister had ik een test gedaan cb digitaal gaf aan niet zwanger maar als ik goed kijk zie ik een heel dun tweede lijntje (of wil het zien kan natuurlijk ook) maar ik las in de bijsluiter dat je het alleen in het schermpje zwanger/niet zwanger kan aflezen en de streepjes niks zeggen :S ondertussen nog niet veel klachten af en toe wat gerommel en beetje emotioneel... hoop eigenlijk maar dat de ongi heel snel komt dan weet ik waar ik aan toe ben.. alle dames, succes!
Hallo dames, Hoe staat het ervoor? @Einad; Niet naar de streepjes kijken hoor, ik had daar altijd een licht streepje op en echt niet zwanger.. Volgens mij moeten ze net als bij een ovulatietest heel donker zijn! Hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt! @Meisje; Mijn eerste ronde was 42 en zit nu alweer op dag 46.. Uit mijn vorige bloedtest had ik nog geen eisprong gehad.. Heb nu vandaag weer bloedgeprikt in de hoop dat de Clomid toch nog heeft aangeslagen.. Wil zo graag uit mezelf ongi worden en niet weer aan de Duphaston.. Ik ga hierna aan de 100mg beginnen, ben benieuwd of mijn cyclus dan korter gaat worden. Succes in elk geval! @Miracles; Joepie! Dat is in elk geval een goed begin! Hopelijk ben je straks hartstikke zwanger @Luuske; Hoe staat het met jou meis? Weet je al wat meer? Ik ben echt nog steeds voor je aan het duimen en hopelijk test je gewoon wat later positief! Heb je ook een bloedtest gehad? @Patje; Een vmk? Bah zeg... Het schijnt heel vaak te gebeuren zonder dat iemand dat weet.. Ik heb ooit eens een licht tweede streepje gehad, die zelfs mijn vriendlief zag, ik werd toen na 2 dagen ook heel heftig ongi met erge buikkrampen.. Ik denk ook nog steeds dat ik toen een vmk had! Hoe gaat het nu verder? @Indian; Hoe bevalt het zwangere leven? Hopelijk komen wij je snel vergezellen op die roze wolk Geniet er maar lekker van! XXX
hoi dames, ik heb vanmiddag even een testje gedaan...zo negatief als het maar kan zijn.... heb meteen de 1e pil provera genomen, en als alles goed is, ben ik dus over 14 dagen ongesteld.... en dan weer met frisse moed beginnen aan een nieuwe ronde Clomid . @einad: probeer eens zo'n normale test, want volgens mij kun je daar meer op zien @Linda: hoe gaat ie bij jou? @miracles: nog geen klachten? @meisje: nu ben ik weer opnieuw met de Clomid gestart, maar bij mijn 1e zwangerschap werd de cyclus pas korter toen ik naar 100 mg ging, daarvoor was ik al blij als ik uit mezelf ongesteld werd... groetjes, Mirian
Nou, klachten genoeg, maar of t positief of negatief is weet ik niet, kan nog beide kanten op! Op t moment heb ik last van, hoofdpijn (al 3 dagen, met vlagen), soms wat duizelig, steken recht onder in mn buik, soms wat krampjes (maar die verdwijnen ook weer), net onder de douche 2 flinke druppels witte melkachtige afscheiding uit mn tepels en gevoelige/pijnlijke boobs. En erg belangrijk, mn temp was vanmorgen nog hoog. Morgen maar weer afwachten en dan zien we dan weer verder! Jij ook succes met de volgende ronde clomid! Hoop dat t snel t gewenste effect heeft, kunnen we samen gaan shoppen! Liefs Miracles
Ohhh Miracles, spannend dus voor jou! Ik duim voor je hoor! Luuske, balen van je nega test.. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen! Hopelijk is het snel raak! @De rest; Nog nieuws? Ik voel eigenlijk vrij weinig nu... Weet niet helemaal wat ik ervan moet denken.. Voel ook geen ongi namelijk.. Bah! Misschien dat de bloedtest me wat meer duidelijkheid kan geven! Heb toch maar wel besloten dat als mijn waarde onder de 2 ligt, ik meteen aan de Duphaston ga.. Ik kan wel blijven wachten, maar daar schiet ik toch eigenlijk ook niets mee op!
@LindaS, hoop dat je snel duidelijkheid hebt dan met die bloedtest, want die onzekerheid is ook nix...