Nee hoor, ik had met 50 MG totaal geen last en bijwerkingen en een ander bijv. weer wel. Meestal ga je bij CD10 voelen dat er een ei groeit .
@ Brabantse, dat je nu niks voelt zegt helemaal niks hoor! @ Ineke, ik duim met je mee!! @ All, ik heb vanmorgen weer een fm gehad en het eitje was mooi door gegroeid mag morgen dus voor mijn 5e iui. Vandaag ipv 5000 eh pregnyl 10000 gezet iom de gyn natuurlijk. Het schijnt dat er onderzoeken bezig zijn wat toch weer zegt dat 10000 beter is. Dus laten we dat dan maar eens proberen, haha. Morgen voor de iui nog een tabletje voor de onrust en dan knallen en hopen op een mooi resultaat.
Ik denk dat ik 1-2 kilo ben aangekomen (van 53 naar 55 kg)... En inderdaad op dag 10 voelde ik mijn eitje enorm groeien! Was bang dat het mijn eisprong al was maar het waren gewoon groeipijnen
Hai meiden! Nog nieuws hier? kom eventjes kijken hoe het met iedereen is....hopelijk snel zwangeren erbij! Hier weinig te melden,alles gaat prima! voel de kleine uk lekker bewegen...alleen bij de 3D echo liet het ukkie zich niet zo goed zien helaas... het gezichtje stak het kindje in mijn baarmoederwand...en de handjes en voetjes ervoor hahah....maar mogen gelukkig een keer terug komen over 3 weken dan kunnen we het weer zien! dat5 is wel fijn want je laatste echo is met 20 weken....
Hoi dames, Kom effe snel vertellen hoe het is gegaan, ben geweest vandaag voor echo en er waren 2 eitjes 1 van 15 dn 1 van 18 maar moet nog effe door gaan met puregon en vrijdag as terug komen om te kijken of ze meer gegroeid zijn. Wat ik wel raar vond is dat de dokter opeens zei van waarom moet jij iui dat verhoogd de kans op het zwanger worden niet ik zeg ja maar die andere gyn zei het nee maar eerst effe alleen puregon dus pffffffff ik hoor het vrijdag weer wat ik wel en niet mag doen.....groetjes allemaal
Nou, das handig als 2 dokters iets anders zeggenp, pffff. Nou, hopelijk weet je vrijdag meer, spannend voor je hoor! xxxxx
Dag lieve Forumvriendinnetjes! Wow, moest veel bijlezen na een dagje niet meelezen ! Maar mij hoor je niet klagen, want ik lees iedereen met plezier, afwachtend op Goed Nieuws van 1 (of 2 of 3 of 4 of....) ons! Ga even proberen op jullie te reageren: @Schattigkindje: Wat fijn dat de eitjes goed groeien!!! Da's mooi nieuws meid! Alleen BALEN dat de gyn onderling geen duidelijkheid bieden... Wat zegt jouw persoonlijk gevoel? Denk jij dat je met IUI mee kans maakt? Waar voel jij je fijner bij? Zeg ook wat jij wil hoor, as vrijdag! Heel, heel, heel veel succes! Spannend weekend, hoe dan ook! En spannende weekjes erna... Duim v je! @Puk: Fijn te horen dat het goed gaat en dat je kindje het zo goed doet! Als ik jouw banner zie, al 25 wk... Pffff, wat gaat de tijd snel zeg! Groei maar mooi verder ! @Ineke: Spannende tijd! Héél spannend... Succes! @Marsim: Jouw eitje(s) dus mooi gegroeid! Spannend, IUI! Duim ook voor jou!!! toitoitoi... @Wilma: Jij moet morgen toch ook naar de gyn? Hij gaat denk ik je eitje(s) zoeken en kijken hoe groot ze zijn. En baarmoederslijm meten. Aan de hand hiervan kun je ongeveer weten hoeveel (en of) ze mooi groeien. Zoals iemand al zei, tussen de 20 en 25mm springen ze normaliter. Succes meid! @Suus: Hopelijk nog niet echt ongie geworden!!!! Al getest???? @Thamar: al een afspraak gemaakt? hoop dat de ha iets v je kan betekenen. Of kun je toch niet al eerder naar een gyn? Hopenlijk heb je geen pijn of al teveel last. Wel apart hoor.... Sterkte meis! @Brabantse: dat je nog niets voelt hoeft idd niets te zeggen. De clomid is als het ware een 'anti hormoon' dat ervoor zorgt dat andere hormonen extra worden gestimuleerd. Dat kan ook nog even tijd nodig hebben. Maar wees blij dat je geen bijwerkingen ervaart. Moet je ook nog weer voor controle naar de gyn? Hopelijk laat de clomid je eitjes mooi groeien... @Kimonootje: lief dat je nog meeleest joh! En fijn dat de echo er zo goed uit zag. Ik moet nog even geduldig afwachten. Stel me uiteraard al wel in op 'gewoon ongie worden'. Maar die witte dunne melkachtige afscheiding blijft... Niet altijd, maar wel 1x per dag dus...(ongeveer). En andere symptoompjes, tja ach, denk als ik iets ervaar of voel tegenwoordig toch altijd 'zal wel weer een bijwerking van de clomid zijn...' Je kunt volgens mij pas achteraf bedenken wat nu echt kenmerkend is / was... (zoals jij nu !). Maarja, dat sprankje hoop (immer voorzien van de nodige, verstandelijke zelfbescherming en nuchterheid) blijft stiekem... Geniet ervan lieverd! @Lidi: hoe staat het er met jou voor? Groeit alles nog voorspoedig??? @Melek: Thnx sweety! Fijn dat alles goed met je gaat! Ik zit dus weer in de wacht... maandag NOD... @Luukske Bakker : Wow! Wat vind ik het knap van je dat het afvallen zo lukt. En fijn dat je nu weer binnen je grenzen zit van wat geadviseerd wordt. Vind jezelf dat je nu op je streefgewicht zit? Of wil je nog even doorgaan? Je moet je er natuurlijk zelf lekker bij voelen. Hoop dat het daarnaast snel weer 'buikvullend' resultaat oplevert En last but DEFINETELY not least: @Maartje: Dankjewel voor je fijne, lieve, lieve, lieve reactie (de rest ook hoor!). Dat vind ik zo fijn van dit forum, het luisteren naar elkaar, het begrip van de herkenbaarheid, je verhaal kwijt kunnen en weten dat je niet de enige bent. Jullie weten niet half hoe goed mij dat doet. Ik merk zelf de afgelopen periode dat ik door van me af te schrijven ook wat sterker hierin wordt. Als ik jouw verhaal lees, dan vind ik het heel knap hoe je iedere keer weer die energie weet op te brengen voor wederom een nieuw hoofdstuk: iedere keer een nieuw medicijn...En dan al die bijwerkingen. Hopelijk slaat in elk geval een keer (misschien wel de komende ronde) een combinatie aan. De artsen lijken overigens ook wel een beetje zoekend als ik jouw verhaal lees. Jij hebt ook morgen de controles hé? Hoop dat het baarmoeder en de cystes weg zijn... (Let it be, let it be!!!). Wat willen ze dan trwns opereren? En wanneer? Spannend, duim voor je!!!! Denk trwns dat als je de redactie van de viva (zoek anders eens op welke redacteur meestal 'dit soort' verhalen schrijft en richt de mail aan haar) jouw verhaal (korte versie) mailt met een link naar dit forum (beide topics), ze echt wel geinteresseerd zijn hoor. Immers, alleen al gezien hoeveel reacties er iedere keer zijn... Het onderwerp leeft overduidelijk en ik vrees - helaas - dat het alleen maar actueler wordt door tal van redenen... Ik zeg: wie niet waagt.... Enne, je nieuwe topic-idee, laat maar weten wanneerje het geopend hebt, ik doe mee (al hóóp ik natuuuuuuuuuurlijk dat ik hééééééél gauw 'op andere wijze' mee kan doen - pratend over mijn ervaringen mét resultaat.... Zit immers in mijn laatste wachtdagen...). Dikke knuf ook voor jou!!! Thnx again! Egoberichtje: nog afwachten hier. Maandag dus NOD. Moet dinsdagochtend naar de gyn om 'de volgende ronde' te bespreken en de officiele uitslag van de HSG te krijgen... Wow! Is een lang bericht geworden... Nu mijn bed gauw opzoeken.
PS @all: dikke knuffel, thnx 4 being here en weltrusten! Ga héééél veel kaarsjes aansteken dit weekend! xxxxx
@juulzon, ik vind het nog niet helemaal optimaal, en wil er nog 9 kilo vanaf(als het lukt). ik hoop ook dat het wel wat goeds teweeg brengt!! @all, gisteren een afspraak met de neonatoloog gemaakt, kunnen 9 november op gesprek, en dan kunnen wij gewoon onze vragen stellen. Verder heb ik de dag erna (10 nov, en de verjaardag van zoonlief) een afspraak met de fert arts, zodat we meteen kunnen beginnen....
WHOEEEE MEIDEN! Gister een temp daling op 5 DPO hij zat echt onder de lijn . Dacht dit is over. Vanochtend getemperatuurd en wat denk je?? Temp schoot weer aardig omhoog! I'm happy! Al denk ik nit zwanger te zijn!! Hoest verder met de ladies ?
Hoi meiden, had beloofd jullie op de hoogte te stellen, dus bij deze. Heb vanmiddag en test gedaan, kon er niet meer tegen ik moest het weten en wat denk je---> POSITIEF! Zelf met middagurine en nog maar heel pril (4 weken, 2 dagen). Kben zo blij en dat dankzij clomid 100 mg. meiden jullie allemaal succes ik hou het hier in de gaten....
Super ManonMonde! Wat een geweldig nieuws! Ik wens je een zalige zwangerschap toe! Geniet er van, want het is zo over...
@ all, vanmorgen weer mijn 5e iui gehad. Allemaal eigenlijk probleemloos verlopen. Normaal moeten ze een tangetje gebruiken om mijn baarmoedermond te pakken maar dit keer lukte het zonder. Dat was dus een stuk minder pijnlijk. Nu die vervelende wachtweken weer, pfffffffff.
Juulzon, wat leuk hoe je ieder persoonlijk toespreekt, geweldig meid! Ik hoop idd ook dat de eitjes er goed van gaan groeien, moet woensdag de 14e voor een echo, dus dan weet ik iets meer. Manonmonde, wat goed zeg! Hoe lang ben je bezig geweest, en met de Clomid? Nog meer dames die binnenkort naar de Gyn moeten? Ik duim weer voor jullie allemaal hoor. xxxxxxxx