@ Luuske, heel veel succes gewenst voor je vriendin !! Hopen dat de bevalling goed verloopt. @ Einad, nou inderdaad zeg... Het stoom kwam letterlijk uit me oren gisteren .
hey meiden, heb nog even een vraagje voor jullie.... hebben jullie wel eens een "opgeblazen" gevoel gehad, 1 week na de eisprong, niet zoveel pijn als rond de eisprong, maar wel duidelijk aanwezig? heb dat sinds gisteren....
@ luukske, ik herken dat gevoel niet helaas. @ all, mijn progesteron waarde was 34, dus wel een goede eisprong gehad. nu afwachten...
@einad, met een progestron van 34 was ik zwanger van mijn zoontje en zijn brusje*....dus misschien een geluksgetal....wie weet!! ik duim voor je!! ik heb vanochtend laten prikken en kan dinsdag bellen voor de uitslag....
@ All, meiden ik mag dan eindelijk na meer dan 2 jaar vertellen: IK BEN ZWANGER!!! De test gaf eigenlijk bijna gelijk aan dat ik zwanger ben. Ik ben nu 4 weken en 2 dagen. 12 november mag ik voor mijn 1e echo. Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan! Wat een wonder!!
@ MARSIM!!!! WAUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW GEFELICITEERD! Na 2 jaar! Oooooo wat geweldig meissie! Geniet ervan... Oeeeeehoeee sta hier te jumpen haha.... Ben zo blij voor je !
Marsim wat goed zeg!!! Helemaal te gek!! Hoeveel dagen was je overtijd of heb je voor je NOD getest? Ik heb sinds 2 dagen een temp van 37.2..... ik vind t nu toch wel weer heel spannend worden, dit heb ik nog nooit gehad. Kan ook niet veel eten, snel vol. T zal toch niet?? Ik kan mezelf wel voor mn kop slaan, wil er niet meer in geloven en nu doe ik het toch weer na alle maanden dat ik dat nie heb gedaan. xxxxx
Bedankt lieve meiden! Ik knijp mezelf de hele dag kan het nog steeds niet geloven. Afgelopen donderdag was het 2 weken na mijn iui. Ik heb donderdagochtend en vanochtend een test gedaan. Niet voor nod. @ Brabantse meid ik duim voor je hoor! Blijf erin geloven!! Ik had ook niet meer gedacht dat wij ooit zo'n wondertje zouden krijgen. We hebben er ook meer dan 2 jaar over moeten doen. Ik hoop dat alles goed gaat maar ik kan nu al zeggen het is alle moeite meer dan waard!! Geef de moed en hoop dus niet op.
@ marsim, gefeliciteerd zeg!!!! Wauw wat een goed nieuws @ einad, fijn om te lezen dat je een goede eisprong hebt gehad!
@einad, mooie eisprong, k duim voor je!! @luukske, mag ik vragen hoe je bmi eerst was..? totaal 34 kg is wel erg veel toch...? @marsim, whoooohooo, gefeliciteerd meid!!! Echt geweldig!! @brabantse, hoop is leven!! Ga er niet gelijk vanuit, maar hopen kan altijd! Liefs Kimonootje
Marsim had je wel ongesteldheidsgevoel voordat je ging testen.....?? ik heb nu namelijk menstruatiegevoel en krampjes sinds vandaag en normaal doen mijn borsten pijn maar nu niet!!
Schattigkindje, normaal had ik altijd 1 of 2 dagen voor dat ik ongi moest worden wat krampen en hele gevoelige borsten. Nu had ik al vanaf zaterdag die ongesteldheidskrampen dus ik dacht eigenlijk nou dan zal het maandag of dinsdag wel komen. Ook viel het mij op dat ik normaal heel veel pijn in mijn borsten had en sinds zaterdag ofzo werd dat ineens minder. Zijn nog steeds wel iets gevoelig maar niet zo erg als wanneer ik ongesteld moest worden. Ik duim heel hard voor je meid!
Hey Marsim, Ben echt blij voor je en laat staan dat ik het ook ben nou dan ga ik in een droomwereld leven hahah(kan me zo niet voorstellen) Ik heb er juist deze maand niet echt een goed gevoel over omdat ik me niet zwanger voel en niet anders ofzo ik denk zelf dat ik gewoon ongie ga worden deze week!!! Fijn weekend allemaal en voor diegene die moeten klussen veel klusplezier....