@nen, bij mijn zoontje had ik ook lichtjes griepverschijnselen...maar nu heerst het echt, dus ik durf er niet op te hopen.... @babii, meid mooi ei zeg....als je vandaag de pregnyl zet, heb je binnen 24-48 uur de eisprong, en dan 14 dagen erbij, zit je op een dag of 26....super mooi dus!!
Hallo allemaal! Eindelijk weer eens tijd om wat meer te reageren. @Puk: tjee, 28 weken al! Hoe gaat het met je? @Brabantse: helaas toch weer ongi, gelukkig ga je wel vol goede moed de volgende ronde in. Wel mooie cyclusduur gehad nu! @schattigkindje: jij helaas ook ongi? @Juulzon: helaas nog niet het hartje gehoord, daar is het toch nog iets te vroeg voor, wel een mooi knipperlichtje gezien op de echo. Jouw cyclus wordt nu dus echt helemaal goed gevolgd, zie ik? Hoop dat het dit keer een voltreffer is. Overigens mocht ik de Pregnyl ook spuiten bij een eitje van 17 a 18 mm. Succes met jullie huiswerk! @Nen: noodgedwongen Clomid-pauze, zie ik? Enerzijds ook wel even lekker, zo zonder hormonen, anderzijds duurt het nog zo lang voor jullie weer een kans hebben. Hopelijk daarna ook meteen goed raak! @Luukske: ik duim voor je, hopelijk is die hoge progesteronwaarde een goede voorspeller! @Babii: tje, wat goed joh, al op CD 10 een eitje dat klaar is om te springen! Klus ze vandaag en morgen!
Babantse balen meid volgende ronde beter duim met je mee meid. Puk 28 weken zo he!!! dat gaat snel meid geniet er lekker van. Juulzon lief van je dat je zo uitgebreid reageerd! Babie veel succes met klussen, duimduim duim. En natuurlijk derest allemaal veel succes. Hier is heeeeeel raar maar heb menstruatiepijn en dacht na gister dat het nu echt ging komen maar heb alleen bruin en een beetje roze gehad en verder niks. Dus dinsdag ochtend wat bruin bij afvegen en gister en vandaag heel lichtjes bruin en verder niks echt raar!! maar durf nog net te testen wacht tot zondag anders word ik telleurgesteld. heeft iemand dit nog meer gehad dat ie vreselijke menstruatiepijn heeft en iedere keer maar denken dat de duivels komen......???
@all, meiden zie dat ik bijna jubileum heb.....schrijf in dit topic namelijk al sinds pagina 30....das ruim een jaar geleden.... er zijn al veel zwangeren de revue gepasseerd, en ik wil ook!!!
Dank jullie wel meiden! Poe zeg... Ik haat het zo erg om te klussen als het moet .... En me mannetje heb altijd zo een verdomde moeite ermee, dat is zooo sneu ... Laten we hopen dat het vandaag lukt .
Dag lieve forumvriendjes, @Maartje: thnx! Ben mijn biologielessen van de middelbare school alweer een beetje vergeten ! Dat gele lichaam, dat gaan ze dus aan het einde vd cyclus bekijken of opmeten? Weet jij hoe ze dat bepalen? En zou je ad hand daarvan al kunnen weten of het raak zou zijn? Of kan dat echt alleen via HCG? Hoe is het met jou? Jullie gaan toch voor IVF deze ronde? Spannend meid...! Duim voor je! xxx @Luukske: heb zo'n voorgevoel dat jij wel eens Lucky Luukske kan zijn deze ronde... Alle voortekenen zijn ernaar... Wanneer mag je testen? Zag dat je 'jubileum berichtje' toevallig ook nog eens nummer 2009 was!!!!!!!!!!!!! Ha ha! Duim voor je meid, het is je zo gegund...!!! Knuf! En positieve glimlach!! @Brabantse: fijn dat de clomid aanslaat... En dat je een beetje zicht op je cyclus hebt. Succes weer deze ronde! toitoitoi... @Natjuh: gefeliciteerd meid! @Nen: lekker genieten van de sauna! Wordt herfstig vh weekend, dus dan is het extra genieten. En suc6 alvast met de duphaston, al ga je'm pas later slikken. Knuf voor jou! @Babii: heel veel suc6 met klussen meid. Tja, die druk maakt het er niet altijd makkelijker op, dat herken ik wel. Net alsof je dan alleen daar maar om vrijt... Om dat te voorkomen vrij ik de week erna en ervoor ook maar gewoon fijn met vriendlief, zodat het voor hem (en mezelf natuurlijk) niet lijkt alsof het maar om 1 ding gaat. Maar tegelijkertijd, je weet allebei dat het die ene week toch anders is... Hoe dan ook, sterkte en veel fun ! Je hebt een mooi eitje, dus... toitoitoi! xxx @Mama Yvy : lief dat je meeleest en reageert op ons ! Hoe groeit jouw buikje? Zie je al wat? Goed om te horen dat jouw eitje ook al goed bevonden was bij 17/18 mm. Denk dat mijn eitje al gesprongen is, maar dat weet ik morgen zeker;dan heb ik mijn 4e fm. Hoop het wel, we hebben goed ons huiswerk gedaan afgelopen nachten . VOor de zekerheid zometeen nog maar een 'huiwerkoefeningetje' . @Schattigkindje: Pfffff wat spannend meid... Wie weet... Kan me goed voorstellen hoe je je voelt, ik had het dus de vorige ronde idem: werd ook 2 dg later ongesteld en de eerste dagen waren amer wat... Maar wie weet lief schattigkindje is het bij jou wel een innestelingsbloeding... Dat hoop ik echt, want ook jou is het zoooo gegund! Houd ons op de hoogte, denk aan je!Knuffff!!!! @Egootje: morgen dus FM 4. En bloedprikken voor progesteron... Ben heel benieuwd of mijn eitje weg is of niet.... Vanmorgen en vanmiddag warden de ovutesten niet meer zo donker overigens.... Dus denk het wel! Trusten!!! Knuffel en xxx 4all! Juulz
@juulz, succes met bloedprikken, en hopelijk heb je een mooie eisprong gehad.... hoop idd dat ik de lucky one ben....maar bijt me nergens op vast!
Hoi dames, Ga kort reageren voel me kut en het is nu game over!!!!! vanmorgen echt rood bloed en pijn in mn buik.
@schattigkindje, balen meis.....ik blijf voor je duimen dat het allemaal goed komt! @all, hier trouwens wat slijm aan het verliezen....denk niet dat dat goed is...
@ Luuske, gewoon wit helder slijm of bruinig . @ schattigkindje, verdorie meissie ik had het zo gehoopt! Houdt moed en de volgende ronde is jouw ronde . All, Hier gisteravond de injectie gezet en aan het wachten op de eisprong. Ben benieuwd of je van die injectie ook gelijk vruchtbaar wordt . Gisteren geklust (dacht dat het weer net als vorige maand zou gaan), maar had niet gezeurd alleen een hint gegeven en me lieffie kwam uit zichzelf naar boven. Nu vanavond nog (moet van de gyn en volgens de gebruiksaanwijzing)... En dan verwacht ik morgen rond 07.00 uur me eisprong (voel tot op heden niks in vergelijking met de Clomid). Liefs
@ schattig kindje, vind het echt balen voor je! @ luukske, ik blijf voor je hopen! @ babii, hopen dat je een heel mooi eitje krijgt! @ all, hier inmiddels dag drie en weer een nieuwe ronde clomid.
@ Einad, me eitje was er al . Heb gisteren de injectie gezet hem te laten springen... Spuiten is veel sneller als Clomid en heb totaal geen bijwerkingen .
@all....even een ego-berichtje, alvast Sorry daarvoor. Ik kom net terug van de 4de fm. Afgelopen woensdag had ik 3 mooie eitjes die nog een klein zetje nodig hadden. Dus ik heb nog twee dagen moeten spuiten en vanmorgen terug. Nou, ik moet de cyclus afbreken. De gyn had al 12 rijpe eitje geteld en is toen maar gestopt met meten..... Vanavond de eerste tablet duphaston en dan hopen dat volgende ronde alles goed gaat.... ..... ik baal als een stekker en heb nu net even flink lopen janken.... Het was weer de eerst kans in 4 maanden.... Ik ga zo maar eens de stad in met een vriendin en hopen dat ik over deze grote terleurstelling heen kom
@babii, gewoon wil slijm.... @lima, balen meid....als je nou IVF kreeg was het mooi, maar nu is het dus echt balen....hoop dat je in de stad op andere gedachten kunt komen.... @einad, balen meis....ik duim voor je dat je deze ronde ook weer een mooie eisprong/progesteron uitslag krijgt, en dat je ons over een kleine 4 weken goed nieuws komt brengen....