Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Indian, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik mag op ROSE!!!

Vanmorgen gaf de digitale van CB ZWANGER aan!

Ik kon hier op t forum nog niks over vertellen, aangezien Luukske mijn beste vriendinnetje is!
    Heb t haar net persoonlijk verteld, dus nu kan ik t ook op t forum zetten.
    Ik had afgelopen donderdag al een licht positieve test, dus heb haar toen verteld dat ik ongi was geworden, zodat ik haar toch kon verrassen!

Hoef ik dus toch niet met de Clomid te starten.

X Miracles

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi dames,

zoals Miracles al zei....ze heeft me voor de gek gehouden.....haha...... ;)

Miracles, ook via hier nogmaals hartelijk gefeliciteerd, ook voor je hubbie :D :D :D

Nu kunnen we morgen dus echt lekker gaan shoppen ;)

en dan was ons gevoel (van mij en mijn hubbie) dus echt goed :p :p

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    JOEPIEEEEEEEE! Weer een zwangere! :) Gefeliciteerd meis, geniet er maar lekker van!

Strooi je wat HCG'tjes onze kant uit?! :)

4. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Miracles een dikke proficiat, he! Geniet er maar volop van! je verdient het!

groetjes

5. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

20 sep 2008
    425
    0
    0
    Ik had de vorige ronde 5 follikels na 50 mg clomid. Kon pas laat een Fm doen omdat ik weekje weg was. De ronde is afgebroken met Provera. Nu ga ik een hele rare vraag stellen... Kan het dat er 1 follikel al eerder alleen springt....? Ik word maar niet ongesteld na mijn provera en nu haal ik me vanalles in mijn hoofd.
    Echt heel gek, ik weet dat deze ronde niks is geworden en nu hoop ik weer op een wonder!

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi Erikaatje, wanneer heb je de laatste provera gehad?

7. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

20 sep 2008
    425
    0
    0
    Pas 4 dagen geleden, dus ik zal echt wel zo ongesteld worden kan nog wel een paar dagen duren. Heb wel vakaer Provera gehad, was ik altijd al ongesteld voor ik het laatste pilletje nam. Maar misschien dat het door de overtimulatie langer duurt.
    Jij ook aan de Provera?!

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Erikaatje; Heb je al een testje gedaan? Misschien ben je wel zwanger?! Je weet natuurlijk maar nooit! Ik geloof best dat er 1 eitje al kan zijn gesprongen, zeker omdat je overstimulatie had! Wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar zou voor alle zekerheid een testje wagen :)

9. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

20 sep 2008
    425
    0
    0
    Dank je Linda voor je leuke reactie! Ik wacht nog even een paar dagen af.
    Voor jou ook weer een spannende week, veel succes!

10. Goedenavond allemaal,

Miracles, gefeliciteerd! Echt super, geniet er maar van!

Hier is het nog steeds hetzelfde, geen klachten ook nog geen ongi, al wel twee testen gedaan maar is nog niks uitgekomen..
    Denk dat ik nog een weekje wacht en daar maar terug bel naar de gyn, anders word het wel een erg lange cylcus..

11. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Dank jullie wel, meiden voor de felicitaties!

Ik hoop dat jullie snel zullen volgen, SUCCES!

X Miracles

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola!

@Erikaatje; Zeker weten! We wachten weer (on)geduldig af ;)

@Einad; Balen meis.. Misschien kan de gyn je meer vertellen, ik hoop het voor je! :)

@Miracles; Klim maar lekker op die roze wolk en geniet ervan!

@Iedereen; Hopelijk volgen wij ook snel! Maar ik weet zeker... Onze tijd komt ook nog! :)

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi dames,

hier weer een dag provera gehad, ben blij als mijn ongi zal komen, hoe raar het ook klinkt ;) .

@einad, spannend zeg ;)

@erika, zijn de duiveltjes :evil: :evil: al gekomen?

@linda, wachten duurt lang he.... :(

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Heel begrijpelijk hoor Luuske, dan kun je tenminste weer aan de Clomid! :) En hopelijk is het deze ronde lekker raak voor jullie! :D
    Hopelijk snel ongi nu! :D

Ik probeer mezelf niet gek te maken, maar op de een of andere manier zit ik weer helemaal in de zenuwen.. Het ene moment denk ik; 'Ja, ik ben zwanger!' en het andere moment 'Nehhhh, zal wel weer ongi worden...' Je kent het waarschijnlijk wel! ;)
    Voel eigenlijk vrij weinig.. Behalve ongikrampjes en beurse borsten, dat heb ik trouwens nog niet eerder gehad :) Vrijdag had ik ineens wat bloed bij het afvegen, nu helemaal niets meer! Oud bloed?

Ohhhhhh, ik doe het weer... Zit mezelf gek te maken ;) :)

15. s1986

s1986 Niet meer actief

Hallo dames ik wil me hier ook aanmelden ben gister voor het eerst met de clomid begonnen en moet niet nu maandag maar die erop voor een echo. Ben benieuwd. Gebruiken jullie het al lang allemaal?

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hey s1986! Dat is een tijd geleden zeg! Ook aan de Clomid zie ik? Spannend meis! Kom maar gezellig met ons mee kletsen hier :D

17. Goedenavond,

Zo Linda jij maakt het ook spannend hoor, en door jou heb ik een beetje hoop gekregen dat ik ook een late eisprong heb gehad en dat het nog alle kanten op kan..
    Sinds gister voel ik me wel misselijk, pijnlijke borsten, behoorlijk emotioneel, opvliegend en duizelig maja dat had ik wel vaker en werd toen gewoon ongi na een paar dagen.
    We wachten nog maar even af, maar niet te lang ;)

Ik duim voor iedereen!

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola! :)

@Einad; Goed zo meis, gewoon positief blijven! Je kunt altijd nog beginnen met Provera! :) Hopelijk is het helemaal niet nodig en knallen er straks 2 strepen van jouw test af! Wanneer heb je voor het laatst getest? Ik duim voor je meis!

@S1986; Ben je al begonnen met de Clomid? Zo ja, hoe voel je je verder?

@Luuske; Hupsa, weer een dag Provera! Schiet toch wel weer op he?! Hopelijk snel ongi zodat je weer aan de slag kunt! :)

Hier gaat alles goed! Heb geen bloed meer verloren! Ongikrampjes zijn ook zo goed als weg! Heb alleen ontzettende pijnlijke borsten, lijkt wel of ze gekneusd zijn, ze voelen helemaal beurs! Heb ik nog niet eerder gehad! Hoe dan ook, nu ik weet dat de Clomid toch zijn werk heeft gedaan, sta ik er weer veel positiever in! Als ik ongi word, ga ik gewoon lekker verder met 100mg! Joepie!

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi hoi

hier dag 7 van de provera, nog 3 dagen te gaan, en dan met frisse moed aan de Clomid :D

gisteren naar de jong gezinnen beurs geweest.....heb mijn zoontje blijgemaakt met een treintje uit de thomas serie en een toto knuffel van het zandkasteel.... ;)
    was wel ff lekker om gezellig een dagje te slenteren :D .

@linda: spannend zeg.....
    @einad: wanneer een test wagen?
    @s1986: leuk dat je komt meebabbelen

om ons heen zijn deze week 3 kindjes geboren, allemaal jongetjes en 2 zelfs met dezelfde naam......hoop dat voor ons ook binnenkort de ooievaar langs wil komen ;)

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Heb toch de hoop een klein beetje opgegeven...

Als ik aan mijn bmm voel en er heel zachtjes wat vanaf schraap met mijn nagel zit er steeds wat bloed bij.. Vervolgens zit het weer niet op het WC-papiertje... het is ook niet veel, maar denk toch dat mijn ongi er aan zit te komen... Vind het alleen wel raar waarom het dan niet meteen begint zeg maar...

Wat moet ik hier nou van denken?

Sorry voor mijn egoberichtje

Deel Deze Pagina