Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Indian, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Nee, durf ik niee.....t is vast weer mis!! ;)
    xxxxxxxxxxxxxxxx

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Wat spannend Brabantse! Ik hoop het zo voor je!!!!

3. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Lima, balen meid dat er nog steeds niets te zien was. Hopen dat je deze maand nog een kans krijgt en niet dat het weer over is.
    Blijf hoop houden meid, dat doe ik ook voor je!!

@ Luukske, hopen dat de uitslagen goed zullen zijn. Maar veel belangrijker natuurlijk dat je een paar dagen daarvoor gewoon een dikke streep hebt op een positieve test! Ik duim voor je!

@ Nen, meid snap dat je even je ritme moet vinden. Is toch ook niet niks om het zo ineens allemaal maar in je eentje te moeten doen.

@ Brabantse, meid je bent ons wel in spanning aan het houden!
    Ik zeg TESTEN!!!

@ All, afgelopen dinsdag mijn 2e echo gehad. De kleine doet het goed en is ook goed aan het groeien. Nu bijna 2 cm. Het is al echt een mensje met armpjes en beentjes en nog veel belangrijker een goed kloppend hartje. Over 3 weken moet ik nog een keer terug komen omdat ik toch soms nog wat bloedverlies heb. Niet helderrood maar een beetje rose. Ze gaan dan nog even met een eendenbek kijken als het dan allemaal goed is en de kleine doet het goed dan mag ik naar de verloskundige. 18 december dus weer terug en ben dan op 1 dag na 12 weken, wat gaat de tijd dan toch ook alweer snel. Buikje begint te komen. Maar zijn meer me darmen en heb het voornamelijk s'avonds. Verder de standaard klachtjes maar neem ik allemaal voor lief.

Meiden hou moed en hoop ( ook al was ik dat na bijna 2,5 jaar ook een beetje kwijt) !

4. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @brabantse....TESTEN!!!!!

@marsim....Wat fijn dat alles goed gaat...Nou nog even die echo met 12 weken en dan lekker door naar de verloskundige. Dan ben je van die ziekenhuizen af..

@all....hier weinig nieuws. Morgen weer voor een FM....

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @brabantse, nou meis je houdt de spanning er hier goed in....duim duim duim

@babii, niemand zeurt hier, we zijn er om elkaar te steunen door dik en dun;)

6. En weer een nieuwe ronde.....

7. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Einad, wat ontzettend balen meid! Even een potje goed janken en dan weer door hoor! Geef de moed en hoop niet op.
    Een dikke knuffel van mij.

8. Dank je Marsim! Nu inderdaad ff alles eruit gooien. Heel fijn dat dit forum bestaat!

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @einad, balen meid.....op naar een nieuwe positieve ronde!!!!

10. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Haha, hier ben ik dan. Even t hele verhaal. Gisteravond nogal de balen en 3 wijntjes opgeklokt, hadden we ff nodig ;)
    Vanochtend temperatuur 37,3...kan met de alcohol te maken hebben d8 ik. Maar ik had nog 1 sensitest dipstick liggen en 2 dagen overtijd, denk...ga t toch voor de lol eens proberen. En wat verscheen er tot mijn verbazing, een 2e streepje, niet heel donker, maar goed te zien. Ok, wij allebei een beetje beduuds, geloofde het niet. Vandaag steekjes bij wcbezoeken, koud en ontiegelijk zuur, thee is uit den boze. Maar goed, nog steeds geloofde ik het niet, wat is nou 1 testje?
    Ik vanmiddag 4 testen gehaald en vanmiddag 1 uitgeprobeerd....even bleef het wit, maar uiteindelijk kwam hier een heel licht tweede streepje op te staan. Morgenvroeg mag ik bloed laten prikken en krijg ik binnen een paar uur de uitslag, want echt geloven doe ik het niet. Al zit ik nu wel aan een bak fruit ;) Nou dames, das mijn story, een half jaar geleden had ik waarsch al gejuichd, maar dat is me nog iets te vroeg..... Morgenochtend doe ik nog een clearblue test.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @brabantse, ik duim voor je dat je morgen gewoon een knal test in handen hebt, en het bloed ook mooi is!!

zal wel pas na zondag kunnen kijken hoe en wat, en je dan hoogstwaarschijnlijk feliciteren, want we vertrekken morgenvroeg naar Londen!!

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hey meidne,

Mijn HSG onderzoek ging niet door. Mijn baarmoedermond zat echt zo onwijs hoog dat als me gyn dit onderzoek had gedaan ik veel meer pijn had van de eendenbek dan het HSG onderzoek.

Waarschijnlijk volgende maand krijg ik een HSG onderzoek met een roesje. MOchten ze ernstige afwijkingen vinden kunnen ze gelijk een laparoscopie.

EHBO ben ik voor geslaagd en heb morgen mijn FM. Vandaag was daar geen tijd meer voor... Zal even een ovu test doen om te kijken of er een eisprong in zicht is, maar geloof het niet hoor. De medicatie onderdrukt het, vindt het alleen raar dat mijn baarmoedermond zo hoog zat, dat betekend volgens mij dat je vruchtbaar bent.

De CB digi ovu test was negatief, dus me eitje staat niet op springen. Kan ook door de medicatie komen hoor.

@ Brabantse, wat spannend! Ik duim voor je. Ben soms best jaloers op de meiden die 1 of 2x Clomid slikken en gelijk zwanger zijn. Het is ze van harte gegund hoor! Maar was het bij mij ook maar zo denk ik dan. Aangezien het zaad van manlief ook goed is snap ik niet waarom het dan niet lukt he :( En zelfs nu ik spuit pffff

13. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Babii ik heb t zelfde altijd hoor, maar ik weet nu ook nog nix.
    xxxxxxxxxxx

14. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Dames,

ik kom effe zwaaien!

Liefs Melek

15. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @brabantse....SPANNEND.....ik duim voor je dat de bloed test positief is. Zou een goed begin van het weekend zijn :)

@luukske...Veel plezier.... LONDEN BABY!!!!

@all...straks om 11.10 euro 4de FM....Ik voel nog niks gebeuren dus heb het vermoeden dat er nog niks te zien zal zijn. Maar we zullen zien

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Melek, zwaai even terug *zwaai zwaai* Hoe is het met jou? Gaat alles goed qua zwangerschap en symptomen?

@ Brabantse, hoe staat het ervoor? Wanneer weet je meer?

@ Lima, heel veel succes met je FM, ik duim op mooie eitjes. Welke CD zit jij? En jij spuit ook Puregon he?

All,

Hier om 11.00 uur een FM! Vandaag CD10 (vorige keer zat er al een volgroeid eitje) ben benieuwd :D. Hoop in ieder geval dat er 1 of meerdere eitjes zitten :D.

17. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @babii....ik zit nu op dag 17 van de cyclus...Het gaat een stuk minder snel dan de vorige ronde. Ik spuit nu inderdaad puregon (2de ronde)....Ik heb om 11.10 uur de fm.....

Voor jou is het dus spannend of er al een eitje zit

18. @ brabantse, ik duim voor je!!

19. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Brabantse, meid want ontzettend spannend zeg. Ik had al zo'n voorgevoel!! Ik hoop echt de je een bevestiging krijgt en dan lekker genieten!!

@ Luukske, zou leuk zijn dat je ons ook met goed nieuws komt verblijden zondag of maandag!! Veel plezier in Londen.

@ Babii, ik zag dat brabantse ook al een jaar bezig is en dat ze misschien de clomid nog niet zolang gebruikt wil natuurlijk niks zeggen. Als je stopt met de pil en je een kinderwens hebt dan gaat dat in voor mij. Snap dat je jaloers bent dat was ik ook altijd.
    Sorry ik wil niet vervelend doen en val je ook echt niet aan maar als je opmerkingen gaat maken van 1 of 2 keer een ronde clomid dan kijk je naar mijn idee niet verder dan je neus lang is, sorry.

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hey meiden,

Had niet me eigen gyn (had een spoedje), maar een vrouw. Mijn sliemvlies is nog maar 3 mm (echt veel te dun) en heb maar 1 eitje van 15 mm en weer links!

Rechts zitten 2 cystes. Moet as. maandag terug om te kijken of het eitje goed gegroeit is en natuurlijk ook of die cycstes niet doorgroeien. Cystes ware 21 en 23 mm. Mochten die doorgroeien wordt me cyclus afgebroken, want het is best gevaarlijk een cyste.

Ze zegt volgende maand doen we onder narcose een HSG, mochten we afwijkingen zien dan herstellen we die gelijk d.m.v. laproscopie... Maar ze gaat er niet vanuit dat die cyctes doorgroeien, maar gewoon met de menstruatie mee vloeien. Ach ik maak me geen zorgen zolang de gyn dat ook niet doet.

Ben allang blij dat er 1 eitje zit, dat is toch weer 1 stap dichter bij een eventuele zwangerschap. beter dan een maand gewoon gee reactie te hebben of geen eitejs...

@ Marsim, het is geen jaloezie, maar ik verbaas me erover hoe snel veel vrouwen zwanger raken na 1 of 2 rondes Clomid (zie ander forum) en ik snap dan niet waarom dat bij mij niet gebeurd. Krijg daar vraagtekens bij terwijl bij manlief alles goed is. Alleen ja bij mij me eitjes. En dan lees ik ook dat veel vrouwen weer heel lang bezig zijn met Clomid en het met IUI in 1x lukt. Het is meer een stukje onbegrip en het vraagteken waarom dan jaloezie.

Natuurlijk mag jij vinden dat ik niet verder kijk dan mijn neus lang is. Maar dat is gewoon even mijn mening hoe ik het ervaar en mijn zorgen m.b.t mezelf :).

Verder ga ik er niet op in, heb niet zo een zin in een discussie :)

@ Lima, hoe was het bij de gyn meid? Ben benieuwd.

@ Brabantse. JOEHOEEEEE ben jij aan het genieten van je test :p.

Deel Deze Pagina