@ Einad, ik ben nu nog 21, maar in januari wordt ik 22. Het zou wel een mooi cadeau zijn he . Mijn gevoel zegt zelf dat het pas februari/maart raak zal zijn. En anders zegt mijn gevoel IVF. @ Luuske, ik hoop ook dat die ongi weer een enkeltje naar de noordpool heeft gekregen .
Babii, het zou inderdaad een heel mooi kado zijn! Ik hoop dat je binnenkort een hele mooie test in handen mag hebben!
Babii: Wat een vervelend nieuws Iedereen had nog wel zo voor je geduimd! Luutske: Balen zeg, hopelijk zet het niet door! Juulzon: Ik neem niet aan dat je meteen zou merken dat het zaad slechter zou zijn, volgens mij duurt het zowiezo 3 maand voor een zaadcel volgeroeid is, maar dat heb ik ooit van horen zeggen dus pin me er niet op vast. Brabantse: Ik ben benieuwd of je al meer weet? Spannend! Nog weer even een berichtje van mijn kant: Ik vloei nog steeds, vind het wel lang duren voor een innestelling, vinden jullie ook niet? Ik voel in ieder geval niks verder, enkel heb ik het idee dat ik wel vaak moet plassen maar dat zit ongetwijfeld tussen de oren Oja, ik temp niet, misschien had ik dat moeten doen maar ik vind dat nogal een gedoe xxxxxx
Juulzon bij mij is het verschillend maar wel voor de 40 dagen dus nog even spannend het is nu dag 32 en gister was mn temprathuur 36,8 dus hog genoeg en nog wel van die rotsteekjes verder voel ik me heel normaal alsof mn ongie eraan komt...
Ben beroerd, maar dat komt door de koffie, drink nooit koffie, maar had er dus zin in, stom he...kan er helemaal niet tegen, ma ja. Hopelijk dalijk wel slapen, nu blehh. xxxxxxxxxxxxxx
Brabantse!!! Gefeliciteerd meid!!! Zie aan je banner dat je nu gewoon 'officieel' zwanger bent! Super meid, geniet ervan!!! Schattigkindje: mmmm, geen bloed geeft moed was het credo . Hoop dat je niet ongie wordt en Brabantse achterna gaat!!! Mariska: dank voor je antwoord, denk zelf ook dat het niet veel uitmaakt, maar toch .. Hoe voel je je verder? Was dit nu denk je toch je ongie of.... ? En er zijn verhalen dat een innestellingsbloeding lang kan duren hoor... Meestal zeggen ze als het echt rood is, de kans groot is dat het je menstruatie is. Maar hoop voor je van niet! Succes, houd ons op de hoogte! Luukske, heeft het doorgezet ....? Hoop van niet! Dikke knuffel kanjer! Einad, jij gaat dus verder in R'dam (wist ik nog niet). Wanneer mag je? Hopen dat ze je daar maar heel gauw zwanger gaan laten worden.. (bij wijze van spreken dan hé, uiteindelijk doet vriendlief dat natuurlijk....) Hier verder nog immer op het wachtbankje. Heb alweer een beetje wit afscheiding, maar verder niet echt iets ofzo. Wil me gewoon ook niet cencentreren of wat ik voel ofzo. Bovendien is mijn lichaam een beetje 'brak' door de verkoudheid. En 1 lastig ding; ondanks mijn allbrans gaat de toiletgang wat lastig (excusez les details)... Denk aan jullie!!! xxx Juulz
@ Brabantse, ik zag idd je banner ook. Super gefeliciteerd meid! Ik hoop dat je 3-12 een bevestigende bloedwaarde krijgt! Geniet er maar lekker van. @ Babii, wat een druk zeg om te weten dat je al voor zo'n jonge leeftijd zwanger moet worden. En nog meer slecht nieuws las ik. Meid ik hoop dat voor jou iui een uitkomst zal zijn. @ Juulz, nu maar weer duimen op het wachtbankje. Het zal nu toch eens tijd worden dat jij ons ook goed nieuws komt brengen. @ Mariska, dat vloeien duurt inderdaad wel lang, maar ik heb het zelf nooit zo meegemaakt. Ik hoop dat het een goed teken is. @ Lima, meid wat ontzettend goed nieuws dat je een mooi ei hebt en nu maar aan de klus he! Jij MOET ons binnenkort ook komen verblijden! @ Luukske, is het bij het rozeverlies gebleven? Ik duim voor je meid! @ Einad, succes in Rotterdam!! @ All, hier gaat het nog steeds goed. Vlagen misselijk en voel goed dat het weer wat aan het groeien is, dat gaat alleen gepaard met flinke rugpijn das iets minder. 18 december gaan we ons wondertje weer bekijken. Ben dan alweer 12 weken, wat gaat de tijd toch snel. Buikje begint ook te komen, erg leuk. We zijn nog steeds trots en erg blij! We worden van alle kanten verwend met leuke kado's, dat is altijd welkom, haha.
@ Marsim, wat fijn zeg dat je van alles voelt groeien! Heerlijk he zwanger zijn ondanks de kwaaltjes! Ik wilde zelf al vroeg mama worden hoor, dit gaf alleen de doorslag. En gelukkig zijn we betijds begonnen, want als dit later aan de orde was gekomen was het waarschijnlijk niet meer gelukt. @ Brabantse, gefeliciteerd meid!!! Goed geklust en nu genieten hoor
hey meiden, hier is het vandaag gebleven met minimale bruinspotting, ik verwacht dat het vannacht of morgen wel doorzet! vanochtend bij fert arts geweest, progesteron was 112!!! ze zij al dat dit duidde op een mogelijke zwangerschap of meerdere eitjes, nou in mijn geval dus het laatste.....temp is vanochtend flink gekelderd..... het zaad van hubbie was volgens haar trouwens super zaad, dus er zou ons niks in de weg moeten zitten.... kreeg voor max 2 maanden nog Clomid, en anders toch echt spuiten.... moet nu deze ronde alleen terug komen voor een echo voor controle slijmdikte, als dit te weinig is krijg ik daar een of andere meds voor, weet alleen niet welke....heeeft iemand ervaring? ik krijg deze ronde dus geen FM's....het enige dat ons in de weg zou kunnen zitten is dus de slijmvliesdikte.....
Thanxxx...nee hoef niet meer bloed te prikken. Ze zeggen dat als die test zo snel kleurt het wel goed zal zijn. Ik voel me ook wel zwanger, dus dat scheelt. Ben blij als we een week verder zijn, dan voelt t allemaal net wat safer....kan nog zoveel mis gaan. xxxxxxxxxxx
@iedereen: Ik ben vrijdag begonnen met bloeden, en ik heb 4 dagen daarvoor mijn ei gehad. Ik heb uiteraard meteen met het ziekenhuis gebeld en daar kreeg ik te horen dat het absoluut geen ongie is omdat 4 dagen echt veel te vroeg is voor een ongie, op zich dus niet heel erg negatief. Nu ben ik gisteravond gestopt met bloeden maar helaas is het vanmiddag weer begonnen, en vanaf vrijdag is het ook helder rood, gecombineerd met alle andere kleuren behalve bruin Schiet ik ook niks mee op dus... Enig idee wanneer ik ongie zou moeten worden? Mijn cyclus is deze keer weer helemaal anders als de voorgaande vandaar mijn vraag. xxx
@weetjewel, gefeliciteerd met jullie zoon!! @babii, wat vervelend nieuws zeg!! Hopelijk is 1 IUI behandeling genoeg. Heel erg veel succes! @luukske, hopen dat het toch raak is en dat een innestelingsbloeding is! Zoniet, ik dacht dat je een Leo ging vragen? Of heb je dat al gevraagt? @brabantse, gefeliciteerd!!! Geniet ervan meis!! @mariska, wat raar...? Is het geen ongie...? @all, vanmorgen weer bij de ha geweest. Moest eigelijk vrijdag, maar ik kon gelukkig vandaag al terecht! Alles was in orde, hartje klopte ook goed! Ben weer helemaal gerustgesteld Liefs Kimonootje
@ marsim, fijn dat de tweede echo ook in orde was! Leuk dat je buikje langzaam begint te komen, ook al zijn het misschien nu nog je darmen.. @ babii, poe vervelend dat je hsg niet doorging. Niet omdat het zo'n pretje is, maar omdat je je nu 'voor niks' ontzettend zorgen hebt gemaakt en het uiteindelijk niet eens doorgaat.. Wel fijn dat je de volgende keer een roesje krijgt. Het moet anders vreselijk zijn als het voor jou zo ingrijpend is. Vervelend dat bij de gyn is gebleken dat je bm slijmvlies veel te dun is en dat je weer cystes hebt. Bah, het zit ook niet mee zeg!! Jemig zeg, ik lees nu dat je bm er voor je 25e uit moet! Hoe oud ben je nu als ik vragen mag? En waarom gaat je bm eruit, zit er iets in de familie? Wat afschuwelijk.. STEL (in het allerergste geval) dat het dan nog niet is gelukt om zwanger te raken, mag ie er dan langer in blijven of moet je bm er dan alsnog direct uit? Wat een slecht nieuws over je bm slijmvlies!! @ juulz, ik duim zo ontzettend hard voor je dat het deze maand raak is!!! Lief dat je aan me dacht! Het is lastig contact hebben, omdat het daar 3.5 uur later is dus tegen de tijd dat ik 's avonds thuis ben en achter de pc kan zitten, gaat hij meestal al naar bed. We zouden vanavond rond half 7 op skype komen, maar hij had iets fout gedaan met zijn laptop waardoor hij alles kwijt was. Zitten nu na 1.5 uur eindelijk op msn, maar skype wil nog niet goed werken. Ben er eerlijk gezegd zelfs een beetje chagerijnig van, want ik had zo toegeleefd naar vanavond.. En ja het is wel erg ongezellig dat hij weg is tijdens de decembermaand. Dat is toch de maand dat je je huis leuk versiert, samen van die heerlijke kerstfilms kijkt (home alone, santa claus etc..) en geniet van het samenzijn. Ik ga nu kerst vieren bij mijn ouders, maar toch zal ik mijn mannetje zeker missen. @ kimonootje, fijn dat je alweer wat minder moe begint te worden. En leuk dat je buikje al zo groeit! @ luukske, fijn dat je zo hebt genoten afgelopen weekend! Balen dat je temp zo gedaald is. Wel super progesteron hoor! fijn dat de zaadkwaliteit super was! @ lima, goed om te lezen dat er een mooi eitje te zien was! Je hebt een mooie afspraak gemaakt met je gyn @ brabantse, gefeliciteerd meid!!!!
Volgens de fertiliteitsverpleegkundige kan het geen ongie zijn omdat ik pas 4 dagen voor het bloeden mijn eisprong heb gehad, het zal dus of een reactie op de clomid zijn of een innesteling.
hoi, kom me ook hier aanmelden. heb gister mijn eerste kuurtje clomid mee gekregen en een kuurtje orgametil.deze moet ik eerst slikken en zodra de bloeding begint op de derde dag starten met clomid. zal me ook ff voorstellen,ben ruby,31 jaar kom uit brabant en heb 3 zoontjes van 10,8 en 2.
hey meiden, hier heeft het bloeden toch echt doorgezet.... morgen weer aan de Clomid, en op cd15 een echo voor het slijmvlies.....ben benieuwd..... nu gaan dus echt mijn 2 laatste rondes met Clomid in....hoop dat ik niet hoef te spuiten, ondanks dat ik helemaal niet bang ben om te spuiten, want ik doe voor mijn werk niets anders....
goedemorgen dames, mag ik me hier ook melden. Ik heb net voor de 2e keer Clomid geslikt en nu is het wachten op de eisprong en dan natuurlijk de ongie. Zal me ook hier ff voorstellen, Ik ben 22 jaar, getrouwd met mijn lieve mannetje en we zijn nu 18 maand bezig voor n kleine
Ruby en Skatjuh, welkom hier! Ik hoop voor jullie beiden dat de clomid goed zn werk doet en dat jullie maar gauw zwanger mogen zijn! Luukske, wat balen dat je toch echt ongie bent nu. Even een vraagje: mijn fa zegt dat als het bloeden na 12u 's middags doorzet, je de volgende dag als eerste dag van de menstruatie moet rekenen. Zou je dan nu niet op dag 1 zitten ipv dag 2? Weet niet of er tegen jou iets over is gezegd..