@ brabantse1982, Oh wat erg zeg dat dat nou weer moet gebeuren. Denk je dat je eindelijk zwanger bent. BAH. Sterkte meid. @marsim, 2,5 jaar dat is ook zeker wel lang ja hoe lang was je aan de clomid? @nen87, bedankt dat is lang wachten op je ventje. Vermaak je je wel als hij zo lang weg is? @all, bedankt voor jullie reacties. Misschien een beetje vies vraagje ik wou weten of iemand het herkend als je ongie wordt dat het alleen maar oud bloed is. Weet iemand misschien wat dat is? xx
Hey dames, Hier gaat alles goed. Gewoon gaan werken vandaag, was eigenlijk wel lekker. Kon t goed kwijt en dat lucht erg op. Heb veel bloedverlies nog, maar gisteravond het vruchtje verloren en daarna geen pijn meer gehad. Was wel vreemd om dat zo in de wc te zien liggen. Maar ik ga vrijdag naar ZH en dan kijken ze of alles goed schoon is en dan gaan we met frisse moed wachten op een ongi en lekker opnieuw beginnen!! Hoop dat t bloeden snel op houd, dan kunnen we weer eens lekker kroelen Bedankt voor jullie grote steun, maar we laten het nu achter ons en gaan gewoon weer door! xxxxxxxxxx
@Bieb: heb je al een test gedaan? Heb wel eens gehoord dat je een soort ongie kan hebben met oud bloed als je zwanger bent, maar of het waar is weet ik niet. @Juulzon: Hoe is het nu? wel heel erg balen! @Brabantse: Hoe is het met je? Is het bloeden al afgelopen? Nog even een update van mijn kant: Vanmorgen beetje last van de buik, dacht eerst dat ik ongesteld zou worden, had een beetje donkerrood/bruinachtig bij het afvegen en een paar uur later een veegje helderrood (sorry) Maar het zet niet door, maar moet ik dit dan wel als dag 1 zien? Had namelijk zaterdag ook een veegje helder bloed maar heb er niet bij nagedacht dat ik deze als dag 1 zou moeten zien aangezien ik in de veronderstelling was dat het van het 'klussen' was van vrijdag. Iemand die me kan helpen? Buikpijn is trouwens weg. Ik zit nu 20 of 21 dagen na mn ei en heb gisteren voor het laatst getest en die was negatief. Kan misschien morgen het zh bellen, maar ik moet eerst naar de tandarts een gaatje vullen dus ik hoop dat ik daarna nog verstaanbaar ben
HOi dames, Brabantse vervelend meissie hoop dat het bloeden snelophoud en je snel weer verder kan gaan schatje heel veel sterkte!!! Juulz: Hier nog geen ongie en heb vanochtend weer een test gedaan en natuurlijk weer negatief!!! hij was zo wit als sneeuw haha...maar wil nu wel ongie worden na al dat onzekere...hoop dat het met jou wel goed gaat...
@Bieb: ja, dat herken ik wel. Bij mij is het meeste bloed ook bruinig.... Maar goed, voor hetzelfde geld is het wel een innestellingsbloeding... Je kunt haast amper meer wat met zekerheid zeggen, want bij iedereen is het wel anders ! Hoop het positieve voor je meid! @Brabanste: wat goed van jou! Schouders eronder en doorgaan... Heb ik wel respect voor hoor... Dikke knuffel voor jou, stoere, dappere meid! Succes met de studie! @Mariska: vervelend dat het niet écht doorzet hé... mmmmm kan me voorstellen....Succes met je gaatje (au!) en ben benieuwd wat ze zeggen in het zh! @Schattigkindje: zo wit als sneeuw kan natuurlijk nog bést, heus wel! omslaan in wonderbaarlijk roze !Ik duim voor je! Laat die ongie maar 9 mnd wegblijven! cccc @updeetje hier: Vriendlief vertelde vandaag dat hij 28 januari naar het buitenland moet, onze 'klusdagen' zouden precies, voor die tijd zijn ! Namelijk van zo ongeveer 24, 25, 26 en 27 januari... Dus dat is positief! Heb verder contact opgenomen met leiderdorp en we kunnen begin jan. al terecht voor een intake! Is dan net voor mijn NOD in januari (van deze cyclus!) en wil daar dan vragen wat zij adviseren: nog 1 ronde clomid proberen of...overgaan op... Whatever... Nu even niet op de feiten vooruilopen Juulz Wie weet is het wel raak deze ronde * sprak zij zichzelf streng toe* Nu lekker slapen. Duim voor ONS ALLEMAAL! Liefs, Juulz
@juulzon, ik slik al de hele tijd 150 mg, en lijk er wel immuun voor te worden, heb wel een goeie eisprong, maar slijm is echt te dun.... @brabantse, goeie instelling meid, gewoon door voor een pracht beebje in 2010! @schattigkindje, hoop dat je ongi snel komt, en dan je meer duidelijkheid krijgt! @bieb, door de Clomid kan je ongi anders zijn dan bij een normale ongi (of die met de pil), heb het zelf ook, en de gyn zegt dat het idd regelmatig voorkomt! @mariska, hebben ze wel gecontroleerd of je een goeie eisprong hebt gehad, want wat jij nu vertelt kan ook te maken hebben met een te lage dosering van de Clomid, dus dat de dosis gewoon te laag is voor een goeie eisprong....weet even niet hoeveel je nu slikt! @all, net terug van gyn, en bmsv is erg dun tov de cyclus duur, dus ik ben van mening dat het bij mij gewoon elke keer misgaat met de innesteling want prog en zaad zijn super! moet nu morgen terug voor een samenlevingstest, op mijn verzoek, want ze doen het schijnbaar alleen bij meiden die nog nooit zwanger zijn geraakt door Clomid(ik heb bewezen dat ik zwanger kan raken). verder moet ik op cd3 van de laatste Clomid cyclus(ze zei als je dan niet zwanger bent...nou met zo'n dun bmsv denk ik echt niet dat dat erin zit) terug voor een uitgangsecho, en wordt er opnieuw een HSG gepland om voor het starten met spuiten eerst nog een goed te kijken hoe het er nu echt van binnen uitziet. ben dus een beetje verdrietig, maar heb het zelf al in mijn hoofd zitten dat het daar aan zou liggen....hoop dat ze me die laatste ronde Clomid niet meer laat nemen, maar meteen met spuiten beginnen, want ik ben van mening dat het zinloos is als het slijm te dun is, om dan hormonen te gaan slikken....
@ luukske, wat is dat even een tegenvaller zeg.. Snap dat je een beetje verdrietig bent! Kan het dunne bmsv te maken hebben met je pco ? @ brabantse, knap dat je er zo mee om kan gaan!! @ juulz, fijn dat je vriend toch thuis is met de klusdagen, maar wie weet is het wel helemaal niet nodig!
@all....ik gooi er nog even een ego-berichtje tegen aan. Ik denk toch dat ik ongesteld ga worden. Ik heb sinds gisteren al bruin afscheiding (slijm) en vandaag ook weer. Het is wat aan de vroege kant want normaal ben ik pas 14 dagen na de eisprong ongesteld en nu al na 11 dagen. Ondanks de pregnyl. Het zet nog niet helemaal door....het blijft bij afvegen.... Nu moeten we verplicht een ronde rust nemen omdat het ziekenhuis dicht zit..... Dus ik mag nu 26 dec beginnen met een nieuwe kuur dupahston (en daar wordt ik elke keer zo beroerd van) en hopen dat ik snel ongi wordt zodat we weer kunnen beginnen. Hoop zo rond 10 januari weer te kunnen beginnen met spuiten. En aangezien ik een vrij lange cyclus heb zal mijn eisprong ergens eind januari zijn. We moeten weer veel geduld hebben. We zijn nu precies 2 jaar bezig voor een klein wonder en de moed zakt mij zo af en toen wel in de schoenen. Ik weet dat er mensen zijn die veel langer bezig zijn dan ons maar het maakt me soms zo verdrietig.......Maar schouders eronder en door met een nieuwe ronde....Nieuwe ronde, nieuwe kansen
Maar om niet op de feiten vooruit te lopen.....(mijn vorige bericht was wel heel erg depri)...... Ik heb nog geen bloed dus tot nu toe houd ik nog moed
@einad, het slijm heeft niet echt verband met de PCO, maar wel echt met Clomid want dit tast na langdurig gebruik je slijm aan....het wordt dus gewoon tijd om te gaan spuiten hoe is het met jou? @lima, knuffel voor jou!
Hier is het denk ik aan het komen want heb ontzettend buikpijn en krampen en bruinverlies morgen zal het rood worden zoals gewoonlijk grrrrrr volgende ronde beter...ik wil zo graag een lief kindje,,,,,,,,grink grink allemaal ook heel veel sterkte,,
Hoi meiden bedankt voor jullie reactie. Ben er weer wat geruster op. @brabantse, ik hoop dat je weer snel door kan met zwanger worden. Maar het is toch ook wel fijn om te weten dat je zwanger kan raken zo. Of wist je dat al? @mariska121, ik heb dat elke maand dus ik denk niet dat het bij mij door een zwangerschap komt maar, toch bedankt. @juulzon, nou dat is lekker dat je lekker kan klussen voordat je vriendje weg gaat. Dat heb je goed geregeld. @luukske, dat is niet zo leuk allemaal. Maar hopen dat ze er snel achter komen. @lima84 en @schattigkindje, moeilijk he die dagen voor je ongie. Bah niks aan. sterkte en hoop echt dat het niet doorzet voor jullie. @all, ik mag volgende week weer voor een follikelmeting. En zoals ik het nu heb uitgerekend zal ik volgende week donderdag pregnyl prik krijgen en dan vrijdag mijn eisprong dat zou toch zo leuk zijn zo op 1e kerstdag. Heeft nog iemand eisprong met de kerst? xx bieb
hey meiden hier even een berichtje van mij..... vanochtend dus naar fert arts voor samenlevingstest, heb van te voren eerst even een echo gehad om te kijken of mijn follikel gegroeid was tov gisteren....nou hij was 25 mm, EN daarbij bleek ik ineens nog 3 follikels van +20mm te hebben, en gisteren zat er echt maar 1!! moest onmiddelijk stoppen met de Clomid, en voor nu geheelonthouding....tja jullie horen het....we hebben vanochtend moeten klussen voor die test, en dan nu geheelonthouding....hahaha..... baarmoederslijm was nu toch dikker geworden, en was dus goed genoeg voor een innesteling! dit was dus echt mijn laatste ronde Clomid, moet nog 5 kilo kwijt, en dan start ik in januari met spuiten!! nou de kogel is door de kerk!
Hier ben ik weer eventjes, ik kom hier niet vaak meer omdat ik wat afstand wil nemen, maar er schoot mij net een vraag te binnen en misschien weten jullie een antwoord. Wij mogen nu nog zo'n 3 maanden doorgaan met zelf klussen en ik mag nog clomid slikken, maar stel dat het na die 3 maanden (nogsteeds) niet raak is en ik moet stoppen met clomid. Kan het dan ook zijn dat ik moet gaan spuiten zonder behandeling (ivf of iui) of is het bij spuiten altijd zo dat er een behandeling op volgt? (na deze 3 maanden ben ik een jaar aan de clomid, en ze zei toen dat je niet langer mocht doorgaan dan een jaar, alleen heb ik er toen nog niet verder over nagedacht, maar nu het allemaal weer op gaat schieten, ga je je toch weer dingen afvragen he) Ik zie nl als een berg op tegen ivf (waar het toch uiteindelijk wel op neer zal komen) dus vandaar deze vraag. Enne oh ja, jullie allemaal heel veel succes en hopen dat 2010 een geluksjaar wordt voor ons allemaal
luukske, zijn mooie follikels! Hopen dat het raak is!! En zoniet, hopen dat het spuiten beter zal uitpakken! Duim voor je!! liefs
Juulzon, ja gaat snel he meid? ik merk dat het de laatste maanden zijn gevlogen Ik hoop dat jij dit ook binnnenkort ga meemaken, en uiteraard dat 2010 jullie jaar word! Het word nu pas echt spannend, amar ben best bang voor de bevalling maar natuurlijk hou ik jullie op de hoogte... Liefs Melek
@Luutske: Ik heb een goede eisprong gehad en het slijmvlies was dik genoeg. Mijn ei heb ik 22 of 23 november gehad, die vrijdag ervoor heb ik een echo gehad en toen was het ei 20 mm en woensdag was ie weg, vorige keer was het eitje 26 mm voordat ie sprong, vandaar dat de arts gokt op maandag of dinsdag. Voorlopig alleen heel af en toe een beetje bloed bij het afvegen maar doorzetten doet het niet. Ben nu 8 of 9 dagn overtijd en heb sinds zondag niet meer getest, heb er geen vertrouwen meer in. Ik zal morgen wel Duphaston voorgeschreven krijgen, daar wil ik dan in het nieuwe jaar mee beginnen, dit omdat me niet zo lekker voel tijdens de kuur. Morgen om 9.25 moet ik in het ziekenhuis zijn, we zullen zien. xxx
dames vandaag ongesteld geworden dus op naar de ronde en hoop dat het nu eindelijk raak zal ziijn....