@Luukske, wat ontzettend vervelend dat je slijm nog zo dun is...Hopelijk heeft de samenlevingstest goed resultaat... Duim voor je! Kan me jouw verhaal en je gevoel van teleurstelling helemaal voorstellen...Dikke knuffel! Klinkt heel herkenbaar... Ik heb soms het idee dat ik (achteraf gezien en ik neem het bij voorbaat terug als ik alsnog zwanger zou worden hoor!!) nu dus 10 maanden lang clomid heb geslikt. Ben er ook nog nooit zwanger mee geworden... Kan me dus voorstellen dat je 'wil' gaan spuiten om échte kansen te creeeren...(tuurlijk word je het liefst ALSNOG zwanger !!! Sterkte meid, volgens mij komen we strx misschien wel weer in eenzelfde traject... Keep in touch! xxxx @Lieve Lima... Ik blijf gewoon nog éven positief.... Wie weet wel innesteling??? Je tempt ook niet hé? Ik kan het vaak bevestigen aan mijn temp... Ik duim nog even flink voor je! Lima, twee jaar is al een tijd hoor. Helemaal als het verlangen er is. Naarmate de tijd voorstrekt, groeit je twijfel en onzekerheid... iedere maand dat je ongesteld wordt is weer een strijd tussen gevoelens en verstand. Iedere keer weer een teleurstelling, gevolgd door nieuwe hoop! En daar gaan we ons maar op focussen lieverd! 2010: wordt ONS (alle meiden hier!) jaar! Dikke knuffel meiden! @Bieb: ha ha, jaaaaa.... Ik heb mijn eisprong denk ik 26 dec Bij is 8/9 jan NOD... Succes meid! We houden elkaar op de hoogte xxxx @Luukske (weer) lees dus net pas je nieuwe berichtje ! Ha ha, wie weet is het wel raak hoor. Ga je het ook echt doen, geheelonthouding??? Ik bedoel, in de VS heb je een ocomum, dus het is mogelijk Hele dikke knipoog uiteraard.... Wel balen, heb je goede eitjes, moet je geheelonthouden!!! Die zaadjes leven max 72u, dus wie weet wel raak . Ben heel benieuwd hoe het spuiten gaat zijn... (helemaal omdat ik er waarschijnlijk ook v moet gaat.... kunnen we elkaar weer verder steunen!). @Jorietje, alle begrip voor je afstand.... Kan me voorstellen. Goeie vraag die je stelt, ben benieuwd naar de antwoorden... Ik slik dus clomid zonder IUI enzo. Het kan zijn dat bij spuiten IUI niet nodig zal zijn, omdat het bm slijmvlies in principe niet aangetast wordt.... Sterkte meid, houd ons als je wil / kunt / weer eens aan komt waaien op de hoogte! Knuff voor jou! @Melek: knuffel! @Ruby: spannend....!!! Hoop dat je een mooi ei hebt! @Mariska, suc6 ih ziekenhuis! Héééél misschien toch zwanger....????? Duim voor je meid! @Schattigkindje: Ben er toch even stil van liefie.... Kaarsje staat in ieder geval voor je te branden.... Wat een teleurstelling weer hé... Al stel je je erop in, blijft een dikke domper... 2010 wordt ONS ALLER jaar!!! Hele lieve stevige knuffel! xxxx Heb eindelijk 'vakantie'... morgen UITSLAPEN!!!!! Vakantie houdt in: niet naar het werk, wel... kerstcadeautjes kopen kerstboodschappen doen klussen in het nieuwe huis (dus op en neer rijden!), hopelijk schaatsten!, veel vriendinnetjes weer eens zien! Leuk! Hé kanjers, 2010 gaan we ervoor: zwanger worden of (voor de zwangeren onder ons) een prachtbaby'tje krijgen! xxxx Juulz
Lieve meiden....Ik ben vandaag dan toch ongesteld geworden. Het begon 4 dagen geleden al en dit is vroeg voor mijn doen. Mara het heeft dan nu dan echt door gezet. Ik moet nu een maand "rust" nemen omdat het ziekenhuis dicht zit. Ik heb gisteren de Duphaston in huis gehaald en begin daar met de kerst weer mee. Met een beetje geluk mag ik halverwege januari weer beginnen met spuiten. Op naar ronde 3. Volgende ronde krijg ik ook een samenleveingstest....ben benieuwd... Meiden ik zal later op iedereen reageren
net terug van het ziekenhuis, geen ei te bekennen.bsv is 4 mm. wel een grote cyste moet maandagochtend terug komen.
hey meiden, heb vandaag flinke eipijn, dus zal vandaag wel springen...we hebben toch lekker gevreeen, als het zo is dan is het zo..... @juulz, had 1 super mooi ei (mooie vorm en grote) en die andere 3 waren niet veel minder.....tja, en zoals gezegd we hebben moeten klussen voor die samenlevingstest, dus ja....geheelonthouding.....nee, nu niet meer!
Hey meiden! Ik hou het even voor gezien, we liggen met ons schip nu in onze thuishaven. Hebben nog erg veel te doen en te regelen. Ook wonen hier onze familie envrienden, dus is hier altijd gezellig druk! Misschien kom ik tussendoor nog effe spieken als ik tijd heb, maar ik beloof niks! Anders heb ik strax erg veel bij te lezen Lieve meiden, erg veel succes, ik hoop dat jullie nog een posi test vinden onder de kerstboom Fijne feestdagen allemaal! Heel veel liefs en knuffs Kimonootje
Hey ladies. Hier alles goed, bloeden is nu stuk minder, maar is er nog wel. Morgen naar ZH om te kijken of alles goed is en te horen hoe verder. Voel me nog steeds prima, heb t goed kunnen relativeren en na maandag geen last meer gehad. Zin om opnieuw te proberen xxxxxxxxxxx
Vanmorgen in het zh geweest, het slijmvlies was een stuk dunner als de laatste keer dat ik een fm kreeg, hij is van ik meen 9mm naar 4mm gegaan, maar ik ben dus niet ongie geweest/geworden, erg vreemd vind ik het. Ik moet een maand aan de pil als ik deze week nog ongie wordt aangezien de afdeling tussen kerst en oud en nieuw dicht zit en ze me willen blijven monitoren vanwege mijn verschillende reacties op de clomid. Ik heb geen Duphaston mee gekregen aangezien ik daar altijd naar van wordt, en dat is met de feestdagen niet echt fijn. xxx
Hallo allemaal! Weer even snel een kort teken van leven. Vandaag druk geweest met boodschappen voor de Kerst, en vanmiddag nog even geshopt voor beeb en mama. Maar jemig, wat is het lastig om neutrale kleertjes te vinden zeg! Was wel leuk shoppen: 3 halen, 1 betalen.
@Lima: Dikke knuffel!2010 wordt gewoon hét jaar!!! Goed dat je een sl-test krijgt, weet je tenminste of dat goed zit...! Denk aan je! @Ruby: Ook al , meis wat vervelend, hopelijk niet alteveel pijn van die cyste? Ben benieuwd wat ze maandag zeggen.... Dikke knuff! @Luukske: You go girl, gelijk heb je! Zou het ook doen ! Hopelijk raak, spannend hoor! Heb wel weer een super goed gevoel voor jou dit keer!!! toitoitoi! @Brabantse: Goed van je! Goed ook dat je weet zin hebt in een 'n nieuwe ronde, nieuwe kans! @Maris: mmmm heel apart inderdaad... Maar waarom moet je aan de pil? Waarom niet gewoon 'niets' ? Sterkte meid! @Yvy: shoppen is altijd leuk ! @Kimonootje en Marsim: zal een bijzondere kerst worden (voor alle zwangeren hier!), de laatste kerst zonder kleintje... !Ik zal nog geen positieve test onder de boom kunnen vinden, maar probeer er een onder de boom te maken, is dat ook goed ? Mag pas in het nieuwe jaar testen, nog even geduld dus ... Lieverds, fijn weekend allemaal! Veel Winterswitte warmte, Juulz
hey meiden, hier een behoorlijke stress in ons huisje, hubbie is gisteravond hier bij ons thuis aangevallen door een klojo die meende zijn gelijk te komen halen....heb namelijk zondag een aanrijding gehad, was niet schuld, die andere persoon wel, en dat kwam hij even afreageren op mijn hubbie....net normaal.... we hebben de politie en de amblance over de vloer gehad, en hopen dat het hierbij blijft..... zit wel nu op het bankje, want we hebben gewoon geklust, ondanks de 4 rijpe eitjes, en gisteren heb ik dus mijn eisprong gehad, buikpijn is helemaal weg, dus nu hopen op 1 mogelijke bevruchting!!
@ Luukske, jeetje meid dat is ook wat. Dan zal je ook niet lekker zitten denk ik. Knuppeltje bij de hand? Nou 4 eitjes en toch geklust daar zou toch minimaal 1 wel van bevrucht moeten worden zou je zeggen. Succes op het wachtbankje! @ All, vandaag weer een echo gehad. Ze hebben me weer 2 dagen vooruit gezet. Dus ik ben vandaag 12+1 wkn. De kleine doet het goed. Een enorm feestbeest want we hebben het nauwelijks op de foto kunnen krijgen of het hartje kunnen horen omdat het zoveel aan het bewegen was. Vandaag voor het eerst het hartje gehoord. De kleine doet het goed en we zijn erg blij!!
Ben blij voor je marsim ik denk dat het een enorme wonder is als iets in je aan het groeien is kan het me haast niet voorstellen... Luuske wat erg rare mensen bestaan ook en trek je er niks van aan gelukkig is er verder niks gebeurt.en ook voor jou hoop ik dat het raak mag zijn.... Allemaal een heel fijn weekend dames en veel klusplezier...
@marsim, hoop je snel te mogen volgen op die roze wolk....fijn dat je echo's zo goed zijn.... @schattigkindje, meid ik hoop dat jullie ook in 2010 aan de beurt zijn, en dat we snel een mooie echo kunnen laten maken. @all, alvast een fijn weekend!
hoi allemaal, hoe is het hier ? balen hoor dat er weer wat meiden ongi zijn geworden... bij jullie ook veel sneeuw gevallen ? hier verder weinig bijzonders te melden.. zit op het wachtenbankje maar verwacht er niks van..
Marsim volgens mij heb ik jou nog helemaal niet gefeliciteerd, bij deze. Ik kom af en toe nog steeds met jullie mee lezen en ik hoop met heel mijn hart dat 2010 jullie jaar mag worden, met nog heel veel beebjes!