@ Nen: ik nam de clomid ook 's ochtends maar helaas kreeg ik er 's nachts toch nog opvliegers van. De fm was gelukkig goed. In mijn rechter eierstok is er een eitje goed aan het groeien. Ik zit nog maar op cd 10 dus maandag moet ik weer terug voor een fm. De gyn hoopt dat mijn eitje maandag of dinsdag springt. Super spannend dus! Ik hoop in ieder geval dat 2010 al heel vruchtbaar begint
WHAHAHAH LUUSKE!! GEFELICITEERD!!!! WAUW net voor het spuiten! Ben zoooooo blij voor jou!!! JOEHOEEE!!!!!
LUUske gefeliciteerd schat ben zo blij voor je en nu nog derest ...... Mijn eieren zijn ng niet groot genoeg en moet morgen terug en dan gaan ze kijken of ze groot genoeg zijn en daarna klussen....
Luukske, wauw wat een fantastisch nieuws zeg!! Ik ben zo blij voor je! Nu spannend hoeveel het er zijn hihi wat een knaller om 2010 mee in te gaan! Ik vind het zo fijn voor je dat je nu niet hoeft te gaan spuiten. Hoop dat je een superzwangerschap tegemoet gaat!
Luukske!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yeah! Yeah Yeah! Juulz doet een vreugdedansje !!! Echt SUPER nieuws zeg! Lees het net pas! Jij goed geklust en wij goed geduimd ! Hoe voel je je verder? Als ik zo teruglees kon het ook niet missen!!! En inderdaad, net voor het spuiten!! Super! Denk dat het voor ons niet op zal gaan, maar goed, we zullen zien...! Blijf nog maar efkes hopen! Een super 2010 zo!! Met kinderchampagne ! Jij bent de eerste, zullen wij snel volgen meiden ! Dikke knuf, speciaal voor je buikje!! Juulz
hey meiden, kon niet slapen...haha... bedankt voor jullie felicitaties, ik wil zo graag dat jullie me snel volgen.... ik voel me verder wel goed, heb dus alleen vannacht niet zo lekker geslapen, moet zeggen dat ik bij Luka's zwangerschap ook nergens last van had, behalve dat ik van 4 tot 13 weken alleen mar wilde slapen...toen ging dat, maar nu wat minder....dus hoop dat dat wel iets minder zal zijn, want anders moet ik onder Luka's schooltijd maar tukken....
Luukske....gefeliciteerd!!! Wat super goed nieuws. Het is jullie gegund. Nu hopen en duimen dat de rest snel mag volgen. All.... Een hele fijne jaarwisseling toegewenst en op naar een vruchtbaar Nieuwjaar!!!!
@ Luukske, ow meid ik wist het! VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Nu maar lekker gaan genieten want je hebt lang genoeg moeten wachten. Nu nog even afwachten hoeveel wondertjes er in je buik zitten. Ik ben in ieder geval super super blij voor jullie! Hou ons op de hoogte he! @ All, wat lima zegt iedereen heel veel goeds gewenst voor 2010 en hopen dat jullie ons snel mogen volgen! Een hele dikke knuffel voor iedereen.
Luukske,, WAT IS DIT NOU ????? Wat een super nieuws om het nieuwe jaar in te gaan zeg... BEN ZOOOOOOOOO BLIJ VOOR JULLIE Geniet lekker van de aankomende tijd.. Hele dikke knuf uit het Hoge Noorden..
Een goede sprong Een raak schot Een goede deling Een goede nesteling Een positieve test Een mooie echo Niet teveel kwaaltjes Een makkelijke bevalling Een prachtig gezond kind Heel veel liefde voor elkaar Plezier en gezelligheid Veel steun en oprechtheid Vele uurtjes forum Dit zijn de dingen die ik jullie allemaal toe wil wensen. Heel veel liefs uit Breda, xxxxxxxxxx
Hallo allemaal! Even snel een berichtje tussen het werk door.. Nou ja, werk, het is hier erg rustig. Wat werk betreft, is er weinig te doen, daarvoor is het hier buiten dus des te onrustiger, er wordt hier flink op los geknald. Ben blij als het geknal over is, de ramen trillen gewoon er van. Vind het niet alleen erg gevaarlijk, maar ook zonde van het geld. Zag nog heel mooi nieuws zo op de valreep van het nieuwe jaar! Luukske: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan! Ben benieuwd hoe veel wondertjes zich in je buik genesteld hebben... Voor de rest weinig bijgelezen, maar wil tenslotte iedereen nog een mooi, gelukkig, gezond en vruchtbaar 2010 wensen!
LUUKSKE<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< WHOE WHOE!!!!!!!! GEFELICITEERD MEID,JE HEBT HET ZOOOOO VERDIEND!!! WE KWAMEN SAMEN VOLGENSMIJ OP DIT FORUM....EN DAN TOCH NOG SAMEN ZWANGER HIHIH EVENTJES NOG DAN.... BEN ENORM BLIJ VOOR JE!!! GENIET ER LEKKER VAN MEID!!! EN VOOR DE ANDEREN...EEN MEGA VRUCHTBAAR JAAR GEWENST!!!!! xxxx
Lieve, lieve Forumvriendinnetjes, Bij deze wil ik iedereen ook een wensvervullend 2010 toewensen! Vol hoop en goede moed, vol energie, kracht en liefde op ieder vlak. Laten we er een vruchtbaar jaar van maken waarin we er - net als het afgelopen jaar - weer zo fijn en lief voor elkaar zijn!!! Enne, het liefst allemaal zwanger of met gezonde beeb!!! Dikke nieuwjaarsknuffel, Juulz PS Tante Mars, dat temperaturen moet nog even op voorschrift van de gyn , omdat ik niet iedere maand controles/metingen heb.Moet eerlijk zeggen dat ik het niet heel vervelend vind, de routine leer je gauw genoeg aan ! Maarre, hoop ook dat het snel niet meer nodig is ... Nog even afwachten! PSPS Over die temp gesproken, was vanmorgen weer mooi hoog: 37,2! Dus heb wel een eisprong gehad, de vraag is wanneer . Hopen dus maar op een Lucky Shot !
Ha lieve meiden, Iedereen de allerbeste wensen toegewenst vanuit Gelderland. Ik hoop dat ieders wens uit mag komen! Een hele dikke knuffel voor iedereen om goed het nieuwe jaar te beginnen!