@ luukske, gelukkig duidde je bloeduitslagen niet op een 4ling! Dat zou heftig zijn zeg.. Ook echt fantastisch dat ze op je werk zo enthousiast zijn en je willen helpen! Wel lastig dat je zo ontzettend moe bent, omdat je nu met Luka minder makkelijk lekker op bed kunt gaan liggen. Je moet het nu echt plannen. @ lima, al ongesteld? als je moet wachten dan zijn de duivels soms heel gewenst ja! @ marsim, fijn dat je op je werk goede afspraken hebt kunnen maken. Super dat de kleine het goed doet en dat jij er steeds meer van gaat genieten! Lief dat je vraagt hoe mijn feestdagen waren. Ik heb ze bij mijn ouders doorgebracht. Was voor de hond ook wel gezellig, want die kon mee en heeft daar twee vriendinnen (ouders hebben twee honden). Met de jaarwisseling heb ik wel even gehuild. Ik ging in mn eentje buiten vuurwerk kijken (lees: skyline van Meppel want mijn ouders wonen op het platteland) en toen kon ik het dus mooi laten lopen haha. Maar dit is het jaar waarin mn man weer thuiskomt! Dat geeft de mens weer moed @ babii, ik hoop dat jij een heel mooi verjaardagscadeautje krijgt! Wanneer ben je jarig eigenlijk? @ juulz, ik hoop ook met heel mijn hart voor jullie dat je niet verder hoeft dan de intake in Leiderdorp!!! Ik weet niet hoe dat zit met een hogere temp dan normaal, hopelijk betekent dat iets moois! Wat fijn dat je zo'n lieve FA hebt in het MCK. Spannend hoor dat jullie gaan beginnen met IUI. Ik zou het jammer vinden als je hier weg gaat, ook al slik je geen Clomid! Ik duim met je mee @ all, hier eigenlijk geen nieuws. Hoop dat de tijd lekker snel gaat zodat ik gauw mijn mannetje weer in mijn armen heb! Liefs to all!
@ Luukske, nee toch meid. Ik heb er tot mijn 9,5 week ook last van gehad. Hopelijk is het vals alarm. @ Nen, ik dacht al die zal het wel moeilijk hebben zo met de feestdagen. Je moet nog even wachten maar gelukkig kan je hem over iets meer dan 2 maanden weer in je armen sluiten en doorgaan met jullie kinderwens! Knuffel meid.
@ Luuske, dat meen je niet. Wil niet heel stom overkomen, maar bruin verlies is toch dat de baarmoeder zich schoon maakt?? Niet al te erg toch, maar bij rood zou het wel erg zijn? Ik duim voor je! @ Juulz, wat fijn dat ze alles zo goed en snel aanpakken! Zo een ziekenhuis heb ik ook en voel me ook echt begrepen daar. Spuiten doe ik ook al maanden dus als je hulp nodig hebt . Knuff voor jou!!
@Luukske:Neee!!!! Wie weet is het gewoon wat Marsim zegt en wat Babii zegt, loos alarm.... Ik hoop het zo meis!!! Brand een kaarsje voor je!! Doe maar even heel rustig aan hoor!!!! *Knuffel* @Marsim: over laporoscopie is bij mij idd niet gesproken, omdat de HSG er helemaal goed uit zag... Jij hebt dus ook IUI gehad... 5 x... Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen idee voor hoevaak wij nu willen gaan. In eerste instantie 3 en dan zien we weer verder. Hoop gewoon dat het tegen die tijd echt een keer raak gaat zijn!!! Maar heb goede hoop hoor! Geniet lekker van je buikje kanjer! Dat verdien je !!! xxx @Nen: dank voor je lieve woorden... Ik zit vol hoop, want kijk best een beetje tegen het IUI-traject op... Maar het is zoals het is, helaas heb je het zelf niet id hand... Ik voelde helemaal met je mee toen ik las over jouw oud- en nieuw... Dan voel je je - ondanks dat je bij je lieve ouders bent - toch even heel alleen.... Ja, over een paar maandjes is je mannetje er weer!!! EN dan is het voorjaar, heb jij clomid geslikt en komt er heel gauw een mooi buikje! Daar duim ik dan weer voor ! Sterkte meid! Bedenk maar dat de dagen langzaamaan alleen maar weer lengen en de lente komt eraan... Knuff!!! @Babii: Thnx girl!! Als ik even 'mijn ei' kwijt wil over het spuiten laat ik het je weten!! Het is toch weer een stapje, maar hoor positievere dingen over spuiten dan over clomid - voor wat betreft de bijwerkingen dan hé... Maar goed, koester nog een bééééétje hoop voor deze ronde ! Dikke knuf terug!! xxx Dank nog voor jullie reacties... Doet me goed. Moest vandaag weer aan het werk, maar had weer een belabberde nacht achter de rug... Echt geen idee waarom.. Ben erg onrustig en heb het erg warm. Ik temp deze ronde voor het laatst en temp was vanmorgen weer 37gr. Wel af en toe van die ongiekrampjes, dus denk dat het er weer aan gaat komen... Al hoop ik dat de kaarsjes hebben geholpen Koester dus nog even hoop... !! Veel liefs, Juulz
@ Juulz, allereerst jij bent ook een kanjer hoor!! Ik zal toch eens vragen voor een laparoscopie. Gewoon voor de zekerheid dat ze eens goed kunnen kijken. Bij mij was het ook een hele andere uitslag met de hsg dan met de laparoscopie. Met betrekking tot het spuiten daar zitten inderdaad meer voordelen aan dan de clomid. Daar komt bij dat ze ook zeggen hoe langer je de clomid gebruikt de kans ook kleiner wordt dat het daar uberhaupt mee gaat lukken. Ik heb toen zelf aangegeven dat ik eerder wilde overstappen naar spuiten omdat ik geen vertrouwen meer had in de clomid. Ik heb in totaal 2 maanden gespoten en 1 jaar en 7 maanden clomid gebruikt. Ook heb ik in de maand dat ik zwanger werd aangegeven dat ik in plaats van 5000 eh pregnyl nu 10000 wilde proberen. Ik had gehoord dat ze met nieuwe onderzoeken bezig waren. Ik weet natuurlijk niet of dat de reden is waarom ik zwanger ben nu maar het blijft toch een dubbel gevoel. Meid misschien hoef je niet eens te spuiten en is het met de 10e ronde clomid gewoon raak. Ik duim nog steeds voor je. Met betrekking tot die ongi krampen, dat zegt ook helemaal niks. Ik heb daar ook last van gehad en nu soms nog steeds, dus wie weet!!
@ Juulz, qua bijwerkingen is Gonal F echt GEWELDIG! Ik heb totaal geen bijwerkingen . Enige wat ik vorige ronde had was dat ik rond me ei nog moest spuiten en me borsten heel gespannen werden. Voorgaande rondes had ik dat ook niet en deze ronde ook niet . Zelf krijg ik 25 januari ook een laparascopie. Schijnt niet fijn te zijn, maar ben blij dat ze alles nachecken. Is het met deze operatie eigenlijk ook zo dat je daarna vruchtbaarder bent (*tijdelijk)? Moet morgen naar de narcotiseur . Ik duim ook nog steeds keihard voor je door dat je deze ronde zwanger bent .
Zo ben weer een beetje bijgelezen... @ Juulz, Fijn dat er nu goed geluisterd word en ze je weer niet aan het lijntje houden, hoop eigenlijk voor je dat iui niet nodig is en deze ronde je positief test! Hier niet veel te melden, behalve dat we morgen naar Rotterdam gaan. Ben ook wel erg benieuwd en zenuwachtig.
Luukske, bruin hoeft niet erg te zijn. Zolang t niet veel helder en rood is, kan t allemaal meevallen. Maar bij mij begon het met heel weinig bruin (streepje) en ineens hele plas rood. Maar ik was bijna 7 weken, jij nog geen 5, dus relaxe...kan oud bloed van de innesteling zijn. Sterkte en ik duim voor je. xxxxxxxxxx
@ Babii, ze zeggen inderdaad dat je en tijdje vruchtbaarder bent na een laparoscopie want ook hier doen ze je eileiders weer doorspuiten. Dat is ip hetzelfde als bij een hsg. Ik was na mijn laparoscopie binnen 3 maanden zwanger, dus wie weet.
25 mei laprascopie 3 september Zwanger getest (2e ronde na laparascopie) Ff doorbijten, maar zeker de moeite waard!! Kimonootje had 26 mei laprascopie en is tegelijk met me uitgerekend ..
@juulz.....Fijn dat ze nu een goed behandel-plan hebben. Geen gezeur maar door pakken. Heb je er zelf ook een goed gevoel over? Ik duim voor je dat dit alles niet meer nodig is... @luukske....Hoe is het nu met je meid? Nog meer last gehad van bruin verlies? Of is het hier bij gebleven.... @babi....Ik heb zelf in augustus jl een laparoscopie gehad. Het is mij allemaal reuze meegevallen. Ik moest mij s'ochtends om 10 uur melden en was s'middags om drie uur weer thuis .... Het was allemaal dik in orde.... Ik ben drie dagen later ook weer aan het werk gegaan. @marsim.....15 WEKEN !!!!!! @brabantse.....Hoe is het met je meid? Alweer ongesteld geworden? @einad....vandaag naar Rotterdam @nen......Ik hoop voor in het nieuwe jaar dat jullie ook het geluk vinden waar naar jullie op zoek zijn. Hoop voor je dat de dagen een beetje snel gaan tot dat je mannetje terug is. @melek....schiet al lekker op @all...Afgelopen dinsdag de laatste tablet duphaston genomen en zit nu op mijn ongesteld te wachten. Hoop dat het niet al te lang duurt. Heb zo af en toe wel wat krampen maar voor de rest nog niks.....afwachten
hey meiden, heb gisteren contact met het ziekenhuis gehad, en heb aangegeven dat ik graag mijn HCG opnieuw wilde laten prikken....en zoals mijn gevoel al meende....HCG was gezakt tot 29, dus nu wachten op de miskraam....heb nu totaal geen buikpijn, en vloei ook helemaal niet!! is even afwachten, hoe en wat, maar als ik heftige buikpijn zou krijgen die slecht te verdragen zou zijn, moet ik meteen komen... heb zelf het idee dat het vruchtje niet echt loslaat....
@Luukske: Pfffff, weet niet wat ik moet zeggen lieverd... Wat een verdrietig nieuws.... Ik had er zo'n goed gevoel bij... Kan het niet zijn dat jouw eigen gevoel klopt en de kleine zich vasthoudt? Dat de HCG gewoon weer gaat stijgen??? Ik hoop het zo voor je!!! Ik brand een kaarsje voor je en denk aan je... Heel, heel veel sterkte!!! Extra dikke knuffel!!! @Marsim: thnx ... Zal als we het startgesprek hebben zeker eens navraag doen naar een laparoscopie... Wellicht dat er een andere uitslag zal zijn... Wat was bij jou de uitslag dan? Jij hebt trouwens echt lang clomid geslikt zegt!!! Kan me goed voorstellen dat je achteraf misschien wel denkt, was ik maar eerder gaan spuiten... Hoe dan ook: nu ben je lekker zwanger!!! En daar gaat het om! Ik duim ook nog steeds dat het deze ronde misschien raak is... !! Ik houd je op de hoogte en heb vast nog wel vraagjes voor je als ik strx 'het nieuwe traject' in ga...! xxx @Babii: spannend, die laparoscopie... Ben benieuwd, wel een verslagje schrijven naderhand hoor!!! Zoals jij het omschrijft kijk ik al uit naar de Gonal F... Weet nog niet welke medicatie ik zal krijgen, maar dat hoor ik tzt vanzelf... Die bijwerkingen van de clomid ervaar ik met name zo die laatste wachtweek. In combinatie met de spanning van het ongie worden ben ik echt af en toe onhebbelijk naar vriendlief... En veel emotioneler dan anders... Maar goed, volgende ronde dus nix (even rust voor mijn lichaam, wat ik wel weer jammer vind, een ronde dus geen kansen ...) en dan knallen maar!! Hoe gaan ze het verder bij jou aanpakken? Door met de Gonal F, ook na de laparoscopie? Of ook een IUI traject? Spannend hé meis... Maar 2010 gaat ons jaar worden!!!! xxx @Einad: hoe was het in Rotterdam? Ben héél, héél erg benieuwd!! hoop dat je er een goed gevoel bij hebt. Jullie zijn ook al zo lang bezig.. Het is je zo gegund meid! Maar wat ik al zei, 2010 wordt ons jaar! En jij gaat dit jaar lekker trouwen... En wie weet wel met een geheimpje in je buik ! xxx @Brabantse: hopelijk komt die ongie snel... Kan me voorstellen dat dat wachten veel te lang duurt!!! Duim voor jou! @Lima: Ja, heb er een goed gevoel bij!!! Al koester ik nog steeds hoop.... Jij zit ook te wachten op je ongie... Mmmm ken het Dat wachten is NIX! Hopelijk wordt je gauw ongie en kun je weer een nieuwe kans pakken! Spannend!! Sterkte en knuffel!!! @Updeetje hier: Door die lange winterse kou ben ik echt een beetje uit mijn element. Duurt te lang, verkeer is niks... Dat in combi met mijn auto die vanmorgen niet startte, even niet zo lekker in mijn vel op mijn werk, een vol hoofd (snot en een stukje gepieker over vertraagde verbouwing / verhuizing die niet opschiet) en wederom een belabberbe nacht hebben mij doen besluiten thuis te blijven vandaag. Was gisteren ook echt niet lief tegen mijn vriend, vraag me niet waarom, maar ik zocht gewoon discussies op. Terwijl hij superlief was, lekker heeft gekookt en vol energie zat En heb er dan de volgende dag (nu) alweer spijt van. Kennen jullie dat?! Temperatuur overigens vanmorgen weer 37... op zich wel netjes,maar blijft afwachten... Geen krampjes meer en ook geen gevoelige borsten ofzo... Maar goed, ik blijf duimen... Dikke knuf, Juuz
@ Luuske, OMG Ik heb hier even geen woorden voor, ik wil je ontzettend veel liefde en kracht toesturen. Verdorie wat is dit ongelofelijk verdrietig! DIkke knuffel voor jou! @ Juulz, ik moet helaas gewoon door met de Gonal F (naaldenangst, maar doe het toch). Het is ideaal, want met de Clomid was ik echt een biatch zeg maar . Waarschijnlijk wordt het inderdaad IUI! Maar dat is nog even afwachten. Als mijn slijmvlies nu goed werkt, waarom zou ik dan IUI doen, ja omdat je wellicht sneller zwanger bent omdat het zaad dichterbij het eitje is. Het is nog even een dilemma, maar denk wel dat het IUI wordt. Hier zijn me borsten aan het afnemen, vandaag 10 DPO! Voor de andere meiden, thanks voor de info over de laparascopie, wat moest ik toch zonder jullie .