Meid verschrikkelijk. Ik heb geen gelijk en heb het absoluut niet gezegd om mijn gelijk te halen. Dit is alleen nog een grotere klap als het door gaat zetten. Je hebt hoop gekregen stiekem meer dan dat je wilt want je weet dat alles nog fout kan gaan. Meid ik hoop echt niet voor je dat het door gaat zetten maar ik denk dat je je lichaam nu wel goed kan aanvoelen. Balen zeg!! En eigenwijs nee helemaan niet!! Je wil een bevestiging en het liefst zo snel mogelijk maar je moet jezelf ook een beetje beschermen meid! Het doet toch elke keer weer veel verdriet. Sterkte meid maar misschien zet het niet door.
Nee, misschien niet, maar ga er vanuit van wel. Wil nu echt even geen valse hoop koesteren. Manlief is dus wel echt verdrietig. Hij zegt bij mij is alles goed volgens jouw gynaecoloog en dan gebeurd dit steeds. Hoe kan dat? Nou kan iemand me dat uitleggen??
Babii, ik hoop dat het niet doorzet meis... Heel veel sterkte en ik hoop dat het goed blijft gaan, ik duim voor je!!
@babii, juist om die reden dat jij dus nu ook weer in onzekerheid zit, test ik nooit meer voor NOD, want ik wijt mijn MK echt aan het dunnere bmsv!! ik hoop voor jou dat het toch goed zit!! ik ga iig maandag hameren op verder onderzoek naar het bmsv!! @all, ik ben dus sinds gisteravond aan het vloeien, en nu een uurtje geleden voelde ik het vruchtje gewoon eruit vallen, nadat ik 15 minuten helse buikkrampen(weeen) heb gehad....ik loop nu echt zowat leeg....als het de hele dag aanhoudt, moet ik nog naar het ziekenhuis om te overleggen hoe en wat....
Hey meiden, Ik weet even niet wat ik moet vertellen, maar er is iets goed fout in me lichaam . Vannacht al die helse krampen en dat voorgevoel van me zat ook niet goed. Ben vanmiddag op advies van Snippie maar op me bed gaan liggen en heb een keertje braaf geluisterd. Helaas stopte de pijn niet en de krampen werden nog erger. Inmiddels had ik rond 14.00 uur verhoging en nog steeds helse pijn. Om 15.00 uur heeft Steph me maar naar de wc gebracht, want ik verloor iets waterigs (wist niet wat), maar kon zelf amper lopen. Eenmaal op de wc verloor ik iets wat aardig hard was, heb het er uiteraard uitgepakt, het leek mij het vruchtje. Gelijk erachteraan verloor ik ontzettend veel bloed en nog steeds. Heb inmiddels al 2 tampons verwisseld in 1 uur tijd. De gynaecoloog is inmiddels op de hoogte gesteld. Die heeft aangegeven dat als ik hogere koorts krijg ik gelijk aan de bel moet trekken en moet langskomen. Ook moet ik morgenochtend voor een FM en het vruchtje meenemen (wil het vruchtje begraven). Hij raadde me ook aan even een lekkere douche te nemen i.v.m. de vele pijn. Hij gaf ook aan als de pijn nog erger werd dat ik echt gelijk moest langskomen en niet eigenwijs moest zijn. Het rare is wel dat ik nu dus op 12 DPO hartstikke ongesteld ben geworden en voorgaande rondes op 18 DPO. Ben aan de ene kant wel blij dat mijn lichaam nu besloten heeft het vruchtje af te stoten en niet met bijv. 6 weken zwangerschap. En ook ben ik blij dat het nu op 12 DPO gebeurd en niet dat ik nog 6 dagen met zoveel pijn zou moeten zitten. Dit is wel weer een ontzettende domper! Damn wat ben ik onwijs verdrietig. 1 ding heb ik nu echt geleerd! Ik test niet meer voor me NOD! @ Lieve Luuske, ik weet als geen ander wat jij nu doormaakt. Hetzelfde heb ik dus net meegemaakt. Hoop echt dat je niet naar het ziekenhuis moet meis. En inderdaad laten ze het maar verder onderzoeken (je slijmvlies). Wellicht kan je Progynova vragen, bij mij sloeg het goed aan!
Hey meiden! Sorry dat ik even niet online was geweest, was erg druk.. Hoe is het met iedereen? Nog veel veranderingen? Heb een klein beetje terug gelezen, ik begrijp dus dat Luukske en Babi een mk hebben gehad... Meiden, ik weet niet wat ik hierop moet zeggen... Zo erg oneerlijk!!! Heel erg veel sterkte *dikke knuff* Heel veel liefs Kimonootje
Sterkte voor alle dames met een miskraam, bah...t is zo oneerlijk he. Vroeg of laat in de zwangerschap, het blijft heel rot. Ik denk aan jullie dames. xxxxxxxxx
@Luukske: mmmm Geen fijn weekend zo...Hoe gaat het verder met je? Kun je je verdriet wel delen met je mannetje? En hoe gaat het nu verder voor je? Hopelijk iets minder hevig bloeden nu... Misschien toch ook wijsheid over te stappen op spuiten? Wat zegt jouw gyn hiervan? Knuffel voor jou kanjer! @Babii: Pffffff wat balen zeg. Hoop echt dat het niet doorzet... En zo ja, dan wordt het tijd dat ze eens hééél goed onderzoek gaan doen... !!! Dikke knuffel ook! @all: Zoals je ziet aan mijn banner: ook hier weer Game Over... Temp was zaterdagmorgen 36,9 en na een heerlijke ochtendvrijpartij, weer bruinverlies... en ik voelde al krampjes en jawel: een paar uur later ook rood Wel weer onwijs balen hoor... Zoals jullie lezen, komende maand 'rust' (wil ik liever niet eigenlijk, is een gemiste ronde...mag misschien toch nog een ronde clomid slikken, hoor ik maandag, en dat hooooop ik, want dan heb ik nog een allerlaatste kansje alvorens het spuiten!!!) Dikke knuff voor allemaal... xxx Juulz
@ Juulz, wat ontzettend balen zeg!!! Wanneer zijn jullie nu eens aan de beurt? Ik hoop dat je maandag te horen krijgt dat je nog een maandje clomid mag slikken anders is die ook sowieso zonder resultaat en een kansje is in ieder geval wat.
@juulz... Dikke knuff... @babi... balen meid. Inderdaad niet meer voor nod testen. Dan voorkom je terleurstelling @luukske... Nu maar hopen dat je niet meer naar het ziekenhuis moet.... Ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie. Dikke knuff... @all ... Ik Ben gisteren ongesteld geworden .... Morgen weer de eerste spuit zetten en dan waarschijnlijk 18 Jan de eerste fm..... Vandaag is het een beetje een dubbele dag... Ben vandaag weer een jaartje ouder geworden maar ik had dit graag met een kleine uk willen vieren.... We gaan nu voor volgend jaar!!!