Wat een teleurstellingen hier allemaal! Juulz, balen meid dat je ongi bent geworden, eigenlijk had ik verwacht dat je niet ongesteld zou worden..
@ Lima, meid van harte gefeliciteerd! Ik snap dat het een beetje dubbel is. Een uk was erg welkom geweest! Meid je tijd komt en ik hoop en denk heel erg snel! Dikke knuffel en ondanks het dubbele gevoel een fijne dag laat je lekker verwennen.
@ lima, fijn dat je ongi bent geworden. kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt met je verjaardag. ik was die dag ook behoorlijk down. nou ik hoop dat je toch een beetje kan genieten en lekker worden verwend!
babi, luuske en juulz een dikke knuffel vanuit hier!!!!! Hier al de pregnyl donderdag gezet en hebben vanaf donderdag geklust tot vanochtend het was heerlijk en had geen gevoel dat het voor het wondertje was eindelijk een keer willen en niet moeten!!!! hoop zo dat het dit keer eindelijk raak is....
Bij ons was het raak toen we het net die keer deden omdat we allebei zin hadden, dus wie weet schattigkindje!!! xxxxxx
@ Schattigkindje, heerlijk he klussen omdat je zin hebt (en het toch moet, maar je het niet merkt). Ik duim voor je . Hoe klus jij als je de Pregnyl heb gezet (bedoel qua dagen)? @ Juulz, neeeee!!! Dit was niet de afspraak, wat ongelofelijk ***. Meid, spuiten is echt beter als Clomid, althans ervaar dat zo. Volgende ronde wil ik horen dat je zwanger bent hoor. All, Hier giga verdrietig . Bloeden is niet te stoppen, blijf maandverband verschonen (kan beter kraamverband hebben). Wel bij de gyn geweest, was echt zwanger (wat we al wisten). Ik lijk schoon, er is bloed afgenomen en HCG was nu 6. Bijna me lichaam uit dus. Wordt er een beetje gek van . Nou ja van dit lichaam. Maar ja op naar de Laparascopie!
Och lieve Babii, het is heel logisch dat je zo verdrietig bent. Neem je tijd, dit is niet niks meiske. Wel fijn dat alles schoon is, je lijf heeft het zelf goed opgelost, schrale troost, maar toch beter dan curretage. Je hebt al zoveel vkms gehad, kan me voorstellen dat je van je lijf baalt. Hopelijk levert je onderzoek iets op, maar prettig is anders. Ik duim extra hard voor jou dat ze iets vinden wat ze snel op kunnen lossen en je eind dit jaar je welkome schatje in je armen hebt. xxxxxxxx
hoi meiden, nou kan niet slechter gaan voor ons dit weekend, of zelfs het begin van 2010!! @babii, jeetje meis ik herken mezelf helemaal in je verhaal, hier dus ook die helse pijnen en daarna een brok verliezen, en dan gaan vloeien.....helaas heeft het voor ons niet zo mogen zijn, en zoals jij ook al zegt is het beter nu, dan dat je al veel verder zou zijn.... @lima en juulz, balen meid....maar 2010 wordt ons jaar!!! @schattigkindje, meis ik duim voor je.... @all, hier dus ook verdriet het hele weekend, mijn hubbie is er vrij nuchter onder, maar ik ben dit weekend weer geconfronteerd met de harde werkelijkheid....kennissen van ons, die al 3 kids hebben, en een paar maanden geleden "ongepland"zwanger van nr4 (bleek al bijna 22 weken te zijn, en haar man was 2 weken daarvoor gesteriliseerd), is bevallen op de dag dat wij ons wondertje uit handen hebben moeten geven....it doet dus wel pijn. morgen moet ik om 9,45 uur in het ziekenhuis zijn, zal nog wel een echo krijgen, en dan hamer ik echt op verder onderzoek naar het baarmoederslijm.....ben het echt beu!!
Luukske, ook voor jou heel veel sterkte gewenst de komende tijd. Kan me voorstellen dat je er doorheen zit en als anderen dan wel weer bevallen, heftig hoor. Mijn schoonzusje wordt morgen ingeleid, zie ook erg op tegen het kraambezoek, bij een collegaatje ben ik nog niet geweest. Je moet idd aandringen op dat onderzoek, na 3 keer gaan ze toch automatisch meer onderzoek doen? Ik denk aan je, xxxxxxx
@ Brabantse, je bent een lieverd. Ik voel mezelf een mislukkeling, snap niet waarom ons dit overkomt. Is ons geen kindje gegunt ofzo? Bah, ben echt aan het doemdenken. @ Luuske, lieverd toch. Je gevoelens herken ik helemaal. Een vriendin van mij is nu dus ongepland zwanger, van weer een andere vader! Woont nog bij der moeder en bah. Ik wil je even een hele dikke knuffel geven. PS als je slijmvlies te dun is, vraag dan Progynova! Dat verdikt het. Liefs
Je bent geen mislukkeling en het is je echt wel gegund. In het leven weten we helaas niet altijd waarom de dingen lopen zoals ze lopen. Ik ben er wel van om positief te denken, het zal onze tijd nog wel niet zijn dan.... Voor jou is het wel eens stukje lastiger dan voor mij, jij hebt al meer miskramen meegemaakt, kan me voorstellen dat je dan het gevoel krijgt dat je lijf faalt, maar jij zeker niet hoor meis. Je doet al het goede en jullie werken er zo hard aan. Ooit komt het in orde meis, probeer hoe moeilijk ook daar altijd aan vast te houden. En al die andere zwangeren zijn heel erg nu, maar die vallen nu alleen maar extra op, heftig, maar je kan er niks aan veranderen. Ik vind het megarot voor jou en voor al die anderen die de afgelopen weken de pech hebben gehad zich zwanger te mogen rekenen en het zich vervolgens weer van zich af hebben zien pakken. We gaan er met zn allen gewoon weer opnieuw voor, hoe moeilijk dat ook is, we kijken vooruit en niet terug. BeebPower!!!!! xxxxxxxxxxxxxxx
Speciaal voor alle forumschatten Je wordt verliefd Je gaat van elkaar houden Je gaat bij elkaar wonen Je bent gelukkig Dan komt er een dag Dat de wens naar boven komt Een kleine uk van jullie twee Het allermooiste idee Het lijkt zo simpel Iedereen kan het toch? Dan duurt het langer Waarom dan toch? Huisarts bezoek Gynaecoloog Pilletje hier Spuitje daar Waarom Waarom gaat het zo? Twijfel slaat toe Doe ik iets fout Waarom lukt het niet Waarom nou wij Waarom wel zij? Gelukkig is er steun Allemaal lieve schatten Met elk hun eigen verhaal Stellen hun hart open Voor elkaar Zoiets moois Maar ook iets moeilijks Met elkaar kunnen delen Is zo verdomde speciaal Dat mogen we niet vergeten Want liefde is houden van En stiekem doen we dat allemaal We zijn er voor elkaar En helpen elkaar er doorheen Tot iedereen Ja echt alle meiden hier Het gewenste in hun armen hebben Want ookal geloven jullie het nu niet Ook voor jullie komt het goed Ik geloof er heilig in En zal er voor jullie zijn En dat wij elkaar hier zo mooi steunen Vind ik echt super fijn!!!!!
@brabantse, mooi gezegd meis.....dat doet ons allemaal wel goed denk ik! @babii, ga dadelijk idd voor progynova vragn, dit had ze me vorige cyclus al willen voorschrijven, maar ze bleef twijfelen omdat het slijm rond mijn ei net op het randje van 7 mm zat...echter was nooit een goeie gelijkmatige opbouw!
@brabantse....mooi!!!! @luukske....Hoe is het inmiddels met je? @babi...En hoe is het met u? @juulz.....Is het al duidelijk wat je gaat doen? Ronde rust of toch nog een ronde clomid? @all...dank voor jullie felicitaties. Ik heb gisteren een erg gezellige dat gehad. Verder heb ik weinig nieuws. vanavond weer de eerste spuit zetten en zo even een afspraak maken voor een fm....
@ Lima, tsjah ik verlies giga veel bloed . En heb nog steeds heftige krampen. Voel me ook erg verdrietig, maar dat is logisch. Wat heerlijk dat je een fijne dag hebt gehad . @ Luuske, hmmm ik dacht dat 7 mm goed was? Dat houdt in dat ik verdorie dus nog meer moet slikken? Slikte er 2 per dag en hij was 7 mm. Hoop niet dat het daardoor WEER fout is gegaan. Let me know (zou je dat willen doen)?
@babi....Natuurlijk voel jij je verdrietig....Ik hoop dat er wat aan je dunne slijmvlies gedaan kan worden. Ik dacht ook altijd dat 7 mm minimaal was?.....Tenminste dat is wat mijn gyn mij ook altijd vertelde. Ikzelf heb er gelukkig geen last van. Zit altijd tussen de 11 en 13 mm dikte. Maar ik heb weer last dat ik nog nooit een bevrucht eitje heb gehad...ben nog nooit zwanger geweest.....
@ Lima, ja 7 mm is minimaal, maar de gynaecoloog zegt zelfs: er zijn vrouwen die zwanger raken met een bms van 5 mm. En ze was al blij met die 7 mm. Nou ik ga dus mooi vragen i.p.v. 2 pillen om 3 pillen te slikken. Op 10 DPO moet ik ermee stoppen en dan ga ik Utrogestan bolletjes vragen (hopen dat dat helpt). Heb er helemaal genoeg van . Natuurlijk kan er dan wel veel meer mis gaan tijdens de zwangerschap, aanleg organen e.d. Weet je zeker dat je nog nooit bevrucht bent? Want vaak heeft iemand dat niet door. Liefs
hey meiden, ben net terug van de fert arts, ze meende dat ik voor een termijn echo van de zwangerschap kwam....ze hadden niks in de comp gezet van de MK....gelukkig wist ik de naam nog, dus die mw heeft ze meteen aangesproken.....ze baalde echt.... @babii, idd het slijm moet echt minimaal 7 zijn en max 15 mm, ideaal is rond de 10.... heb haar gevraagd naar de progynova, maar omdat ik nu ga starten met fostimon wilde ze kijken hoe het effect daarvan zou zijn op het bmsv....moet dus deze ronde niks nemen, en nog 3 kilo afvallen, en dan kan ik haar bellen, zodat ze me meteen inplant voor op cd3 te starten met de fostimon en pregnyl.... @lima, voel me wel nog verdrietig....helemaal toen de fert arts eerst tegen mij zei dat ik over een week of 6 mocht beginnen met de fostimon en pregnyl....nou dat heeft wel geholpen, want moet nu nog minimaal 2 weken rusten en dan mijn ongi opwekken met provera, en dan starten....
@luukske.....wat verschrikkelijk balen dat je verplicht een ronde rust moet houden terwijl jezelf zoiets hebt van....Het is gebeurt maar we gaan met frisse moed een nieuwe ronde starten.....Dikke knuff.... @babi...Ik weet niet of er bij mij ooit een eitje bevrucht is.....Je zou haast denken als dat wel het geval is dat het zich ook wel heeft kunnen innestelen? Aangezien mijn slijmvlies gemiddeld 12 mm dik is Zou je slijmvlies ook te dik kunnen zijn voor innesteling??