Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Indian, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Thanks voor je lieve reactie Kimonoontje. Ik weet niet of ze dat gedaan hebben, wat houdt dat prikkelen in?

Weet wel dat ze met HSG vloeistof hebben gekeken. Daaruit kwam dus dat links moeilijk doorgangbaar was en rechts super doorgangbaar.

Moet een afspraak maken voor een FM bij de gyn en dan bespreken we de rest door. Ze bespreken niet alles met je als je met meerdere personen op een groep ligt.

Weet wel dat het even giga zeer doet en dat ik nu lekker met me diertjes (zijn echt me kindjes) lekker op de bank ga liggen.

Liefs!

2. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @Babii vervelend dat je zoveel pijn hebt ik hoop dat je snel weer opknapt... en natuurljk dan snel zwanger mag raken

3. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    wow babi klinkt heftig hoor. maar hopen dat het nu snel raak is.

ik ben vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest omdat mijn follikel wel heel erg doorgroeide. hij zat vorige week vrijdag op 3 en nu al op 3.6. dus heb nu primolut gekregen waar ik vandaag mee gestart ben en begin dan aan mijn 2e ronde clomid maar nu dubbele dosis.
    en krijg vanaf nu ook pregnylspuiten.

ben benieuwd eigenlijk.

sorry dat ik verder bijna niet kom maar heb het echt reuze druk met kids die elkaar afwisselen met ziek zijn.

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey meiden,

Ik ben alweer een tijdje niet geweest. Zo druk op het werk en thuis! En ben zo vreselijk moe de laatste tijd.. Volgens mij zijn mijn hormonen ook lekker in de war door het stoppen met Clomid. Zal even reageren!

@ luukske, oh nee meid wat lees ik nu? Wat vreselijk dat het mis is gegaan!!! :( Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... Dikke knuffel voor jou! Pfoe krijg gewoon tranen in mijn ogen over dat stukje van Luka's reactie..

@ marsim, bedankt voor je knuffel :) Ik blijf lekker aftellen.... Hoe is het met jou? Heb je al een buikje?

@ juulz, bedankt voor je lieve woorden! Lief dat je zo meeleeft. (jullie allemaal trouwens!) Wat ontzettend k*t dat het bij jou niet raak heeft mogen zijn weer.... Pfff. Laten we hopen dat het nu toch echt eens mag lukken tijdens deze laatste ronde clomid!

@ babii, spannend die laparoscopie. Ik hoop dat het daarna gauw raak mag zijn meid! Wat super dat je vriend zoveel zwemmers heeft!!! Lees nu dat je toch even zwanger bent geweest.. Meid wat afschuwelijk dat het toch fout is afgelopen! Ik had het je zo gegund... Is de LEO ipv de laparoscopie? LEO is het wegbranden van onrijpe eitjes toch? Wat is het opeens snel gegaan zeg met de operatie! Vervelend dat je zo veel pijn hebt.. Ik hoop dat het gauw beter gaat!

@ einad, fijn dat je nieuwe gyn je wel het gevoel geeft dat er naar je geluisterd wordt! Vervelend dat het toch pcos is.. Wel gek dat je vorige gyn zei van niet. Nu een spannende tijd tegemoet met alle behandelingen! Ik duim voor julli!

@ schattigkindje, hoe ist met jou meid?

@ brabantse, jeetje ik word gewoon emo van het gedichtje over de forumsteun. Wat heb je dat mooi verwoord! Jij hebt echt dichttalent vind ik!

@ leentjuh, welkom meid! Hopelijk kom je gauw met positief nieuws :)

@ lisa, jij ook welkom!! Heb je al meer duidelijkheid?

@ ruby, vervelend dat je nu weer met primolut moet beginnen en straks dubbele dosis clomid. Hopelijk heeft het dan wel het gewenste resultaat!

@ all, sorry dat ik misschien niet zulke uitgebreide reacties heb geschreven. Ben echt moooeee!!! Ik heb 4 maart weer een afspraak bij de fa om weer e.e.a. door te spreken. Dan wil ik namelijk ook eind maart beginnen met clomid zodat ik precies rond mijn vruchtbare dagen zit als mn vent weer thuis komt :) Kan niet wachten!

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Nen, nee heb een Laparascopie gehad, dacht dat een LEO hetzelfde was (niet dus), want volgens mij denk jij er anders over haha.

Je ventje is gelukkig weer bijna thuis, redt je het wel zonder hem? Lijkt me zo stil.

Liefs

6. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Wat is dan precies het verschil met een laparoscopie en een leo..? Volgens mij is dat het zelfde...
    Heb de betekenis van leo nog eens opgezocht:
    LEO= Laparoscopische Elektrocoagulatie van de Ovaria (Tijdens een kijkoperatie (laparoscopie) brandt de gynaecoloog met een laserstraal of elektrisch een aantal kleine follikels aan de rand van de eierstokken weg)

Mijn gyn vertelde me dat hij bij mij mn eierstokken heeft gestimuleerd ('wakker geschud' zoals hij het in mensentaal zei)
    en dat hij een soort gas had ingespoten. Daar had ik het meest last van, omdat ik die 'luchtbellen' bij elke beweging voelde verschuiven.
    Veel beterschap, hoop dat je je snel beter gaat voelen!
    Liefs Kimonootje

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nou van dat gas heb ik ook giga last! En mijn linker eierstok zat zeg maar dicht, die voel ik nu heel erg. Ze hebben die goed doorspoten zeg maar met vloeistof.

Ik dacht ook dat het hetzelfde was, maar door Nen der opmerking ging ik twijfelen hihi.

Ik heb overigens zoals Nen zei, geen overtollige eitjes, mag blij zijn als er 1 zit door het spuiten :D.

Liefs

@ Kimonoontje, hoe dik was jouw slijmvlies toen je zwanger raakte?

8. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    @babii, heb eigenlijk geen idee... Weet wel dat mn prog gehalte 75 was, en dat ik ervan OVERTUIGD was dat ik ongie werd haha!
    Komt omdat ik toen de hele week al ongie krampjes had, maar dat bleek toen al bandenpijn te zijn.

9. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Kimonootje, ik herken dat heel erg dat duidelijke gevoel dat ik wel weer ongie zou worden ook ivm de ongiekrampjes. Klinkt precies hetzelfde als bij mij. Hoe is het verder met je?

@ Babii, meid gelukkig heb je het achter de rug. In het begin is het inderdaad een beetje pijnlijk allemaal vooral met omdraaien in bed vond ik. Dat je nu last hebt van die kant die gedeeltelijk dicht zit dat herken ik ook van mijn hsg. Achteraf bleek bij de laparoscopie dat mijn eileider in een spasme was geschoten. Maar had daar later ook behoorlijk wat last van. Zeker een paar dagen. Die hsg was voor mij pijnlijker dan mijn laparoscopie. Die vond ik echt meevallen. Had me voor die tijd ook zo op zitten naaien dat het alleen maar mee kon vallen, haha. Meid ik hoop dat je nu lekker schoongespoeld bent en je snel zwanger mag zijn en blijft zitten.

@ Luukske, meid hoe is het met jou?

@ Nen, Je hebt gelijk hoor lekker in maart een afspraak en beginnen zodat wanneer je mannetje thuis komt het hopelijk snel raak mag zijn voor jullie. Lijkt me vreselijk om mijn mannetje zo lang te moeten missen. Nog eventjes meid en dan heb je hem weer lekker in je armen.

@ All, hier gaat alles zijn gangetje. De baby voel ik nu wat regelmatiger bewegen en meer. Eergisteravond begon het pas toen ik s'avonds mijn bed in kroop. Heb even heerlijk 30 minuten van de luchtbelletjes schopjes en bewegingen liggen genieten.
    Buikje is flink aan het groeien. Vooral de laatste week naar mijn idee. Bloeddruk was begin van de week nog wel aan de hoge kant maar gelukkig kan ik nu nog rustig aan doen op het werk.
    Sinds gister is mijn buik weer wat pijnlijker en zijn mijn banden weer lekker aan het trekken. Dus naar mijn idee gaat het daar binnen allemaal prima en volgens schema. Eind januari moet ik weer naar de vk dus ben erg benieuwd.

10. @ nen, succes in maart bij de fa, hoop dat je dan ook weer mag beginnen met clomid!

@ babii, voel je je al iets beter ?

@ marsim, lijkt me zo geweldig om je kindje te voelen bewegen.

@ all, wat een down dag heb ik zeg... echt heel erg emo, me niet aantrekkelijk voelen, eigenlijk gewoon ronduit lelijk...vanavond naar een concert van nick en simon, wie weet vrolijkt me dat op.

11. puk25

puk25 Actief lid

14 mrt 2009
    381
    0
    0
    twente
    Hai meiden,

kom even melden dat we een prachtige gezonde dochter hebben!!! LILA LOURDES is haar naam....
    ze is 6 januari geboren...en we zijn apetrots!
    Het is zon lieverd,ze huilt bijna nooit...
    mijn kraamhulp is al weer weg afgelopen woensdag was haar laatste dag....nu flink wasjes draaien hihih...
    Hoop voor iedereen dat jullie ook snel een kindje in jullie armen krijgen!!

"luukske": Ik schrok echt even van wat ik las....meid het moet vreselijk zijn...ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen...maar hoop dat het allemaal snel goed komt!

Liefs.....

12. @ puk, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Leuke naam ook!

13. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Puk, meid van harte gefeliciteerd. Geniet van je kleine meid.
    Wat gaat de tijd toch snel, kan me nog goed herinneren dat je vertelde dat je zwanger was en nu heb je het wondertje al in je armen, geweldig!

@ Einad, wat vervelend dat je je zo rot voelt. Ik hoop dat Nick en Simon je wat kunnen opvrolijken. Veel plezier vanavond!

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ babii, oh dus wel een laparoscopie. Haha sorry dat ik je in de war heb gemaakt.. Misschien zeg ik het wel helemaal verkeerd hoor. Een LEO is dacht ik dat ze onrijpe eitjes wegbranden? Zodat je eierstokken weer schoner zijn zeg maar... Heb je erg last van je wondjes? Ja ik red het wel zonder mijn lieverd, maar heb af en toe wel een dip hoor. Dan zitten de dingen niet mee en dat wil ik met hem kunnen delen. Daarnaast maak ik me momenteel erg zorgen, want hij zit weer buiten de poort en we kunnen geen contact hebben. Ik hoop dat het gauw weer vrijdag is, want dan hoor ik hem als het goed is weer..

@ marsim, wat leuk dat je de baby steeds meer voelt bewegen. Dat lijkt me zo bijzonder! Vervelend dat je wel wat last hebt van je buik door je banden, maar tis in ieder geval een goed teken dat je buikje lekker groeit!

@ einad, ik ga er wel vanuit dat ik weer verder kan met clomid. Ik mocht in eerste instantie 6mnd 50mg gebruiken waarvan ik er 4 heb gehad. Maar ik heb nu al sinds eind sept geen clomid meer gehad, dus denk dat ik wel weer 6 pogingen op 50mg mag doen. Vervelend dat je je zo down voelt zeg! Leuk dat je naar Nick&Simon gaat. Veel van hun liedjes heb ik tijdens de vorige uitzending van mijn vriend toegestuurd gekregen en daar zat ik altijd lekker bij te janken haha. Ze hebben zulke mooie teksten! Ze waren laatst ook op een thuisfrontdag, maar daar heb ik toen niet op gewacht.

@ puk & pukman, gefeliciteerd met jullie dochter Lila Lourdes!!!!! Fijn dat ze het zo goed doet! Ik wens jullie alle geluk toe! :)

@ all, hier verder geen nieuws... Heb 2 zwangerschapstijdschriften gekocht haha. Ff wegdromen ;)

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Puk, van harte GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter!

@ Einad, hier gaat het langzaamaan beter, wel veel pijn nog, maar gaat wel weer over voordat ik een jongen ben :p.

Wat rot dat je, je zo rot voelt :(. Heeft het te maken met de Clomid? Want ik had het altijd als ik Clomid slikte!

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @puk, gefeliciteerd!! leuke naam trouwens!

@einad, meis heb je op hyves gezien, en je bent een hardstikke leuke meid....geniet van Nick en Simon

@all, hier niks nieuws....

17. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hallo dames,

Misschien dat sommige dames hier mij nog kunnen herinneren.
    Ik wilde laten weten dat ik op 25 december bevallen ben van een prachtige dochter. Helaas is het uiteindelijk een keizersnede geworden, al met al maken we het allebei goed.

Ik wens jullie allemaal een vruchtbare jaar toe en dat ook jullie gauw kindje in armen hebben.

Luuske@ ik heb even gemist wat er is gebeurd.

18. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Mamavyas, meid jij ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Geniet er lekker van!

19. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    ff niet meegelezen, drukke dagen gehad, geen tijd voor de computer. Maar ben er weer hoor!!
    xxxxxxxxxx

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Welkom terug meid ;)

Deel Deze Pagina