goeiemorgen meiden, @einad, hoe was het bij Nick en Simon? hopelijk gaat het vandaag wat beter! @babii en alle andere meiden, indien je ook je hyves wilt uitwisselen....gewoon PB-en! @nen, meis ik heb echt bewondering voor je.....zou echt niet weten wat ik zonder mijn hubbie zou moeten doen..... @mamavyas, gefeliciteerd en geniet ervan! zie mijn onderschrift voor in het kort te horen hoe het nu gaat! @brabantse, fijn meis dat je een nieuwe cyclus kunt beginnen..... @all, gisteravond heb ik moeten werken, en op de weg naar huis moest ikgewoon even huilen.....was precies 1 week na de MK, en alles kwam boven, ook het overlijden van mijn pa.... vandaag gaat het gelukkig weer beter, en zie ik mijn vruchtbare periode vol goeie hoop tegemoet!
@ luukske, kan me goed voorstellen dat je even moest huilen, het is ook niet niks allemaal. hoop dat het je een beetje opgelucht heeft. was het gisteren weer de eerste dag dat je moest werken ? @ babii, hoe voel je je vandaag ? ik denk dat het inderdaad door de clomid komt maar meestal had ik het al wat eerder in de cyclus, ben nu eigenlijk een beetje labiel.. hoop dat het snel over is. @ mamavyas, van harte gefeliciteerd hoor! @ nen, kan me goed voorstellen dat je wat traantjes wegpinkt bij hun muziek. lekker aan het wegdromen bij de tijdschriften ? @ all, nick en simon waren erg leuk, heb er echt van genoten, was eigenlijk niet echt fan, vond het leuker dan gedacht! voel me al wel weer iets beter, morgen weer drie dagen werken dus lekker wat afleiding.. 18 februari lijkt ook nog zo ver weg.... wie trouwens wil hyven mag een pb-tje sturen hoor!
@ Luukske, he bah meid. Het is ook wel logisch dat het er nog even uitkomt. Het is niet niks wat je even op je bord kreeg zeg maar. Laat het op zo een moment ook maar even gaan, je hebt het dan nodig! En als je echt even je hart wil luchten, je mag me altijd PBen . @ Einad, wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad. Vindt de heren ook super zingen . Wat de Clomid betreft, die kwam bij meestal op CD4 en bleef aanhouden totdat ik weer met de Primolut begon. Voelde me dik, lelijk en gemeen. En deed ook best onaardig tegen manlief. Gelukkig met die spuiten heb ik amper bijwerkingen, heel soms rond me ei hoofdpijn. Hier gaat het wat beter, me navel stinkt wel een uur in de wind. Er zit opgedroogd bloed, maar dat zit vast aan me hechting. Dacht het gisteren wel even los te poeren met een wattenstaafje, maar het wil gewoon niet los. Heb vernomen dat het wondje met bloed vanzelf loslaat. Laten we het hopen. Me linkerkant (onderbuik) doet nog steeds gemeen pijn, maar ze hebben die eileider ook 2 keer doorspoten en ik weet ook dat ze me eileiders opgetild hebben om te bekijken. Liefs
@ luukske, ja het is niet makkelijk zonder je vent, maar op zich went het ook (hoe gek dat ook klinkt..). Maar ik kijk er wel heeeeeeeel erg naar uit dat hij terug komt. Stiekem weet ik ook dat er dan een aanzoek aan zit te komen Spannenddd!! Dikke knuff voor jou, want die heb je verdiend! @ einad, ik ben ff heerlijk weggedroomd bij de tijdschriften haha. Eigenlijk lees ik vanalles wat ik al weet (van het forum), maar het blijft leuk. Ff geen zorgen maken om vruchtbaarheidsproblemen, maar alleen dromen over hoe het zou kunnen zijn. Fijn dat het bij Nick& Simon leuk was! Hier ook geen echte fan, maar ik vind hun nrs wel mooi! (de meesten dan). @ all, wat voor werk doen jullie? @ babii, vervelend dat je nog wel veel last hebt van je onderbuik! Slik je nog veel pijnstilling? @ all, hier verder eigenlijk geen nieuws. Ook hier geldt: wie wil hyven, ik zie wel een pb verschijnen Alleen gelieve niet op mn hyves over zwanger/forum etc praten
@ Nen87, nee ik wil zo min mogelijk zooi in mijn lijf hebben (weet dat ik eigenwijs ben). Dus slik momenteel geen pijnstilling. Wel voor het slapen gaan vannacht hoor. @ Brabantse, het gaat redelijk goed. Enige nare is dat ik dus me wond ruik (zit bloed en een combinatie van jodium in me navel). En kan er dus niet in gaan poeren, want dan trek ik me hechting los. Hoe is het met jou dan meissie? Mag vanavond de wond nat maken, dus zal een lauwe douche erop zetten, hopen dat het wegspoelt. Aan de meiden die een laparascopie hebben gehad. Kan het zijn dat ik nu nog last heb van de wond aan me navel en me onderbuik nog voel? En hoe hebben jullie dit gedaan met het bloed en die stinkende navel? Wat adviseren jullie me, mag er dus niet met een wattenstaafje in.
Hoi Babii, Vervelend van je wond meis, hopelijk is het snel over. Met mij alles goed, helemaal happy dat mn ongi er alweer is. Van de week op kraamvisite geweest bij mn broer en schoonzus, ging me heel goed af. Ben er echt overheen, gelukkig. Familie weet er ook van, dus dat is echt fijn en scheelt heel veel. Toen ik het vertelde, vanaf dat moment heb ik er veel over kunnen praten en dat scheelt veel in de verwerking. Morgen afspraak maken voor folikelmeting op dag 12, helemaal goed. Mannetje en ik hebben er zin in om het weer opnieuw te proberen. Mooie start 2010 dus! xxxxxxxxxxx
@ brabantse, hoop dat je een mooi eitje hebt morgen!! Ik heb een soort rare spierpijn in mijn onderbuik, vooral met autorijden en gas geven.... echt vreemd voelt ook een klein beetje als ei-pijn maar dat is al even geleden...
Puk en mamavyas van harte dames met jullie wondertjes!!! Hier voel ik net als altijd weer van alles alleen nu heb ik menstruatie steekjes en emotioneel maar voor de rest gewoon afwachten tot donderdag dan moet ik ongie worden en anders 3 dagen erna heb het gevoel dat het deze ronde weer niet raak is..
Dag lieve meiden! Terwijl de sneeuw vandaag smeltend plaatsmaakte voor een zompige nattigheid, het zonnetje af en toe probeerde door te breken, maar telkens weer werd gedwarsboompt door hardnekkige wolken die het nodig vonden om nog meer nattigheid op ons landje te doen neerkomen, lukte het de zon toch en zorgde ze voor een mooie winterse zonnige zondagmidag... Ben nog even lekker naar buiten geweest en zit nu lekker op de bank met mijn laptopje op schoot. Even een middagje en avondje lekker alleen.. Zit naar Beverly Hills (leuk fout ) te kijken en weer even ons forum bij te lezen. Vandaag was zo'n echte typische zondag met van die dingen waar je doordeweeks niet aan toe komt: even bed verschonen en wat was opruimen. Jullie kennen het wel .Vriendlief is naar de verjaardag van zijn nichtje en ik 'verzuim' even; na al die drukte van de feestdagen vind ik het wel even goed zo... Heb wel een mooi cadeautje voor haar gekocht hoor (hoe noemen ze dat, schuld afkopen ofzo ?).. Maar wat we hier laatst ook al schreven, soms heb je even géén zin in die 'verplichtingen'. Dus spijbel vandaag heerlijk!! Ben even een paar daagjes niet online geweest, dus heb weer wat in te halen ... @schattigkindje: Mmmm, waarom heb je dat gevoel liefie??? Kan het me enerzijds ook zó goed voorstellen, je wil gewoon niet teleurgesteld worden. Ik vind die dagen voor de NOD altijd de ergste... (op de NOD zelf na dan!). Maar ik duim superhard voor je hoor!!! Wie weet zit je ernaast!!! Kaarsje brandt ook ! Dikke knuffel! @Einad: mmmm jouw buikpijn klinkt toch wel een beetje hoopvol... wie weet is het raak? Zou dat kunnen??? Duim voor je kanjer! @Brabantse: blij te horen dat het weer een beetje beter gaat! En fijn dat je er ook met je fam over hebt kunnen praten, lucht ook wel op. Goed dat jullie weer die positieve vibe hebben voor deze ronde! Spannend! Hoop dat je op dag 12 een mooi ei hebt! xxx @Babii: ... Vervelend van die wond. Heeft het douchen een beetje geholpen? Hopelijk geneest-ie snel!!! En word je strax snel zwanger!!! Dikke knuf! @Luukske: Dat moet raar zijn geweest, weer aan het werk... Huilen in de auto, herkenbaar... Dikke knuffel voor jou en heel veel geluk deze ronde!!!! @Nen: lekker hé, dat wegdromen met tijdschriften.. Moet zeggen dat ik voor mezelf nog nooit een zwanger-blad heb gekocht... Bewaar ik voor als ik het echt ben, anders vind ik het nu nog even te confronterend dat het niet lukt... Gelukkig ben jij nu over de helft toch, voor wat betreft je manneke missen? Waarom denk je dat hij je een aanzoek gaat doen??? Leuk!!!!!!!! Heeft-ie aanwijzingen gegeven?? Zou echt super zijn hé!!!Wat doe jij zelf voor een werk? xxx @Puk: Van harte met Lila!!! Wat een stoere naam! Lief ook! Leuk! Kan me voorstellen dat je supertrots bent, ik ben supertots op jou! Heb je toch maar even mooi gedaan meid! Pfff, weet nog wanneer je vertelde dat het raak was op dit forum... lijkt zo lang geleden... ! Nu lekker genieten meid! xxx @Mamyvas: ook van harte! Hoe heet de kleine??? @Marsim: Geniet van je buikje!!! FIjn dat het goed gaat! @updeetje hier: Vandaag dag 9 van mijn cyclus (laatste dus met clomid). Morgen hebben we IUI-startgesprek en daarna spuitinstructie.. Ben erg benieuwd... Na deze ronde dus beginnen met de ronde met spuiten... Vind het erg spannend hoor. In theorie zou je toch denken dat het dan haast wel raak moet zijn ?! Immers: er is een ei, er zijn zaadjes op het juiste moment en die hoeven alleen nog maar blij naar ei te zwemmen... Waar kan het dan misgaan... Zou je haast denken...? Ach, natuurlijk weet ik dat er tal vn factoren zijn waardoor dit niet zo maar werkt, maar als het nu eens zo simpel zou zijn... Wat zouden we dan al zwanger zijn met zijn allen hé!!! Nou lieve girls, fijne zondagavond nog! Dikke knuffel, Juulz
Juulz, spannend meissie je prik instructie. Wil hem je ook wel leren hoor . Nee zonder grappen, spannend hoor. Zal je zien raak je deze ronde hartstikke zwanger . Douchen heeft wel geholpen, maar er zitten bloedkorsten zeg maar (sorry voor de details). En die gaan moeilijk weg. ga er ook niet aan trekken i.v.m. de hechtingen. ach het komt wel goed voor ik een jochie ben . Morgen werk ik vanuit huis en dinsdag weer aan het werk . Btw ben nu wel benieuwd naar het gezicht achter juulz * shame shame *
Ha ha (had je gelezen wat ik bij Einad had ge-PD-t???!!!Ik ben benieuwd naar jullie gezichten!!! Truste!!!! xxx
Jakkie, die geur uit de navel maakt me echt misselijk. Sorry, maar ga morgen toch de gyn even bellen. Moest sowieso nog even bellen, want had nog geen afspraak voor de FM (lekker handig he). En heb het idee dat er een baksteen in me buik zit. Vooral als ik opsta, lang gelegen of lang gezeten heb. Dan is me buik zwaar en pijnlijk. Heel raar. Hoelang houdt dit nog aan joh .
Bellen Babii, stinken is geen goed teken lijkt me. Meteen bellen, want met een ontsteking wil je ook echt niet langer blijven lopen! xxxxxxxxxxxxx