Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Indian, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Luukske, hele fijne dag vandaag! En alvast gefeliciteerd voor maandag!
    Duim voor je meid, dat deze ronde jouw ronde wordt!

2. s1986

s1986 Niet meer actief

Hey dames
    Gebruiekn jullie ook ovutesten? Enzoja op welke dag begin je ermee. Maandag is dag 12 en moet ik voor een follikel meting Dus lijkt mij erna maar wanneer?

3. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Ik heb me voorgenomen, nu ik begonnen ben met clomid en ook follikel metingen ga krijgen, om geen ovu testen meer te gaan gebruiken, alleen nog maar te tempen... ze zien daar toch wanneer je eitje gaat springen!

4. hier ook geen ovu-testen...
    weet eigenlijk geen speciale reden, heb het nooit gedaan, alleen aan tempraturen...

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi Dames,

@Indian, 8 weken alweer, wat vliegt de tijd zeg....alles goed? :D

@einad: wat een onzekerheid allemaal...is toch om gek van te worden :( .

@s1986: hier 1 ronde ovu testen gedaan, maar ivm mijn pco is het niet echt betrouwbaar, want ik had zeker 14 dagen dat ik 2 streepjes kreeg.... :(

@all: JIPPIE.....vanmorgen mijn :evil: :evil: op bezoek gekregen, en kan dus woensdag met de Clomid beginnen, en daarna....klussen ;) !

6. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Vanmorgen tweede keer follikelmeting gehad, en godzijdank is de Clomid toch nog aangeslagen...alleen wel een beetje laat. Ik had nu een follikel van 18 mm klaarliggen aan de linkerkant. Dus zal een dezer dagenspingen. Alleen....nu is mijn lief in het buitenland, dus alles voor niks deze ronde...Je zou toch haast de eerste de beste voorbijganger je bed inslepen, haha!
    Liefs,
    Marijn

7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi marijn, balen zeg dan je mannetje van huis is.....

8. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ja, echt enorm balen... Toch een beetje voor niks die hormonen doorstaan...en ik werd er al niet echt vrolijk van.
    Nu volgende cyclus over op 100 mg, opdat de eisprong misschien wat vroeger plaatsvindt.
    Zijn er meer meiden waarvan manlief wel vaker in het buitenland is, en hoe plannen jullie hier omheen? Ik dacht echt dat ik het nu goed had getimed. Maar je verwacht ook niet dat met Clomid de eisprong pas rond dag 24 zal komen... Nou ja, eigenlijk valt er helemaal niks te plannen, want uiteindelijk bepalen de eitjes en de zaadjes toch wat er gebeurt...

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marijn:

mijn man is gelukkig altijd thuis, als het er op aan komt, werkt gewoon dagdiensten....

ik ben bijna 4 jaar geleden zwangergeraakt met Clomid 100, en een eisprong op dag 17-19, nu vorige ronde had ik mijn ei ook op dag 23-24, dus komt idd wel eens voor dat het ei wat later is.

10. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    @marijn; das echt balen idd! mijn man is ook regelmatig van huis of in buitenland voor zijn werk. Zo moest hij vorige wk ook weg, maar toen had ik in 1x pos ovutest, dus is ie helemaal naar huis gereden 's avonds...

Maar het blijft lastig natuurlijk! dat valt denk ik ook niet echt te plannen.

liefs brenda

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola dames!

Hoe is het met jullie?

@Miracles; Had je al een berichtje gestuurd bij de juli-mama's.. Wat erg voor jullie :( Heel veel sterkte!

@Luuske; Zie dat je ongi bent geworden! Lekker verder met de Clomid :) Succes!

@Brenda; Geen ei meer? :( Jammer! Hopelijk dan snel ongi en verder met de Clomid! Onthoud wel, ik ben zwanger geworden door een eisprong rond dag 35 :eek:

@De rest; Hoe staat het met jullie eitjes? En zijn er nog dames in spanning?

Hier gaat alles goed! Heb weinig klachtjes en kan het nog moeilijk geloven allemaal! Zou het liefste elke dag een test doen, maar dat is me iets te duur! :) Woensdag komt MvM, dus dan krijg ik weer een gratis test, haha! :)

Heel veel succes dames! XXX

12. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    @Linda; kan me voorstellen dat je het nog steeds moeilijk kunt geloven! Ben echt superblij voor je!

Ik had op dag 19 ineens een pos. ovutest. Dus heb nog een beetje hoop. Het is nu afwachten of ik ongi wordt of niet... Verder geen symptomen oid!

Liefs brenda

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Brenda; Spannend! Misschien toch nog een eisprong! Super! :) Dus dan zou je cyclus 33 dagen zijn! Afwachten dus! Ik duim voor je hoor :)

14. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    Ik zal gelijk mijn banner even aanpassen... maar ik denk dat ik wel gewoon ongi wordt, want heb helemaal geen klachten! Maar dat hoeft natuurlijk ook niet...

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @linda,

sta er nog steeds versteld van dat je zo laat hebt gereageerd, dus een late eisprong zegt idd niet dat het niet mogelijk is..... ;)

vind het echt leuk voor je, geniet er maar van, en ben maar blij dat je weinig klachten hebt, want alleen maar misselijk enzo is ook niet alles.... ;) ;)

16. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Luukske, hier alles goed! Duim voor je dat deze ronde jouw ronde mag zijn! Heb je wel verdiend!

17. s1986

s1986 Niet meer actief

Nou de eerste folikelecho gehad maar er was niks groots te zien. Moet vrijdag weer terug De grootste was 9 m.m hoop dat hij nog groeit maarja hoe groot is die kans?

18. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    Hij kan best nog een stuk groeien hoor! In een paar dagen kan er heel veel gebeuren... dus hou de moed erin meid!

Liefs

19. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    hey!kom net van de gyn. zaadjes vh ventje zijn gewoon goed,hij moet vitamine nemen om de zaadjes wat te verbeteren. En ik begin met clomid en met
    GLUCOPHAGE
    eerst men ms opwekken met duphaston,en dan beginnen met clomid...

spannend..

groetjes

20. s1986

s1986 Niet meer actief

Ja dus het kan toch nog goed komen?

Deel Deze Pagina