@s1986: je moet niet uitgaan van 1 fm, heb er voor mijn 1e zwangerschap gemiddeld 3 per week gehad, als ik rond mij ei zat, en de week ervoor ook op 2x per week, en in die tijd kan heel veel gebeuren..... @all: ben blij als het woensdag is, en ik weer met de nieuwe ronde Clomid kan beginnen, hopelijk wordt het dan niet zo'n kl*te cyclus als afgelopen maand....
goeimorgen dames, nog 1 nachtje slapen, en dan mag ik die lekkere snoepjes weer nemen (eigenlijk erg dat je er zo over gaat denken, maar als ze helpen vind ik het niet erg ). dadelijk eerst even de cadeautjes voor de psz klaar maken, want onze kleine man mag vandaag trakteren voor zijn 3e verjaardag @all: hoe gaat ie?
Nee ik ging niet uit van 1 echo hoor. Maar ik had wel gedacht dat er wat meer te zien is. Maar we gaan vol goede moed op naar vrijdag.
Hello ladies, Hoe is het hier? @Luuske; Joepie, morgen mag je weer aan de Clomid! Toch wel weer fijn als je eenmaal mag beginnen, dan breken de spannende tijden weer aan! Ik duim voor je! @S1986; De moed nog niet opgeven hoor meis, Clomid kan lang door blijven werken! Komt wel goed! @Brenda; Jij kunt over een weekje al testen, SPANNEND! Hoop het echt voor je! @De rest; Heel veel succes!
Ik moet vanavond mn laatste tabletje clomid innemen. De bijwerkingen zijn me gelukkig nog meegevallen, heb wel wat meer last van stemmingswisselingen, waardoor ik iets sneller geiriteerd ben dan normaal. En kan het soms erg warm hebben... Wat me trouwens opviel, sinds ik bezig ben met de clomid. Als ik s'morgens mn temp meet, is ie zo hoog, dat mn temp meter het niet kan opmeten, de 2e keer zit ie rond de 40 graden en als ik m daarna nog een keer opmeet heb ik pas mn goeie temp te pakken... beetje vreemd niet? Dit heb ik echt nog nooit eerder gehad, pas sinds de eerste morgen na het slikken van de clomid..
Ola! S1986; Heb het nog niet verteld op mijn werk, dat doe ik echt pas na 12 weken! Gaat verder goed! Ben heel moe, zere boobs en ben heel vergeetachtig Oh ja, ik plas als een idioot, haha! Miracles; Doet je thermometer het wel goed, want het is wel eigenaardig hoor! Misschien toch ff de gyn bellen? Succes!
Ja je heb gelijk als je de kans heb zou ik het ook zo lang mogelijk niet vertellen hoor. Hoop dat je je snel weer goed voelt
Hmmm, dus jullie vinden t ook vreemd... Vrijdag maar s navragen dan. Voel me niet ziek of zo en heb daarna ook geen hoge temp meer, alleen echt gelijk als ik wakker word...
Heb je niet een anddere in huis ik zou het daar eens mee proberen of koop een andere. Als het morgen weer is zou ik morgen al even bellen als je temp echt zoo hoog is lijkt me niet goed voor je lichaam.
Linda, hoop dat wij ook snel zulke klachten krijgen, alles voor t goeie doel... Al moet ik zeggen, dat toen ik zwanger was, voor de vmk, ik ook al erg misselijk en duizelig was, veel hoofdpijn had en ook vaker moest plassen...
hoi dames, nog 1 nachtje slapen en dan mag ik weer met de clomid beginnen..... dadelijk even werken, en dan lekker onder de wol, voel me niet helemaal fit vandaag, beetje verkouden..... hoe gaat ie bij jullie?
@ miracles, wel vreemd inderdaad van die hoge temp, is het een digitale ? @ luukske, vervelend dat je je niet zo lekker voelt! hoop echt zo voor je dat de clomid zn werk gaat doen! @ de rest, hoe gaat het bij jullie ? morgen heb ik eindelijk mijn telfonisch consult, hoop dan meer te weten wat word hier niet vrolijk van, aan de andere kant geen ongi blijft een beetje hoop!
Het is inderdaad een digitale... En op zich heb ik t idee dat ie t toch goed doet... want ook mn temp, dan weliswaar na 3 x, id t zelfde als normaal! En ik heb t echt pas vanaf de morgen na mn eerste tabletje clomid... Nou, morgen maar weer s afwachten en dan vraag ik t vrijdag wel aan mn fert arts!
Ik ben afgelopen vrijdag met mn eerste ronde gestart, heb vandaag mn laatste tabletje ingenomen! Alvast succes!
@einad: hoop voor je dat het gesprek wat duidelijkheid geeft....en idd wie weet....Linda is het bewijs dat het kan..... @Knarboor: gezellig, ik begin ook vandaag met een nieuwe ronde @miracles: hoe was het vanochtend? omdat je gisteren de laatste Clomid hebt gehad, en anders zou hij morgen anders moeten zijn, want dan heb je 1 dag geen tabl genomen......raar he..... @all, today is the day.....starten met nieuwe ronde, en zoals gezegd....nieuwe ronde, nieuwe kansen!