Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Indian, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Ik duim voor je Luukske, spannend!

Hier nog steeds geen verandering in temperatuur, nog wel die baksteen in mijn buik.

Liefs!

2. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Die baksteen heb ik er ook nog zitten, jeetje wist niet dat een eispong opwekken zoveel "pijn" kon veroorzaken!

Wat ik wel merk deze ronde, is dat mn temp niet meer zo schommelt, is een stuk stabieler dan normaal!

Groetjes miracles

3. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Mijn temp is ook rond de 36.5 nu de laatste dagen, ik werd net misselijk en duizelig met boodschappen doen, bah!

Zo ziet mijn curve er nu uit

4. Miss Mommy

@weetjewel, moest jij op dag 1 met clomid starten, of heeft FF het zo geregistreerd?

5. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Ik ben inderdaad gewoon weg begonnen met Clomid... Ik werd niet ongesteld door provera of primolut omdat er bij mij geen overtollig slijmvlies zit, dus kan er ook niks los komen. Dus ik reken maar van dag 1 clomid als eerste dag. Ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten doen..

6. Miss Mommy

@weetjewel, wat vreemd dat je niet ongi word dan he!
    Zou inderdaad ook niet weten hoe je t anders kan doen ja... had je gyn je dat geadviseerd?
    En krijg je ook Follikelmetingen?

7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @weetjewel, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt voor dit alles....heb idd ook niet eerder meegemaakt dat iemand niet op provera reageerde, ik in ieder geval wel.

@all nog 1 dagje Clomid(morgen) en dan zit het er weer in!

8. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Ik krijg geen echo's tussendoor, ik hoef pas terug te komen als of ongesteld ben geworden, of zwanger raak of als ik binnen 45 dagen nog steeds niks heb. Dus we wachten het af, gewoon netjes tempen, al heb ik wel het gevoel dat het wat doet nu.

9. s1986

s1986 Niet meer actief

Hey dames ik moest eigenlijk 3 weken wachten voor ik aan me primolut mocht beginnen van die gyn. Maar dacht er gisteravond pas aan dat mn eigen gyn zei dat zodra ik wist of het aansloeg of niet een afspraak moest maken. Dus maandag ga ik een afspraak maken dan mag ik misschien ook ietsje eerde beginnen met primolut. En dan hebben we gelijk de uitslag van zn zwemmers.

10. Miss Mommy

@weetjewel, wat vreemd zeg, dat ze je zo aan je lot over laten... blijf t raar vinden!

Maar hopelijk kun je met tempen toch je ei opspeuren en dan weet je toch wanneer je uiteindelijk of zwanger bent of ongi word!
    Succes in elk geval deze ronde!

11. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Ja de gyn (2 zelfs) zien geen aanleiding om me in de gaten te houden bij clomid. Dat vonden ze omdat mijn hormoonwaardes over het algemeen redelijk waren, en heb licht pco en ze verwachten sowieso al geen meerling. We'll see, ik neem aan dat ze weten wat ze doen?

12. Miss Mommy

Ja, daar mag je normaal wel vanuit gaan he!

Maar heb t eigenlijk nog nooit gehoord dat iemand niet ongi word en dan zo met clomid mag starten.
    Vonden zij dat niet raar dan, ondanks dat je baarmoederslijmvlies dun was?

13. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Ik ben een ex prikpil gebruiker en daar komt het door, ze komen veel van mijn situaties tegen na het gebruik van de prikpil. Ik heb er achteraf ook zoveel spijt van. Maar ja niks meer aan te doen he?

14. Miss Mommy

ah okee... en wanneer heb je de laatste gehad?

15. adi

adi Niet meer actief

Weetjewel jet temp ziet er prima uit hoor! Die daling betekent ook dat de eisprong eraan zit te komen. Ik zou ook beginnen met ovu-testen (als je dat nog niet hebt gedaan).
    Mijn ervaring is dat de tempstijging pas echt doorzet 1-2 dagen na de eisprong, dus niet meteen. Daarom is het belangrijk om te blijven klussen totdat de temp 3 dagen lang significant hoger is. Ik kan het in mijn curve best duidelijk zien. Ik zal hem even erbij zetten:

http://www.fertilityfriend.com/home/234039

Succes met klussen deze dagen!

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi dames,

vandaag mijn laatste clomid dosis......
    en dan lekker klussen....

17. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Vandaag weer 36.5 gemeten... Ik heb wel een precieze temp moet ik zeggen..
    Klussen gaat goedkomen ;) Ik zal inderdaad eens gaan beginnen met ovutesten, misschien dat er wat te zien is.

Ik heb vorig jaar november mijn laatste prikker gehad, maar omdat ik toen gigantisch buikpijn kreeg een paar maanden geleden en niks door wilde zetten, werd ik doorgestuurd naar de gyn na een dubbele dosis primolut en dubbele dosis microgynon wat niet wilde werken.. Helaas :(

18. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Ik heb net ff een ovutest gedaan, een lichte streep, maar hij was positief! Jeej!

19. adi

adi Niet meer actief

jeweetwel, een lichte streep op een ovu-test betekent negatief (werkt anders dan de zwangerschapstest).
    De streep moet echt even donker of donderder zijn dan de controlestreep wil je test positief zijn. Maar een lichte streep betekent vaal wel dat het proces in de gang is gezet. Nu netjes elke dag (of 2x per dag) testen en bij een positieve test heb je je eisprong binnen 24-36 uur.

Enneee... blijven klussen he! ;)

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @adi,
    spannend voor jou....nog 5 dagen en dan testen?

@weetjewel, idd met die streepjes, al was hij bij mij niet helemaal hetzelfde of donkerder als de controle lijn, in mijn gevaal zeggen ze dat hij niet 100% zeker is ivm de PCO

Deel Deze Pagina