@mercedes, succes met je Clomid, en natuurlijk de provera.....vind het met provera alleen zo vervelend dat het zo lang duurt voordat je ongesteld wordt, dus die 10 dagen gebruiken en dan ongi worden, en dan pas beginnen met Clomid....baal er wel van.... @weetjewel, fijn zo, laat die baksteen dan binnenkort maar springen....en zorg dat hij een mooi zaadje tegenkomt! @miracles, we gaan voor een mooi ei! @linda, spannend volgende week woensdag @einad, ik heb het idee dat de tijd bij jou vliegt....al ruim 9 weken..... @all, af en toe een beetje vol gevoel onder in mijn buik, maar moet nog even tot aan mijn eisprong, en dan gaan we ervoor....een SUPER ei dat een mooi zaadje binnenlaat
goeiemorgen dames, hier niet veel nieuws, heb gisteravond wel een steek in mijn linker zij gehad, en met de Clomid had ik ook al steken links..... wie weet doet de Clomid zijn werk wel, vind het alleen balen om zo lang nog op mijn ei te wachten
Hey Luukske, ik hoop ook voor je dat je clomid gaat werken! Dat je iig een ei krijgt! Hier is mijn temp gezakt naar 36.3 dus please laat hem morgen omhoog vliegen! Liefs!
Goedemorgen allemaal, Hier gaat het zn gangetje, ben voor de laatste keer bezig met een ronde clomid, nog geen klachten gelukkig! Hoop dat het goed aanslaat, maar de kans dat het wat word is toch minder dan 1 procent! @luukske, ik denk dat je een foutje hebt gemaakt in je vorige berichtje er moet indian staan ipv einad denk ik... Mocht ik willen dat ik al ruim negen weken ben. @ all, heel veel succes!
@einad, sorry ....bedoelde ook Indian, maar gun het jou ook van harte ! je zegt dit wordt je laatste ronde Clomid, wat is het verdere behandelplan? ben je nu wel uit jezelf ongi geworden : hier af en toe een steekje in mijn onderbuik , verder wat grieperig, maar wel al wat minder dan het weekend....hoop dat er deze ronde een mooi ei komt groetjes
Hoi Meiden, Ik heb iets vreemds, Ik had de vorige keer een cyclus van 23 dagen, dit vond ik al erg kort omdat ik daarvoor ruim 3 maanden niet ongesteld was geweest. Nu zit ik morgen op dag 21 en moet dus bloedprikken. Maar nu is net mijn menstruatie begonnen(volgens mij)vanochtend bruinverlies en nu toch echt rood. Dit geeft waarschijnlijk heel andere waarden morgen bij het bloedprikken! Nu weet ik dus niet zo goed wat ik moet doen. Hebben jullie dit ook al eens gehad? En moet ik gewoon bloed laten prikken morgen? Alvast bedankt voor jullie reacties! Groetjes Willemijn
@ Willemijn, ik heb hier geen ervaring mee gehad. Je zou het altijd even kunnen overleggen met de gyn. @ luukske, Ik hoop inderdaad dat je een mooi ei krijgt Nou ik was vrijdag bij de gyn en toen heeft hij gezegd dat alle behandelingen gestaakt worden, omdat eerst mijn man een ingreep moet hebben gehad en ik moet zijn afgevallen want op deze manier heeft geen enkele behandeling zin. Zo zei hij het gewoon, was echt heel pijnlijk om aan te horen... Ik ben zaterdag ongi geworden en had nog een doosje clomid dus ben daar ook mee begonnen. En ja daarna word het dan maar klussen zonder behandeling, al ben ik er nog niet helemaal uit, want ik denk dat ik maar een andere gyn ga vragen, deze was zo tactloos....
hey meiden, ben er ook weer eens! @weetjewel, spannend hoor, hoop dat je ei snel springt en het een mooi eind resultaat word @mercedes, succes met komende ronde! wachten duurd zo lang, hopelijk komt er een goed eind resultaat @miracles, bij jou ook spannend dus! duim duim @luukske, jij ook veel succes, veel dames die richting hun ei gaan! allemaal samen zwanger! ik ben ook grieperig bah. @einad, minder dan 1% kans, tis niet veel, maar er bestaat wel een kans! wat een kl**tzak die gyn zeg, sorry dat ik het zo zeg, alsof het zo even makkelijk gaat afvallen! (weet er helaas alles van) zou het mooi niet pikken. hij had het iig wel wat subtieler kunnen brengen. @nijmelijntje, heb ik nog nooit gehad, vind het wel vreemd, misschien moet je het wel even aangeven? of anders even bellen? @all, morgen mn NOD *zucht* ik weet het niet hoor, heb al sinds gisteren avond last van mn buik, echte ongie pijn. vanmorgen spotte ik wat gelige afscheiding (sorry beetje ranzig) dus het is nog even afwachten vrees ik. heb ook niet continu pijn, maar met vlagen zeg maar. ben ook goed ziek, koorts e.d. erbij. we zien wel!
Mmm dat is wel balen Patje.. Ik duim voor je dat het wat anders is. Einad, wat een lultje die gyn, ik moest ook wel wat afvallen, maar niet extreem ofzo (71 kilo bij 1.74m) Dus opzich valt het wel mee qua overgewicht. Voor de rest niet zoveel te melden hier, ja mijn vent is vervelend, dus die schop ik straks naar boven
hoi dames, ben net klaar met werken, en dacht even kijken hoe het nu met iedereen gaat. @patje, hoop dat het anders is....dat je gewoon op roze mag @einad, wat een eikel :x ....mijn huidige gyn zei het ook, terwijl ik bij mijn vorige gyn helemaal niet "gedwongen"werd om af te vallen, dit was trouwens ook in een ander ziekenhuis . heb nog gekeken of ik bij hem weer terecht kon, maar hij werkt er niet meer, balen dus.... @nijmelijntje, zo'n korte cyclussen met PCO : ....erg raar....ben al blij met een cyclus van onder de 40 dagen.... @weetjewel, succes met klussen
Hoi... Heb een vraagje over clomid? Ik gebruik sinds deze maand clomid. Tot nu toe gaat het goed. Heb netjes een eisprong gehad. En volgens mij heb ik 5 dagen na mijn eisprong een innesteling gehad. Maar nu is eigenlijk mijn vraag: Voordat ik clomid gebruikte had ik altijd standaard 2 tot 3 dagen van te voren rugpijn en krampen dan wist ik dat mijn ongie er aan zat te komen. En nu heb ik nergens last van. Kan het dat je ongesteldheidspatroon veranderd. Of zal het zo zijn dat ik misschien zwanger ben. Groetjes Astrid
@ijskonijntje, het gevoel bij Clomid kan anders zijn, maar als ik jou was zou ik het weekend een test ertegenaan gooien .... ik had afgelopen maand allemaal klachten die ik nooit had, voelde me 1 week echt zwanger, en daarna niet meer....volgens ha een vroege miskraam..... heb deze ronde af en toe wat klachten, van de clomid, en moet mijn ei nog krijgen, dus daarna weer wachten.... @weetjewel, niet te lang achter de computer hangen....klussen....
@weetjewel, ben even vergeten waarom jij ook alweer clomid krijgt ...pco? zo ja, heb jij dan al eens een dikkere streep gehad bij ovu testen dan dde controle streep? ik heb namelijk mijn vorige ronde ook zo'n streep gehad, maar nog nooit duidelijker dan die controle streep....zeggen dat dit door de pco komt :
Hey Luukske, ik heb inderdaad pco, het lijkt ook wel of ie niet dikker wordt dan dit, maar ik zal er morgen nog maar eens doen. Ik zal het volgende week eens aan de gyn vragen hoe dat zit met ovutesten en pco.
@Weetje wel, je test is wel degelijk positief nu, ik zou er vanuit gaan dat je ei binnen nu en 48 uur springt, dus KLUSSEN. Waarom je temp vanmorgen al 0,3 gestegen is weet ik niet, maar je eisprong moet in elk geval nog komen! @All, ik moet morgen weer bloed gaan prikken, hoop dat ik nu wel een verhoogde waarde zal hebben, zodat er eindelijk s actie momt, ben t wachten op mn ei nu wel weer een beetje moe hoor... X Miracles
@wwetjewel, ben eens benieuwd dan, ovu testen en pco, hoor er verschillende verhalen over. Ik heb idd vorige maand mij ei gehad met zo'n streep die jij ook hebt....klusser de klus.... @miracles, je hebt je banner op 28 dagen staan zie ik? @all, ik voel wel degelijk iets in mijn buik, af en toe drukkend gevoel, ook als ik moet hoesten/plassen...hoop komende week mijn ei te krijgen
goeiemorgen dames, @weetjewel, goed geklust? willen deze ronde een vette streep zien.... @all, succes deze orde