Hahahaha goed geklust! Maar temp is 0.1 graad gezakt, dus ik heb de hoop een beetje op gegeven. Straks nog ff een ovutestje er tegenaan gooien, en jij al goed bezig Luukske?
Hoi Allemaal, Ik heb de Fertiliteits verpleegkundige gesproken en ze vond het ook erg vreemd! Ze vroeg of ik dit al eerder had gehad. Ik zei dat ik vorige keer een cyclus van 23 dagen had en daarvoor cyclussen van ± 3 maanden! Ze zei dat het misschien handig was om in deze cyclus nog een keer te prikken(dat had ik ook al gedacht ja!) en dat ik dan weer moest proberen op de 21 dag! Ik zei dat ik misschien weer zoon korte cyclus zou hebben dus dat dat waarschijnlijk niet handig was! Ow ja! Nou dan moest ik maar overleggen met de Gyn(2-12). Dus dat doe ik nu maar braaf! Maar ik had zo gehoopt dat we in december mochten beginnen met Clomid(als ik genoeg ben afgevallen, nog 2,2 kilo) Maar nu weet ik dus niet of dit alsnog kan, omdat ze nu natuurlijk niet de juiste waardes heeft! Wat denken jullie? Hoe is het verder met jullie? Allemaal druk aan het klussen of afwachten natuurlijk. Succes weer allemaal. X Willemijn
hoi dames, @nijmelijntje....wat een gedoe dat onzekere allemaal.... @weetjewel, zijn idd al aan het klussen, denk zelf dat mijn ei deze maand iets eerder komt dan afgelopen maand, heb nu hele lichte verkleuringen op de ovu testen, maar kan nog een weekje duren, was vorige maand ook zo, voordat hij echt duidelijk is..... ben vandaag wel echt "chaggie", mijn zoontje en onze hond moeten het allemaal doorstaan vandaag....niks is goed....
Uhoh Luukske, dat is wel naar! Ik heb deze ronde eigenlijk de hoop al wel opgegeven, gister een dikke vette rooie streep, nu nog maar een licht streepje. Maar mijn temp is niet omhoog gegaan, maar met 0.1 graad gezakt. Maar ja goed, eerste ronde Clomid, mag ik ook niet zeuren.
Je temp zakt voor je eisprong altijd ff, en aangezien je donderdag een positieve ovu had en je ei, dus tot 48 uur later kan springen, denk ik dat dat dus nog moet gebeuren! Dus hup, klussen! Ik heb gisteren weer bloed moeten laten prikken, nu moet ik maandag weer naar het siekenhuis voor een follikelmeting, dus denk dat mn ei er wel aan zit te komen... maar ja, had ook niet anders verwacht, aangezien ik van mn eigen altijd rond dag 22 (maandag is t dag 20) mn ei heb! X Miracles
Ik hoop voor je dat het gegroeid is Miracles! Hier nog steeds geen temp stijging.... Dus mijn ticker gaat hem ook niet worden ben ik bang.. Ga er maar van uit dat ie nog niet gesprongen is. Succes met klussen all, het moet natuurlijk ook leuk blijven
Ja, ik hoop t ook! En maak je maar geen zorgen over die, temp, t kan ook zo zijn dat je temp pas na een dag of 2 stijgt hoor, maar dan weet je wel dat je je eisprong gehad hebt! Anders zou ik t s invoeren bij fertility friend, als je daar ook invult wanneer je een positieve ovu had, kijkt hij wanneer je waarschijnlijk je ei hebt gehad! X
@weetjewel, gewoon doorklussen @all, ik merk dat ik steeds vaker last krijg van mijn eierstokken, mn links, en de ovu testen zijn 2 dagen licht geweest, en vandaag heel weinig, maar dat kan....wrs dus komende week mijn ei..... gaan gewoon gezellig klussen
@luukske, Ik heb al eerder provera gehad, maar 3 dagen werd ik al ongi. Ik heb vorige keren met clomid ook altijd netjes een cyclus van 28 a30 dagen gehad. Ben er bijna een jaar mee gestopt na een miskraam(14 weken) gehad te hebben. Dus ik ga ervan uit dat ik snel weer een goeie cyclus heb.
@mercedes, heel veel succes @miracles, succes morgen met je echo, ik hoor het wel.... @weetjewel, ei gehad? voor de zekerheid gewoon door klussen @all, heb echt het idee dat mijn ei deze maand eerder komt, heb echt een opgeblazen gevoel, en met name aan de linker kant... heb net een ovu test gedaan, en deze is iets donkerder dan eergisteren, denk zelf dat mijn ei eind van de week komt, dus iets eerder dan de banner zegt....dus we zijn netjes aan het klussen
Ben net terug van het ziekenhuis. Links zaten 2 follikels, de grootste was 14,8 mm en de andere 11,4 mm. Het baarmoederslijmvlies was gelukkig al mooi dik, dus dat is er al klaar voor! Mn arts vond wel dat ik ondanks de clomid erg laat was, zit nu op dag 20... maar ze zei ook, als er maar een goed eitje uitkomt, dat is waar het allemaal om gaat! Nu moet ik donderdag terug voor een samenlevingstest en om weer een echo te laten maken! Dus dat word klussen! (maar dat doen we toch al, dus dat is geen probleem )
@all, we hebben gisteravond lekker de slee gepakt en hebben met onze kleine man een stuk gewandeld door het mooie witte pak sneeuw . kwamen toen langs een huis waar de ooievaar in de tuin stond, en toen zei mijn zoontje daar is feest, wil ik ook.....moest er wel om lachen heb nu bijna constant een drukkend gevoel aan mijn linker eierstok, en sinds vannacht ook wat vruchtbaar slijm...sorry voor de details.... denk dus echt dat mijn ei rond woensdag/donderdag komt ipv vrijdag-zaterdag...
Hallo all! Luukske, spannend! Goed klussen iig. Miracles wel fijn dat je eitjes hebt, wel laat maar dat geeft toch niks? Ze zijn er iig! Ik ben mijn ei kwijt, zaterdag geen 2e streep op mijn ovutest meer, maar ook geen temp stijging, dus ik heb het wel opgegeven voor deze ronde. Ach ja, nu maar hopen dat ik wel ongesteld word dan.
@weetjewel, vervelend zeg, heb je wel buikklachten gehad rond die positieve ovu testen? hoop voor je dat het toch allemaal op zijn pootjes terecht komt... ik zit hier nu met een positieve ovu test , dus mijn ei zal binnen nu en 48 uur springen , heb dus qua gevoel echt gelijk dat mijn ei deze ronde eerder komt... nu maar goed klussen, helaas moet ik vanavond werken, dus dan maar even tussendoor.... en morgen ga met mijn man naar de bios, of niet , en is onze kleine vent bij opa en oma logeren
Ik heb behoorlijk buikpijn gehad en een baksteen gevoel in mijn baarmoeder, maar ja, gewoon geen eisprong gehad heb ik het idee, het lijkt me heel sterk dat ik nog ga stijgen http://www.fertilityfriend.com/home/237551
@weetjewel, raar idd ....maar waren bij LindaS niet ook zo de klachten, en die bleek toch een stuk later haar ei te hebben gevonden ....is nu enkele weekjes zwanger ik heb zelfs zoveel druk op mijn buik dat ik bang ben om te hoesten, zoveel pijn doet het nu, ga vanmiddag nog een keertje een ovu test doen, want die zou vandaag of morgen zeker helemaal positief moeten zijn....
Hoi meiden ik kom me ook maar even melden hier want ik ga beginnen met Clomid. Ben alleen een beetje de weg kwijt. Heb vandaag te horen gekregen dat ik Clomid ga gebruiken en dat we IUI gaan doen. Dit ivm plakkerig zaad. Kreeg papieren mee met info over Clomid en verder niks. Heb nog geen recept, geen vervolgafspraak voor IUI...niks! Mijn gyn zei dat we haar voorlopig niet meer zouden zien en dat ik om 14:30 moest bellen naar een bepaald nummer en dan krijg ik alle uitleg. Hebben jullie ook een apart "team" in het ziekenhuis die de Clomid zaken doet? Ben erg benieuwd hoe het dan met de IUI zit want de informatie die ik nu heb gehad rept er niet over.
@ luukske, ik heb geen idee? Ik ken haar naam ook niet, zal wel eens gaan zoeken. Ik heb nog steeds gigantisch zere borsten, ze zijn ook hard, en daar heb ik echt nooit last van. @ Nuage, wat vervelend dat je geen duidelijkheid hebt zo. Hoop voor je dat je straks meer te horen krijgt. Mijn gyn doet het gewoon zelf die Clomid. Ik wens je succes!
@nuage, zal wrs de fertiliteits arts zijn, weet dat dat bij ons ook anders is dan bij de gewone gyn. In het vorige ziekenhuis waar ik liep was dat ook apart. @weetjewel, moet je eens zoeken hier in deze rubriek, bij Clomid, want ze is ook nog niet zo super lang zwanger, wrs nu tussen de 7-8 weken en misschien hooguit 9 weken.