Ja ik zat te lezen inderdaad, maar ik zie nergens dat zij getempt heeft? Alleen dat ze een laat ei had, en zij moest bloedprikken.. Mmm.. nou ja, ik ga woensdag gewoon bloedprikken en dan zie ik het wel! Ik word er wel een beetje verdrietig van, had gehoopt dat mijn temp ging stijgen, maar helaas. Wel een positieve ovutest en dan niks meer.. Ik had het nu wel fijn gevonden als ik echo's zou hebben gehad, dan is die onzekerheid wat minder.. Nu moet ik maar gokken of ik wel of niet een ei heb gehad.
@weetjewel, meende idd dat zij had getempt... hoop voor je dat je wat meer duidelijkheid krijgt.... @all, hier vanavond een zo goed als positieve ovu test gehad, dus die zal morgen of helemaal positief zijn, of mijn ei is gesprongen... manlief is een beetje ziek, dus hopelijk is hij vanavond na mijn werk wel nog in staat even te klussen....anders morgenvroeg voor het werk,haha.... @miracles, stad leeg gekocht :
Hoi meiden, Ik ben deze maand begonnen met Clomid en had 2 mooie eitjes. En ze zouden dit weekend moeten springen maar nu kon ze dat niet met zekerheid zeggen dat ze daadwerkelijk gesprongen zijn, ze waren nu rond 30 mm. Ik heb bloed laten prikken en morgen hoor ik de uitslag. Maar nu heb ik beetje een vervelend gevoel. Is het voorbij deze maand denken jullie? Of is er nog steeds kans dat ze wel zijn gesprongen en net onderweg zijn? En stel dat ze niet meer gaan springen wat gaat er dan gebeuren? Ik hoop dat jullie me wat advies kunnen geven. Hoe bevalt jullie de Clomid? Liefs Rach
goeimorgen dames, hoe gaat het met iedereen? vannacht super slecht geslapen , mijn mannetje was wat ziekjes , en ik was bang dat we daardoor niet konden klussen ...maar heb hem midden in de nacht toch kunnen overtuigen, ben nu wel ontzettend moe .....hopelijk heeft het ook zijn doel behaald, dat klussen en slapeloze nacht.... gisteren had ik een baksteen onder in mijn buik, nu vanochtend bijna niet meer, lijkt alsof mijn ie vannacht dan toch is gesprongen....maar weet het niet zeker had trouwens bij het klussen behoorlijk veel pijn aan mijn linker eierstok , en nu nog maar een beetje drukkend gevoel(gisteren durfde ik niet eens te hoesten). We gaan voorlopig nog even verder met klussen , want de ovu test was nu nog steeds donker, iets lichter dan gisteren, maar voor de zekerheid toch even doorgaan
nou dames, kan jullie garanderen dat mijn ei nog niet is geweest , want die blok beton is weer terug in mijn buik , dus ben in ieder geval nog niet te laat geweest met klussen , want vanochtend meende ik echt dat het over was en ik mijn ei had gehad vannacht ik heb foto's in mijn album staan, kijk maar eens als jullie willen.....heb trouwens nooit een overheersende 2e lijn gehad, die van nu was het duidelijkst heb echter van meerdere dames gehoord dat ze geen donkerdere 2e lijn krijgen bij babyboom ovu testen
Ohh die baksteen ken ik, dat is echt zo niet fijn! Hoesten doet zelfs pijn! Ik ben er gelukkig van af, maar heb nog wel zere borsten. Mijn temp is weer gezakt, ik snap er geen hol van! Ik zit te denken om de assistente van de gyn te bellen. Luukske ik heb jouw ovutesten eens zitten te bekijken en het lijkt er idd wel op, ik heb zelf wel een hele donkere gehad en de rest was allemaal net zoals die van jou. Ik snap echt niet waar mijn ei is gebleven.......
@weetjewel, bij mij worden de testen niet donkerder van babyboom, dus zit nu echt op mijn piek.... heb deze ronde niet zo veel last van pijnlijke boobs, maar dat had ik vorige ronde ook pas rond de innestelingsdag....en ben toen 1 week flink misselijk/duizelig geweest....helaas niet goed gegaan vervelend zeg van die temp, is hij veel gezakt?
Nee 0,1 maar zit nu wel een zakkende lijn in de temp. Ik ken die testen van babyboom niet, dus heb geen idee! Ik heb er zelf ook net maar even een ovutestje tegenaan gegooid. Ben wel ff nieuwsgierig Nu een hele lichte 2e streep, mmm.... Moet ik hier nou weer van denken. Als je mijn temp kaartje bekijkt word je er niet veel vrolijker van! http://www.fertilityfriend.com/home/237551
Weetjewel, als ik je temp kaartje zo bekijk, lijkt t wel of je ei nog moet komen... raar! Kijk maar s naar mijn kaartje, als het goed is moet mijn ei een van deze dagen springen en mijn temp is ook aan t dalen! Luukske, nog ff een paar daagjes doorklussen! je bent in elk geval niet te laat!
@weetjewel, als de ovu test nu minder aan het worden is heb je wel je ei gehad.... ik heb zelf nooit getempt, maar volgens mij zou hij hoger moeten blijven na je ei als je zwanger bent, of niet : vervelend zeg.....ik blijf toch voor je duimen @all hier blijft de buikpijn aanhouden, maar is wel minder gespannen dan gisteren....
Ja die van jou is mooi aan het dalen Miracles Ik snap er niks van, ik ga zo wel eens de assistente bellen. Naar die buikpijn Luukske, hoop voor je dat je snel een ei hebt en die buikpijn over is.
Heb net de assistente gesproken, maar die heeft geen idee! Nu moet ik donderdag terug bellen, en morgen bloedprikken, dus ze hoopt dat de uitslag er dan ook al is. Raar dat zij gewoon niks weet eigenlijk.
Hallo dames Hoe gaat het met jullie? @Rachje; Succes met de eerste ronde Clomid! Ik heb twee keer een late eisprong gehad. De eerste op dag 28 en de tweede op dag 38 (ongeveer). CLomid blijft doorwerken tot je eitje is gesprongen, dus het kan zijn dat hij bij jou iets later is! Niet opgeven in elk geval, want ik ben de tweede keer zwanger geraakt! Hoewel ik bijna de moed had opgegeven Succes meis! @Luuske; wat een mooie trouwjurk zeg! Wanneer ga je trouwen, of ben je al getrouwd? En goed klussen dus, eitje is on his way! Succes en ik duim dat het deze ronde raak is! @Miracles; Er zijn heel veel eitjes op komst zeg! Hopelijk is het voor jou deze keer ook raak, het is jullie allen zo gegund! @De rest; Good luck en geef de moed niet op! Ik ben vandaag alweer 7 weekjes, waarschijnlijk ietsje verder, maar dat hoor ik morgen! Vind het zo spannend allemaal! Hopelijk is alles goed met de echo!
Hoi Allemaal, @luukske, hoop dat je een heel mooi ei hebt en het klussen goed resultaat opleverd! @weetjewel, wat een verwarring zeg met je eisprong pfff hoop dat je donderdag meer duidelijkheid hebt! Hier gaat het nu weer redelijk, had deze ronde echt heel veel last neerslachtige buien door clomid, gelukkig is dit nu over en hoop op een mooi ei volgende week! Succes allemaal!
Balen einad van je neerslachtige buien, ik heb er van de Clomid geen last van gehad, alleen van de Provera. Dan ben je voor de buitenwereld niet echt gezellig . Linda ik hoop dat je een mooie echo hebt, ik hoorde van Luukske dat jij je ei ook niet kon vinden, ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw verhaal, ik zit nu op dag 20, ik had op dag 15 een dikke vette positieve ovutest, maar aan mijn temp is geen verschil te zien. En nu is mijn ovutest ontzettend negatief. Morgen moet ik bloedprikken iig. Ik krijg geen echo's enzo, dus ik moet het allemaal zelf doen. Best verwarrend.
@Einad: Thanks meis! Laat morgen wel ff weten hoe het was! @Weetjewel; Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet aan tempen en ovutesten deed, ovutesten sloegen bij mij altijd posi uit en tempen ben ik eigenlijk nooit mee begonnen! Ik kreeg ook geen FM's, maar moest altijd mijn bloed laten prikken om te kijken of er een eisprong was geweest! Het enige testmiddel wat ik had, was pijn in mijn tepels, dit kreeg ik altijd voor mijn ei ging springen! Bij de laatste ronde bleef het maar uit, de gyn wilde ook dat ik mijn ongi zou op gaan wekken, maar daar heb ik mee gewacht! Had ff geen zin meer in hormonen in mijn lichaam en had besloten een pauze te nemen! Toen ik opeens weer die pijn in mijn tepels kreeg, heb ik uiteindelijk toch een hele late eisprong gehad en ZWANGER! Alles kan dus! Hoop dat jullie snel jullie eitjes hebben! En geef de moed niet op hoor!
Oh okee, nou dan je iig. Ik ga morgen bloed laten prikken, het is mijn eerste ronde clomid, dus tja ik gok ook wel dat mijn lichaam wat van slag is. We wachten het wel af.
dames, kijk eens even heb net opnieuw getest, dit moet hem toch wel zijn of niet? hoe lang moeten we nu doorgaan met klussen? hebben vanochtend vroeg geklust, en vanavond zal het ook het geval zijn.....en dan morgen avond en donderdag? wat denken jullie?
Luukske, bel je vent! Zeg dat ie thuis komt, want nu moet je klussen gewoon elke dag dus. Deze is dus dik vet positief