Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Indian, Aug 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Luukske, dat word klussen de komende dagen! maar dat had ik je net al gezegd, hihi

@Weetjewel, fijn dat je bloed mag gaan laten prikken, dan weet je tenminste of je ei geweest is of niet...

@All, normaal is de daling van mn temp een voorteken dat mn ei eraan komt. maar nu zit ik dus een beetje met een dilemma!

Mn arts zei gisteren namelijk, dat ik t eitje vandaag nog niet zou springen en morgenavond moeten we klussen voor de samenlevingstest. Nu had ik eigenlijk zoiets van voor die test, dan maar 1 dag niet klussen, vanavond dus. Maar als mn temp zo zakt, heb ik normaal de dag erna mn ei! Eigenlijk moeten we dus vanavond klussen (wat we ook zeker wel doen dus, want wil mn ei absoluut niet missen), maar weet niet of dit wel zo goed is voor die test...

2. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Ik heb geen ervaring met de samenlevingstest, maar ik zou gewoon klussen hoor, zeker als je ei eraan zit te komen :) Succes!

3. hannelore

hannelore Actief lid

Sep 26, 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    hey meiden,

Gisteren laatste dosis clomid gehad. En heb eigenlijk niet veel nevenwerkingen gehad... Ben er blij om,want ik hoor dat er veel veel klachten hebben met clomid.

Nu wachten op een ei i hope:)

wish me luck? :) 8)

4. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, zoontje is bij opa en oma...huis voor ons alleen, dus we gaan dadelijk maar klussen :oops:

5. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @miracles, al meer buikklachten? ei op komst?
    morgen ziekenhuis, spannend ;)

@weetjewel, heb je wijze raad goed opgevolgd, en hebben goed geklust :oops: .

@hannelore, succes deze ronde. Ik had zelf pas enkele dagen na de laatste tabletten last van de klachten..... :(

@all, ga dus nu officieel het wachtbankje op, over 14 dagen testen....spannend.... ;)
    had vanochtend een ovu test gedaan, niet met ochtendurine natuurlijk, maar deze was al beduidend minder dan gistermiddag, maar wel nog goed zichtbaar.... :D

6. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Spannend Luukske, ik duim voor je :)
    Ik ga straks naar het ziekenhuis om bloed te prikken, dus ik ben echt zo benieuwd of ik een ei heb gehad. Want als ik naar mijn temp kijk, dan wordt het hem niet. Maar als ik naar mijn ovutesten kijken dan wordt het hem weer wel.. Om gek van te worden, want hij is vanmorgen weer gedaald.

Liefs!

7. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @weetjewel, is toch om gek van te worden :rolleyes: ....hoop echt voor je dat het raak is deze ronde ;)

8. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Ach Luukske het is de eerste ronde clomid nog maar, dus opzich ook niks te klagen. Want er is wel wel meer activiteit dan daarvoor ;) In totaal zijn we nu een klein jaar bezig, maar omdat ik gewoon niet ongesteld werd dmv primolut, een dubbele dosis pil en daarna van de gyn nog provera, hebben ze me toch maar Clomid gegeven om te kijken of dat wel wat doet en mijn baarmoederslijmvlies ook dikker zou worden en dus of meteen zwanger zou raken, of dat ik hiervan wel ongesteld zou worden. Dus we wachten het netjes af.

9. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @weetjewel, ben vorige ronde ook niet ongesteld geworden met Clomid, wel mijn eisprong gehad op dag 22, en een innesteling gevoeld, maar na 5 dagen me "vermoedelijk zwanger"te voelen was het over, maar werd ook niet uit mezelf ongi, en vond het na 45 dagen wel genoeg, heb toen ook provera genomen.....

10. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Ja kan ik me voorstellen inderdaad, ik had te weinig baarmoederslijmvlies om ongesteld te worden, ik had namelijk de prikpil. Dus die primolut kuur die ik van de HA had gekregen sloeg ook nergens op. Die had inwendig wel gevoeld enzo, en die zei, ja je hebt een verdikt baarmoederslijmvlies, toen zei de gyn, nou heeft hij een echo gemaakt dan? Uhh nee, nou zegt ie, dan kan ie het ook niet weten. En op de echo was gewoon niks te zien qua slijmvlies, dus lekker die HA-en. En toen kwam er wel waarschijnlijk pco uit tijdens de echo, teveel eiblaasjes, maar toen moesten we mijn bloed nog afwachten en daar kwam inderdaad uit dat ik pco heb. Dus voor mij is het de combi prikpil en pco, niet echt fijn dus. Ik heb nu ook zo'n spijt dat ik de prikpil heb genomen, maar daar is nu helemaal niks meer aan te doen.

Ik ging voor mezelf pendelen gister, en daar kwam nog wel uit dat ik nu zwanger zou zijn van een 2ling een jongen en een meisje. En 5 dec zou ik dus positief testen. Nou ja, we wachten het af.

11. Miss Mommy

@Weetjewel, wanneer krijg je de uitslag, vanmiddag?

Ik ga voor je duimen dat je toch een ei hebt gehad!

Wij moeten vanavond "verplicht" klussen en dan morgen weer een follikelmeting en de samenlevingstest!
    Ben s benieuwd wat eruit gaat komen, of ik mn ei al gehad heb, en of de zaadjes goed hun best doen!

12. hee miracles,
    ik dacht ik reageer nog even op je berichtje van de samenlevingstest, deze heb ik ook gehad..
    ik denk dat als je niet had geklust dan de zaadkwaliteit beter moet zijn, dus ze meer zien op de samenlevingstest..
    maar ik zelf had ook gewoon geklust hoor, je wil je ei niet mislopen ;)
    hoop dat de test goed is!

@linda, weet je al wat meer ? hoe was je echo ?

13. Miss Mommy

@Einad, ja, dat dacht ik zelf ook wel al, maar wil mn ei gewoon echt niet missen... Dus ja, maar afwachten morgen!

En mn arts had ook niet gezegd dat we niet mochten klussen die andere dagen, dus ja, ik zie t wel!

Jij ook weer op je ei aan t wachten?

14. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, de ovu testen zijn vandaag zo goed als helemaal negatief, hebben vannacht geklust ;) , en wrs vanavond ook nog een keertjes, als mijn mannetje zin heeft, anders morgenvroeg...zou toch goed moeten zijn dan, toch :( ?

@weetjewel, hoop dat je pendel gewoon uitkomt ;)

@einad, gelukkig ook al weer een aantal dagen opweg.... ;)

15. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Zo hier iemand met een nog steeds bloedende arm! Ik krijg als het goed is morgen de uitslag, heb sowieso een belafspraak staan.
    Ik wens voor jullie allemaal een heel groot ei (of 2).

Liefs!

16. Miss Mommy

Weetjewel, dan ben ik benieuwd, spannend!

En een bloedende arm? Is t nog niet gestopt dan?

Anders even goed afdrukken!

17. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @weetjewel, hoe laat krijg je de uitslag :(:

@miracles, hoe laat is de controle vandaag :(:

@all, hier gisteravond niet meer geklust :oops: , mijn zoontje en man waren beide ziekjes.... :cry:

had gisteren een neg ovu test, en heb mijn ei gehad, en gisterochtend wel nog geklust, dus zou toch goed moetn zijn, of niet :(:

18. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Nou ik neem aan dat het goed is Luukske!

Ik krijg als het goed is om 10 over 12 de uitslag, maar het kan ook pas morgen worden. Dus ik hoop straks al. Mijn temp is omhoog gevlogen van 36.3 naar 36.8, wat er nu weer is, is me ook een raadsel!

Ik ga ff douchen met mijn dochter, die moet straks naar de psz.

19. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @weetjewel, spannend zeg ;) , heb gisteren bij iemand anders een temp kaartje gezien die ook gedipt was na het ei, en die enkele dagen later weer omhoog ging, en uiteindelijk zwanger bleek :( ....weet alleen even niet meer bij wie dit was, volgens mij bij het topic van ovu testen :(

20. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Zal ik eens ff gaan gluren dan :)

Share This Page