Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Indian, Aug 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nijmelijntje

Jun 30, 2008
    54
    0
    0
    Commercieel mederwerkster Servicedesk
    Gouda
    Hoi meiden,

Ik heb even een paar vraagjes. :(:
    Ik heb gehoord dat als je PCO hebt het niet echt verstandig is om ovulatietesten te gebruiken omdat hij dan altijd positief zou uitslaan. Klopt dit volgens jullie?
    Ik heb namelijk eergisteren en gister een test gedaan en hierbij kreeg ik een hele lichte lijn. Volgens mij is dit gewoon net als bij mensen zonder PCO. Klinkt een beetje vaag maar jullie snappen vast wel wat ik bedoel! Dus volgens mij kan ik deze tests ook gewoon gebruiken!?
    Nu mijn volgende vraag, als je een lichte lijn hebt dan is de test negatief, maar betekend dit dan wel dat je eisprong eraan zit te komen of zegt dit niks?(net zoals helemaal geen lijn?)
    En dan als laatste,beetje rare vraag hoor! :oops: Maar ik heb nu al een aantal keer na het klussen gehad dat ik daarna ging slapen en als ik dan de volgende ochtend opsta dat er dan nog een heleboel ‘spul’ uit komt lopen (sorry beetje ranzig) Hebben jullie dit ook of is dit heel raar?
    En is het nou ook zo dat je na het klussen een bepaalde tijd moet blijven liggen?

Ik hoop dat jullie me wat antwoorden kunnen geven.

Groetjes Willemijn
    PS ik denk dat ik mn banner maar moet aanpassen want ik had volgens de test dus gisteren GEEN eisprong! :(

2. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Nou ik heb dus wel ovutesten gebruikt, en bij mij was er 1 dag dat ie eraf spatte, de rest waren lichte lijntjes, nu zelfs helemaal niks meer. Dus ik heb geen idee of je ovutesten kunt gebruiken... Ik hoor morgen of ik een eisprong heb gehad, dus dan kan ik je waarschijnlijk meer vertellen.

Zo was t bij mij,

3. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @nijmelijntje,

vorige ronde ovu testen gebruikt, en een duidelijke lijn rond mijn eisprong, want binnen 1 dag had ik mijn ei, en daarna was de ovu test helemaal negatief.

deze ronde heb ik ook bewust toch ovu testen gebruikt, maar goed ook want mij ei kwam dankzij de Clomid 6 dagen eerder dan afgelopen cyclus, en ik heb dus een vette positieve test gehad.in de aanloop wel steeds donkerdere testen gekregen, en op mijn eerste paar testdagen was er niks te zien. Nu zijn we 2-3 dagen na mijn eisprong, en zijn mijn testen negatief.

ik heb deze ronde wederom mij ei gevoeld, want de "baksteen"zoals ik hem noem, is zo goed als weg. kon rond mijn eisprong zlefs niet meer hoesten want dan hield ik het niet van de pijn.

ik heb foto's van de ovu testen in mijn album staan, dus kijk maar eens.

enne wat je zei over dat vochtig zijn 's ochtends, dat had ik een dag voor de positieve test het ergst, was gewoon niet meer normaal.....was glazig van kleur, dus wist toen ook een beetje dat ik rond mijn ei zou zitten....

@weetjewel, krijg je nu dus morgen de uitslag, of toch vandaag?

4. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Ja morgen pas :( ik had gehoopt meer te weten... Maar helaas.

5. nijmelijntje

Jun 30, 2008
    54
    0
    0
    Gouda
    Bedankt meiden!
    Dus het zou goed kunnen zijn dat ik vanavond of morgen een positieve test heb?
    Ik heb afgelopen nacht voor het laatst geklust en vannacht is mijn mannetje er niet dus dat is wel balen! Maar als we morgen savonds nog een keer klussen zou het dan nog kunnen? Ik hoop het wel hoor, anders is er weer een maand 'verloren'

@ weetjewel balen zeg dat je nou morgen pas de uitslag krijgt!

Groetjes Willemijn

6. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @nijmelijntje, zaadjes kunnen tot 3 dagen overleven, en bij een positieve test kan het nog even duren voordat je ei springt, dus je bent op tijd hoor.....klussen dan maar!

7. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Ik heb vandaag weer een follikelmeting gehad.
    Had een follikel van 22,5mm en het baarmoederslijmvlies was 11,4mm dik.
    Mn ei staat op springen dus dat word klussen!

Verder heb ik vandaag ook de samenlevingstest gehad, die was goed, gelukkig!

Ben er na t weekend pas weer, vertrek morgenvroeg naar Hamburg!

X Miracles

8. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Jeej, klusze en veel plezier :)

9. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    goeiemorgen dames,

@weetjewel, hoe laat krijg je de uitslag? ben echt benieuwd....

@miracles, veel plezier in Hamburg

@all, hier sinds gisteren flinke pijnlijke (.)(.) zit wrs tegen de innestelings dagen aan....hopelijk hebben we een mooi ei en blijft het mooi zitten....

10. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Ik kan om 10 over 12 bellen Luukske, dus wel spannend!

Is het bij jou een goed teken dat je zere borsten hebt? Hier al vanaf dag 14 zere borsten, zijn ook heel gevoelig, heb ik anders gewoon niet.

Ik hoop voor je dat het raak is :)

11. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @weetjewel, bij de zwangerschap van mijn zoontje wist ik het toen mijn boobs pijn gingen doen ;) , heb toen ook 2 keer te vroeg getest, dus wacht deze ronde fijn tot aan mijn NOD ;) .
    heb zo'n gevoel als nu normaal niet, maar we zien wel over een kleine 11 dagen.... ;)

ennne heb je al gebeld?

spannend 8)

12. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Ik heb al gebeld, maar hij loopt nogal uit, dus hij belt me later! Altijd hetzelfde met doktoren ;)

Bij mijn dochter was het allemaal ongepland, toen was ik nog aan de pil ook. Ik ben er bij haar pas achter gekomen toen ik 9 weken zwanger was. Ik dacht dat ik eerder was, dus ik had een afspraak met de VK gemaakt, toen ik dacht dat ik 12 weken was. Maar toen bleek ik al 14 weken en 5 dagen te zijn. Ik werkte toen veel in de horeca, en dronk dus regelmatig een borrel, ik vond het zo gek dat ik over mijn nek ging als ik 2 borrels had gehad. Toen maar een testje gekocht, als van gewoon even checken, zal wel niks zijn. :p

13. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Grrrr wachten duurt lang! :(

14. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Bah, geen ei gehad :( ik doe dus niks meer met die ovutesten.... Vertrouw het niet meer.

Ik moet zo naar het ziekenhuis om Provera te halen en Clomid 100 mg moet ik nu gaan slikken. Bah!

15. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @weetjewel, balen meid.....had zo'n goeie hoop voor je..... :cry:
    hoop dat 100 Clomid je een super ei brengt ;)
    Op welke dag zat je eigelijk toen je die ovutest positief had :(:

16. nijmelijntje

Jun 30, 2008
    54
    0
    0
    Gouda
    Heey meis,

Wat vervelend zeg! En je had er zo op gehoopt! Ik leef met je mee :cry:
    Maar het klopt dus toch dat als je PCO hebt je dan beter geen ovu testen kunt doen. Nou dan gooi ik ze ook maar weg!

Sterkte he

X Willemijn

17. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Op dag 16, dus het had mogelijk kunnen zijn. Maar ja, niks aan te doen. Gaan we weer fijn aan de Provera (arme vriend) en dan hopen op een bloeding en dan op voor de 100 mg. Ik ga daarna alleen maar tempen, ik ga geen ovutesten meer gebruiken als je ze toch niet kunt vertrouwen, zonde van het geld ook.

18. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Oh btw, mijn gyn laat me nu weer gewoon aanklooien. Hij had het over allemaal dagen, als ik geen bloeding zou krijgen, als ik wel een bloeding zou krijgen. Dag 21 en dag 35, ik weet het allemaal niet meer. Hoop dagen iig. Ik bel wel weer als ik ongi ben geworden, of als ik dat na 10 dagen nog niet ben....

19. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    hallo dames,

ik ben met de eerste ronde clomid bezig en vind erg spannend er is een eitje gesprongen! heb nu alleen onder buikpijn en zere nippels?kan dat ergens op duiden?

vreselijk zijn die wachtweken zeg

20. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @weetjewel, dus jij reageert ook zo met je mood op de provera....ik dus ook, mijn man wordt er dan gek van....maar ik hoop dat deze ronde 100 Clomid je een mooi ei brengt ;)

@knarboor, heb dezelfde klachten als jij hebt, zeer gevoelige tepels, stukken erger dan vorige ronde, en nu steekjes in mijn buik en lies, dus we gaan er vanuit dat het ergens op kan duiden.... ;)
    zie dat we ongeveer gelijk mogen testen ;)

Share This Page