Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Indian, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi Allemaal,
    Hoe is het bij jullie ?
    Ik denk dat het er deze ronde niet in zit, heb nu ongeveer mijn eisprong denk ik..
    Maar vriendje lief is geopereerd dus dan word 10 dagen niks doen :(
    Ben wel zaterdag ten huwelijk gevraagd dus dat maakt een hoop goed!
    @ luukske, spannend hoor nog zes dagen, wat denk je zelf ?
    lastig ook he dat je lichaam je zo voor de gek kan houden..
    @hope76, waneer moet je weer naar de gyn, wens je veel succes!
    @weetjewel, hoop dat je snel kan beginnen met de clomid!
    @ all heel veel succes allemaal!

2. miek78

miek78 Actief lid

7 jan 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    hoi meiden

nou ik ben ook voor de 2e ronde clomid begonne maar nu met 100 mg....
    mijn humeur laat weer te wensen over en vanmiddag verloor ik heel veel slijm ineens? iemand daar ervaring mee?
    ik hoop voor iedereen dat het deze maand raak mag zijn !

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @einad, hoop dat je mannetje snel opknapt, en dat jullie daarna een pracht beeb krijgen in 2009 ;)

@miek, heb alleen veel slijm net voor mijn ei gehad, was deze ronde 6 dagen eerder bij mijn ei als afgelopen ronde....hou het dus maar in de gaten..... ;)

@weetjewel, hoop dat je snel de duiveltjes op bezoek krijgt, en weer mag proberen een mooi beebje te maken.... ;)

@all, heb afgelopen 2 dagen enkele keren moeten spugen, alles wordt meteen weer afgestoten in mijn maag.....raar....hoop dat het met een mogelijke zwangerschap te maken heeft, en niet met een of ander virusje.... :(
    mijn boobs zijn ook nog steeds super gevoelig, heel anders dan afgelopen ronde :(

4. Hope76

Hope76 Actief lid

17 nov 2007
    262
    0
    0
    Gelderland
    @einad: We mogen aankomende donderdag weer naar de gyn. Ben benieuwd wat de volgende stap nu is...
    Gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk ! Weer eens wat anders om naar toe te leven. Leuk !

5. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Hoi allemaal ik ben vandaag weer begonnen met clomid ronde 5.
    Ik hoop zo dat het deze maand wel raak is.
    Nu maar hopen op een mooie kerst kadootje

6. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Hey meiden,
    Hier nog steeds geen duiveltjes! Maar we wachten het af.
    Ik hoop echt voor je dat het raak is Luukske. Heel spannend :)

7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @einad, wanneer is de grote dag :(:

@weetjewel, heb je de kuur provera al op :(:

@chantal, hoop op een mooi kerst kado ;)

@hope, succes volgende week bij de gyn ;)

@all, het misselijke gevoel is over :( ....wrs toch iets van virusje :(: heb wel sinds gisteren een beetje vocht uit mijn tepels, en ze zijn super gevoelig.... :oops:
    dit was in mijn vorige zwangerschap het 1e echte teken....heb ik normaal nooit :oops: ....dus we zien het wel....als mijn ongi uitblijft ga ik dinsdag of woensdag testen.... ;)

8. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Ik zal mij even voorstellen.....
    Ik ben 24 jaar oud en ik ben 9 maanden lang niet ongesteld geweest nadat ik ben gestopt met de pil in december 2007. Dit omdat ik door de pil een trombosebeen heb gekregen.
    Ik heb nu 2 maal provera gekregen en ben nu ook 2 keer ongesteld geweest. Bij de tweede kuur mocht ik ook beginnen met clomid. Het is nu inmiddeld 25 dagen geleden dat ik ongesteld ben geweest. OP dag 21 (afgelopen maandag) heb bloed laten prikken maar krijg de uitslag pas 12 JANUARI. Ik denk zelf dat ik nog geen eisprong heb gehad.In mijn temp. lijst kan ik nog niks ontdekken.

Wie o wie kan mij vertellen wanneer ik mijn ei ongeveer krijg? en duurt het bij de eerste kuur alijd zolang voordat je je ei krijgt?

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi Lima,

ik heb bij mijn 1e kuren Clomid, voor ruim 4 jaar, eerst ook niet goed gereageerd, ei veel te laat...
    heb bij de 1e kuur 100 meteen een goede eisprong gehad rond dag 17, waren 2 goeie eitjes.

Nu ben ik bezig voor een 2e zwangerschap, en heb afgelopen sept ook weer provera genomen, omdat ik ook weer een jaar niet ongesteld was geweest.
    Heb nu weer de 2e ronde Clomid 100, en bij de eerste ronde mijn ei op dag 22, en nu deze ronde op dag 16.....dus hoeft niet zo te zijn dat het in 1 keer goed werkt......

veel succes

10. Goedenmiddag allemaal!

Hier gaat het zn gangetje, omdat ik de hoop dit jaar heb opgegeven let ik ook niet meer zo op mijn lichaam qua pijntjes enzo.
    We willen in 2010 gaan trouwen en het zou wel heel mooi zijn als we dan een kleintje zouden hebben!

@luukse, nog maar vier dagen! Zit je erg in spanning ? Hoop echt zo voor je dat het raak is!

@chantal, hopen op mooie eitjes!

@hope, veel succes bij de gyn!

@weetjewel, hoop dat je snel ongy word en kan beginnen met de clomid!

11. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Luukske, spannend, ik hoop zo voo je dat het deze ronde raak is!

Ook voor alle andere meiden natuurlijk.
    Duim voor jullie

12. Hoi Indian,
    pff schiet al op zeg al bijna twaalf weken!
    hoe voel je je ?

13. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Einad, nog gefeliciteerd met je aanzoek! Hopelijk volgt dat kleintje nu ook snel!

@Weetjewel, vervelend dat je nog geen ei hebt gehad... hoop dat er de volgende ronde wel eentje gaat springen!

Ik heb vandaag mn progesteron waarde moeten laten prikken, ben eens benieuwd wat er nu uit gaat komen.
    Zit nu inmiddels ook op het wachtbankje. Mn ei is pas erg laat gesprongen deze ronde, dag 24, ondanks de clomid.

Volgende week rond deze tijd weet ik hopelijk meer! Als ik niet weer te vroeg ongi word dan...

14. @ Miracles, je ei is inderdaad wel laat gesprongen maar hoop voor je dat het raak is!

Ik hoop inderdaad ook dat er snel een kleintje volgt, wie niet ;)

Duim voor jullie allemaal!

15. @ luukske, spannend hoor hoop echt dat de duiveltjes wegblijven!
    Hoe voel je je nu ?
    Ga je gelijk testen dinsdag of wacht je dan nog even ?

Hier gaat alles zn gangetje, ik had met de gyn afgesproken dat ik pas verder behandeld zou worden als ik was afgevallen, maar mijn ventje is nu geopereerd en waarschijnlijk ook zn zaad verbeterd. Dus ik heb nu geen clomid meer, maar ik vroeg me dus af, mag ik niet gewoon bellen en zeggen dat ik graag nog een paar rondes clomid wil proberen, het slaat namelijk wel aan! En om na vier rondes te stoppen vind ik al wel snel.

Wat zouden jullie doen ?

Ik ben ondertussen al wel veel bezig met afvallen alleen lukt het nog niet zo goed, eet wel regelmatig sport genoeg maar de kilo's willen er nog niet echt af.

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @indian, alweer 12 weken...de tijd vliegt..... :)

@einad, hoop idd voor je dat je zonder Clomid een mooi beebje in je armen krijgt, en dan idd vooor 2010, leuk als bruidskindje ;) (hebben wij ook gedaan).

@all, ik weet niet wat ik ervan moet denken, mijn misselijkheid is zo goed als weg, maar ik word niet goed van mijn (.)(.), echt niet normaal....heb ook af en toe gewoon zoveel spanning erop, dat er "melk" uitkomt :oops:, dit heb ik pas 1 keer eerder gehad .....dit was bij mijn vorige zwangerschap het eerste teken van zwanger zijn, heb toen bijna 1 week later positief getest....van te voren 2-3 keer negatief getest :( .

hoop dat het nu ook zo mag zijn, maar ik hou in mijn achterhoofd dat het niet zo hoeft te zijn....

ik wacht met testen tot dinsdag, wrs woensdag....en dan zien we het wel.... ;)
    anders moeten we toch echt nog even door met "oefenen" ;)

17. Goedemorgen!

@ Luukske, als ik dat toch allemaal zo lees zou ik echt haast gaan denken dat het wel raak is deze maand, ik hoop het echt zo voor je!

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, hier vanochtend wat bruinverlies, echter daarna niks meer, en ook geen krampen :cry:

als het doorzet heb ik teminste we een goeie cyclus gehad, met een eisprong op dag 16, en uit mijzelf ongi.... ;)

19. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Spannend Luukske :) ik ben heel erg benieuwd! Hier ongi al 2 dagen, dus gelukkig heeft de provera zijn werk gedaan al zou ik nog 2 dagen moeten slikken, maar doe het niet omdat ik echt helder rood bloedverlies heb. Morgen weer beginnen met de Clomid 100 mg. Dus weer netjes gaan temperaturen, en flink klussen :) We duimen door!

20. @ luukske, nog even een paar dagen in spanning en dan hoop ik op goed nieuws!

@weetjewel, hoop dat de clomid goed aanslaat en succes met klussen!

Nog ruim een weekje en dan zullen bij mij de duivels ook wel gaan komen!

Deel Deze Pagina