Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Indian, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo82

jojo82 Actief lid

5 jun 2008
    314
    0
    0
    Onregelmatige cyclus, en aan de hand van bloedtesten (progesteron) blijkt dat ik geen goede eisprongen heb.
    Ik heb steeds een waarde van 10, dus geen goede eisprong...

Ben benieuwd!

Je mag altijd alles vragen

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    okeej maar die andere keren dat je zwanger was zat dat allemaal wel goed of?nou ik was 2x in de 1e ronde zwanger dus hoop dat dat bij jou ook zo is!ik zal voor je duimen.

xxx

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ik zie weer een aantal nieuwe dames, gezellig....

ik heb vandaag mega veel krampen, ook flinke stolsels.....ben blij als mijn ongi weer voorbij is, en we opnieuw kunnen klussen rond de eisprong

@weetjewel, balen meid van je rij examen, volgende keer beter ;)

@einad, hoop dat je ongi snel komt, zodat je weer mag klussen in een nieuwe ronde....met een mannetje dat helemaal fit is ;)

4. jojo82

jojo82 Actief lid

5 jun 2008
    314
    0
    0
    Mijn 1ste ging goed, ik was gestopt met de pil en meteen zwanger....verder normale zwangerschap...

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    nou ik bedoelde die 3 keer dat je een mk hebt gehad, had je toen dus wel gewoon een eisprong of ook clomid?

xxx

6. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Nieuwe meiden, welkom! Gezellig!

Luukske, balen joh dat het zo erg is, hier ook nog steeds ongi. Nog steeds heel erg helder rood bloed, mag van mij nu wel weer over gaan. Maar ja ben ook alweer 2 dagen Clomid aan het slikken, hopen op een mooi ei rond de kerst :p En voor jou natuurlijk ook.

7. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Heel veel succes allemaal !

Ik zit nu op dag 29 na eerste gebruik van clomid. heb het vermoeden dat het niet aangeslagen heeft. Einde van de week de gynaecoloog maar bellen.
    Als ik niet vanuit mijzelf ongesteld zou worden dan zou ik verder onderzoeken krijgen.

8. jojo82

jojo82 Actief lid

5 jun 2008
    314
    0
    0
    Bij die 3 vmk's heb ik geen clomid gebruikt... Dit is echt mijn 1ste ronde...hihihi
    iok snapte je niet

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ohey jojo, keej nou wel apart dat je toen dan wel gewoon een ei had en nu ineens niet, dacht dat dat dan altijd zo is...nou positief voor mij, misschien is het bij mij dan wel andersom, en heb ik nu ineens wel een ei, zou mooi zijn haha

hey lima maar heb jij helemaal geen echo's tussendoor gehad dan om te zien of het aanslaat?
    slik je gwoon 50mg?
    en temp je?daar kun je ook veel info uit halen he?
    nou suc6 ermee

10. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Hey hallo anoniempjuh, nee ik krijg geen echo's tussendoor. Heb wel bloed moeten prikken op dag 21. Ik slik inderdaad 50 mg en ik houd dagelijks mijn temp bij. Ik ga elke dag om half acht uit bed en neem dan als eerste mijn temp op. Maar ook daar kan ik niks in terug vinden. Ik heb geen echte pieken en dalen. Ik de afgelopen dagen daalt de lijn iets......verder niets.
    Ik denk dat 50 mg clomid niet aangeslagen heeft.

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    okeej ja dat zou goed kunnen dan, jammer dat je geen eco;s krijgt, ik krijg altijd vanaf ongeveer dag 12 echo;s om te kijken of de eitjes groeien.
    maar idd misschien heb jij gewoon 100mg nodig, ben benieuwd.

xxx

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    goeiemorgen dames, is weer een hoop gebabbeld sinds mijn laatste bericht gisteren ;) .

hier nog steeds flinke krampen, waar je misselijk van wordt...maar je, mag vandaag weer beginnen met de Clomid, en hoop dat hij net zo goed zijn werk doet als afgelopen ronde, dus met een mooie cyclus en vroeg een ei ;) .....we gaan ervoor!

@weetjewel, hoop idd dat die ongi niet zo hevig blijft aanhouden... :oops:

13. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    @ Luukske, nee kan me voorstellen dat het vervelend is. Hoop voor je dat het snel over is en dat je dan aan de klus kan ;)

Hier nog een klein beetje bloedverlies, mag niet zoveel naam meer hebben geloof ik. Maar dacht ik gisterochtend ook, en toen kwam er nog aardig wat.

Nou ik ga ff snel douchen en mijn dochter dan naar de oppas brengen.

14. goedemorgen allemaal,

er word heel wat afgekletst ;)
    hier steeds krampjes, iedere denk ik dat ik ongi ben geworden maar nee...
    het is ook nog wel erg vroeg, we wachten gewoon af!
    Waar ik wel een paar dagen al last van heb is behoorlijk jeukende boobs, herkenbaar ?

Succes allemaal!

15. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @ Luukske, Hopende dat het gauw voorbij is en dat je weer aan de klus kunt
    @ einad, hier ook wel kliene krampjes maar kan ook elk moment ongesteld worden...en jeuekende boobs heb ik geen ervaring mee.

Hier Kliene krampjes.....geen idee of dit komt omdat ik ongesteld moet worden of dat het misschien (kleine kans) tot raak is......even geduld nog

16. nijmelijntje

30 jun 2008
    54
    0
    0
    Commercieel mederwerkster Servicedesk
    Gouda
    Hoi Meiden,

Hoe is het?
    @luukske, hopen dat je snel weer kunt klussen!
    @allemaal, hopen op een heel goed ei voor jullie en anders een vette positieve uistlag.

Ik heb net gebeld voor de uitslag van mijn bloed.
    Ik heb nu op dag 14 en 19 geprikt omdat ik vorige cyclus te laat was.
    Ik had een waarde van 34. Dus ik heb zelf een eisprong gehad!
    Helemaal zonder medicatie.
    Nu maar hopen dat ik morgen ongesteld wordt.(of niet maar dan hoop ik dat dat een goed teken is.)

Als dat zo is heb ik dus een regelmatige cyclus en een eisprong!
    En dat doordat ik 7 kilo ben afgevallen!
    Nu moeten we het dus eerst een half jaar zelf gaan proberen. :D

Groetjes Willemijn

17. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @willemijn.. wat een goed nieuws....vanuit jezelf. Hopen dat de rest ook zo goed gaat

18. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Welkom, nieuwe meiden!

Ik ben vandaag weer ongi geworden...

Heb vanmorgen naar het ziekenhuis moeten bellen.
    Moet nu de clomid verhogen naar 100 mg, aangezien en mn eisprong te laat was en mn Luteale fase wederom te kort was...
    Nu moet ik de 17e, op dag 8 weer bloed laten prikken en s'middags terug voor de uitslag van het progesteron gehalte.
    Ben eens benieuwd of ik daar ook nog medicatie voor ga krijgen...

Was wel weer ff flink balen vanmorgen...

@Willemijn, das goed nieuws zeg, nu maar hopen dat het snel raak is!

X Miracles

19. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Balen Miracles :( maar wel fijn dat je nu in de gaten gehouden wordt.

Ik geloof dat ik iets te hard heb geroepen dat ik bijna geen bloed verlies meer had, zat net op de wc om te plassen en het werd toch behoorlijk rood weer. En mijn dochter stond net bij me in de wc, hoe moet je dat uitleggen :S Maar het is lang niet zo heftig als dat ik altijd was, want dan kon ik gewoon na 10 min al doorlekken met een super tampon en zijn normale tampons nog niet eens echt nodig. Mini komt eerder aan de beurt.

20. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Nou, heb me gisteravond toch wat aan de hand gehad...
    Had ineens zo'n enorme buikpijn, was echt niet normaal. Dacht dus ook, duik maar vroeg t bed in, want voelde me echt niet goed.
    Dus nog even naar de wc, tampon verwisselen, komt me er toch een plas bloed achteraan, toen ik de tampon eruit had gehaald! Schrok me kapot! :confused:

Op het moment bloed ik nog steeds hevig en ook de buikpijn is er nog steeds, maar wel iets minder dan gisteravond.
    Alleen vervelend dat ik zometeen moet gaan werken... toch maar flink wat reserve tampons meenemen, want dat gaat niet goed...

Sorry voor de onsmakelijke details zo op de vroege ochtend! :oops:

Deel Deze Pagina