Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Indian, Aug 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    goeiemorgen dames,

@lima, succes meid met de Clomid

@willemijn, echt super voor je meid, hoop dat je ongi nu wel voor de komende 8 maanden uitblijft.....maar een ei van je zelf is natuurlijk ook al super!
    ik zie dat je vandaag kunt testen, of klopt de banner niet?
    hou ons op de hoogte!

@miracles, ik bloed dus ook als een rund, kan geen tampons verdragen, moet elk uur een nieuw maandverband gebruiken, omdat het anders compleet erdoor gaat.....
    met tampons hou ik het nog geen uur uit, dan zijn ze verzadigd, en heb ik ontiegelijke buikpijn....

@weetjewel, dat bloeden zou eigenlijk gewoon minder moeten zijn, he....
    ik baal er ook van....

@all, vanavond alweer mijn 2e dosis Clomid

2. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Jeetje Miracles en Luukske, balen dat jullie zo gigantisch bloeden. Hoop dat het snel over is.

Ik snap hier helemaal niks van mijn temp, echt gewoon niks! http://www.fertilityfriend.com/home/237551 vorige maand zo constant en nu dit :S Zien jullie er wat in?

3. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Weetjewel, ik heb dat in het begin van mn cyclus ook altijd, dat mn temp zo schommelt.
    Ik weet niet of je wel gelijk tempt als je wakker word?
    Ook is het belangrijk dat je dit altijd op dezelfde tijd doet, want een half uur verschil, kan al zeker 0,2 graden schelen!

ik heb verschillende temp kaartjes in mn album staan, moet je maar s kijken.

Groetjes!

4. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    @ Miracles ik zie het inderdaad, vorige maand was ie bij mij zo constant. Ik hoef van de gyn de wekker niet te zetten om te tempen, maar ik doe het ongeveer elke dag rond hetzelfde tijdstip. maar goed, we wachten het gewoon af of ik nu wel een ei ga krijgen.

@all, gaat jullie man ook wel eens mee naar de gyn?

5. jojo82

jojo82 Actief lid

Jun 5, 2008
    314
    0
    0
    Hey meiden,

Hoe si het hier?

Hier goed, vanmorgen een echo gehad en er was links een eitje van 17.9 mm te zien. Zo'n grote heb ik nog nooit gezien! Ben beetje boel blij. Zondag of maandag eisprong volgens de arts.

Heb al ovu test gedaan, maar die was dik negatief! Ben benieuwd en vind het zoooooooo spannend.

Ik moest even dit echo bericht kwijt hoor!

Groetjes

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    heyy jojo

wat super, maaruh zou nu al gaan klussen hoor, ik had laatste keer eerst dat ze niet groeide, en toen op dag 20 was ie 17mm en 2 dagen later kom ik was ie al gesprongen....dus het kan snel gaan..
    keer daarvoor had ik op dag 11 al ene ei van 16,5mm maar toen ging t daarna weer langzamer, 2 dagne later 18mm en weer 2 dagen later 21mm en toen is ie de dag erna gesprongen, t kan dus heel verschillend zijn, maar vanaf nu dus gewoon lekker om de dag klussen hoor!

maaruh toppie gefeliciteerd met je mooie ei haha.

xxx

7. Miss Mommy

@Jojo, dat word klussen, alle kansen benutten!

8. jojo82

jojo82 Actief lid

Jun 5, 2008
    314
    0
    0
    Moet ik nu vanaf vandaag tot woensdag klussen? Ik ben morgen wel jarig en mijn man zaterdag, dus dat is lache!

Heb wel LH testjes, maar die van vandaag was negatief...zelfs geen streepje te zien....(misschien heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht)...

Nou, dikke kluss hier

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

May 18, 2008
    4,779
    0
    36
    hey jojo haha ja zou t wel doen, zou zonde zijn als je t misloopt toch?voor tzelfde geld springt ie morgen of overmorgen al...nou en jullie zijn nog jarig ook dus maak er een gezellig feestje van hahaha

10. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    wel gaan klussen...beter teveel dan 1x te weinig.....

Hier verder weinig nieuws...wordt niet ongesteld dus vandaag of morgen maar eens een test doen maar geloof er niks van

SUCCES MEIDEN!

11. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    volgens mij is om de dag goed hoor, zaadkwaliteit schijnt ook beter te zijn :) .....maar als jullie er zin in hebben, waarom niet elke dag ;)

hier is mijn ongi weer voorbij, heb 3 dage flink bloed verloren, en nu is het schijnbaar op....kunnen we weer gaan klussen.... ;)
    vandaag 3e dag Clomid, dus na zondag beginnen bij mij de klachten weer.... :cry:

zal voor komende week maar weer ovu testen gaan bestellen, want die wil ik weer gebruiken, heb daar afgelopen ronde goed mijn ei op kunnen ontdekken.... :p

12. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Hier was de ongi gister ook over :) Vandaag laatste dag Clomid alweer, we zijn dus alweer druk aan het klussen :)
    Ik ga geen ovutesten meer gebruiken, want die zijn bij mij dus vals, want vorige keer had ik een dikke vette positieve, maar heb geen ei gehad.... :S
    Ik hou het maar op tempen, waar ik trouwens geen ruk van snap op het moment. Maar goed, we horen het de 24e wel...

13. @weetjewel, vervelend zeg dat je templijsten niet zo goed werken, maar misschien als je deze maand een ei hebt dat je het dan wel heel duidelijk kan zien aan de lijst! Ik duim voor je!

Hier nog een paar dagen en dan kan ik testen, maar goed ga er gewoon vanuit dan ik ongi zal worden!

Veel succes allemaal!

14. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Spannend Einad, ik duim voor je... Ik heb net een ovutest gedaan, ook gewoon omdat ze op moeten :p Maar volgens mij is die niet helemaal goed, naast de controle streep is ie helemaal roze tot aan de teststreep en daarna is ie wit.. Heeul apart!

15. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    Hier ook een die vandaag of morgen even een zwangerschapstest gaat doen. Zit inmiddel op dag 32 van de cyclus....zal het dan toch?

@ allemaal........nieuwe ronde nieuwe kansen.

SUCCES ALLEMAAL!

16. Miss Mommy

@Lima, ik ga voor je duimen!

@Weetjewel, beetje vreemd...

@Einad, jij ook succes!

Ik ga vandaag weer beginnen met mn 2e ronde clomid, alleen nu 100 mg!
    Ben eens benieuwd of ik ook meer last zal hebben van de bijwerkingen!

17. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Succes Miracles, ik heb ook 100 mg achter mijn kiezen nu, maar opzich vond ik het wel meevallen qua bijwerkingen. Maar van de Provera had ik des te meer last.

18. @ weetjewel, vaag zeg van die test :S

@ miracles, veel succes met de clomid hoop dat je een mooi ei krijgt en geen bijwerkingen!

@lima, ik ga voor je duimen!

19. Marijn

Marijn Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,551
    25
    48
    Ik heb afgelopen donderdag een follikelmeting gehad en had een ei van 22,5 mm! Die zou in ieder geval binnen 48 uur springen volgens de arts. Ik heb om de dag geklust afgelopen weken...dus duimen duimen duimen...
    Clomid 100 mg zorgt bij mij dus gelukkig voor een nette cyclus. Dag 15 voor een eisprong is mij nog nooit overkomen!
    Liefs,
    Marijn

20. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lima, hoop op een dikke vette test!

@einad, wie weet....op momenten dat je er minder mee bezig bent, gebruikt het vaak....

@weetjewel, welke ovu testen heb je gebruikt?

@Marijn, klusser de klusser de klus.....
    fijn dat je zo goed reageert op de Clomid....
    ik heb nu ook vorige cyclus mijn ei op dag 16 gehad, echt nog nooit gehad.....

@all, ga maandag toch nieuwe ovu testen bestellen, want daar heb ik mijn ei afgelopen ronde goed mee kunnen vinden....

Share This Page