Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Indian, Aug 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Ik heb diezelfde gebruikt die ik al had van Sentitest, maar goed was gewoon om te kijken wat er volgens dat ding uit kwam... Want vorige maand dik,vet positief, terwijl ik helemaal geen ei heb gehad :p Dus ik blijf lekker tempen.

2. nijmelijntje

Jun 30, 2008
    54
    0
    0
    Commercieel mederwerkster Servicedesk
    Gouda
    Hallo Allemaal,

Wat is het hier spannend zeg!
    @Lima al getest?
    @ allemaal, mijn banner klopt niet meer! ik heb donderdag getest en negatief, maar ook geen menstruatie. Wel jammer, dus geen regelmatige cyclus!
    Maar volgens mijn bloed heb ik wel een eisprong gehad!
    Is het niet zo dat je altijd 14 dagen na je eisprong ongie word?
    Of is dat ook alleen zo als je regelmatige cyclus hebt?
    Want als dat zo is, dan ga ik maar uit van de laatste eisprong 7-12 (1 dag voor het bloedprikken) en dan + 14 = 21 Dus als ik de 21e nog niet ongie ben gooi ik er nog maar een test tegenaan denk ik.
    Ik weet het eigenlijk oook niet meer!

Ik kan nu trouwens veel minder vaak op het forum komen, ze hebben deze website geblokkeerd op mijn werk! OEPS

xxx Willemijn

3. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @nijmelijntje, het hoeft niet altijd 14 dgn te zijn, van je ei tot volgende ongi.
    sommige vrouwen hebben minder dagen hiertusse, maar das niet zo heel goed, vooral als het minder dan 10 dagen is, dan heeft een ei geen tijd om in te nestelen.
    andere vrouwen hebben die tijd langer dan 14 dagen, en kan ook zo zijn dat ze later positief testen.

Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, met of zonder eigen ongi ;)

4. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Mmm, hier opeens weer bloed? Het is bruin, waar komt dat nou weer vandaan? Geen buikpijn niks, net met plassen zag ik het met afvegen. Voor de zekerheid maar een tampon in gedaan, zal vanmiddag eens kijken of het een eenmalige actie was van mijn lichaam :)

5. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @nijmelijntje wat jammer dat je nog niet weet wat je cyclus is...en volgens mij hoeft er inderdaad geen 14 dagen tussen te zitten...wat wel moet weet ik ook niet precies
    @ luukske...hopen dat je met je ovutesten weer je ei goed kunt vinden....en dan klussen

ik heb vandaag een test gedaan maar weet nog niet helemaal wat de uitslag is.....ik dacht een heel licht streepje te zien maar mijn vriend zag helemaal niks......ik verbeeld het me waarschijnlijk...anders doe ik voor de zekerheid maandag nog een test.

6. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @weetjewel, heb precies hetzelfde gehad....eerst helemaal over, daarna 1 dag wat oud bloed...raar.... :confused: :confused:

@lima, ik hoop dat je mannetje niet zo goed heeft gekeken, en dat je morgen gewoon een vette streep hebt ;) .

@all, heb net de bestelling voor ovu testen weer gedaan ;)

7. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Ja het was ook maar een beetje, nu niks meer te bekennen.. Mijn temp is ook raar aan het doen, en heb nog niet echt het gevoel dat de Clomid wat doet.. Vorige keer had ik echt een baksteen gevoel, en nu voel ik niks! :S

Lima spannend, ben heel benieuwd.

8. @ luukske, hoop dat de testen goed hun werk gaan doen!

@weetjewel, het kan verschillende oorzaken hebben dat bruinverlies maar ook geen oorzaak. ons lichaam blijft raar in elkaar zitten ;)

@lima, balen zeg, dat die test onduidelijk is, kan je er geen foto van maken en bv in je album zetten?

@marijn, heel mooi dat de clomid zo goed zijn werk doet! succes met klussen!

Hier is het rustig, af en toe wat steken..
    Ook erg misselijk (heb ik vaak voor mijn ongi)
    Dus had eigenlijk al wel de duivels verwacht, maar goed nog een paar dagen!

9. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Ben benieuwd Einad, spannend weer allemaal :)

Hier een heerlijk luie zondag, zijn film aan het kijken ondertussen en zit nog steeds in mijn badjas ;) Dochterlief is bij oma, dus hebben vanmorgen lekker kunnen uitslapen.

10. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    goeie avond dames,

hier vanavond de laatste dosis Clomid genomen, nu weer hopen op een mooi ei en een super eisprong.... ;)

11. @lima, heb inmiddels nog een test gedaan ?

Hier nog 1 dagje en dan zou ik ongi moeten worden, maar ja de vorige cyclus was ook niet helemaal goed gegaan toen duurde het wel 52 dagen, geen ei gehad toen waarschijnlijk...
    Ik zou morgen kunnen testen maar ga het nog niet doen denk ik...
    Wil mezelf niet weer teleurstellen :(

12. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Ben ook benieuwd of Lima nog een test heeft gedaan..

Luukske, wel fijn weer laatste clomid erin.

Einad, het is altijd spannend natuurlijk, heb je nog testen in huis of niet?

Hier een beetje een trekkerig gevoel in mijn buik, maar dat kan ook spierpijn zijn, ben druk aan het wii-fitten geslagen. Ik wacht de gyn wel af de 24e, en hou netjes mijn temp bij. We zien het wel, meer kunnen we toch niet doen. Ja goed klussen, maar dat doen we ook wel :p

13. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @einad, spannend meid....moet deze ronde toch wat meer roze komen in dit topic.....

@weetjewel, hoop op een mooi ei voor je met de Clomid 100....we gaan ervoor.....

@lima, al getest?

@all, hier lekker een weekje vrij, en misschien deze week nog wat kerstinkopen doen, en voor mijn man nog een kado halen, die is zaterdag jarig!

14. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Lekker Luukske een weekje vrij :)

Mijn temp heeft een dipje gehad maar is alweer aan het stijgen.. Zal toch niet nu al een ei krijgen? Ovutesten durf ik niet meer te doen, want die waren bij mij vals... We tempen de komende dagen maar netjes door. Hoe stabiel mijn temp vorige maand is, hoe raar loopt het nu...

Nou goed, ik ga douchen en dan mijn dochter naar de psz brengen. Fijne dag!

15. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @weetjewel, ik had vorige ronde ook mijn ei 6 dagen eerder dan daarvoor.....misschien reageer je super goed op de Clomid 100....wie weet.... ;)

@all, hier nog niet veel te merken.....ben aan het wachten op mijn ovu testen.....vertraging? ik heb namelijk nog geen mailtje gekregen dat ze zijn verstuurd.....

16. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0
    Balen dat je ovutesten er nog niet zijn Luukske. Als we nou allebei deze ronde zwanger worden dan lopen we wel aardig gelijk op ;) en dan zou ik rond de sterfdatum van mijn opa en oma uitgerekend zijn. (5 en 11 sept) maar dat is alweer op de zaken vooruit lopen, maar goed, mijn dochter is al op de trouwdag van mijn opa en oma geboren. Dus je weet het nooit!

Ik heb vannacht het gevoel gehad alsof er van alles in mijn buik gebeurde, of iemand met touwtjes zat te trekken binnenin. Heel raar allemaal.

17. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    Hey hallo meiden
    Hier nog even een berichtje van mij :)
    @ luukske, balen dat de testen er nog niet zijn....inderdaad misschien wel vertraging. Hopen dat ze wel op tijd binnen zijn.
    @ Weetjewel, misschien dat je deze ronde wel goed reageert....ik duim voor je.

Ik heb vanochtend nog even een test gedaan....negatief helaas. Morgen het ziekenhuis bellen dat ik niet ongesteld wordt. Ze had het erover als ik niet ongesteld zou worden ik allerlei testen en onderzoeken krijg. We horen het morgen wel.
    Misschien mag ik wel weer met provera beginnen en dan Clomid 100mg.

18. @ Lima, frustrerend zeg dat je nu weer een neagtieve test hebt, had zo gehoopt dat hij wel positief zou zijn!
    Heb je klachten ?

@ Luukske, zal wel door de kerstperiode komen dat het vertraagd is :( Hoop dat ze snel komen, had je wel een mailtje gehad dat ze besteld zijn ?

@ Weetjewel, Misschien krijg je je ei inderdaad eerder omdat de clomid goed aanslaat! Ik duim voor je!

Hier ja nog steeds krampjes, verder voel ik weinig. Ik heb wel een test nog liggen, maar ik heb ook al een paar keer gehad dat ik een test deed en een dag later ongi werd.

19. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lima, balen meid....hoop dat de gyn je snel verder kan helpen

@einad, spannend meid.....hoop gewoon dat er weer eens iemand op roze kan!

@all, heb vandaag mijn ovu testen binnen gekregen, gelukkig....kunnen we weer testen.....
    heb deze ronde nog geen opgeblazen gevoel, had ik vorige ronde wel, en ook dat vroege ei....zal nog wel komen.....

20. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

May 27, 2008
    475
    0
    0

Share This Page