Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Indian, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

@Weetjewel, dat kan goed inderdaad dat je ei eraan komt! Dat word klussen!

Ik ben vanmorgen al bloed gaan laten prikken en om 11.15 uur moet ik weer terug naar de fert. arts. Dan krijg ik eindelijk de uitslag van mn progesteron gehalte, ben eens benieuwd!

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lima, al contact met het ziekenhuis gehad?

@weetjewel, klussen kan nooit kwaad ;)

@miracles, succes dadelijk....ik hoor het wel ;)

@all, begin vandaag weer wat opgeblazen gevoel te krijgen, nog niet zozeer in mijn onderbuik, maar meer mijn maag....weet dus dat de Clomid zijn werk gaat doen, heb ik voorgaande rondes ook gehad.... ;)

3. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Spannend Miracles :) Succes!

Klussen doen we evengoed wel hoor, of ik nou wel of niet vruchtbaar ben :p

Ik heb ook een beetje het opgeblazen gevoel in mijn buik, met klussen is het niet zo fijn alleen. Heb jij daar ook last van Luukske?

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @weetjewel, dat opgeblazen gevoel in mijn onderbuik, ik noem het de baksteen, moet ik nog krijgen, maar daar heb ik idd wel last van.
    Nu begint het sinds vanochtend weer met veel oprispingen/lucht in mijn maag....heb ik afgelopen 2 rondes ook zo'n last van gehad.....

zou mooi zijn als je deze week je ei krijgt.....kun je nog testen voor 2009

5. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Ja lucht heb ik ook nog steeds van, moet er ook uit ;)
    Zou wel lekker zijn als ik dit jaar nog kan testen, op oudjaarsdag ofzo :p
    Die baksteen zit er bij al inderdaad, zelfs met hoesten voel ik het. Belde net vriendlief al dat ie vanavond geen vrij heeft.
    24e naar de gyn, dan gaat ie ook mee. Want moet er om kwart over 9 al zijn en moet om 14.00 uur afrijden en het ligt allemaal net te ver uit elkaar om het met het ov te doen. Dus ik hoop op een hele fijne kerstavond.

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @weetjewel, spannend meid, hoop op een hele mooie kerstavond voor jullie....

7. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Vanmorgen bij mn fert. arts geweest, geen goed nieuws...

Ten eerste, zoals verwacht, was mn progesteron gehalte niet goed.
    Nu moet ik deze cyclus nog een keer mn progesteron laten controleren, om te kijken of Clomid 100 mg voor een betere eisprong zorgt en dan ook misschien voor een beter progesteron gehalte dan de 50 mg van de vorige cyclus.

Is dit niet het geval, moet ik volgende ronde starten met het spuiten van hormonen voor de luteale fase te verlengen, neem aan dat dit dan Pregnyl zal zijn.

Verder, krijg ik de volgende cyclus een laparascopie, als ik deze cyclus niet zwanger zou zijn...
    Dit om endometriose uit te sluiten, omdat ik altijd veel buikpijn heb als ik ongi ben en erg hevig bloed.

Ben hier eigenlijk best wel van geschrokken, had dit totaal niet verwacht en niet zien aankomen!
    Zat ik daar in mn uppie, mn hubbie werken en telefonisch niet bereikbaar vandaag!

Nu maar afwachten tot hij thuis is, zodat ik t nieuws met hem kan delen...

8. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @Miracles wat balen mied, hopen dat dhet allemaal mee valt....dat het niet al te zwaar voor je word.
    @luukske, Nu je tetsten binnen zijn moet je weer aan de slag, ik hoop dat jij je ei goed kunt vinden en dan weer aan de klus
    @weetjewel, spannend meid, hoop op een mooie kerst voor jullie

Hier was de test afgelopen maandag negatief, heb vandaag het ziekenhuis opgebeld en moet weer beginnen met provera (10dagen) en dan op dag 3 weer beginnen met 50mg clomid. Ik heb dus afgelopen maand geen eisprong gehad, die vermoedens had ik al wel. Maar ze willen me nog geen 100mg geven, de kans is dan een stuk groter op het krijgen van een meerling. Ze willen het nog 1x proberen met 50mg. Op dag 21 weer bloed prikken. Dus ik ben de komende 40 dagen wel weer onder de pannen

9. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Balen Miracles.. Hopen de volgende ronde beter nieuws. Dikke knuffel iig.

Lima ook balen, en ook omdat je niet aan de 100 mg mag, ik heb van 50mg geen ei gehad en mocht meteen aan de 100mg.

Hoorde vandaag dat mijn vriend 2 weken vrij heeft, dus net als de kerstvakantie. Wel beter :)

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @miracles, wat zei hubbie?
    echt super balen, heb je al naar Rohof gebeld?

@Lima, voor jou ook balen dat je weer zo lang moet wachten...met die provera en lomid ben je zo weer een paar weekjes verder....

@weetjewel, mijn man krijgt morgen ook 2 weken vakantie, daar moet ik toch wel eens mijn ei gaan krijgen, zodat we goed kunnen klussen!

@all, heb net een positief verhaal van Elke29 gelezen, zwanger....kwam er achter dat ze niet ongesteld werd na een kuur Provera.....heb dat al vaker gehoord/gelezen....zo zie je de wonderen zijn de wereld nog niet uit

hier trouwens nog steeds geen "bakstenen"gevoel in mijn buik....raar....wrs komt mijn ei deze ronde weer iets later.....want dat bakstenen gevoel begint ongeveer 1 week voor mijn ei.... ;)

11. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Dag meiden,

Ik zit nog ruim een week voor NOD en heb al sinds afgelopen dinsdag pijnlijke borsten, wat ik herken van mijn eerdere zwangerschappen.... O ik vind dit zo spannend, hoop zo dat het eindelijk weer raak is en natuurlijk ook meteen weer de angst dat als het raak is het deze keer dan wel goed zal gaan... Maar misschien haal ik het me wel weer allemaal in de kop hoor, horen de pijnlijke borsten gewoon bij een hogere dosis Clomid en word ik volgende week gewoon ongesteld...
    Zou toch leuk zijn als ik met de kerst een positieve test heb...

Liefs,

Marijn

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marijn, hopelijk een super vette positieve test komende week voor je!

@all, hier nog niks te merken, zelf dat opgeblazen gevoel in mijn maag is weg.....raar....

13. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Heel spannend Marijn.

Raar Luukske :S maar we hopen evengoed voor een mooi ei.

Hier precies dezelfde klachten als vorige maand, maar ja toen heb ik ook geen ei gehad, dus ik durf er ook niet echt meer op te hopen. Alleen mijn temp is anders, die schommelt echt als een gek. Raar lichaam!

14. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    mm.. ging ff op ff verder invullen voor morgen en overmorgen als mijn temp hoog is, en dan krijg ik dus een kruis en dan zou ik mijn ei gisteren hebben gehad.. Hopen dus dat mijn temp hoog blijft :)

15. @ miracles, echt balen :( Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Ik ben vandaag ongi geworden en niet zon beetje ook pfff het is weer lekker heftig, gelukkig ben ik morgen vrij.
    Ook dan maar even de gyn bellen voor alsnog een dosis clomid, hoop dat hij ermee akkoord gaat.

16. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Balen Einad... Hopen dat je inderdaad nog een ronde Clomid mag gaan slikken. Succes iig en dikke knuffel!

17. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!
    Hoe is het bij jullie?
    Hier is de temp hetzelfde gebleven, nog wel redelijk hoog, we wachten dus weer netjes af.
    Ik ga zo schoonmaken op de psz van mijn dochter, moet zo af en toe gebeuren.

Fijne dag!

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Nou hier ook nog niet echt positieve. Ik zit nu in mijn eerste cyclus met Clomid en Pregnyl voor IUI en het lijkt me zo moeilijk als het niet lukt...
    Ik merk dat ik er onderbewust vanuit gaat dat het nu met IUI gewoon in 1 keer zal lukken... Hadden jullie dit ook?

Ben wel erg blij eigenlijk dat ik gewoon meteen ook Pregnyl moet spuiten en meerdere echo's krijg om ei-groei te checken. Ik lees hier ook over meiden die dan eerst nog maanden alleen Clomid slikken of alleen IUI zonder medicijnen en dat het dan toch niet genoeg blijkt te zijn. Dan ben je zo weer een paar maanden verder.

Het ziekenhuis laat je rustig weer een jaar aanrommelen lijkt het wel terwijl je gewoon vooruit wilt!

19. Weetjewel

Weetjewel Actief lid

27 mei 2008
    475
    0
    0
    Heel fijn nuage dat je controle krijgt... Ik krijg dus inderdaad geen controle, ik moet maar gewoon doen. En weet niet waar ik aan toe ben, waardoor je best wel onzeker wordt.

En je IUI gaat ook gewoon lukken :) duimen draaien voor je!

20. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @nuage, ik herken het eneigzins, ik ging er ookvanuit dat de clomid in 1 keer zou aan slaan...niet dus. Ik hoop dat IUI in 1 keer gaat lukke.

Hier sinds 2 dagen weer provera aan het slikken maar ik heb zo'n ontzettende pijn bij mijn rechter eierstok.....herkent iemand dit. Ik heb vanmiddag weer een afspraak staan bij de huisarts.

Deel Deze Pagina