@Indian; SPANNEND! Ik duim voor je! En ja, ik krijg woensdag de uitslag! Gelukkig wel, ben niet zo goed in wachten namelijk! Hahaha!
Nou ik hoop op goed nieuws Linda! Wel fijn ze het bij jou eerder weten. Heb in dit soort dingen ook geen geduld!
geen idee. Wilde het eigenlijk do of vrijdag doen. Maar wacht eerst even af wat mijn lijf nu doet. Gisteravond weer een heel klein beetje rosig slijm. Vandaag nog niks. Als het een innesteling zou zijn zou ik op zijn vroegst pas zondag positief kunnen testen denk ik....is toch 14dgn na de eisprong (en dus 7dgn na de innesteling) Maar ik denk dat ik vrijdag ga testen. Als ik niet eerder ongesteld wordt. Mmm kan dan beter zaterdag testen, want krijg vrijdag de uitslag of ik een ei-sprong heb gehad. Als die test negatief is, dat ik dus geen ei-sprong heb gehad kan ik ook niet zw zijn.
Volgens mij heb je 9 dagen na je innesteling kans op een posi-test! Maar ik snap dat het moeilijk is om te wachten hoor! Gewoon een testje wagen! Succes!
9dgn erna, oh dan zou ik nog langer moeten wachten, als zo de innestleing zou zijn, 9dgn erbij is volgende week di. Heb zo'n vermoeden dat ik gewoon ongesteld ga worden. We wachten nog even (on)geduldig af!
Nope.. Geen eisprong helaas.. Mijn waarde was 2,6 en dat is veel te laag Ben zo verdrietig nu Het kan natuurlijk zijn dat ie later komt, want volgens mij komt ie maar bij weinig mensen op dag 14, maar durf er gewoon niet meer op te hopen.. Hoe is het met jou? Spannend hoor, hoop dat het raak is voor je!
Oh Linda wat balen! Nou hoop dat die later was. Wat ik wel weet, zei de gyn tenminste, is dat de ei-sprong altijd 14dgn voor de menstruatie is!
Met mij is alles verder goed. Vrijdag krijg ik de uitslag, ben benieuwd! Ze belt tussen 12-14u dacht ik. Dus laat het daarna hier weten.
Ben benieuwd meis! Ik ga voor je duimen! Ik zit nu te wachten op het telefoontje van de gyn, maar ze belt maar niet En weer zit ik te wachten, blerrghhh!
Balen dat ze nog steeds niet gebeld heeft! Waar belt ze vandaag dan voor? Hier nog steeds neit ongesteld, maar denk het wel te worden. Zo en ma licht rose afscheiding. En nu net ook. Ook al af en toe wat krampen. Zal wel niks worden denk ik deze maand! (nouja bijna 2mnd voor mij, erg lange cyclus)
Ahhhh, balen meid! Maar geen (echt) bloed, geeft moed! Haha! Blijf positief! Ik heb inmiddels de gyn gesproken, ik moet toch volgende week weer progesteron prikken.. Als de waarde dan nog niet omhoog is gegaan, dan krijg ik een echo en waarschijnlijk Duphaston om mijn ongi op te wekken.. Daarna een dosis omhoog, zie er nu al tegenop.. Maargoed, heb dus nu ontzettende buikkrampen en lage rugpijn, dus stiekem hoop ik nog steeds op een heel laat ei! Duim je met me mee? Dan duim ik ook voor jou!
Zeker weten Linda! Mijn duimen draaien overuren. Heb jij dat wel eens gehad....ik heb af en toe wat steken (ofzo) rechts onder in mijn buik/lies. Eigenlijk op dat stukje waar je been met je heup buigt (snapje?) en net daar boven. Links ook af en toe wat steken maar dat valt mee. Nou ik duim nog hard door! voor ons! (en alle anderen natuurlijk ook!)
heb (gelukkig) ook nog geen bloed gezien. Alleen wat rosig slijm zondag en maandag. En vanmorgen ook 1 keer een heel klein beetje. (sorrie voor de details)
Hi meis! Jeps, die pijn in de lies herken ik wel! Maar durf je niet te vertellen waar het vandaan komt, sorry! Ik heb gisteren en vandaag pijn in mijn rug.. Tja, kan er ook nog wel bij, hahaha! Gelukkig is de pijn in mijn buik weg, misschien dan toch late eisprong?! Hoop het maar! Ik moet maandag toch nog een keertje bloedprikken om te kijken of mijn waarde veranderd is.. Tja, wat moet ik daar nou van denken.. Kreeg jij nou vandaag uitslag? Weet je al iets?
Hoi Linda, Ja kreeg vandaag de uitslag, hij belde op om 12:15u dat de uitslag nog niet binnen is. Maandag belt hij weer na 12u. Weet nu dus nog niks! Hoop voor je dat het een late ei-sprong is!
Balen! Dus een weekend in spanning zitten.. Bah! Misschien kun je dan ondertussen zelf ook wel een testje wagen, of niet?! Spannend!
Ja heb daar wel aan zitten denken Linda. Misschien morgen wel even doen! Zit ook gewoon te denken wanneer zou ik dan in hemelsnaam ongesteld moeten worden. Volgens ZH zou mijn ei-sprong de 20ste zijn. (hooguit de 21ste) Dus dan zou ik gister of vandaag toch ongesteld moeten worden? We hebben helaas de 20ste niet gevreeen, man sliep al, terwijl hij wel wist dat de gyn dat aanbevolen had. Wel de 21ste gevreeen maar of dat nog op tijd is dan...... We wachten maar weer (on)geduldig af!
ik lijk toch echt ongesteld te gaan worden. Baal aan de ene kant wel, aan de andere kant lijkt het dan ook dat de medicijnen werken! Ook wel weer goed nieuws. Ben benieuwd wat ze maandag zeggen!